Eropuhe alkoi meillä

Anonyymi-ap

Aamulla sain kirjeen, vaimo ei nää ulospääsyä. Haluaa erota tai näin hänestä tuntuu.
Ei nyt tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta kun kiistoja on ollut.
Olemme aikuinen perhe. Vanhemmat noin 40v ja poika 4v. Yhteinen asuntolaina ja tulevaisuus.
Kiistana on että en tee asioita kuten vaimoni toivoisi ja nämä ärsyttävät häntä ja kierre valmis. Kun hän on ärtynyt, minä vetäydyn ja läheisyys katoaa. Tätä on jatkunut aika pitkää, vaimoni on nopeasti suuttuvat. Minä hieman huonolla itsetunnolla varustettu joten vetäydyn helposti kuoreeni, jos vaimoni on huonolla päällä. Emme saa kiistoja ratkaistua vaan näihin palataan.
Nyt mietin mitä tehdään, vaimoni sanoo , että asiaa ei vielä ole päätetty, mutta aika kylmä hän tänään jo oli, on toki muutenkin minua paljon kylmempi.
Sanoin, että itse haluaisin vielä yrittää ja ei mielestäni kiistat ole niin isoja. On lähinnä, että vaimoani ärsyttää lapsen kasvatus, meillä ei ole yhteistä, kipinä kadoksissa . Mielestäni aika arkisia asioita yhtään vähättelemättä?
Nyt jos jään syli auki ja vaan poraan tätä tilannettä hänelle, se ei varmasti ole paras, en voi alkaa sirkustemppujakaan järjestämään, ei sekään toimi tässä tilanteessa . Pitäisikö ottaa kova linja käyttöön vai miten toimia.. ? Eli pakottaa toinen päättämään, lähteä itse pois vai mitä.
Poikamme ei tietysti saisi kärsiä

7

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluat hyvän oman elämän niin nosta kytkintä ja nauti uuden alkamisesta naisia on pilvin pimein kolmekertaa eronnut nyt on elämä elämisen arvoista ja ihana vaimo

• No vaikuttaa, että teillä on paha kommunikaatio-ongelma. Vaimo kirjoittaa kirjeitä ja sinä vetäydyt kuoreesi.

Ehdottaisin avioliittoneuvojaa tms keskusteluihin mukaan.

• Niin ja jos se toinen ei halua avioliittoneuvojaa mukaan, on se aika selvä merkki, että päätös on jo tehty.

• Anonyymi

On vaikeaa olla naimisissa.

On vaikeaa erota.

Valitse kumman vaikean eteen aiot tehdä työtä.

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Olen saanut tuntojani tuotua hyvin ilmi. Toivon, että tässä vielä toivoa on. Toki ihan entisellään emme voi jatkaa. Kiitos kaikille jo näistä asiallisista viesteistä

• Anonyymi

se pyrki estämään omien kansalaistensa luvattomat rajanylitykset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3233
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2925
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2192
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1635
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1484
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1447
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      17
      1431
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1375
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1341
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1305
    Aihe