Avioliittoa jatkettiin pettämisen jälkeen mutta tuleeko ero?

Anonyymi-ap

Mies jäi kiinni 7 v salasuhteesta. Päätimme jatkaa avioliittoa pettämisen jälkeen mutta tuleeko tästä kuitenkin ero? Miten voi rikotun saada ehjäksi? Emme ole menneet minnekään terapiaan, pitäiskö? Nyt vaan "yritetään" hammasta purren ja yhdessä koko ajan ollen mutta ei ole onni palanut. Suhde tuli minulle tietoon viime huhtikuussa. Mies haluaa jatkaa, tai ainakin niin on sanonut, mutta voinko luottaa? Tunteita hänellä on edelleen salarakkaaseensa vaikka yhteyttä eivät kai ole pitäneet.

Onko kokemuksia??

18

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan , oman ja ystävieni, ero lopulta tulee. Miksi ette ole mennet terapiaan? Ja mitkä ovat onat tunteesi, et niistä mitään maininnut?

    • Anonyymi

      Mitä yhteistä teillä on, jos mies jo 7vuotta ollut toisen kanssa. Huh, huh, eikö olis 100x parempi kummankin alkaa elämään omaa elämää. Tai sitte olette tosi hyviä näyttelijoitä.

    • Anonyymi

      Miehesi on perusluonteeltaan pettäjä. Ja hyvin todennäköisesti pettää aina, pettäisi uutta naista ja nykyistä eli sinua yhtälailla. Kysymys onkin, kelpaako sinulle epäluotettavan luonteen mies? Ja mitä velvollisuuksia sinulla on miestäsi kohtaan? Jos mies salli itselleen 7v sivusuhteen, niin sama on sallittua myös sinulle.

    • Anonyymi

      Tässä ap. En tiedä mitä tunnen kun tunteet menee raivosta rakkauteen ja katkeruuteen ja pelkoon että jään yksin enkä halua että toinen nainen tästä selviää voittajana. Tunnen olevani hyvin katkera enkä osaa enää hymyillä. Enkä luota mieheeni. Mutta en halua että elämäni muuttuu. En halua tulla jätetyksi. Mieheni ei minua jättänyt niin kai se on rakkautta kuitenkin?

      • Anonyymi

        Ei olisi pettänyt jos rakastaisi.


      • Anonyymi

        Mulla vaimo petti tai ei siis myönnä. Kuitenkin 50 klassista pettämisen merkkiä. Ei vaan ollut sitä valokuvaa, mitä vaimo heti ensisyytösten jälkeen kyseli. Minulla meni tunteet kuin suuret aallot , rakastin vaimoa yli kaiken ja olin valmis antamaan kaiken anteeksi kunnes aallonpohjalla tunsin suurinta vihaa vaimoa kohtaan. Sitten alkoi hyvittely seksillä, seksiä oli paljon ja se oli hyvää ja villiä. Seksiä oli enemmän kuin 7 edellisenä vuotena yhteensä. Pettämisasiaa ei käsitelty. Vaimo ei myönnä mitään, selitykset vaihtelevat ja ontuvat. Selityksien kautta alkaa tuntua, että pettämistä voi olla paljon, koska vaimo ei myönnä mitään. Alkaa tuntua, minua on petetty vaikka kuinka paljon. Puheeksi ottaminen johtaa villiin seksiin. Tämä tapahtui 2022 keväällä. Olen päässyt pahimman yli ja tunteet ovat tasaantuneet. Seksikin on tasaantunut ja sitä on vähemmän mutta kuitenkin riittävästi. Vaimon käytös on muuttunut monessa suhteessa parempaan, osallistuva, auttava, kuunteleva, ei riitele, mutta minua vaivaa vaimon salamyhkäisyys menneistä ajoista. Hän ei myönnä mitään edes pienentäkään tekoaan . Kun selviää, että on ollut toisen miehen kainalossa ja ei hyväksy minulta sellaista käytöstä, mutta ei osaa tuotakaan pyytää anteeksi. en tiedä mitä ajatella vaimosta.

        Eniten tässä rasittaa se, että menetin luottamuksen vaimoon ja sitä ei käsitellä millään tavalla. Vaimo juuri valehtelusta kiinni, eikä pyydä sitä anteeksi. Luottamus on hataralla pohjalla. Vaimo ihmettelee miksi pitäisi pyytää valehtelua anteeksi mitä väliä? eihän tuo valehtelu liittynyt mitenkään pettämiseen.. Vaimo ei taida ymmärtää, että kun luottamuksen menettää, sitä pitää tosissaan yrittää korjata..

        Uskon, että kun asiat käsitellään oikein ja toinen katuu ja pyytää anteeksi, parisuhde voi jatkua vielä onnellisena. Jos asiat lakaistaan maton alle,....


    • Anonyymi

      Suhteesta kiinni jäänyt mies on hyvin rakastava ja tekee kaikkensa liiton eteen ettei vaimo jätä...jonkin aikaa kunnes tilanne rauhoittuu ja sivusuhde pääsee jatkumaan. Ja ap'lle tiedoksi että häntä ei ole "valittu" rakkauden takia. Supsittelisin hankkimaan oman uuden elämän eikä kisaamaan kuka voittaa miehesti rakastettua vastaan!!

    • Anonyymi

      Itselläni kokemusta. Elämäni rakkaus petti. Tämä olikin vain vuorenhuippu. Oli pettänyt ennen, ja petti jälkeenkin. Pariterapiassa käytiin, sieltä mies lähti suoraan salarakkaansa luo. Vielä avioeron jälkeenkin tuli pysäköintisakkolappuja kotiin, oli kertonut olevansa päivystämässä, olikin salarakkaansa osoitteessa sakkolapun osoitteen mukaan. Ei näistä oikein enää ehjää saa.

