Nyt testataan yleistietoutta. Tee 25 kysymyksen testi ja katso tulos.
Oma tulos 13/25.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009962750.html
Sinkut palstan sunnuntain yleistietovisa
28
417
Vastaukset
- Anonyymi
Sama 13/25
-harmiseikirj- Olipa haastava. Vaikeita kysymyksiä laidasta laitaan. Käytin molemmat oljenkorret ja silti tuli 5 hutia. Hyvä visa. 😊
"Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
Vastasit oikein 20 kysymykseen"
PS: Tämä pahuksen saitti haukkuu minua taas botiksi! Grrrr.... 😩Hieno tulos! Mullekin tuli tänään pari kertaa, että olet botti. Ja muutaman kerran, että jokin meni pieleen.
- Anonyymi
Voi sinua. Minullakin tulee monesti epäily, että ihan varmana olen botti. Olen kovasti selittänyt, että vaikka olin onnettomuudessa ja korjattu ihminen en ole robotti.
Toisaalta pikkuveljeni ihaili, että olen lähes terminaattori.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Minullakin tulee monesti epäily, että ihan varmana olen botti. Olen kovasti selittänyt, että vaikka olin onnettomuudessa ja korjattu ihminen en ole robotti.
Toisaalta pikkuveljeni ihaili, että olen lähes terminaattori.
>simiti<Jep. Sää voi nyt sanoa I´ll be back niin kuin Arnold Schwarzenegger Terminaattorissa =D =D
Taas ehti ensin 😂
Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
Vastasit oikein 14/25 kysymykseenTodella hyvä tulos! Mietin kyllä, että ootkohan jo laittanu tän visan vai ajatteletko laittaa ja pitäiskö mun jättää tää visa sulle. Laitoin kuitenkin.
Norppa83 kirjoitti:
Todella hyvä tulos! Mietin kyllä, että ootkohan jo laittanu tän visan vai ajatteletko laittaa ja pitäiskö mun jättää tää visa sulle. Laitoin kuitenkin.
Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁
randombypasser kirjoitti:
Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁
Niin mulle sama kuka visoja laittaa, oonko se mää vai sää tai joku muu.
randombypasser kirjoitti:
Tai vaikka useampi henkilö.
14/25 no nyt oli se piste sitten eroa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
No ei aina tartte mennä samalla tavalla kaikki. Pienet erot on ihan hyviä.
Jep..kyllä ne pienet erot juu tietysti piristää ja tuo vaihtelua.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep..kyllä ne pienet erot juu tietysti piristää ja tuo vaihtelua.😀.
Näin on.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on.
No mieliteet tästä asiasta ei sitten taas erookaan vaan samaamieltä ollaan täysin.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
No mieliteet tästä asiasta ei sitten taas erookaan vaan samaamieltä ollaan täysin.😀.
Jeps. Näin on.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu...kyllä se saletti seikka on näin.😀.
Jestapa jepulis ja jumakauta juu nääs päivää =D =D
Vastasit oikein 19 kysymykseen
😊Sama tulos täälläkin, 13. Toivottavasti tulos ei tuota epäonnea!
- Anonyymi
Vastasit oikein 24 kysymykseen
Muutama taas hyvällä arvauksella.
- Sheena - Anonyymi
Vastasit oikein 15 kysymykseen
Viihdekysymyksiä liikaa, hyi.
Tereiset Stadista. Onko siinä visassa sinkkuyleistietoutta?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059