Kuinka hyvin muistat lastenlaulujen sanoja? Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009960033.html
Oma tulos 11/12
Sutsi satsi satsaa eli miten hyvin tunnet lastenlauluja
23
268
Vastaukset
8, omasta lapsuudesta on aikaa kun täytän pian 35...
Miten sitä edes voisi unohtaa ne rakkaimmat lastenlaulut!
Vastasit oikein 11 kysymykseen- Anonyymi
Minun tulos 10/12.
10/12 no nyt se sitten oli sun hyväks se pisteen ero tällä kertaa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Hieno tulos!
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
Hyvinvointialueiden leikkaukset kaikista kovimmin pienten paikkakuntien yksiköihin. Lakkautuspäätöksen sai muun muassa Ruoveden 18-paikkainen vuodeosasto, joka on jo ennestään ylipaikoitettu.
Kaksiosainen kuva, jossa toisessa terveyskeskuksen osuvat henkilökuntaa ja toisessa sairaanhoitaja
7/12
Huomaa että kummimuksut on kaikki jo täysikäisiä, korreloi suoraan tämän visan kanssa 😂- Anonyymi
9/12.
Näitä on laulettu moneen kertaan. Ne varmaan säilyy ikuisesti mielessä. 😊
"Upea tulos, osaat edelleen ulkoa kaikki vanhat lastenlaulut!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"10/12. Telefooni Afrikassa ei muistunut mieleen eikä raparperi-laulu kuulostanut tutulta. Muut tuli mieleen, kun lauleskeli laulua mielessään 😊
10/12 😊
11/12 oikein eli sama kuin aloittajalla. En tiedä testasiko se mitään. Jotain piti tietää ja monet vastaukset pysty päättelemään, jos ei tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913497Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen123030Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612478Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411910Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61848Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901561
- 721113
- 741100