Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eikö mokkakikkeli enää kiinnosta?

Anonyymi-ap

Miksi palsta on kuollut? Kymmenen vuotta sitten palsta säkeili, sädehti elinvoimaisuuttaan ja nyt näkee vain kymmenen vuotta sitten tehtyjä aloituksia:)
Mikäs "naisiin" nyt on mennyt?

49

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne mokkakikkelit nyt vaan on sängyssä parempia kuin suomalaiset miehet. Ei vain voi mitään.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Ne vie naisen taivaisiin. Pyörittävät vahvoilla käsivarsillaan miten haluavat. Antavat lempeä ja rakkautta. Tosi on jos naiseen ihastuvat myös suojelevat. Suomalaiselle miehelle nainen on turhanpäivänen siivooja. Sitä voi mennen tullen leipoa naamaan. Pääasia kun rojut tyhjää pienellä vehkeellään.


      • Anonyymi

        Johtunee siitä että kohdallesi on sattunut pienimunainen mies.. Tai sitten sulla on paikat niin levinneet, että saa kerta toisensa jälkeen etsiä isompaa kyntöauraa.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18124796p

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan kiinnostanut. Mieheni ei ole "mokkakikkeli", vaikka ei tosin kantasuomalainenkaan.

      • Anonyymi

        Eihän ihminen nyt mihinkään tiettyyn rotuun ihastu, vaan toiseen ihmiseen. Näin se on mennyt evoluution alusta saakka. Todella lyhytnäköistä ja sisäsiittoista ajatella, että nainen menee ja rakastuu mokkakikkeliin kun kerran on mokkakikkeli. Menkää hyvät ihmiset ja matkustelkaa, eläkää ja työskennelkää ulkomailla, avartuu näkökenttä ihan uudella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ihminen nyt mihinkään tiettyyn rotuun ihastu, vaan toiseen ihmiseen. Näin se on mennyt evoluution alusta saakka. Todella lyhytnäköistä ja sisäsiittoista ajatella, että nainen menee ja rakastuu mokkakikkeliin kun kerran on mokkakikkeli. Menkää hyvät ihmiset ja matkustelkaa, eläkää ja työskennelkää ulkomailla, avartuu näkökenttä ihan uudella tavalla.

        Mä en itseasiassa ole valmis ihan täysin allekirjoittamaan tuota. Ihminen ei ehkä ihastu rotuun tmv. mutta kyllä henkilökohtaisilla preferensseillä tiettyihin ulkoisiin piirteisiin on merkitystä. Mä esimerkiksi en ole koskaan nähnyt yhtään tummaihoista, jota olisin pitänyt edes viehättävänä ja sitä en voi kuin pahoitella. Se ei ole mitenkään tietoista, vaan täysin sisäsyntyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ihminen nyt mihinkään tiettyyn rotuun ihastu, vaan toiseen ihmiseen. Näin se on mennyt evoluution alusta saakka. Todella lyhytnäköistä ja sisäsiittoista ajatella, että nainen menee ja rakastuu mokkakikkeliin kun kerran on mokkakikkeli. Menkää hyvät ihmiset ja matkustelkaa, eläkää ja työskennelkää ulkomailla, avartuu näkökenttä ihan uudella tavalla.

        Ai niin ja mä olen asunut ja työskennellyt ulkomailla, mutta ei se ole vaikuttanut mitenkään siihen mitä pidän ulkoisesti viehättävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja mä olen asunut ja työskennellyt ulkomailla, mutta ei se ole vaikuttanut mitenkään siihen mitä pidän ulkoisesti viehättävänä.

        Niin meinaatko, että vaikkapa maailman komein mies Idris Eba, tai maailman kaunein nainen Beyonce, eivät siis ulkonäöllisesti sinua miellytä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meinaatko, että vaikkapa maailman komein mies Idris Eba, tai maailman kaunein nainen Beyonce, eivät siis ulkonäöllisesti sinua miellytä?

        Meinaan juuri tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meinaatko, että vaikkapa maailman komein mies Idris Eba, tai maailman kaunein nainen Beyonce, eivät siis ulkonäöllisesti sinua miellytä?

        Lisään vielä, että Beyonceta olen täysin kykenemätön sen kummemmin rankkaamaan, sillä olen heteronainen. Hän ei kuitenkaan osu lainkaan mun kauneuskäsitykseeni. Se ei tarkoita, että pitäisin häntä rumana. Kauniin ja ruman väliin mahtuu monenmoista.

        Idris Elba sen sijaan ei minun silmissäni ole edes siedettävä. Hänessä ei ole mitään mitä mä vapaaehtoisesti katselisin. Olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että Beyonceta olen täysin kykenemätön sen kummemmin rankkaamaan, sillä olen heteronainen. Hän ei kuitenkaan osu lainkaan mun kauneuskäsitykseeni. Se ei tarkoita, että pitäisin häntä rumana. Kauniin ja ruman väliin mahtuu monenmoista.

        Idris Elba sen sijaan ei minun silmissäni ole edes siedettävä. Hänessä ei ole mitään mitä mä vapaaehtoisesti katselisin. Olen pahoillani.

        Sitten tosiaan et varmaankaan vaan pidä mustista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tosiaan et varmaankaan vaan pidä mustista ihmisistä.

        Missä mielessä pidä? Mulla on tuttavissa aika monta, eikä mulla ole yhtään mitään heitä vastaan ihmisinä. Mä en vain ole heistä silleen kiinnostunut tai en ole ainakaan vielä tavannut yhtään, joka olisi edes viehättänyt. Eikä tämä nyt koske pelkästään mustia, vaan ylipäänsä värillisiä myös tämän aloituksen "mokkakikkeleitä". En tiedä mikä siinä on, mutta näin se vain mun kohdallani menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mielessä pidä? Mulla on tuttavissa aika monta, eikä mulla ole yhtään mitään heitä vastaan ihmisinä. Mä en vain ole heistä silleen kiinnostunut tai en ole ainakaan vielä tavannut yhtään, joka olisi edes viehättänyt. Eikä tämä nyt koske pelkästään mustia, vaan ylipäänsä värillisiä myös tämän aloituksen "mokkakikkeleitä". En tiedä mikä siinä on, mutta näin se vain mun kohdallani menee.

        Itse taas ajattelen, että Suomessa en kyllä ole tavannut ketään tummaihoista, josta voisi edes kuvitella kiinnostuvansa; tämä johtunee siitä, että suurin osa heistä on elintasopakolaisia. Ulkomailla akatemiassa ollessani moni kollega oli tummaihoinen, ja juttu olikin ihan eri. Tästä sitten päättelen, että ihminen itse (koulutus, elämäntyyli, sivistys yms.) ovat ne asiat, joihin toisessa ihastun, ei rotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas ajattelen, että Suomessa en kyllä ole tavannut ketään tummaihoista, josta voisi edes kuvitella kiinnostuvansa; tämä johtunee siitä, että suurin osa heistä on elintasopakolaisia. Ulkomailla akatemiassa ollessani moni kollega oli tummaihoinen, ja juttu olikin ihan eri. Tästä sitten päättelen, että ihminen itse (koulutus, elämäntyyli, sivistys yms.) ovat ne asiat, joihin toisessa ihastun, ei rotu.

        Kuka nyt mistäkin kiinnostuu. Itselle en ihastu enkä kiinnostu koulutuskesta tai muista vastaavista. Mä ihastun ihmiseen kokonaisuutena, mutta jos toinen ei ulkoisesti viehätä, niin ei sitä pysyt mihinkään muuttamaan. Mulla on Suomessakin ollut kollegoina tummaihoisia, että en todellakaan pidä kaikkia Suomessa oleskelevia minään elintasopakolaisina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt mistäkin kiinnostuu. Itselle en ihastu enkä kiinnostu koulutuskesta tai muista vastaavista. Mä ihastun ihmiseen kokonaisuutena, mutta jos toinen ei ulkoisesti viehätä, niin ei sitä pysyt mihinkään muuttamaan. Mulla on Suomessakin ollut kollegoina tummaihoisia, että en todellakaan pidä kaikkia Suomessa oleskelevia minään elintasopakolaisina.

        Kyllä jos on itse vääntänyt väitöskirjan, niin oli ihonväri mikä tahansa, ei tyhjäntoimittajasta kiinnostu. Eri asia sitten, jos toinenkin on vaivautunut istumaan koulun penkillä.


      • Anonyymi
        topnotch kirjoitti:

        Kyllä jos on itse vääntänyt väitöskirjan, niin oli ihonväri mikä tahansa, ei tyhjäntoimittajasta kiinnostu. Eri asia sitten, jos toinenkin on vaivautunut istumaan koulun penkillä.

        Sen kun. Maailmassahan ei muuta ole kuin "tohtoreita" ja tyhjäntoimittajia. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun. Maailmassahan ei muuta ole kuin "tohtoreita" ja tyhjäntoimittajia. 🤣

        Ja "tohtoreistakin" valtaosa on tyhjäntoimittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja "tohtoreistakin" valtaosa on tyhjäntoimittajia.

        Todella charmikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja "tohtoreistakin" valtaosa on tyhjäntoimittajia.

        Eihän ne osaa tehdä mitään, kun ovat vain kasvattaneet vielä isomman perän hieromalla sitä koulupenkkiin, kuin mikä hottetoteilla on ihan luonnostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meinaatko, että vaikkapa maailman komein mies Idris Eba, tai maailman kaunein nainen Beyonce, eivät siis ulkonäöllisesti sinua miellytä?

        Olikohan juuri Beyonce, jolla on oikeasti tissit kuin kärpäslätkät ja nainen on joku 1/2 -neeekri?
        Näin jonkun sellaisen kuvan muutama vuosi sitten netissä. Voihan se olla ollut joku muukin naispuolinen Amerikan julkkis, ja tuollainen n..ri tyyppiä oleva.


      • Anonyymi

        Aha. Tännekin on eksynyt joku maailmasta ja sen menosta täysin pihalla oleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meinaatko, että vaikkapa maailman komein mies Idris Eba, tai maailman kaunein nainen Beyonce, eivät siis ulkonäöllisesti sinua miellytä?

