Kuinka hyvin tunnet tonttuaiheisia joulukappaleita?
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009273344.html
Oma tulos 8/12
Kuinka hyvin tunnet jouluisia elokuvia?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009157886.html
Oma tulos 7/12
Koska meillä on joulu eli sinkut palstan jouluvisa
25
286
Vastaukset
Laulut 4 pistettä, en ole koskaan tykännyt mistään perinteisistä joululauluista vaikka muuten olen aika jouluhullu (poikkeuksena Wham - Last Christmas sekä Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You):
Leffat 6 pistettä, ei ole kaikkia noita katsottu vaikka joululeffat päihittävätkin joululaulurenkutukset 6-0.- Anonyymi
Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Aika hankala, piti aina laulaa silmät kiinni (ettei nähnyt vaihtoehtoja)
- Sheena - Anonyymi
Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
Vastasit oikein 7 kysymykseen
Rohkenin sittenkin vastata tähän..
- Sheena 9/12, 9/12 näinpä meni tällä kertaa jouluvisat.😊.
Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.
Norppa83 kirjoitti:
Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.
Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.
No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.
Norppa83 kirjoitti:
No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.
No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.
Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.
Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.
Riippuu aiheesta.
1. Olisi jo suuri ihme, jos tonttuilu ja laulujen sanat eivät onnistuisi. On niitä lasten kanssa veivattu ja useampaan kertaan.
"Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
2. Yksi huti. Olisi voinut mennä huonomminkin. Nuo kaikki leffat eivät ole ihan terävänä muistissa.
"Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Kiitti kivoista visoista! 😊Jo pipolakki, ja punatakki on juhlakuntoon laitettu - olet mestari tonttulauluissa!
Vastasit oikein 9 kysymykseen 🧑🎄
Jouluelokuvista irtosi vain 4 pistettä 😄Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos joulukappaleista!
Joulueluvista oli 4 tulos sekin.Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄
Xena-183 kirjoitti:
Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄
Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.
Norppa83 kirjoitti:
Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.
No meillä on se Rare Exports DVD:nä, joten se on tullut katsottua lasten kanssa parikin kertaa. 🙂 Olen ehkä nähnyt joskus jonkun Yksin kotona -elokuvan, tai pätkiä siitä, mutta en juuri muista näyttelijöitä, vain vähän juonesta jotakin.
- Anonyymi
Olle-Molle menee korjaaMolle.
- Anonyymi
onkohan ena-hahmo katsonut videota, kun hassu nimi minkä tietokone teki Xenon-2 MEGABLAST, vanha tietokone peli aika hauska ... kaikki omat ammukset täyttää koko ruudunkin tuossaa hoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059