Itärajan sulkeminen törmää juridisiin ongelmiin

Anonyymi-ap

No eihän tämän nyt luulisi olevan mikään este vaan lähinnä hidaste SILLÄ kansanedustajathan ovat itse lainsäätäjiä joten eipä muuta kuin hopi hopi muuttamaan lakipykälät sellaisiksi että päästään eroon niistä juridisista ongelmista!

11

172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paskat se mihinkään muuhun törmää kuin vasemmistolaisiin kommunisteihin!

      • Anonyymi

        Kaikki, jotka ovat persujen kanssa eri mieltä, ovat vasemmistolaisia kommunisteja. Niinkö?
        Olen oikeistolainen täyden virkauran Suomen armeijassa kuokkinut kapiainen, jonka mielestä hommat pitää hoitaa lain mukaan. Hallitus on viimeinen instanssi, joka voi alkaa luistelemaan laillisuudesta. Jos niin käy, niin Suomi ei ole enää sivistysvaltio, vaan on suistumassa samaan missä itänaapurissamme nyt jo ollaan.

        Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jotka ovat persujen kanssa eri mieltä, ovat vasemmistolaisia kommunisteja. Niinkö?
        Olen oikeistolainen täyden virkauran Suomen armeijassa kuokkinut kapiainen, jonka mielestä hommat pitää hoitaa lain mukaan. Hallitus on viimeinen instanssi, joka voi alkaa luistelemaan laillisuudesta. Jos niin käy, niin Suomi ei ole enää sivistysvaltio, vaan on suistumassa samaan missä itänaapurissamme nyt jo ollaan.

        Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän.

        Mä kyllä olin ymmärtävinäni että Orpo ja aika moni muukin kokoomuslainen yllättyi Puumalaisen päätöksestä. Saattoipa siellä yllättyneiden joukossa olla muidenkin puolueiden edustajia.

        No tämä ei suinkaan ole mikään mustavalkoinen asia vaan kyllä toi lainmukaisuus viimekädessä ratkaistaan jossain muualla kuin apulaisoikeuskanslerin pöydällä!

        Jos ihan oikeasti olet armeijassa ollut töissä niin jo senkin puolesta luulisi että ymmärrät kansallisen turvallisuuden ja suvereniteetin olevan itsenäisen valtion tärkein ja kallein asia jonka eteen suomalainen sotilas on vannonut sotilasvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jotka ovat persujen kanssa eri mieltä, ovat vasemmistolaisia kommunisteja. Niinkö?
        Olen oikeistolainen täyden virkauran Suomen armeijassa kuokkinut kapiainen, jonka mielestä hommat pitää hoitaa lain mukaan. Hallitus on viimeinen instanssi, joka voi alkaa luistelemaan laillisuudesta. Jos niin käy, niin Suomi ei ole enää sivistysvaltio, vaan on suistumassa samaan missä itänaapurissamme nyt jo ollaan.

        Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän.

        Kommunisti on halveksituin pilkkanimi, jonka suomalainen voi toiselle suomalaiselle sanoa. Kommunisti pilkkanimi on verrattavissa venäläiseen sotilaaseen joka raiskaa sylivauvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jotka ovat persujen kanssa eri mieltä, ovat vasemmistolaisia kommunisteja. Niinkö?
        Olen oikeistolainen täyden virkauran Suomen armeijassa kuokkinut kapiainen, jonka mielestä hommat pitää hoitaa lain mukaan. Hallitus on viimeinen instanssi, joka voi alkaa luistelemaan laillisuudesta. Jos niin käy, niin Suomi ei ole enää sivistysvaltio, vaan on suistumassa samaan missä itänaapurissamme nyt jo ollaan.

        Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän.

        Näytetään siellä SDP:nkin joukoissa olevan melko yllättyneitä tästä apulaisoikeuskanslerin päätöksestä joten taitaa todellakin olla niin kuin sanoit että eipä sinne tosiaan taida enää juuri muita jäävän kuin ne vasemmistolaiset kommunistit jotka ovat persujen (ja tässä tapauksessa monen muunkin) kanssa eri mieltä!
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000010007423.html


    • Anonyymi

      Toimintakyvytön, osaamaton, on tämä yli-suuri , kallis hallinto-
      On kyvytön toimiin.
      ---- Ei halua, ei osaamista,. liikaa ministeriöitä, utvaa um, sisä min... pv. bryssel..
      ja mikään ei toimi..

      Tästä hybridi operaatiosta oli se hyöty, että Suomen toimimaton hallinto,
      ja lainsäädäntö, jäi nyt kiinni rysän päältä,, housut kintuissa !!
      Nyt on kiire tervehdyttää mätää hallintoa.,
      Muuten tulee veronmaksajille liian kalliiksi tämä liirumlaarum Show..

      Tämä on turvallisuus ongelma ja talous ongelma,
      kun hallinto ei ole toimintakykyinen. !!

    • Anonyymi

      Apulaisoikeuskanleri on Tarja Halosen nimittämä entinen vähemmistövaltuutettu.

    • Anonyymi

      Minä ainakin soita luurista Venäjän kansallislaulua parvekkeella, sitähän Suomi halusi

    • Niinhän sitä luulisi. Nyt on kuitenkin nämä kansainväliset sopimukset. Suomessa vaaditaan niiden noudattamista tiukimman jälkeen vaikka muualla tulkittaisiin ko sopimuksia vähän väljemmin jos tilanne vaatii. Joidenkin toimien voidaan myös katsovan rikkovan Suomen perustuslakia. Perustuslakia ei nyt muutella tosta noin vaan vaikka päällä olisi pahakin tilanne. Onnistuisiko homma niin, että huudettaisiin EU:ta apuun säätämään direktiivi? Ainakin jotkut suomalaiset EU-juristit ovat sitä mieltä, että EU:n määräykset ajavat Suomen perustuslainkin yli.

    • Anonyymi

      Peli on jo menetetty. Putin teki testin ja huomasi, että Suomi ei pysty puolustatumaan. Homma kaatuu täällä jonkun pellen juridiseen saivarteluun. Todellisuudessa rajat ovat auki ja pysyvät auki. Seuraavaksi Vladi lykkää 100 000 "turvapaikanhakijaa" Venäjän rajapuomin tälle puolelle ja Suomen tarina oli siinä. Kaikki otetaan täällä vastaan ja sen jälkeen yhteiskunta romahtaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      188
      4386
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      116
      2764
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2254
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2215
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1942
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1424
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1180
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1071
    Aihe