        Kukahan nämäkin tittelit on jakanut? Eivät ole kauniita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan nämäkin tittelit on jakanut? Eivät ole kauniita.

        Samaa olen miettinyt, mutta todenut sitten, että makunsa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en itseasiassa ole valmis ihan täysin allekirjoittamaan tuota. Ihminen ei ehkä ihastu rotuun tmv. mutta kyllä henkilökohtaisilla preferensseillä tiettyihin ulkoisiin piirteisiin on merkitystä. Mä esimerkiksi en ole koskaan nähnyt yhtään tummaihoista, jota olisin pitänyt edes viehättävänä ja sitä en voi kuin pahoitella. Se ei ole mitenkään tietoista, vaan täysin sisäsyntyistä.

        Keho ei valehtele, kokeile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keho ei valehtele, kokeile!

        Nimenomaan ja kun keho ei kiinnostu, niin ei se kiinnostu . Silleen se menee.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta juhlamokkaa lipittäneiltä on jo puhti pois ja nykynaisille on niin paljon värivaihtoehtoja, ettei niissä enää ole mitään eksoottista, tai ehkä se löysä nahka puuttuu.

      • Anonyymi

        Nahka pitää lämpimänä 😗? - Terveisin Magneto, tuosta ylempää 🧲.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nahka pitää lämpimänä 😗? - Terveisin Magneto, tuosta ylempää 🧲.

        Kyllä näin on, nimittäin tumma nahka hehkuu outoa lämpöä, eikä kysymys ole lainkaan siitä isosta klipsitystä kikkelistä, vaan nimenomaan kauniista lämpöä hohkaavasta ihonväristä, Ihmisinä ja ystävinä vaaleapunaiset porsaatkin on ihan ok, vaikkakin rumia.


    • Anonyymi

      Julmaa, heidät jätetään Siperian pakkaseen vaikka tarjolla olisi Merjan tekemää puolukkapuuroa. Kelpaavatko enää ilmaiseksikaan?

    • Anonyymi

      Mokkakikkeleistä tehdään WOLT kuskeja. Pyörät oli jo valmiiksi mukana.

      • Anonyymi

        Voinko tilata kikkelin pyörällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinko tilata kikkelin pyörällä?

        Mielellään sähköpyörällä, 300 USD.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään sähköpyörällä, 300 USD.

        Ei sillä niin kiire


      • Anonyymi

        😆 Osu ja uppos!


    • Anonyymi

      vai johtuuko se siitä että ne ei pääse enää tänne keittiöstä

      • Anonyymi

        Tänne aina pääsee, vaikka ei mahtuisi ulko- ovesta. Ei hätää Woltti tuo lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne aina pääsee, vaikka ei mahtuisi ulko- ovesta. Ei hätää Woltti tuo lisää.

        Ei ne kyllä taida ehtiä kikkeliä heiluttamaan, kun niin moni on tarpeessa.


    • Anonyymi

      Kyllä se mokkakikkeli vaan on niin paljon parempi kuin valkoinen suomikikkeli, ei voi edes rinnastaa. Löytyy kokoa, tekniikkaa, staminaa, osaavaa kosketusta ja silmää. T. valkoisen suomimiehen vaimo

      • Anonyymi

        Niin, harvemmin saa samaa vaaleana paahtona ja aika mautontahan se onkin.


      • Anonyymi

        Ei taida äijä tietää menneisyydestäsi? Saisit jatkaa sillä tiellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida äijä tietää menneisyydestäsi? Saisit jatkaa sillä tiellä..

        Suomimiehille ei kannata kertoo aiemmista seikkailuista ulkomaan vahvistusten kanssa.. palstallakin sen näkee mikä alemmuuskompleksi siitä tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomimiehille ei kannata kertoo aiemmista seikkailuista ulkomaan vahvistusten kanssa.. palstallakin sen näkee mikä alemmuuskompleksi siitä tulee!

        Touche.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomimiehille ei kannata kertoo aiemmista seikkailuista ulkomaan vahvistusten kanssa.. palstallakin sen näkee mikä alemmuuskompleksi siitä tulee!

        Juu, eikä siihen edes tarvitse liitty mitään "mokkakikkeliä". Mikä tahansa muu kansallisuus on osalle ongelma, vaikka kyse olis kantaruotsalisesta, niin siitä voi saada aikaiseksi alemmuuskompleksin.


    • Anonyymi

      Suomen raja on lyöty kiinni, ei tänne pääse enää mokkiksia niin helpolla. Sosiaalialan naisillakin on ne 10v takaiset esiteinit tai nuoremmat kotona.

      • Anonyymi

        Onneksi niitä on jo täällä meille naisille kylliksi ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi niitä on jo täällä meille naisille kylliksi ☺️

        Suurin osa menee kierrätykseen kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa menee kierrätykseen kuitenkin.

        Suomi taitaa kuitenkin harvemmin olla loppusijoituspaikka näkyvästä ikärakenteesta päätellen?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe