Maanantain iskelmävisa

31

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8/12 jos olisi viitsinyt miettiä pidempään kuin 3 sekuntia niin olisi tullut pari pointsia lisää

      • Hyvä tulos tuokin =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos tuokin =)

        ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)


      • E-Lukka kirjoitti:

        ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)

        No rockmusiikki on hyvää. Itsekin kuuntelen paljon rockia, mutta kyllä mulla iskelmät joskus mahtuu mukaan. Ja country. Ja moni muu musiikkityyli. Mutta rockia eniten.


    • 7/12

      Ei yllätä, menee ihan oletettuun marginaaliin.

    • Levyhyllystäsi taitaa löytyä monia menneiden vuosien iskelmälevyjä! Siis millähän perusteella😂😂😂

      Vastasit oikein 5 kysymykseen

      • Tulos se on tuokin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tulos se on tuokin.

        No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭

        Pääsia kuitenkin, että yritit.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭

        Ei pääsia, vaan pääasia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pääsia kuitenkin, että yritit.

        Juurikin näin. Kyllä mä kovasti yritän, mutta en yllä ikinä kärkisijoille.. mutta siis tämähän on mukavaa viihdettä. Niin ei haittaa vaikka olenkin hyvin surkea tai keskitasoa..😂


    • Sinulta löytyy paljon tietoa vanhemmista iskelmistä!
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      Tosin kolme meni silkalla arvauksella oikein 😄

    • 7, eli aika keskiverto multa näihin IS-visoihin.

      • Hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Upeasti tiedetty! Muistat hyvin vanhat, rakastetut iskelmät!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Jess, tämä oli helppo.

      - Sheena

      • Mahtava tulos!


    • 8/12 paremminkin olis voinu mennä mutta ihan ok kuitenkin.😊.

      • Loistava tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.

        No hyvä tuloshan tuo on =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        No hyvä tuloshan tuo on =)

        No joo onhan se ihan hyvä.😊.


    • Anonyymi

      tuollainrn että miksi tavallaan kunnioitan tyttöjä koska ovat tehneet itselleni paljon mukavia aioita¨

    • Anonyymi

      Osaat hyräillä ainakin muutamia vanhempia iskelmiä!

      Vastasit oikein 3 kysymykseen

      No enhän osaa kun mun piti arvata kaikki ja kolme meni ohi rosvosektorin, voi ei. :D

      • Se on tulos tuokin.


    • 9/12 oikein. Harmitti vietävästi, kun muutaman kerran meni väärin. Osittain tietoa, mutta moni kohta meni arvaamalla. Aloittajan tulos oli tosi hyvä! :)

      • Kiitos siitä, että mulla oli tosi hyvä tulos. Mutta niin on sullakin=)


    • Yksi huti. Ei hassumpi tulos. 😄

      11/12

      • Hyvä hyvä =) Hieno tulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe