Koska meillä on joulu eli sinkut palstan jouluvisa

25

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laulut 4 pistettä, en ole koskaan tykännyt mistään perinteisistä joululauluista vaikka muuten olen aika jouluhullu (poikkeuksena Wham - Last Christmas sekä Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You):

      Leffat 6 pistettä, ei ole kaikkia noita katsottu vaikka joululeffat päihittävätkin joululaulurenkutukset 6-0.

    • Anonyymi

      Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Aika hankala, piti aina laulaa silmät kiinni (ettei nähnyt vaihtoehtoja)


      - Sheena

      • Todella mahtava tulos!


    • Anonyymi

      Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      Rohkenin sittenkin vastata tähän..

      - Sheena

    • 9/12, 9/12 näinpä meni tällä kertaa jouluvisat.😊.

      • Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.

        Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.

        No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.

        No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.

        Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.

        Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.

        Riippuu aiheesta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Riippuu aiheesta.

        Juu näinhän se on.😊.


    • 1. Olisi jo suuri ihme, jos tonttuilu ja laulujen sanat eivät onnistuisi. On niitä lasten kanssa veivattu ja useampaan kertaan.
      "Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      2. Yksi huti. Olisi voinut mennä huonomminkin. Nuo kaikki leffat eivät ole ihan terävänä muistissa.
      "Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Kiitti kivoista visoista! 😊

      • Hyvin pärjäsit. =) Tosi hyviä tuloksia! Ja ole hyvä vaan, visoja on ihan kiva tehdä =)


    • Jo pipolakki, ja punatakki on juhlakuntoon laitettu - olet mestari tonttulauluissa!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen 🧑‍🎄

      Jouluelokuvista irtosi vain 4 pistettä 😄

      • Hyvä tulos joulukappaleista!
        Joulueluvista oli 4 tulos sekin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos joulukappaleista!
        Joulueluvista oli 4 tulos sekin.

        Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄

        Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.

        No meillä on se Rare Exports DVD:nä, joten se on tullut katsottua lasten kanssa parikin kertaa. 🙂 Olen ehkä nähnyt joskus jonkun Yksin kotona -elokuvan, tai pätkiä siitä, mutta en juuri muista näyttelijöitä, vain vähän juonesta jotakin.


    • Anonyymi

      Olle-Molle menee korjaaMolle.

    • Anonyymi

      onkohan ena-hahmo katsonut videota, kun hassu nimi minkä tietokone teki Xenon-2 MEGABLAST, vanha tietokone peli aika hauska ... kaikki omat ammukset täyttää koko ruudunkin tuossaa hoh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe