Mitä mieltä ootte polkupyörä rallista itärajalla

Anonyymi-ap

Kelit eivät suosi polkupyörä matkailua marraskuussa.

13

579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa tulijat olla sotilaita.Vapaasti maahan tekeytymällä pakolaisiksi.Olihan heillä Venäjän armeijan reput selässä.Ovat valmiina asemissa kun käsky käy.🤫🤔

• Anonyymi

Suomen rajan yli tulevien bussikyyditykset eivät voi olla itsestään selvyys, vaan sen tulee koskea vain heikkokuntoisia, kun vastaavasti nämä jalkaisin tulevat nuoret tulee ohjata haastattelua varten saatettuina tutkintaa varten apostolinkyydillä Raja-Joosepista sinne mihin heidät määrätään esim. Hankoon

• Anonyymi

Minusta tänne sais tulla vaikka 2 miljoonaa itämaan tietäjää ni tulis vähän viisautta tähänki kansaan.

• Anonyymi

Vastaanottokeskus nuorisoseuralle ja kunnantalosta moskeija. Näin se Saarikkokin suosittaa.

• Anonyymi

Minkätakia polkupyörät tällä kertaa?🐧🐧

• Anonyymi

Kysyin taannoin Eduskuntatalon vieressä eräältä kovaääniseltä afrikkalaiselta mielenosoittajalta, että mikä velvollisuus Suomella on ottaa muslimipakolaisia tuhansien kilometrien päästä ja jatkoin kysymystäni, että eikö mistään lähempää löydy turvallista, samalta kulttuuripohjalta olevaa asuinympäristöä, kuin täältä pohjan perukoilta, Suomesta.

Tuo afrikkalainen raivostui ja huusi kovaäänisesti :"we muslims are going to occupied whole europe very soon and you will see it". (Suomeksi: me muslimit aiomme miehittää koko Euroopan hyvin pian ja näet sen).

Hämmästyin raivoreaktiota ja nostin käden kätelläkseni häntä. Hän ihmetteli, että minkä vuoksi ojensin käteni. Vastasin :"thank you for honest answear, everyone around us heard you too." (Suom. kiitos rehellisestä vastauksesta,kaikki ympärillämme kuulivat sinut).

Kyseessä oli mielenilmaus pakkopalautuksia vastaan ja ympärillä oli tusinan verran kuvausryhmiä ja toimittajia eri medioista. Seuraavana päivänä ei ollut ainuttakaan uutisjuttua missään mediassa tuosta tapahtumasta. Olikohan niin, että afrikkalaisen mielenosoittajan rehellisellä avautumisella oli vaikutusta asiaan, median vaikenemiseen?
      "We muslims are going to occupied whole Europe very soon and you will see it". (Me muslimit aiomme miehittää koko Euroopan hyvin pian ja näet sen).

• Anonyymi

Sitten heräsin ja huomasin että mulla oli aivan mahdoton kusssihätä. Kävin pihanperällä ja menin taksi peitun alle. Aattelin naapurin Iitaa ja näin reksuaalissävytteisiä unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten heräsin ja huomasin että mulla oli aivan mahdoton kusssihätä. Kävin pihanperällä ja menin taksi peitun alle. Aattelin naapurin Iitaa ja näin reksuaalissävytteisiä unia.

Minkälaisia on reksuaalisävytteiset unet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisia on reksuaalisävytteiset unet?

... ja mitä on taksi peitun alla ?

• Anonyymi

Kyllähän ne miehittää koko maapallon lisääntymällä.

• Anonyymi

We muslims are going to occupied whole Europe very soon and you will see it. (Suomeksi: Me muslimit aiomme miehittää koko Euroopan hyvin pian ja näet sen)

• Anonyymi

Ma halun kalvapitsa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe