Ovikeskustelu

Anonyymi-ap

Eilen tuntematon mies piti minulle pitkän aikaa ovea auki. -kiitin vuolaasti ja ilahtuneesti ja mieskin tuntui ilahtuneen. Miten hurmaavaa, että näitä miehiä VIELÄ löytyy eikä ollut edes vanha mies. Aivan upeaa käytöstä. Miehellä oli sen takia pidemmän aikaa kylmä siinä myrskytuulessa kuin minulle, mutta silti hän roikkui kaikin voimin vielä ovessa minun vuokseni, tuntemattoman naisen. Kyllä tällä on suuri merkitys naisen mielessä, tällainen hyväntahdon ele mieheltä.

26

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herrasmies. Tehkäämme perässä jos pystymme.

• Anonyymi

Voi sitä sentään kai nyökätä hyväksyvästi jos ei ole varma, että mitähän filungia tällä kertaa vai onko sellaista

• Anonyymi

Ovi on varmaan lempirakennusosani.
      Sillä on helppo kiinnittää naisen huomio. Ei tarvitse edes sanoa mitään.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Ai niinkö että se ovi hoitaa kaiken?

• Niinpä ja nainen kipittää verkkaisesti ovesta sisään👍🏼 Tai siis niin siinä monesti käy, ettei halua jarruttaa toisen matkaa😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinkö että se ovi hoitaa kaiken?

No itse voi nostaa vaikka hattua, jos haluaa tehostaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Niinpä ja nainen kipittää verkkaisesti ovesta sisään👍🏼 Tai siis niin siinä monesti käy, ettei halua jarruttaa toisen matkaa😄

Joo. Oven tukkeeksi ei sovi jäädä vaikka olisi kuinka miellyttävä herrasmies siinä ovella :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itse voi nostaa vaikka hattua, jos haluaa tehostaa.

-keinovaginamies-

Ovi ja mies, siinäpä sellainen pari. Älkää nyt suinkaan lähtekö irto-ovea mukananne kuljettamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Oven tukkeeksi ei sovi jäädä vaikka olisi kuinka miellyttävä herrasmies siinä ovella :)

-keinovaginamies-

Kerran mies jäi oven tukkeeksi😅 tilanne oli aika hauska. Tosiaan oltiin melkein samanpituisia, hän epähuomiossa piti ovea auki siten, että mun olisi pitänyt luikahtaa hänen kurotetun kätensä alta😂 eli limboomalla ali🤣

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kerran mies jäi oven tukkeeksi😅 tilanne oli aika hauska. Tosiaan oltiin melkein samanpituisia, hän epähuomiossa piti ovea auki siten, että mun olisi pitänyt luikahtaa hänen kurotetun kätensä alta😂 eli limboomalla ali🤣

No menitkö?
        Noissa tilanteissa on syytä muistaa rexona.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No menitkö?

-keinovaginamies-

Ja sheiveri.

• Anonyymi kirjoitti:

No menitkö?

-keinovaginamies-

No hetken me katseltiin siinä toisiamme, kunnes hän tajusi ettei voi pitää näin tätä ovea auki. Työkaverinsa siinä vieressä nauroi. 😄 oli siis aika koomista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sheiveri.

Karvathan on just jees👍🏼

• No mut entäpä jos käyttää hattua🤪

• Anonyymi

Joo semmoisia me viinamiehet olemme jotta pidämme ovia auki.

• Anonyymi

Oih

• Anonyymi

Ei tämä ollut viinamies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä ollut viinamies.

Jaa jotta kuka tämä vaiko kenties se !

Viinamiehet pitävät ulko-ovia auki siksi kun pitää heidänkin pystyssä pysyä jotta horisontti ei keikahtaisi heidän silmillänsä katsoen. Viinamies siis puuskuttelee ovenrivassa pitäen ovea auki jolloinka kiltti sekä kunnollinen nainen varovaisesti kavahtaen sekä ujosti säykkyen pääsee livahtamaan Viinamiehen ohitse turvaan omaan kotoiseen luukkuunsa.

Hyvä, oikein hyvä kun kiltit ja kunnolliset naiset huomaavat Viinamiehen olevan ovimikkona heille jotta pääsevät turvallisesti ovesta sisälle tunkkaiseen kellarikopperoonsa jossä kärsivät sydänsurua kun ei Viinamies olotilassaan huomannut tulla häntä lohduttamaan.

• Anonyymi

Minua jäi huolestuttamaan vilustuiko se mies :(

• Anonyymi

Niin, tällaiset pienet arjen asiat ilahduttaa.
      Olin tänään marketissa aika isojen ostosten kanssa ja huomasin takanani miehen jolla sylissä vain yksi ostos. Sanoin tälle että mene vain ensin kun minulla voi kestää.
      Mies (muualta tullut suomea puhuva) ilahtui ja vielä poislähtiessään kiitti minua. :)
      Sanoin siinä että ei tarvita paljoa kun sekä ystävälliselle sekä kohteelle tulee hyvä mieli. Pakkaamassa ollut sekä kassa olivat kanssani samaa mieltä.
      Surullista, että nykyään otetaan toista niin huonosti huomioon.
      Mieluummin rynnitään ensimmäisenä ja puhutaan tai kirjoitetaan ihan mitä vain kun myös itse saisi hyvän mielen käyttäytymällä korrektin asiaankuuluvasti.
      Nytkin tällä palstalla on pari todella törkeää ja ilkeää aloitusta, mutten viitsi pilata omaa hyvää oloani kommentoimalla niitä.

• Anonyymi

Juuri näin pitää toimia! Olet tehnyt oikein. Jos toinen selviää selvästi nopeammin, antaa hänen mennä ensin. Olen ylpeä sinusta. Hyvä.

• Anonyymi

Ja toisinpäin. Henkilö, joka käyttäytyy öykkäröivästi tai puhuu/kirjoittaa negatiivisesti ei voi voida henkisesti hyvin. Ei onnelliselle ihmiselle ole luontaista tuollainen. Se, joka tuottaa tällaista negetiivisiota voi huonosti. Ihmisen ajatusmaailma heijastuu käytökseen. Tämä on ihan tutkittu juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisinpäin. Henkilö, joka käyttäytyy öykkäröivästi tai puhuu/kirjoittaa negatiivisesti ei voi voida henkisesti hyvin. Ei onnelliselle ihmiselle ole luontaista tuollainen. Se, joka tuottaa tällaista negetiivisiota voi huonosti. Ihmisen ajatusmaailma heijastuu käytökseen. Tämä on ihan tutkittu juttu.

Useimmat haluavat suojella itseään tällaisilta.

• Anonyymi

Ajatelkaapa maailma, jossa ei olisi ovia ollenkaan. Mikä vapaus!

• Anonyymi

Herrasmies on Harrasmies.

Karkkikepit eli nuo amerikkalaisten Candy Cane syötäviä joulukuusen kortisteita
      Nyt tiedän miten tuollaisia on hyvä pieninä paloina kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9317
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3699
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      31
      3081
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      86
      2343
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2070
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      377
      1903
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1491
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1291
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1118
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1115
    Aihe