Kuinka hyvin muistat lastenlaulujen sanoja? Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009960033.html
Oma tulos 11/12
Sutsi satsi satsaa eli miten hyvin tunnet lastenlauluja
23
228
Vastaukset
8, omasta lapsuudesta on aikaa kun täytän pian 35...
Miten sitä edes voisi unohtaa ne rakkaimmat lastenlaulut!
Vastasit oikein 11 kysymykseen- Anonyymi
Minun tulos 10/12.
10/12 no nyt se sitten oli sun hyväks se pisteen ero tällä kertaa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Hieno tulos!
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
Hyvinvointialueiden leikkaukset kaikista kovimmin pienten paikkakuntien yksiköihin. Lakkautuspäätöksen sai muun muassa Ruoveden 18-paikkainen vuodeosasto, joka on jo ennestään ylipaikoitettu.
Kaksiosainen kuva, jossa toisessa terveyskeskuksen osuvat henkilökuntaa ja toisessa sairaanhoitaja
7/12
Huomaa että kummimuksut on kaikki jo täysikäisiä, korreloi suoraan tämän visan kanssa 😂- Anonyymi
9/12.
Näitä on laulettu moneen kertaan. Ne varmaan säilyy ikuisesti mielessä. 😊
"Upea tulos, osaat edelleen ulkoa kaikki vanhat lastenlaulut!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"10/12. Telefooni Afrikassa ei muistunut mieleen eikä raparperi-laulu kuulostanut tutulta. Muut tuli mieleen, kun lauleskeli laulua mielessään 😊
10/12 😊
11/12 oikein eli sama kuin aloittajalla. En tiedä testasiko se mitään. Jotain piti tietää ja monet vastaukset pysty päättelemään, jos ei tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108