Alexander Stubb: Köyhiltä saa leikata lisää

Anonyymi-ap

24

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaisen köyhiä kyykyttävänkö haluatte presidentiksi? Ihan oikeasti.

      • Anonyymi

        mutta onhan hän sentään bi-sukupuolinen pridettäjä ja eliitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta onhan hän sentään bi-sukupuolinen pridettäjä ja eliitti.

        polvihousu-Stubbin fasismi alkaa tunkeen esiin jo ennen kuin on edes päässyt valtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        polvihousu-Stubbin fasismi alkaa tunkeen esiin jo ennen kuin on edes päässyt valtaan?

        Talous sopeutukoon nyt sitten polvihousu ja nahkahousujen ja pussihousu-persukokoomusnatsien sopeutukseen...


    • Anonyymi

      Mitäs se tuollainen kunnon kapitalisti kokkari koksu muutakaan tekisi?

      • Anonyymi

        Koulukiusaaja ja tikkataulussa pyörijäkö presidentiksi,,ei kiitos.


    • Anonyymi

      Stubbi on kokoomuslainen, joten keltäs muilta hän leikkaisi kuin pienituloisilta ja puolustuskyvyttömiltä?

    • Anonyymi

      Arvaamon hölisevä kokkarikeikari ei saa ainakaan minun ääntäni.

    • Anonyymi

      Ja kaikista veemäisintä se onkin, että kokkarit leikkaavat samoilta PIENITULOISILTA SUOMALAISILTA monella nimikkeellä.
      Ja sen persu-Purra hyväksyy.

      • Anonyymi

        Persut on pelkkä rasistinen kokoomuksen apupuolue?


    • Anonyymi

      En aio äänestää dingdong-tikkataulua presidentiksi.

      -hevoshampi antifani

    • Kuuntelin tuon haastattelun. Minulle Stubb osoittautui pettymykseksi. Siitä ilmeni, että Stubb on kokoomuksen rikkaiden edustaja ensisijaisesti. Kyllä kokoomuksessa on inhimillisempääkin ajattelua. Orpo on myös samalla linjalla. Minä ajattelen niin, että pelkkä kilpailun korostaminen ei ole riittävä peruste. Siinä helposti syrjäytyy osa ihmisistä. Parempi olisi, jos esim. maahanmuuttajia kohdeltaisiin paremmin. Heille olisi erikoisesti heille tähdättyä työn välitystä. Myös mahdollisesti heille perustettuja kouluja, joissa olisi myös kantaväestöä ja erityisiä ja erikoisia opettajia, jotka opettaisivat myönteisessä hengessä myös suomalaisia tapoja, ei esim. kuin Purra on puhunut muslimeista. Siis sopeutumista Suomalaiseen yhteiskuntaan. Muslimit esim. ovat täysin Suomen lain mukaan yhtä arvokkaita kansalaisia kuin muutkin. Eri uskonnot ovat Suomen lain mukaan tasa-arvoisia. Purrasta ei kyllä usko kukaan, että hän ajattelisi niin. Se on PS:n paha puute ja virhe. Ja se on todellinen. Kyllä Stubbin olisi viisasta sanoutua siitä irti. Ajatellaan esim. Suomen merkittävimpiä presidenttejä. Kekkonen, Koivisto, Ahtisaari. Heidän puolueensa Keskusta, SD ja SD . Niin mm. "vihervassareita" , mutta todella suuria persoonallisuuksia , ja suuria johtajia presidentteinä. Suuria ihmisiä! Itse en ole koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen, mutta on minulla oma näkemys, joka lienee ainakin kaukana PS puolueesta ja kokoomuksen jyrkästä linjasta. Köyhiä ja sairaita pitää auttaa, syrjäytyneitä, pitää auttaa, Jyrkkä linja ajaa mielestäni imisiä rikollisuuteen. Pohjoismainen hyvinvointivaltio on mielestäni hyvä tavoite. Stubb teki huonoa mainosta itsestään. Jos se on totuus, nlln ei hän ole hyvä presidentti mielestäni. Sauli Niinistö on ollut mielestäni hyvä presidentti. Toivon saman tyyppistä presidenttiä hänen jälkeensäkin. Tätä mieltä!

      • Anonyymi

        tätäkään ei suomessa tajuta-

        KAIKILLE mamuille pitäisi tarjota ilmainen suomenkielen opinnot.


      • Anonyymi

        Juuri sinunlaistasi tarvittaisiin Ruotsissakin, on niin naiivia aivopiereskelyä, että olisit selvää pääministeriainesta sielläkin


    • Anonyymi

      Missä kohti tajuatte että vanha koulukiusaaja harvemmin siittä miksikään muuttuu hän varmaan sai sen in piirin hyväksynnän kiusaamalla luuletteko että tubbikulli olis muka jotain muita tapoja jossain välissä oppinu koittakaa kestää iteppä hänet olette sinne äänestäny jos mä olisin noilla meriiteillä edes yrittäny mainetta hakea ni olis se ollu maailman pelätyin eikä vain jonkun kuppikunnan pelkäämä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Samaa mieltä #pressayah


    • Anonyymi

      Koulukiusaaja Stubb haluaa kiusata myös tavallista kansaa.
      Tämä pipipää haluaa jopa ydinaseita suomeen!

    • Anonyymi

      Kokoomus tuhonnut koko maan!

    • Anonyymi

      Köyhiä voi varmaan loputtomasti verottaa, jopa alle tulorajan?
      Stub-b, b -hukkapätkä.

    • Anonyymi

      Lapsikorvaukset vain 2,5 lapsiluvun mukaan, ja aivoton siittäminen jota afrikan sarvet työttömiksi tulleet elätit harjoittavat, alkaa tulla ruotuun. Pitää niidenkin alkaa laskea kuinka se kaurapuuro, ja premium katumaasturit heti pois.
      Elätille ei tule autojen osamaksueriä kustantaa.
      Elatti saakoon vain ruokansa, ja jos auton haluaa, alkakoon töihin.
      Siinä se on kohde jolta tulee leikata korvauksia.
      Ikieläteiksi maahan tunkeneet.

    • Anonyymi

      Köyhät saaneet liikaa siinä syy

    • Anonyymi

      Suomi on syntinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe