Mitä tiedät vanhoista iskelmistä? Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009971571.html
Oma tulos 10/12
Maanantain iskelmävisa
31
447
Vastaukset
8/12 jos olisi viitsinyt miettiä pidempään kuin 3 sekuntia niin olisi tullut pari pointsia lisää
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos tuokin =)
ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)
E-Lukka kirjoitti:
ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)
No rockmusiikki on hyvää. Itsekin kuuntelen paljon rockia, mutta kyllä mulla iskelmät joskus mahtuu mukaan. Ja country. Ja moni muu musiikkityyli. Mutta rockia eniten.
7/12
Ei yllätä, menee ihan oletettuun marginaaliin.Levyhyllystäsi taitaa löytyä monia menneiden vuosien iskelmälevyjä! Siis millähän perusteella😂😂😂
Vastasit oikein 5 kysymykseenHaaveilija39 kirjoitti:
No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭
Pääsia kuitenkin, että yritit.
Norppa83 kirjoitti:
Pääsia kuitenkin, että yritit.
Juurikin näin. Kyllä mä kovasti yritän, mutta en yllä ikinä kärkisijoille.. mutta siis tämähän on mukavaa viihdettä. Niin ei haittaa vaikka olenkin hyvin surkea tai keskitasoa..😂
Sinulta löytyy paljon tietoa vanhemmista iskelmistä!
Vastasit oikein 10 kysymykseen
Tosin kolme meni silkalla arvauksella oikein 😄7, eli aika keskiverto multa näihin IS-visoihin.
- Anonyymi
Upeasti tiedetty! Muistat hyvin vanhat, rakastetut iskelmät!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Jess, tämä oli helppo.
- Sheena 8/12 paremminkin olis voinu mennä mutta ihan ok kuitenkin.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Loistava tulos!
Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.
No hyvä tuloshan tuo on =)
- Anonyymi
tuollainrn että miksi tavallaan kunnioitan tyttöjä koska ovat tehneet itselleni paljon mukavia aioita¨
- Anonyymi
Osaat hyräillä ainakin muutamia vanhempia iskelmiä!
Vastasit oikein 3 kysymykseen
No enhän osaa kun mun piti arvata kaikki ja kolme meni ohi rosvosektorin, voi ei. :D 9/12 oikein. Harmitti vietävästi, kun muutaman kerran meni väärin. Osittain tietoa, mutta moni kohta meni arvaamalla. Aloittajan tulos oli tosi hyvä! :)
Yksi huti. Ei hassumpi tulos. 😄
11/12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
