Keskustellaan tässä alustan plussista ja miinuksista, sana vapaa.
Itseä häiritsee mainosasetukset eli jotta sivulle edes pääsee, on joko suostuttava kaikkiin tallennuksiin eri mainostajille tai on joka kerta mentävä palveluasetuksiin rastittaan useampi kohta pois. Olen tästä laittanut kaski osoitteeseen palautetta useampaan kertaan saamatta vastausta ylläpidolta. Eli onko ylläpitoa enää olemassa? Myös muilla sivuilla on ollut samanlaisia mainosasetuksia, mutta he ovat muuttaneet sen pyynnöstä käyttäjäystävällisempään muotoon. Tätä nyt odotetaan tapahtuvaksi, jotta sivustoa voisi käyttää.
Kaverihaun ilmoituksen tekeminen on yksinkertaista ja voi käyttää näppäimistön (puhelin) hymiöitäkin mukana. Ilmoitus tulee näkyviin välittömästi ja jos sen haluaa pois, se pitää itse poistaa, tai ainakin muuten säilyy hyvin monta vuotta ja sinuun voidaan ottaa yhteyttä käyttämääsi sähköpostiin tai kaverihaun viestiin riippuen, onko vastaaja kirjaututunut palveluun vai ei/ lähettääkö hän yksityisviestin vai sähköpostin sitä kautta. Jos lähettää sähköpostin, tulee myös oma sähköpostisi toiselle näkyviin, mikä kannattaa huomioida.
Jonkin verran ihmiset hakevat muutakin kuin kaveriseuraa eli panoseuraa, läheisyyttä tai muuta kaverisuhteeseen kuulumatonta. Itse haluisin, että olisi nappi, että ilmoita ylläpidolle, mutta tälläistä ei ole. Haluisin, että sivusto olisi hallittu ja pysyisi turvallisena. Jos joku koet tulleesi ahdistelluksi tai saat seuranhakuviestejä suosittelen suoraan poistamaan viestin tai ilmoittamaan rohkeasti toiselle, että viesti on asiaton ja seuranhaku etsitään muuta kautta, jos vaikka sitten poistaisi viestinsä ja uhkaus vaikka ylläpidolle ilmoittamisesta.
Olen kokenut, että kaverihaun kautta saa yhteyttä ihmisiin, jos ottaa riittävän moneen yhteyttä ja kirjoittaa mielellään vähän enemmän kuin pari lausetta. Toinen varmasti haluaa tietää kuka olet ja mitä etsit, jotta luottamus voi syntyä ja mahdollinen yhteinen harrastus, ajanviettopaikka voi löytyä. On myös paljon niitä, jotka eivät vastaa viestiin. Olen kokenut, että he jotka ovat etsineet kavereita ovat olleet joko suhteellisen arkoja lähestyjiä ja niitä, jotka ovat heti ehdottelemassa nopeasti asioita. Monet vastaavat aivan liian suppeasti, mielestäni se on suurin ongelma. Itse ainakin haluisin eka tietää toisesta enemmän ennen kuin tapaan heidät. Kaikki ovat kuitenkin tuntuneet suhteellisen luotettavilta ja seuranhakuilmoitukset on pystynyt heti ekalla viestillä helposti syrjäyttämään.
Toivottavasti ihmiset olisivat vielä aktiivisimpia sivustoilla eli ne joilla on oma ilmoitus lähestyisivät myös muita sopivia viestejä. Koska olen huomannut, että monet etsivät sitä, mitä useammat jo tarjoavat.
Olisi myös hyvä, että sivustolla olisi tekemiseen liittyvä jaottelu parempi tai asiasanoilla etsiminen ja vaihtoehtoja olisi paljon. Nyt etsitään alueen ja kaupungin alta, ikärajalla ja sukupuolella (muun sukupuoliset rajausta ei ole). Voit siis myös etsiä mahdollisimman pienellä rajauksella, joka antaa enemmän ihmisten ilmoituksia.
Kaverihaku.net
Anonyymi-ap
1
1224
Vastaukset
- Anonyymi
Eniten sivustolla ärsyttää naiset, jotka etsivät ainoastaan naisesta ystävää. Oma ukko on kotona ja voi ystävystyä vain naisen kanssa. Muutoin olisit ollut täysin sopiva harrastuskaveriksi jonkun miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657