Miten edetä....

Anonyymi-ap

Työskentelen eräässä asiantuntijatehtävässä. Ensimmäisen kerran on tilanne, että asiakkaakseni on tullut tosi kiva mies, kenestä voisin olla kiinnostunut. Ikäeroa meillä on jonkin verran, ei kuitenkaan liikaa. Ihan täysi-ikäisiä ollaan. Mielestäni välillämme on flirttiä. Työni on sen luonteinen, että olisi täysin sallittua käydä vaikka treffeillä miehen kanssa. Mutta mitä tehdä, yritän olla tiukasti ammatillinen, mutta kummallakin lipsuu välillä. Välillä mietin, miten toimin, ettei mies pelästy. Minulla on tiukka ammattietiikka, haluan olla ammattimainen. Mutta toisaalta täällä eletään vaan kerran. Mitään väärää ei tapahtuisi, jos välimme lämpenisivät. Mutta miten ihmeessä toimia tyylikkäästi. Voinko laittaa miehelle kaveripyynnön facessa? Olisiko se liian tyrkkkyä? Ollaan kuitenkin tunnettu alkusyksystä asti.

12

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee niinkuin parhaaksi näet
      Itseäni tuo kyaymys ei juurikaan enää kiinnosta.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­­N­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18127563c

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kaveripyyntö Facebookiin ja jos hän hyväksyy sen, kysy viikon päästä lähtisikö hän kahville.

      • Anonyymi

        No, uskon, että kaveripyyntö saa riittää. Mies saa sitten tehdä seuraavan siirron, jos on kiinnostunut. Enkä halua, että miea pääsee selville kiinnostuksestani. Mutta eihän tuo kerro kiinnostuksesta. Voihan kaveripyynnön laittaa ihan muuten vaan ilman taka-ajatuksia.


    • Anonyymi

      Olisitteko yhdessä täysi-ikäisiä?

    • Anonyymi

      Eli mies on sinua selvästi nuorempi..?

      Mitä jos mies haluaa tyhjentää vain pussukkansa ja sitten olette samassa työpaikassa?

      Eikö ole aika kiusallista?

      • Anonyymi

        No, suoraan sanoen olen itsekin erityisesti seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Eli ei mua haittaisi yhtään lähempi kanssakäyminen lakanoiden välissä hänen kanssaan. Ja ei ole reilusti nuorempi. Ja hän on siis asiakkaani eli ei työskennellä samassa työpaikassa. Jos mies ei olisi asiakkaani, olisin varmaan käynyt häneen jo kiinni kuin sika limppuun... Kukaan ei tainnut ymmärtää mun kysymystä.. Haluaisin siis lämmitellä välejä häneen, mutta säilyttää silti ammatillisen otteen.. Se ei taida kuitenkaan olla mahdollista....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, suoraan sanoen olen itsekin erityisesti seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Eli ei mua haittaisi yhtään lähempi kanssakäyminen lakanoiden välissä hänen kanssaan. Ja ei ole reilusti nuorempi. Ja hän on siis asiakkaani eli ei työskennellä samassa työpaikassa. Jos mies ei olisi asiakkaani, olisin varmaan käynyt häneen jo kiinni kuin sika limppuun... Kukaan ei tainnut ymmärtää mun kysymystä.. Haluaisin siis lämmitellä välejä häneen, mutta säilyttää silti ammatillisen otteen.. Se ei taida kuitenkaan olla mahdollista....

        Ajattelitko kuitenkin käyttää kortonkia hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko kuitenkin käyttää kortonkia hänen kanssaan?

        Tuo lienee heidän välisensä asia mu olisko sillä sulle muka jotain merkitystä vaikka eivät käyttäisikään


    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen kun kerran edellisessä työssä eräs asiakas teki selvän aloitteen, mutta se tilanne olisi ollut täysin epäsopiva ottaen huomioon asemani tämän asiakkuuden kanssa. Hänellä oli kuitenkin pelisilmää ja hän teki aloitteen heti sen jälkeen kun asiakkuus oli päättynyt :D

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Tämä asiakassuhde on sen luonteinen, ettei ystävyys tai deittailu olisi epäsopivaa. Eli ei ole kyse vaikkapa lääkäri-potilassuhteesta tms. Ehkäpä ainakin ystävyys saattaisi viedä tätä yhteistä harrastustamme jopa eteenpäin. Silti en halua olla mitenkään nolo, enkä halua, että haittaisi asiakassuhdettamle mitenkään. Eli eikö kaveripyyntö facessa ole aika neutraali veto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Tämä asiakassuhde on sen luonteinen, ettei ystävyys tai deittailu olisi epäsopivaa. Eli ei ole kyse vaikkapa lääkäri-potilassuhteesta tms. Ehkäpä ainakin ystävyys saattaisi viedä tätä yhteistä harrastustamme jopa eteenpäin. Silti en halua olla mitenkään nolo, enkä halua, että haittaisi asiakassuhdettamle mitenkään. Eli eikö kaveripyyntö facessa ole aika neutraali veto.

        Valitettavasti en osaa enkä halua ottaa kantaa tuohon Facebook-kaveripyyntöasiaan kun en tiedä tilannetta tarkemmin, eikä toki tarvitsekaan. Vain sinä loppupeleissä tiedät mikä tuntuu oikealta. Jäisikö sua esim harmittamaan jos et tekisi jotain asialle? Kumpi harmittaisi enemmän, se että yritit ja vastakaiku riippuisi täysin toisesta ihmisestä vai se ettet yrittänyt?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe