Eropuhe alkoi meillä

Anonyymi-ap

Aamulla sain kirjeen, vaimo ei nää ulospääsyä. Haluaa erota tai näin hänestä tuntuu.
Ei nyt tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta kun kiistoja on ollut.
Olemme aikuinen perhe. Vanhemmat noin 40v ja poika 4v. Yhteinen asuntolaina ja tulevaisuus.
Kiistana on että en tee asioita kuten vaimoni toivoisi ja nämä ärsyttävät häntä ja kierre valmis. Kun hän on ärtynyt, minä vetäydyn ja läheisyys katoaa. Tätä on jatkunut aika pitkää, vaimoni on nopeasti suuttuvat. Minä hieman huonolla itsetunnolla varustettu joten vetäydyn helposti kuoreeni, jos vaimoni on huonolla päällä. Emme saa kiistoja ratkaistua vaan näihin palataan.
Nyt mietin mitä tehdään, vaimoni sanoo , että asiaa ei vielä ole päätetty, mutta aika kylmä hän tänään jo oli, on toki muutenkin minua paljon kylmempi.
Sanoin, että itse haluaisin vielä yrittää ja ei mielestäni kiistat ole niin isoja. On lähinnä, että vaimoani ärsyttää lapsen kasvatus, meillä ei ole yhteistä, kipinä kadoksissa . Mielestäni aika arkisia asioita yhtään vähättelemättä?
Nyt jos jään syli auki ja vaan poraan tätä tilannettä hänelle, se ei varmasti ole paras, en voi alkaa sirkustemppujakaan järjestämään, ei sekään toimi tässä tilanteessa . Pitäisikö ottaa kova linja käyttöön vai miten toimia.. ? Eli pakottaa toinen päättämään, lähteä itse pois vai mitä.
Poikamme ei tietysti saisi kärsiä

6

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos haluat hyvän oman elämän niin nosta kytkintä ja nauti uuden alkamisesta naisia on pilvin pimein kolmekertaa eronnut nyt on elämä elämisen arvoista ja ihana vaimo

    • No vaikuttaa, että teillä on paha kommunikaatio-ongelma. Vaimo kirjoittaa kirjeitä ja sinä vetäydyt kuoreesi.

      Ehdottaisin avioliittoneuvojaa tms keskusteluihin mukaan.

      • Niin ja jos se toinen ei halua avioliittoneuvojaa mukaan, on se aika selvä merkki, että päätös on jo tehty.


    • Anonyymi

      On vaikeaa olla naimisissa.

      On vaikeaa erota.

      Valitse kumman vaikean eteen aiot tehdä työtä.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Olen saanut tuntojani tuotua hyvin ilmi. Toivon, että tässä vielä toivoa on. Toki ihan entisellään emme voi jatkaa. Kiitos kaikille jo näistä asiallisista viesteistä


    • Anonyymi

      se pyrki estämään omien kansalaistensa luvattomat rajanylitykset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe