En kelvannut töihin

Anonyymi-ap

Hain töitä joka oli ulkotöitä eli lumitöitä. Lumen kolaamista ja lapiointia ja työ olisi ollut 2-8 tuntia päivässä, illalla lähettävät viestin että onko aamulla töitä. Työnantaja katsoi minua ja sanoi eivät palkkaa en ole kuulemma sopiva. Parin päivän päästä tulikin soitto että heillä työntekijä pulaa kun pari työntekijää estynyt tulemasta töihin. Minä sanoin että ette palkanneet minua heti joten menetitte tilaisuuden. Mies puhelimessa sanoi että tarjoaa nyt töitä kun ottivat selvää minusta. Minä sanoin että menetitte tilaisuuden saada hyvä työntekijä joten ei kiinnosta enää.

36

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa kiva satu.
      Jatka satua lisää ja kerro kuka kustantaa tuon sinun periaatteen olla ottamatta tarjottua työtä vastaan?
      Epäilen että jos tuossa sadussasi asuisit pikkuisessa mökissä ja kaivelisit ruuan roskista niin olisit kiljuen rynnännyt töihin.
      Nyt kun säkillä kannetaan rahaa työstä kieltäytyjille niin silloinhan voi asetella tuollaisia periaatteita.

      • Anonyymi

        No kerropas omista tekemisistäsi, oi työn sankari. Jalat pöydällä istuva virkatolvana? Varo ettei kasva kantapäihin luupiikit hankalasta työasennosta johtuen.


      • Anonyymi

        Aloittaja on kusipää.
        Liokkaantuva nillittäjä.


      • Anonyymi

        Työnantaja ei ottanut tarjottua työntekijää vastaan, ei ollut sopiva. Miksi työntekijän on aina nöyrryttävä? Itse sanoisi myös että Juna meni jo.


      • Anonyymi

        Kuka kustantaa vastikkeettomat yritystuet työllistämishaluttomille suomalaisyrittäjille?

        Töitä ei oteta vastaan. Töitä tehdään ja omaa työpanosta tarjotaan tarvitsevalle yrittäjälle. Työnantaja on se joka ottaa vastaan tarjolla olevan työntekijän tai sitten kuten tässä tapauksessa kieltäytyy ottamasta häntä vastaan.

        Sitten mitään osaamaton suomityönantaja peukalo keskellä kämmentä huutaa joka mediassa että mikä on kun ei oo työvoimaa. 😭😭😭😭😭😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantaja ei ottanut tarjottua työntekijää vastaan, ei ollut sopiva. Miksi työntekijän on aina nöyrryttävä? Itse sanoisi myös että Juna meni jo.

        Ja parin päivän kuluttua yhtäkkiä olikin sopiva?


      • Anonyymi

        Aika moni suomalainen nuori työtön on asunnoton ja totta tosiaan dyykkaa roskiksia. Siinä tilanteessa olevat eivät ryntää töihin jossa tehdään töitä kaksi tuntia päivä tuon alan palkalla. Se ei kato auta heitä yhtikäs mitenkään.

        Mitä hyödyllistä viisastelija itse olet tehnyt edistääksesi niiden roskiksia dyykkaamaan pakotettujen pakkasessa yönsä nukkuvien mahdollisuuksia parempaan elämään.

        Vittulu varmaan auttaa? Tai no ethän sinä paska edes tiedä tällaista olevan Suomessa koska se todellisuus ei ulotu omaan turvalliseen pullamössöelämääsi. Siellä tillität ylepaskaa tällästä ja luuhaat työttömyyspalstoilla kaiket päivät vittuilemassa työttömille.

        Onko elämä lokoisaa?


    • Anonyymi

      Ei tuollaisia töitä kukaan tervepäinen ota vastaan.

      • Anonyymi

        Juu, lumikoiran hommia nollasopimuksella ja päivystysvalmiudessa. Hehhahah!!


    • Anonyymi

      Juupati juu

    • Anonyymi

      Kokoomuksen & EK unelma, paikallisesti sovittu nollatuntityö.

    • Anonyymi

      Vai että ottivat selvää sinusta?

      Soittelivat kaikki entiset työnantajat läpi ja kartoittavat salapoliisina taustaksi ja koko elämänhistoriasi että millainen tyyppi olet kun haet LUMENKOLAAJAKSI!

      VOI VITTU NÄITÄ SUOMALAISIA TYÖNANTAJIA. Mikään ei ole nolompi olento kuin suomalainen työnantaja. Ei mikään.

      🤦

    • Anonyymi

      jos työpaikka vapautui niin mikset ottanut duunia vastaan. Täällä kertoilet satujasi

      • Anonyymi

        Jos työntekijä oli saatavilla niin miksei työnantaja ottanut häntä heti vastaan?

        Koska oli taas kerran yksi mulkku suomalainen asennevammainen ylimielinen työnantaja joka ihan itse perseilee itselleen loputtoman työvoimapulan kun ei saa työntekijöitä pysymään firmassa? Työnantaja ensin nyrpisteli nokkaansa ja sanoi ettei hakija ole "sopiva". Ja sitten kun valitut työntekijät lähtivät ovet paukkuen ulos kun heti meni sukset ristiin työnantajalla uuden työntekijäkasrtin kanssa, soitteli paniikissa perään että yhtäkkiä oletkin "sopiva" kun muita ei enää ollut tarjolla.

        Työntekijä joko on sopiva tai ei ole. Tällainen työhön "sopivuus" ei parissa päivässä muutu.

        Selvästi jälleen kerran vika oli aivan selvästi työnantajan päässä.


    • Anonyymi

      Joulupukki ja Petteri-poro saapuvat kohta....

      • Anonyymi

        Toisin sanoen Purra (PerS) ja Orpo (Kok.). Sitten ajetaan kaikki pienituloiset ahtaalle ja asunto menee alta yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen Purra (PerS) ja Orpo (Kok.). Sitten ajetaan kaikki pienituloiset ahtaalle ja asunto menee alta yms.

        heh..heh..no, juoskaapa taas äänestämään..heh.. "äänestämällä asiat paranee"..heh..heh..


    • Anonyymi

      Metsissä on runsaasti lumisia töitä niin olisi poissa silmistä ja ehkä mielestä. Alle 5000 tonnin ei tarvitse tiedustella.

    • Anonyymi

      Persläpi Suomi tuhoutuu vittupää firmojen pomojen takia toaalisesti.

      • Anonyymi

        Kyllä on oikeasti noloa katsella esim. näitä Twitterin "me olemme niin fiksuja ja sivistyneitä esimerkillisiä ihmisiä muiden yläpuolella"- suomiyrittäjiä. 🤦 Jumalauta mitä säälittäviä itseään ylistäviä suuruuskuvitelmissaan vellovia narsisteja ovat suomalaisyrittäjät lajityypillisesti. Suurin osa toimii yrittäjinä vain statuksen vuoksi. Pyörittävät jotain konkurssikypsää homeista kannattamatonta kämäistä firmaa vain mainostaakseen itseään yhteiskunnan tukipilarina, yrittäjänä.

        Suomalainen yrittäjä kuuluu ehdottomasti kolmen kärkeen noloimpien otusten kerhoissa mitä tästä maasta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on oikeasti noloa katsella esim. näitä Twitterin "me olemme niin fiksuja ja sivistyneitä esimerkillisiä ihmisiä muiden yläpuolella"- suomiyrittäjiä. 🤦 Jumalauta mitä säälittäviä itseään ylistäviä suuruuskuvitelmissaan vellovia narsisteja ovat suomalaisyrittäjät lajityypillisesti. Suurin osa toimii yrittäjinä vain statuksen vuoksi. Pyörittävät jotain konkurssikypsää homeista kannattamatonta kämäistä firmaa vain mainostaakseen itseään yhteiskunnan tukipilarina, yrittäjänä.

        Suomalainen yrittäjä kuuluu ehdottomasti kolmen kärkeen noloimpien otusten kerhoissa mitä tästä maasta löytyy.

        Saavat vielä Business Finlandilta Starttirahaa + Työelinkeinopalvelusta yritystukia että saavat pidettyä yrityksensä pystyssä ja veronmaksajat kustantavat nämä kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavat vielä Business Finlandilta Starttirahaa Työelinkeinopalvelusta yritystukia että saavat pidettyä yrityksensä pystyssä ja veronmaksajat kustantavat nämä kaikki!

        Plus palkkatukea ja ilmaisia harjoittelijoita.


    • Anonyymi

      Minä en kelpaa moniin töihin. Siksi olen työtön. On sitä luvattu joskus töitä mutta lupaus peruttu.

    • Anonyymi

      Et ymmärrä työelämän logiikkaa. Joutuvat usein nöyrtymään. Nuorena tuota vielä jaksaa. Useimmat työpaikat olen saanut roikkumalla, kun usein se eka vaihtoehto ei ole hyvä rekry.

      • Anonyymi

        ihminen on summa ja saldo siitä mitä on siihen astisessa elämässä tehnyt ja kokenut.
        Ponnisteletko ja haluatko oppia uuutta vai tyydytkö kuluttamaan vain aikaa.
        Montako kieltä osaat ja miten kohtelet muita ihmisiä jne.
        Ne on itse haluttavia asioita. Millaisia ajatuksia siellä omassa päässä pyörii joka päivä.
        Jos nupin sisällä kiertää kehää sama käytetty tavara ( ilman uudistumista ) niin sitä on täysin omien ajatuskulkujensa ja rutiiniensa vankina. Päivät toistavat itseänsä. Montako ihmistä morjestit tänään,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihminen on summa ja saldo siitä mitä on siihen astisessa elämässä tehnyt ja kokenut.
        Ponnisteletko ja haluatko oppia uuutta vai tyydytkö kuluttamaan vain aikaa.
        Montako kieltä osaat ja miten kohtelet muita ihmisiä jne.
        Ne on itse haluttavia asioita. Millaisia ajatuksia siellä omassa päässä pyörii joka päivä.
        Jos nupin sisällä kiertää kehää sama käytetty tavara ( ilman uudistumista ) niin sitä on täysin omien ajatuskulkujensa ja rutiiniensa vankina. Päivät toistavat itseänsä. Montako ihmistä morjestit tänään,

        Arkitodellisuus on kuule ihan muuta 90% kansasta, hyväosaisten vikinä on kyllä naurettavaa kuultavaa ja kertoo miten pihalle ne ovat maailman menosta.

        Vai luuletko että duunarin paskaduunissa on vaihteohtoja parempaan, ihan aikuisten oikeasti??? Ei edes työpaikan vaihto ole ratkaisu mihinkään parempaan, niin nähtyä ja koettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkitodellisuus on kuule ihan muuta 90% kansasta, hyväosaisten vikinä on kyllä naurettavaa kuultavaa ja kertoo miten pihalle ne ovat maailman menosta.

        Vai luuletko että duunarin paskaduunissa on vaihteohtoja parempaan, ihan aikuisten oikeasti??? Ei edes työpaikan vaihto ole ratkaisu mihinkään parempaan, niin nähtyä ja koettua.

        et ole oikeassa. Suurin osa kansasta voi varmasti hyvin.
        Arviolta 20 prosentilla kanssa tekee tiukkaa. Ei kaikki duunarit ole köyhiä edes
        taloudellisessa mielessäkään. Duunareissakin on isoja eroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et ole oikeassa. Suurin osa kansasta voi varmasti hyvin.
        Arviolta 20 prosentilla kanssa tekee tiukkaa. Ei kaikki duunarit ole köyhiä edes
        taloudellisessa mielessäkään. Duunareissakin on isoja eroja.

        Joo joo, haista pitkä paska vitun porvari, et tiedä mitään tavallisten työläisten arjesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et ole oikeassa. Suurin osa kansasta voi varmasti hyvin.
        Arviolta 20 prosentilla kanssa tekee tiukkaa. Ei kaikki duunarit ole köyhiä edes
        taloudellisessa mielessäkään. Duunareissakin on isoja eroja.

        Miljoona suomalaista köyhää ja urpon vittuilujen jälkeen kohta 1.5 miljoonaa sossun luukulla. Melko vähän siis....


    • Anonyymi

      Näin se on heti katotaan minkä näkönen on ja muuten työnhakuvelvollisuus on perheestä.

      • Anonyymi

        jos käsityönä tehtäviä lumenkolaushommia etsii niin kyllä se päällepäin näkyy onko fyysinen kunto riittävä.


    • Anonyymi

      Kyllä meillä nainen tekee nuo hommat. Tosin fuskaa puolet.

    • Anonyymi

      Lumen lapioimista -16 pakkasta ja palkkaa alle kympin ja työtunnit voi olla 10 tuntia viikossa. Ei tosiaan kannata se työ.

      • Anonyymi

        jos vielä pitää tehdäkin eli saada 5 m3 tunissa siirretty lunta. Lapioon nojaamisesta tuskin maksetaan,


    • Anonyymi

      Samoin olisin itsekkin vastannut kuten aloittaja , onneksi kaikki ei sentään palloile muitten pillin mukaan , oikea asenne .

    • Anonyymi

      Vittupää firmoille vain kovat vaatimukset palkanmuodossa, alihintaan ei ole mitään järkeä tehdä yhtään mitään.

      Jos ei käy niin pitäköön tunkkinsa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe