Naisten sääret

aseeton

Mukavaa kun kesä taas tulee. Naisten vaatteet vähenee ja lyhenee. En tiedä mitään yhtä kaunista kuin naisten sääret. Niitä voisi katsella ja hyväillä äärettömiin.
Eli varma iskuvinkki naisille on hameen käyttäminen.

18

5023

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennu

      minihameen käyttäminen!!

      • naikkonen

        eikös minihameen käyttäminen ole jo itsensä tyrkyttämistä?

        Kyllä minusta hameet, jotka ulottuvat kiltisti vesirajan alapuolelle eivätkä kaikkea näytä ovat paljon houkuttelevempia. Lupaavat mutta eivät kaikkea kerralla näytä.. :)


      • Rami
        naikkonen kirjoitti:

        eikös minihameen käyttäminen ole jo itsensä tyrkyttämistä?

        Kyllä minusta hameet, jotka ulottuvat kiltisti vesirajan alapuolelle eivätkä kaikkea näytä ovat paljon houkuttelevempia. Lupaavat mutta eivät kaikkea kerralla näytä.. :)

        Mä en ite tykkää muijista jotka tyrkyttää itteään liian piemillä vaatteilla. En tosiaankaan haluis semmosta muijaa ittelle, jonka kans joutus käveleen kaupungis ku se ois alasti siinä mun vieres tyrkyllä. Ja mä muutenki luulen että ian tosissaan muijat jotka on tommosii puol alastomii on sen verra tyhmempii muutenki. Sori vaa Eukot!


      • Suvi
        Rami kirjoitti:

        Mä en ite tykkää muijista jotka tyrkyttää itteään liian piemillä vaatteilla. En tosiaankaan haluis semmosta muijaa ittelle, jonka kans joutus käveleen kaupungis ku se ois alasti siinä mun vieres tyrkyllä. Ja mä muutenki luulen että ian tosissaan muijat jotka on tommosii puol alastomii on sen verra tyhmempii muutenki. Sori vaa Eukot!

        Esim:kapeehame on tyylikäs jos se on hiven polvien yläpuolella ainakin tälläisella keski-ikäisellä.Itse ainakin pidän ja se on tyylikäs!


      • aseeton
        Suvi kirjoitti:

        Esim:kapeehame on tyylikäs jos se on hiven polvien yläpuolella ainakin tälläisella keski-ikäisellä.Itse ainakin pidän ja se on tyylikäs!

        Upeeta! Juuri näin pitää ollakin. Jatka vain samaa linjaa, niin kesästä tulee hienostuneen eroottinen.


      • Suvi
        Suvi kirjoitti:

        Esim:kapeehame on tyylikäs jos se on hiven polvien yläpuolella ainakin tälläisella keski-ikäisellä.Itse ainakin pidän ja se on tyylikäs!

        Kesällä pitää säärien olla ruskettuneet itse ainakin otan aurinkoa niin, että sääreni ovat kauniin ruskeat.Eikä sit mitään sukka,-sukkahousuja kesähelteellä (kuumat)


      • Anonyymi
        naikkonen kirjoitti:

        eikös minihameen käyttäminen ole jo itsensä tyrkyttämistä?

        Kyllä minusta hameet, jotka ulottuvat kiltisti vesirajan alapuolelle eivätkä kaikkea näytä ovat paljon houkuttelevempia. Lupaavat mutta eivät kaikkea kerralla näytä.. :)

        Tyrkkyys on öaras tapa iskeä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkkyys on öaras tapa iskeä mies.

        Varmasti, jos tahtoo miehen, joka tykkää tyrkyttämisestä.


    • Hyi

      Vai sääriä...Kaapu päälle, niin että vain nilkka vilahtaa...aah! Ja hyväillä vielä sääriä? Eikö siitä isovarpaiden välistä?

    • Mitzi80

      Kunpa omistaisinkin kauniit sääret.. Mulla on maailman rumimmat, todella paksut, sääret! Ympärysmitta on n. 40 cm, vaikka olen vasta 21w! Muuten olen suht koht hoikka. Mitä mieltä miehet on paksuista sääristä?

      • -.-' huoh

        minullakin on säären ympärys 40 cm enkä mielestäni ole paksu.


      • Nainen..

        Mitäs turhia voivottelet sääriäsi. Kesä on suurin piirtein ainoa aika vuodessa jolloin ne edes näkyvät ja silloinkin voi pitää pitkiä hameita tms

        Itselläni on hyvät sääret ja rinnat ja vyötärökin, mutta mitäpäs niillä on väliä kun kasvot on aika rumat. Kesä onkin ainoa vuodenaika jolloin me rumat naiset saamme miehiltä hyväksyvää huomiota.


      • Anonyymi
        Nainen.. kirjoitti:

        Mitäs turhia voivottelet sääriäsi. Kesä on suurin piirtein ainoa aika vuodessa jolloin ne edes näkyvät ja silloinkin voi pitää pitkiä hameita tms

        Itselläni on hyvät sääret ja rinnat ja vyötärökin, mutta mitäpäs niillä on väliä kun kasvot on aika rumat. Kesä onkin ainoa vuodenaika jolloin me rumat naiset saamme miehiltä hyväksyvää huomiota.

        Jokohan on kavot kaunistunu vai onko kysyjä jo tuonpuoleisessakun mitää ei kuulu??


      • Anonyymi
        Nainen.. kirjoitti:

        Mitäs turhia voivottelet sääriäsi. Kesä on suurin piirtein ainoa aika vuodessa jolloin ne edes näkyvät ja silloinkin voi pitää pitkiä hameita tms

        Itselläni on hyvät sääret ja rinnat ja vyötärökin, mutta mitäpäs niillä on väliä kun kasvot on aika rumat. Kesä onkin ainoa vuodenaika jolloin me rumat naiset saamme miehiltä hyväksyvää huomiota.

        Ei niillä kasvoilla ole niin väliä jos muut osat on kunnossa.


      • Anonyymi
        Nainen.. kirjoitti:

        Mitäs turhia voivottelet sääriäsi. Kesä on suurin piirtein ainoa aika vuodessa jolloin ne edes näkyvät ja silloinkin voi pitää pitkiä hameita tms

        Itselläni on hyvät sääret ja rinnat ja vyötärökin, mutta mitäpäs niillä on väliä kun kasvot on aika rumat. Kesä onkin ainoa vuodenaika jolloin me rumat naiset saamme miehiltä hyväksyvää huomiota.

        Hyvältä kuulostaa! Kyllä niillä muillakin on väliä.


    • Anonyymi

      paskahuorakusettaja suoliläjä paskakasa suomi suomihelvetti huoralandia huorakyläpaska kuvotus PASAKA HUORA KUSIPÄÄ HUORA PASKA KUSIPÄÄHELVETTI PASKALANDIA HUORA KUSIPÄÄ SUOMI PASKASUOMI
      HELVETTI PASAK HELVETTI APSKAMAA HUORA KUSETTAJA SUOLI PASKA HUORA KUSIPÄÄ HUORA HELVETTI PASKALÄJÄ MAA PASKALÄJÄ MAA

    • Anonyymi

      Naiset capri housuissa tai hameessa. Tekisi mieli imutella jokaisen milffin paljaita sääriä😋

    • Anonyymi

      Minihameet on kyllä aivan parhautta. Ikävä kyllä eivät ole nyt kovinkaan muodissa.

      Taitava nainen jättää pikkuhousut pois ja ottaa juuri sen pituisen hameen, että pimppi ei näy. Sitten voi tarvittaessa vilauttaa "vahingossa". Ei nimittäin ole parempaa konstia saada miestä hullaantumaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe