Koska meillä on joulu eli sinkut palstan jouluvisa

25

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laulut 4 pistettä, en ole koskaan tykännyt mistään perinteisistä joululauluista vaikka muuten olen aika jouluhullu (poikkeuksena Wham - Last Christmas sekä Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You):

Leffat 6 pistettä, ei ole kaikkia noita katsottu vaikka joululeffat päihittävätkin joululaulurenkutukset 6-0.

• Anonyymi

Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

Aika hankala, piti aina laulaa silmät kiinni (ettei nähnyt vaihtoehtoja)

- Sheena

• Todella mahtava tulos!

• Anonyymi

Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

Rohkenin sittenkin vastata tähän..

- Sheena

• Hienoa!

• 9/12, 9/12 näinpä meni tällä kertaa jouluvisat.😊.

• Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.

• Norppa83 kirjoitti:

Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.

Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.

No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.

• Norppa83 kirjoitti:

No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.

No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.

Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.

• Norppa83 kirjoitti:

Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.

Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.

Riippuu aiheesta.

• Norppa83 kirjoitti:

Riippuu aiheesta.

Juu näinhän se on.😊.

• 1. Olisi jo suuri ihme, jos tonttuilu ja laulujen sanat eivät onnistuisi. On niitä lasten kanssa veivattu ja useampaan kertaan.
      "Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

2. Yksi huti. Olisi voinut mennä huonomminkin. Nuo kaikki leffat eivät ole ihan terävänä muistissa.
      "Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

Kiitti kivoista visoista! 😊

• Hyvin pärjäsit. =) Tosi hyviä tuloksia! Ja ole hyvä vaan, visoja on ihan kiva tehdä =)

• Jo pipolakki, ja punatakki on juhlakuntoon laitettu - olet mestari tonttulauluissa!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen 🧑‍🎄

Jouluelokuvista irtosi vain 4 pistettä 😄

• Hyvä tulos joulukappaleista!
        Joulueluvista oli 4 tulos sekin.

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvä tulos joulukappaleista!
        Joulueluvista oli 4 tulos sekin.

Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄

Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.

• Norppa83 kirjoitti:

Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.

No meillä on se Rare Exports DVD:nä, joten se on tullut katsottua lasten kanssa parikin kertaa. 🙂 Olen ehkä nähnyt joskus jonkun Yksin kotona -elokuvan, tai pätkiä siitä, mutta en juuri muista näyttelijöitä, vain vähän juonesta jotakin.

• Anonyymi

Olle-Molle menee korjaaMolle.

• Anonyymi

onkohan ena-hahmo katsonut videota, kun hassu nimi minkä tietokone teki Xenon-2 MEGABLAST, vanha tietokone peli aika hauska ... kaikki omat ammukset täyttää koko ruudunkin tuossaa hoh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe