"Turha on sinun potkia pistintä vastaan...

Anonyymi-ap

Paavali: "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."

54

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat....

      • Anonyymi

        ....turha on sinun potkia pistinsä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....turha on sinun potkia pistinsä vastaan.

        Biblia 1776
        2. Kor. 12:7

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi,
        on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18126340D

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No siinä nyt lainataan ja siteerataan mikä kuviteltu tarkoitus ?

    • Anonyymi

      On tarpeen lukea laajasti asiayhteys. Jumala ilmestyi ja siksi entisestä Jeesuksen vainoasta tuli Jeesuksen palvelia.

      Novun kommentaari
      19. Nyt Paavali osoitti sanansa suoraan kuningas Agrippalle, sillä tämähän tunsi juutalaisten uskonnon ja historian. Hän tiesi, ettei Festuksella ja muilla paikalla olevilla roomalaisilla ollut edellytyksiä ymmärtää, mikä "taivaallinen näky oli".Tämän taivaallisen näyn jälkeen Paavalin koko elämänasenne muuttui. Ensinnäkin hän oli nähnyt itsensä. Hän oli ennen pitänyt itseään moitteettomana fariseuksena, mutta nyt hänestä tuli Jumalan armoa tarvitseva syntinen. Näky muutti myös hänen käsityksensä lähimmäisistä. Aikaisemmin hän oli jakanut heidät kahteen ryhmään: juutalaisiin, jotka olivat lupauksen lapsia, ja pakanoihin, jotka olivat pelastuksen ulkopuolella. Nyt hän näki, että Kristuksessa kaikki olivat yhtä. Kolmanneksi hänen käsityksensä Jumalasta muuttui. Ennen hän oli nähnyt Jumalan ainoastaan Siinailta, lain vuorelta käsin. Nyt hän näki hänet Golgatalta, sovituksen paikalta käsin.

      • Anonyymi

        Hellareilla on omat Parhamin oppeihin sovitetut kansan raamatut ja niihin keksitys kootut selitykset eli novumit.


      • Anonyymi

        Ei kukaan ihminen ole koskaan Jumalaa nähnyt, eikä voi nähdä.

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihminen ole koskaan Jumalaa nähnyt, eikä voi nähdä.

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

        Jeesus ei ole Jumala kuten usein hoetaan.

        Mark. 10:18

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareilla on omat Parhamin oppeihin sovitetut kansan raamatut ja niihin keksitys kootut selitykset eli novumit.

        Mormoneilla on Mormonit kirat, Opin ja Liittojen kirjat,
        Jehovantodistajilla on Vartiotornilehdet,
        Helluntailaisilla on Raamatut kansalle painokset omine novumeineen.

        Adventisteilla on omat Sapatin kirjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareilla on omat Parhamin oppeihin sovitetut kansan raamatut ja niihin keksitys kootut selitykset eli novumit.

        Venäjän riitaa kylvävä trolli parhaminsa kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihminen ole koskaan Jumalaa nähnyt, eikä voi nähdä.

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

        Tuossa sanotaankin "13. Mutta silloin, kuningas, minä matkaa tehdessäni puolenpäivän aikaan näin, miten taivaasta leimahti aurinkoakin kirkkaampi valo minun ja matkatovereideni ympärille" . ja Novumissa "taivaallinen näky oli" eikä sanota "nähnyt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareilla on omat Parhamin oppeihin sovitetut kansan raamatut ja niihin keksitys kootut selitykset eli novumit.

        Novum on yksi tarkimmistaa ja tieteellisimmistä alkutekstien tutkielma..
        Tästä löytyy myös netistä tietokonesovellus.
        Tämä on luotettava yhteiskristillisesti käytössä oleva ohjelma.


    • Anonyymi

      Paavalin ja muiden mukana olleidne miesten eli todistajien tarinat ovat ristiriitaisia Damaskontien tapahtumista. Epäluotettava tarina kaiken kaikkiaan.

      Paavali piilotteli Damaskontien tapahtumien jälkeen oikeita apostoleita monta vuotta. Paha merkki.


      Jeesus olisi toki omille valitsemilleen 12 Karitsan apostolille kertonut eläissään, että hänen kuolemansa jälkeen heidän joukkoonsa ilmestyy vielä 13. yksi apostoli lisää.

      Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja profeetoilleen, joita kaikki 12 oikeata apostolia olivat.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista (12) apostolin kaksitoista nimeä.

      Joh. 15:15

      En minä tästedes sano teitä palvelijoiksi; sillä ei palvelia tiedä, mitä hänen herransa tekee; mutta minä kutsun teitä ystäviksi, sillä kaikki, mitä minä Isältäni kuulin, ne minä teille ilmoitin.

