Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suuseksiä = anteeksi pyyntö?

Anonyymi-ap

Minua alkanut vaivata, kun vaimo ottaa spontaanisti suihin vain, kun palaan työmatkalta (ei ole usein) , tulen baarista( ei myöskään usein) , vaimo on ollut viikonloppoureissussa naisystävien kanssa.

Joskus vuosia sitten mietin, että onko vaimo pettänyt. En tiedä mistä ajatus silloin tuli, vaimon käytöksessä taisi olla jotain outoa, mutta sain suuseksiä usein. Aina on jotenkin kummallinen hetki suuseksille. Sitten saattaa mennä vuosia, ettei ole. Ja minun pyynnöstä hän ei siihen suostu tai näin että se vaatii häneltä paljon henkisiä voimia.

Olen alkanut miettimään onko vaimoni antama suuseksiä vain hiljainen anteeksipyyntö?

14

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse otan suihin, jos en halua panna. Ja jos olisin käynyt vieraissa, niin en haluaisi panna mieheni kanssa.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­­m­­f­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18132559n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Itse en ikinä antaisi suuseksiä anteeksipyyntönä, mutta ei kai se jollekin mahdotonta ole. Mulle on aikalailla samoin kuin tuossa jo aiempi sanoi. Suuseksi on mulle vaihtoehto yhdynnälle. Jos paneminen ei kiinnosta tai ei vaikka kuukautisten takia onnistu, mutta kuitenkin haluan toiselle hyvä olon, niin sitten suuseksi on vaihtoehto. Jos seksi ylipäänsä ei kiinnosta, niin sitten en ikinä suostu suuseksiin. Mies, joka pyytää suuseksiä, tappaa mielenkiintoni seksiin kokonaan.

    • Anonyymi

      Täällä onkin parhaat asiantuntijat ja paras tieto...

    • Anonyymi

      Voi olla. Kannattaa istuttaa hänet pöydän ääreen ja kysyä suoraan tästä asiasta, mutta yritä ensin käsitellä tätä asiaa päässäsi niin kauan kjin tuntuu että on tarpeeksi, ettet räjähdä/järkyty niin pahasti JOS se onkin totta. Yrittäkää mieluummin päästä yhdessä yhteisymmärrykseen, ja uskon että vaimostasikin tuntuu se asia pahalta ja haluaisi mahdollisesti jatkaa silti kanssasi kun jos normaalisti tuo on hänelle vaikeaa.

      • Anonyymi

        Joskus riideltiin asiasta. Suuseksiä oli vain poikkeiäuksellisesti. Sitten, kun syytin suoraan häntä pettämisestä, kielsi kaiken. Nyt ottaa spontaanisti suihin seksin yhteydessä. Ei tarvitse enää pyydellä.


    • Anonyymi

      Epäilin vaimoni säätävän toisen naisen kanssa ja hä ilmeisesti oppi imemään nännejä ja sehän oli kivaa. Kotiintuomistako? No kun keskustelu vaimoni hässimisestä naisen kanssa otettiin puheeksi loppui kiinnostus nänneihini kokonaan. Miten meni? Oliko hässitty? Kyllä. Eipä oo hirveesti ollut sex vaimon kera.

    • Anonyymi

      Mulla on vähän sama kokemus noista sponttaaneista suihinotoista tai muuten perusteellisesta käsittelystä ennen ja jälkeen työmatkan. Tulin siihen tulokseen, että vaimo haluaa osoittaa miten hyvin pitää minusta huolta, ettei minun tulisi mieleenikään pettää työmatkalla.
      No täytyy sanoa, että hyvin toimi. En ole pettäjätyyppiä, että tuskin olisin pettänyt muutenkaan, mutta nuo käsittelyt saa minut usein jättämään baarireissutkin väliin työmatkoilla ja menen hotellihuoneeseeni viestittelemään vaimoni kanssa. Eli sanoisin, että älä huoli ja ole tyytyväinen kun olet vaimollesi tärkeä.

    • Anonyymi

      Ihan vaan tuli sellainen ajatus että oisko sillä voinut olla jopa ikävä sua ja haluaa sulle hyvän olon.

      • Anonyymi

        Niin, se on mahdollista. Ei kaikessa ole aina jokin pirullinen taka-ajatus.


    • Anonyymi

      Mitä sitten? Ei ketään oo tarkotettu oleen vain yhden kumppanin kanssa.

      • Anonyymi

        Tarkoitettu? Kuka tarkoittanut? Jumalako ei ole tarkoittanut olemaan vain yhden kanssa?

        Päinvastoin! Jumalan tahto on että olisi vain yksi kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitettu? Kuka tarkoittanut? Jumalako ei ole tarkoittanut olemaan vain yhden kanssa?

        Päinvastoin! Jumalan tahto on että olisi vain yksi kumppani.

        Mitä tekemistä jumalilla on suuseksin kanssa, muutakuin hyvin tehtynä tuntuu taivaallisen hyvältä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe