Biisit exästä

Anonyymi-ap

Moikka!

Oon ollut vuoden suhteessa mun miehen kanssa, ja meillä on oikeestaan kokoajan ollut ongelma.
Kun alettiin tapailemaan niin ihmettelin kun mies vie exänsä veljelle jääkiekkomailan yhtäkkiä, kun tämä exä oli jättänyt miehen kuitenkin vuotta aiemmin ja py kuulemma vihaa exää ja ei ollut oikeen edes nähny tämän perhettä. Tästä seurauksena tietty tää exä tulee puhumaan miehelleni, ja mulle paljastu sitten tää ja se tuntu vähän oudolle koska mun mies sano että he yrittävät vielä puhua asioita jne ja että toinen haluaa takas yhteen.
No sanoin sitten miehelle että hoitaa asian mutta tähän hän tokasi että haluaa nähdä tän exän hänen luona ja he siis oli eronnu 6kk ennen tätä ja en ollut ihan ok asian kanssa et mies menis exänsä luo/kutsuis tän hänen luo, jolloin mies teki selväksi ettei halua olla enään mun kanssa kunnes sitten haluskin koska ei valitse meidän väliltä.
No sitten kokeiltiin uudelleen mies tuli takasin ehkä hommat ei toiminut taaskaan exän kanssa tai ties mitä. No asiastahan mä en saanut sitten puhua/kysyä sillä vastaus oli aina ei kuulu sulle älä puuhu ei oo sun asia ja oot hullu jne. Ja tää vaivaa itseasiassa vieläkin mua, ja usein tulee olo vieläkin vuoden jälkeen että oon laastari. Jos meen kertomaan miehelle että tuntuu sen alun takia tältä ja tältä niin hän suuttuu heti, kun tarvitsisin vaan varmistusta suuttumisen sijaan. Mun mies myös kirjottaa biisejä tästä exästä toisen ennen mua, joka on fine mutta toista mun kanssa ollessa missä kirjottelee miten katuu että mokas asiat ja kantaa siitä syyllisyyttä jne. tästäkin yritin puhua miehelöe että mitä tunteita se herättää mulle ja vastaus on sama, hän suuttuu ja asia ei kuulu mulle ja oon hullu ja mulla on eskari tason ongelmia ja ne on hänen asioita mitä yksikseen miettii ja kirjottaa ja hänen ei tarvitse niistä puhua mun kanssa miltä ne tuntuu. Hän aina sanoo mulle että ne on vaan biisejä, mutta reagoi kuitenkin niihin niin voimakkaasti eikä halua puhua niistä eli ne ei olekkaan vaan biisejä ilmeisesti hänelle.
Nää tilanteet menee aina ihan hirveiksi kun mies suoraan sanoo että häntä ei kiinnosta mun ongelmat tai tunteet ja hänelle ei niistä tarvitse puhua ja että tarvitsen hoitoa ja jos livenä otan asiat puheeksi hän heittää mut ulos ja viesteillä jos kerron niin hän ei vastaa mulle / heittäytyy ilkeäksi ja tekee selväksi ettei håntä kiinnosta ja ei ole aikaa mun ongelmille.
Mitä tehdä?
Meillä on kyllä aina hauskaa niin kauan kun pidän suuni kiinni mistään asiasta, jos vaikka hän on vihaisena sanonut mulle jotain hirveetä ja se jää mua vaivaamaan ja saatan kysyä siitä ettei se jäisi vaivaamaan niin siitäkin suututaan ja raivotaan eikä jakseta puhua.
Myös kun sain tietää että mies oli meodän tapailu aikana ollut toisen naisen sängyssä ja siitä kun sain tietää ja kysyin mieheltä asiasta niin hän suuttui silmittömästi ja meni heti puhumaan muille naisille mun naaman edessä ilmoittaakseen että nyt on sinkku.
Mä toivoisin että moes yrittäis ees ymmärtää mun kantaa tässä koko asiassa ja voisi edes yrittää asettua mun kenkiin vaikka ei olis samaa mieltä asioista, sillä mäkin yritän ymmärtää miestä. Tottakai hän saa tehdä lauluja exästä mutta haluaisin vaan että mua ei häiritse mikään niissä sanoissa ja voitais puhua asioista avoimesti kun hän ne laulut julkaisee ja tulen ne kuulemaan jottai kaikilla on kiva ja hyvä olla ja toteuttaa itseään jne

4

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä se sika.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­y­m­­f­o­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18121360G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ota yhteys siihen exään ni ehkä saat osan totuudesta tietoosi

    • Anonyymi

      . Polyamorinen mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      629
      20583
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      103
      17356
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9610
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      106
      7874
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      24
      5307
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      235
      4724
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      135
      2513
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1575
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      115
      1520
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      39
      1330
    Aihe