      • Anonyymi

        Kaikki Jeesuksen eläissä valitsemat oikeat apostolit olivat myös pakanoiden apostoleita.

        Jeesus käski heitä kastamaan kaikki kansat, myös pakanakansojen ihmiset tuli kastaa kristityiksi ja sitten heille piti opettaa lait ja käskyt ja kehottaa pitämään ja noudattamaan niitä.
        (Matt.28:18-20)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Jeesuksen eläissä valitsemat oikeat apostolit olivat myös pakanoiden apostoleita.

        Jeesus käski heitä kastamaan kaikki kansat, myös pakanakansojen ihmiset tuli kastaa kristityiksi ja sitten heille piti opettaa lait ja käskyt ja kehottaa pitämään ja noudattamaan niitä.
        (Matt.28:18-20)

        Ei tämän kirkkoraamattu 92 mukaisesti käsketä kastamalla tekemään kristityiksi. Tekstin mukaisesti ensin"tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni:" vasta kaksoispisteen jälkeen sanotaan" kastakaa" huom! Tässä EI OLE sanaa "kastamalla"

        Matteus 28:
        18. Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Dan. 7:14; Matt. 11:27
        19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Mark. 13:10; 2. Kor. 13:13; 1. Piet. 1:2
        20. ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."


    • Anonyymi

      Vauvakastetuilla on pistin lihassa se on vauvakaste!
      Vauvakaste aiheuttaa kirjoittelemista sodomiasta ja rienataan Paavalia ja helluntailaisia!

      • Anonyymi

        Lahkoissa on niiitä Huume-eevoja, joille ne pistimet on tuttuja käsitteitä. Niistä ne ylpeilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkoissa on niiitä Huume-eevoja, joille ne pistimet on tuttuja käsitteitä. Niistä ne ylpeilee.

        Huume-Eeva oli tehnyt parannuksen ja vapautunut irti huumeista uskoon tullessaan Jeesuksen armosta ja ottaessaan sydämeensä Jumalan Rakkauden.
        Tällaista tapahtuu seurakunnissa, joita pilkataan lahkoiksi. Samoin Jeesuksenkin opetuslapsia on jo noin 2000 vuotta nimitelty lahkoiksi.

        Kirkkoraamattu 92
        Apt 24:
        13. Liioin eivät nämä miehet voi edessäsi näyttää toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
        14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa: kaiken sen, mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan, minä uskon, Ap. t. 9:2; Ap. t. 18:25; Ap. t. 26:22
        15. ja yhtä lailla kuin nämä tässä minä toivon ja odotan, että Jumala herättää kuolleista niin hurskaat kuin jumalattomat. Ap. t. 23:6
        16. Siksi teen kaikkeni, että minulla aina olisi puhdas omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.


    • Anonyymi

      Aöoitus jo kertoo sen, että mistä on kyse.

      Eli kirjoitusten kieroon vääntämisestä.

      Siinä on tahallisesti sekoitettu 2 eri Raamatunkohtaa ja sotkettu koko asia sen avulla.

      12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
      13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
      14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
      15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
      16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
      17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
      18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'



      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
      9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
      10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
      11 Olen joutunut mielettömyyksiin; te olette minut siihen pakottaneet. Minunhan olisi pitänyt saada suositusta teiltä, sillä en ole missään ollut noita isoisia apostoleja huonompi, vaikka en olekaan mitään.
      12 Onhan apostolin tunnusteot teidän keskuudessanne tehty kaikella kestävyydellä, tunnusmerkeillä ja ihmeillä ja voimateoilla.
      13 Sillä missä muussa te olette jääneet muita seurakuntia vähemmälle kuin siinä, etten minä puolestani ole rasittanut teitä? Antakaa minulle anteeksi tämä vääryys.

      Lisäksi molemmat Raamatunpaikat on tämä eksynyt eksyttäjä pätkinyt niin, että sanoa vääristyy !

      Eli jos luemme laajemmin, niin sanoma on molemmissa ihan päinvastainen, kuin mitä tämä eksyttäjä yrittää väittää !

      No, kyseinen henkilö on tätä tehnyt jo pitkään ja hartaasti, ja hän tulee vastaamaan itse näistä levittämistään valheista itselleen Herralle Jumalalle.

      Hän on jatkuvalla toiminnalllaan aiheuttanut ja yhä aiheuttaa itselleen tätä:

      !!!
      5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
      6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
      !!!

      7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
      8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
      9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
      10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
      11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.

      Tuo Jumalan vihan kartuttaminen itsensä päälle on todella vakava asia !

      • Anonyymi

        Paavali oli ensimmäinen Jesuiittta. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Paavalin isä teki palveluksia Rooman hirmuvalle ja rikastui, Paavali sai saman hirmuvallan kansalaisuuden.

        Jeesuksen seuraajien vainoaminen ja tappaminen ei liittynyt uskontoon, vaan Paavali toimi Roomanvallan käskystä, koska pelättiin, että Jeesus tekee vallankumousksen ja hänestä tehdään Juutalaisten kuningas ja Rooman valta syrjäytetään.

        Paavali oli fyysisesti hyvin vahva, harrasti nyrkkeilyä ja tunsi eri tappovälineinä käytetyt miekat, kertoi niistä haarniskan väliin pistämiseen käytetyistä miekoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli ensimmäinen Jesuiittta. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Paavalin isä teki palveluksia Rooman hirmuvalle ja rikastui, Paavali sai saman hirmuvallan kansalaisuuden.

        Jeesuksen seuraajien vainoaminen ja tappaminen ei liittynyt uskontoon, vaan Paavali toimi Roomanvallan käskystä, koska pelättiin, että Jeesus tekee vallankumousksen ja hänestä tehdään Juutalaisten kuningas ja Rooman valta syrjäytetään.

        Paavali oli fyysisesti hyvin vahva, harrasti nyrkkeilyä ja tunsi eri tappovälineinä käytetyt miekat, kertoi niistä haarniskan väliin pistämiseen käytetyistä miekoista.

        Vauvakastettu valehtelee aina!
        Jumalattomien vauvakaste aiheuttaa tämän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastettu valehtelee aina!
        Jumalattomien vauvakaste aiheuttaa tämän!

        Paavali oli vaarallinen mies.

        Paavalin saama Saatanan enkeli antoi hänelle vain lisää voimia.
        Ei mitään heikouden merkkejä osoittanut.

        Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä.

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä NYRKKEILLESSÄNI huido ilmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli vaarallinen mies.

        Paavalin saama Saatanan enkeli antoi hänelle vain lisää voimia.
        Ei mitään heikouden merkkejä osoittanut.

        Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä.

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä NYRKKEILLESSÄNI huido ilmaan.

        Vain rikkaiden perheiden pojat lähettiin siihen aikaan
        kuuluisan Gamalielin yksityisoppilaaksi juutalaisuudesta ja sen historiasta.

        Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä on naisia aina alistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli ensimmäinen Jesuiittta. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Paavalin isä teki palveluksia Rooman hirmuvalle ja rikastui, Paavali sai saman hirmuvallan kansalaisuuden.

        Jeesuksen seuraajien vainoaminen ja tappaminen ei liittynyt uskontoon, vaan Paavali toimi Roomanvallan käskystä, koska pelättiin, että Jeesus tekee vallankumousksen ja hänestä tehdään Juutalaisten kuningas ja Rooman valta syrjäytetään.

        Paavali oli fyysisesti hyvin vahva, harrasti nyrkkeilyä ja tunsi eri tappovälineinä käytetyt miekat, kertoi niistä haarniskan väliin pistämiseen käytetyistä miekoista.

        Jesuiittoja ei ollut edes sillä vuosituhannella.


    • Anonyymi

      1. Kor. 15:56

      Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

      Room. 7:20

      Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      Paavali käytti usein kiertoilmaisuja ja kolmatta persoonaa.

      Tarkoittiko hän sanalla "synti" tuota demonia "hän", joka hänessä asui.

    • Anonyymi

      Paaavali ei ole Karitsan apostoli.

      Ilm. 21:14

      Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

      • Anonyymi

        Paavali oli apostoli Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
        Apostolit voidaan jakaa Jeesuksen aikaisiin appostoleihin ja sen jälkeisiin apostoleihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli apostoli Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
        Apostolit voidaan jakaa Jeesuksen aikaisiin appostoleihin ja sen jälkeisiin apostoleihin.

        Jeesus ei lähettänyt muita apostoleita kuin ne oikeat apostolit antamalla heille kastekäskyn ja antoi omaa valtaansa sen tekemiseen. Se oli Jeesuksen viimeiset sanat maan päällä helatorstaina ennen taivaaseen nousemista.
        Matt.28:18-20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei lähettänyt muita apostoleita kuin ne oikeat apostolit antamalla heille kastekäskyn ja antoi omaa valtaansa sen tekemiseen. Se oli Jeesuksen viimeiset sanat maan päällä helatorstaina ennen taivaaseen nousemista.
        Matt.28:18-20

        Apostolienteoista alkaen on kirjoitettu miten Jeesus antoi Paavalille lähetyskäskyn. Jeesus lähetti Paavalin.


    • Anonyymi

      Jumala ei katso henkilöön.

      Job 4:18

      Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja.

      Paavalin kohtalo ja Kuningas Saulin kohtalo näyttäisi olevan samanlainen.

      1. Sam. 16:14

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      • Anonyymi

        Vauvakastetussa on demoni!


    • Anonyymi

      Tämän Paavalia mustamaalaavan / herjaajan kohdalla on toteutunut seuraava Sana:

      Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!

      Alouttajan kohdalla tuo pimeys on lähes käsin kosketeltavaa, niin syvää ja sankkaa se pimeys hänen kohdallaan on.

      On aivan käsittämätöntä se, miten joku kykeneekin vääntämään kaiken noin kieroon !

      No, onhan aloittajan mukaan samalla Pietarikin eksyttäjä !

      Sillä näin Pietari todistaa Paavalista:

      2. Pietarin kirje 3
      15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;

      16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

      Vääntävät kieroon !

      Omaksi kadotuksekseen !

      • Anonyymi

        Alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa temppelin hajottamisen aikoihin v. 70jKr.

        Pietarinkaan uskon varaan ei mitään seurakuntia voitu perustaa.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Johannes ja Timoteus taisi olla ainoita, jotka säilytti terveen uskon loppuun asti. Timoteus oli lapsena kristityksi kastettu kolmannen polven kristitty, josta tuli aikanaan Katolisen kirkon pappi.

        Riitojen vuoksi Johannes karkotettiin alkuseurakunnasta pois Patmos -nimiselle saarelle.

        Johannes kirjoittaa, että Paavali ei kuulu oikeiden Karitsan apostoleiden joukkoon.

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa temppelin hajottamisen aikoihin v. 70jKr.

        Pietarinkaan uskon varaan ei mitään seurakuntia voitu perustaa.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Johannes ja Timoteus taisi olla ainoita, jotka säilytti terveen uskon loppuun asti. Timoteus oli lapsena kristityksi kastettu kolmannen polven kristitty, josta tuli aikanaan Katolisen kirkon pappi.

        Riitojen vuoksi Johannes karkotettiin alkuseurakunnasta pois Patmos -nimiselle saarelle.

        Johannes kirjoittaa, että Paavali ei kuulu oikeiden Karitsan apostoleiden joukkoon.

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

        Valhetta valheen perään ja päälle.....

        5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
        6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa temppelin hajottamisen aikoihin v. 70jKr.

        Pietarinkaan uskon varaan ei mitään seurakuntia voitu perustaa.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Johannes ja Timoteus taisi olla ainoita, jotka säilytti terveen uskon loppuun asti. Timoteus oli lapsena kristityksi kastettu kolmannen polven kristitty, josta tuli aikanaan Katolisen kirkon pappi.

        Riitojen vuoksi Johannes karkotettiin alkuseurakunnasta pois Patmos -nimiselle saarelle.

        Johannes kirjoittaa, että Paavali ei kuulu oikeiden Karitsan apostoleiden joukkoon.

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

        Seurakunta ei loppunut olemasta, vaan se hajaannutettiin ympäi maailmaa. Sama seurakunta elää yhä vieläkin eri puolilla maailmaa erillaisilla nimillä paikallis-seurakuntina.

        On myös sellaisia 4seurakunniksi tai kirkoiksi sanottuja jotka eivät itsessään ole näitä todellisa seurakuntia, mutta niidenkin sisällä voi olla uudestisuntyneitä, jotka muodostavat seurakuntayhteyden todelliseen Kristukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurakunta ei loppunut olemasta, vaan se hajaannutettiin ympäi maailmaa. Sama seurakunta elää yhä vieläkin eri puolilla maailmaa erillaisilla nimillä paikallis-seurakuntina.

        On myös sellaisia 4seurakunniksi tai kirkoiksi sanottuja jotka eivät itsessään ole näitä todellisa seurakuntia, mutta niidenkin sisällä voi olla uudestisuntyneitä, jotka muodostavat seurakuntayhteyden todelliseen Kristukseen.

        Palkkapaimen ei ole oikea paimen.


    • Anonyymi

      Koko alotus on niin jumalaton ja umpisokea väännelmä kuin voi olla, siis vähääkään muuta kuin pulun tuubaa !

    • Anonyymi

      Paavalin sana , >>>"2 Kor: 12: 7"<<<
      on siis helluntailaisen opin mukaan PIMEYTTÄ !!

      • Anonyymi

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        Saatanan enkeli on henkiolento, joka osaa niitä enkelien kieliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        Saatanan enkeli on henkiolento, joka osaa niitä enkelien kieliä.

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.'
        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. ."

        2. Kor. 12:8


        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.'
        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. ."

        2. Kor. 12:8


        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Ei se Paavalin saama demonihenki mikään mykkä henki ollut. Päinvastoin, oikein "mesettäjä"

        King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" -niminen demoni.

        2.Kor.21:7
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan
        to buffet me, lest I should be exalted above measure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Paavalin saama demonihenki mikään mykkä henki ollut. Päinvastoin, oikein "mesettäjä"

        King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" -niminen demoni.

        2.Kor.21:7
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan
        to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        Thayer's Greek Lexicon
        Paavali : hurmoskieli

        Strongin koodi 1100

        γλωσσα

        glossa gloce-sah'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        Saatanan enkeli on henkiolento, joka osaa niitä enkelien kieliä.

        Kielillä puhuminen on yksi Jumalan Pyhän Hengen armllahjoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.'
        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. ."

        2. Kor. 12:8


        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Vääristellen liität eri pakkoista mielesi mukaisesti väärin


    • Anonyymi

      Tämän lopun ajan uskonlahkojen ja uskonkulttien harhaopit ja hurmoshenget tekee niihin sotkeentuneistä ihmisistäkiin kieroutuneita.

      Tit. 3:10

      Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
      Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä.
      Hän tuomitsee itse itsensä.

      • Anonyymi

        "kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti."

        Vauvakastetut ovat ojentaneet jo 2000 kertaa. Milloin alatte noudattaa tätä Raamatun ohjetta?


    • Anonyymi

      Paavali ei ollut oikea apostoli.

      Ilm. 21:14

      Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

    • Anonyymi

      Paavalissa oli Saatanan enkeli, demoni, joka alkoi puhua Korintossa samalla tavalla hurmoskielillä kuten siellä ollut Delfoin oraakkeli.

      Sitä demonista molotusta kutsuttiin enkelien kielillä puhumiseksi ja kielten puhumisen armolahjaksi. (glossolaliasksi)

      Sitä varten oraakkelilla oli erityiset selittäjät. Paavali kokeili samaa tekniikkaa seurakunnassa.

      Kukaan ei saanut mitään selvää siitä molotuksesta.

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      • Anonyymi

        Delfoin oraakkelin toiminta Korintossa (glossolalia)
        Ennustuksia antaessaan Pythia heilutti kädessään ollutta laakerinoksaa ja vaipui jonkinlaiseen hurmostilaan.
        Hurmostilasta johtuen lausuttu ei kuitenkaan välttämättä ollut edes mitään selkeää.
        Tämän jälkeen Apollonin papit ja heidän avustajansa muokkasivat lausutun moniselitteisiksi runosäkeiksi tyypilliseen kreikkalaiseen runomittaan, daktyyliseen heksametrimuotoon.
        (SELITTÄJÄT)

        Paavalin konsepti (selittäjät tarvittiin) glossolalialle
        27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
        28 mutta jos ei ole SELITTÄJÄÄ , niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
        34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delfoin oraakkelin toiminta Korintossa (glossolalia)
        Ennustuksia antaessaan Pythia heilutti kädessään ollutta laakerinoksaa ja vaipui jonkinlaiseen hurmostilaan.
        Hurmostilasta johtuen lausuttu ei kuitenkaan välttämättä ollut edes mitään selkeää.
        Tämän jälkeen Apollonin papit ja heidän avustajansa muokkasivat lausutun moniselitteisiksi runosäkeiksi tyypilliseen kreikkalaiseen runomittaan, daktyyliseen heksametrimuotoon.
        (SELITTÄJÄT)

        Paavalin konsepti (selittäjät tarvittiin) glossolalialle
        27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
        28 mutta jos ei ole SELITTÄJÄÄ , niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
        34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

        enkelien kielet=glossolaliaa, tarkoittaa hurmoskielillä puhumista

        1. Kor. 13:1

        Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enkelien kielet=glossolaliaa, tarkoittaa hurmoskielillä puhumista

        1. Kor. 13:1

        Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.


    • Anonyymi

      Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

    • Anonyymi

      Vain Jeesuksen kanssa eläneet apostolit olivat niitä oikeita Karitsan apostoleita.

      Ilm. 21:14

      Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet

      Paavali ei keinoja kaihtanut.
      Paavali julisti itse itsensä apostoliksi ja nasiireiksi, vaikka ei uudessa liitossa mitään nasiireja enää ollut.

      Ap. t. 18:18

      Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][ [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe