Kuinka hyvin muistat lastenlaulujen sanoja? Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009960033.html
Oma tulos 11/12
Sutsi satsi satsaa eli miten hyvin tunnet lastenlauluja
23
317
Vastaukset 23
8, omasta lapsuudesta on aikaa kun täytän pian 35...
Miten sitä edes voisi unohtaa ne rakkaimmat lastenlaulut!
Vastasit oikein 11 kysymykseen- Anonyymi
Minun tulos 10/12.
10/12 no nyt se sitten oli sun hyväks se pisteen ero tällä kertaa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Hieno tulos!
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
Hyvinvointialueiden leikkaukset kaikista kovimmin pienten paikkakuntien yksiköihin. Lakkautuspäätöksen sai muun muassa Ruoveden 18-paikkainen vuodeosasto, joka on jo ennestään ylipaikoitettu.
Kaksiosainen kuva, jossa toisessa terveyskeskuksen osuvat henkilökuntaa ja toisessa sairaanhoitaja
7/12
Huomaa että kummimuksut on kaikki jo täysikäisiä, korreloi suoraan tämän visan kanssa 😂- Anonyymi
9/12.
Näitä on laulettu moneen kertaan. Ne varmaan säilyy ikuisesti mielessä. 😊
"Upea tulos, osaat edelleen ulkoa kaikki vanhat lastenlaulut!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"10/12. Telefooni Afrikassa ei muistunut mieleen eikä raparperi-laulu kuulostanut tutulta. Muut tuli mieleen, kun lauleskeli laulua mielessään 😊
10/12 😊
11/12 oikein eli sama kuin aloittajalla. En tiedä testasiko se mitään. Jotain piti tietää ja monet vastaukset pysty päättelemään, jos ei tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44727Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.128676- 44659
- 67615
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää162575Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l179530