    • Anonyymi

      Mä olen se jätetty salarakas myös pitkän 9v suhteen jälkeen kun rouva ei miestään pihalle potkaissutkaan kun suhteemme paljastui. Minut demonisoitiin täysin eikä pariskunnan väliin mahdu kuulemma ketään ylimääräistä ja mies lakkasi tervehtimästä jos kaupungilla, kaupassa tai kadulla kohtasimme. Pariskunta osti heti kohta uuden asunnon ja ovat siellä nyt kolme kuukautta asuneet ja remontoineet. Nyt viimeisen 1,5kk aikana mies on taas alkanut "nähdä" minut...katseet kohtaavat kaupassa tai uimahallissa tai ihan vaan liikenteessä kun täällä pienehkössä kaupungissa toisiimme törmäilemme. Että onkohan avioliitto sitten kuitenkaan niin onnellinen edes uudessa kodissa? Meillä on ollut vahva rakkaus keskenämme siihen asti kun mies minut kiinni jäätyään jätti.

    • Anonyymi

      Noin pitkä salasuhde on joko niin että eroat tai hyväksyt sen, että miehelläsi on myös tuo toinen. Mieti.💩

    • Anonyymi

      Mä olen sitä mieltä että noin pirun pitkän sivusuhteen jälkeen ei pysty liittoa korjaamaan vaikka mitä yrittäisi. Suhteet kaatuu jo yhden yön juttuunkin ja ne pystyisi vielä jotenkin käsitellä terapiassa mutta seitsemän vuoden suhde huh huh...no way !!

    • Anonyymi

      En ymmärrä alkuunkaan ap'ta että jäi avioliittoon. Enkä ymmärrä miestäkään miksi valitsi vaimonsa noin pitkän salasuhteen jälkeen kun edelleen ilmeisesti rakastaa salarakastaan. Eihän tuossa kuviossa ole mitään järkeä !! Onko tilanteelle joku selitys kiinni jäämisen aiheuttamasta järkytyksestä tai paniikista?? Vai mistä ?? Ihan pimee kuvio !!

    • Anonyymi

      Avioliittolupauksen rikkominen on alhaisinta mitä voi puolisolleen tehdä. Se on täydellisen hyvä syy lopettaa yhteinen elämä. Onhan toinen heittänyt lokaan kaiken sen kauniin ja luvatun "vain kahden kaupasta".

      Voit puhtaalla omallatunnolla laskea puolisosi huoransa luokse. Hyvänen aika!!Tuon tason puoliso ei ole kilpailun arvoinen!

      Joku vastausketjussa ehdotti sinun tekevän samalla tavalla. Miksi alentaisit itsesi vielä alemmas, viemäritasolle?!

    • Anonyymi

      Joku tuolla kommentoi näyttelijän lahjoista. Taitaa olla loppunäytös meneillään ja sitten tulee the end - avioero. Eihän kukaan muu usko avioliiton jatkumiseen kuin petetty vaimo joka pelkää jätetyksi tuloa ja eroa. Ja se ero kyllä tulee, ei tuollaisen jälkeen suhteella ole mitään mahdollisuutta jatkua.

    • Anonyymi

      On kokemuksia. Itse mies ja vaimo petti.

      Tietyn aikaa sitä avioliittoa yritettiin tekohengittää, mutta eihän siinä enää ollut kenenkään hyvä olla. Eroon päättyi.

      Ex-vaimo päätyi huoripukkinsa kanssa tämän myötä rikkomaan kaksi avioliittoa. Sääliksi kävi lähinnä lapsia molemmista liitoista. Noille kahdelle en uhraa ajatustakaan, vaan elän ihan mukavaa elämää uudessa avioliitossa.

      Jos muistelen tuota eroa, niin tuo ap:n kuvailema vaihe oli yksi vaikeimpia. Silloin ei vielä tiennyt mitä pitää tehdä. Mieliala meni ihan vuoristorataa.

      En tuomitse ja toivon ap:lle kaikkea hyvää. Tuo on elämän paskimpia paikkoja, joissa ei ulkopuoliset juuri osaa neuvoa. Se päätös pitää tehdä itse ja pitäytyä päätöksessä, mikä se ikinä onkin.

    • Anonyymi

      Itse en luottaisi pettäjään. Mut jos pelkäät tyhjän päälle jäämistä tai olet taloudellisesti heikoilla eron jälkeen? Silloin kannattaa jatkaa suhdetta pelaten omaan pussiin/ säästäen sukan varteen, jotta on helpompi irtautua toisesta, kun se hetki houkuttelee irtautumaan myöhemmin?

    • Anonyymi

      Seitsemän vuoden!!! No tuossa ajassa ehtii kiima kakkoseenkin haihtua olemattomiin, mutta jos jäät moisen kanssa suhteeseen, niin pettää kyllä uudelleenkin, joko tuon kakkosen tai jonkun muun kanssa.

    • Anonyymi

      Taidat itse sen päätöksen tehdä jatkatko hänen kanssaan vaiko et. Sait varmasti kannan selväksi aiemmista kommenteista, että puolisosi joka on jo noin pitkään jatkanut puuhiaan selkäsi takana, ei taida sinua kunnioittaa millään tavalla. On sinun päätös halautko jatkaa hänen narrinaan. EI tuota voi enää oikein edes anteeksi pyytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe