Karvojen vaalennus

kukaan?

Ketään kokeillut vaalentaa karvoja? Ostin tänään Stockmannilta sellaisen aineen. Odotan että käsikarvat kasvavat ja sitten kokeilen, mutta onko kellään kokemuksia?

10

9040

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta en

      erikoisesti t6ykännyt.
      Vaalensin karvat ennen ajoa ja tummatpilkut, karvan päät ei näkynyt ajelun jälkeen. Myöskään sänkivaiheessa karva ei niin hyvin näkynyt kun ilman vaalennusta. Tietenkin makuasia, en näe suurta eroa vaikka ei vaalenna karvoja ennen ajoa.

      • ---

        Siis en meinaa ajaa karvoja pois. Vaaleat karvat ei haittaisi yhtään mutta tummat haittaavat. Mitä järkeä vaalentaa jos sitten ajaisi ne pois?


    • mli

      sun ei kannata värjätä!!!

      • ...

        niin mitä ideaa vaalentaa jos ajaa ne heti pois? itse kanssa olen ajatellut käsikarvojen vaalentamista, heti kun ne kasvavat tuon vahauksen jäljiltä takaisin.
        kuulin myös tuosta stockamannin tuotteesta mtta eikö se ollut joku 17€, vähän liian kallin budjetilleni mutta toisaalta jos se on kestoväri niin ei varmaan tarvitsisi enää koskaan sietää tummia käsikarvoja saati sitten värjätä uudestaan.
        mitenköhän tavallinen hiusten vaalennus aine toimii?


      • vaalentaako samalla ihoa???
        ... kirjoitti:

        niin mitä ideaa vaalentaa jos ajaa ne heti pois? itse kanssa olen ajatellut käsikarvojen vaalentamista, heti kun ne kasvavat tuon vahauksen jäljiltä takaisin.
        kuulin myös tuosta stockamannin tuotteesta mtta eikö se ollut joku 17€, vähän liian kallin budjetilleni mutta toisaalta jos se on kestoväri niin ei varmaan tarvitsisi enää koskaan sietää tummia käsikarvoja saati sitten värjätä uudestaan.
        mitenköhän tavallinen hiusten vaalennus aine toimii?

        Mä oon kokeillu vaalentaa karvoja mahan alueelta kun siinä kasvaa sellasia tummia, hyvin toimi. Mulla tuli sellanen juttu mieleen (olen myös ajatellut vaalentaa käsikarvoitusta) että vaaleneeko siinä ihokin? Maha ei ole koskaan ollut ruskea niin en osaa sanoa, mutta lähteekö esim. ruskettuneista käsistä pigmenttiä pois myös ihosta jos vaalentaa käsikarvat?

        Kannattaa pysytellä noissa varta vasten ihokarvojen vaalennukseen tarkoitetuissa aineissa, käsitykseni mukaan hiusten blondausaineet ovat paljon voimakkaampia ja saattaa "kärähtää" koko käsi.


      • peww
        vaalentaako samalla ihoa??? kirjoitti:

        Mä oon kokeillu vaalentaa karvoja mahan alueelta kun siinä kasvaa sellasia tummia, hyvin toimi. Mulla tuli sellanen juttu mieleen (olen myös ajatellut vaalentaa käsikarvoitusta) että vaaleneeko siinä ihokin? Maha ei ole koskaan ollut ruskea niin en osaa sanoa, mutta lähteekö esim. ruskettuneista käsistä pigmenttiä pois myös ihosta jos vaalentaa käsikarvat?

        Kannattaa pysytellä noissa varta vasten ihokarvojen vaalennukseen tarkoitetuissa aineissa, käsitykseni mukaan hiusten blondausaineet ovat paljon voimakkaampia ja saattaa "kärähtää" koko käsi.

        Missä semmoista karvoille tarkoitettua vaalennusvoidetta sitten oikein myydään? :o


    • annu5

      Kärsin itsekkin tummista käsikarvoista ja olen ollut myös kiinnostunut värjäyksestä.. Mutta nyt ongelmani on että mistä sellaista ainetta saa, minkä nimistä ja mitä maksaa?

      • unknown

        Minä ostin aivan tavallisesta tavaratalosta Veet-merkkistä ihokarvojen vaalennusainetta, joka maksoi 6-7€. En ole vielä ehtinyt kokeilla.


      • itsekkin ajattelin
        unknown kirjoitti:

        Minä ostin aivan tavallisesta tavaratalosta Veet-merkkistä ihokarvojen vaalennusainetta, joka maksoi 6-7€. En ole vielä ehtinyt kokeilla.

        Toimiko?

        Ajattelin huomenna käydä ostamassa jos on toiminut? Itse olen sheivannu tähän mennessä noin vuoden, mutta nyt haluaisin vaalentaa käsikarvani koska sänki on ällöttävä ja kasvaa nopeasti:// lähtikö väri nopeasti pois vai pysyikö pitkään?


      • Kokeile vaan
        itsekkin ajattelin kirjoitti:

        Toimiko?

        Ajattelin huomenna käydä ostamassa jos on toiminut? Itse olen sheivannu tähän mennessä noin vuoden, mutta nyt haluaisin vaalentaa käsikarvani koska sänki on ällöttävä ja kasvaa nopeasti:// lähtikö väri nopeasti pois vai pysyikö pitkään?

        Tumma tyvikasvu voi olla "mielenkiintoisen" näköinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe