Miltä sivustolta tai alustalta voi hakea anonyymisti seksiviestittely seuraa?

Anonyymi-ap

Otsikon mukaan. Olen päälle kolmekymppinen, seksittömään suhteeseen ajautunut mies. Suhde on muuten kaikin puolin hyvä, mutta minulla on libido ja hänellä ei. Asiasta ollaan keskustelu ja eri temppuja yritetty ilman mitään tulosta - keinot ovat nyt loppu. Olen hyväksynyt tilanteemme. En harkitse eroa, sillä välitän puolisostani kovasti. Aion ruveta seksiviesteillä pettäjäksi, jos vain joku osoittaa suunnan. Yksin runkkaaminen ilman naisen huomiota tietäen, että koskaan ei tule olemaan edes tämän aikana jaettua eroottista latausta, murtaa vielä mieleni! Ja jos puolisoni ei suostu edes vaniljaan seksiviestittelyyn, haen tämän jostain muualta.

Moraalipoliisit voi jatkaa eteenpäin. Tiedän tekeväni väärin. Minua ei kiinnosta. Tykkään muutenkin kirjoitella, joten luulisi tuolla jossain olevan palvelu tai sivusto, jossa voi rustailla suttua anonyymisti jonkun kanssa ilman muuta kontaktia.

3

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisit tulla saunomaan luokseni niin näytän yhden seksisivuston kotitieskariltani kun en saa kopioitua linkkiä tähän. Terveisin Heikki Liivimies😘

    • Anonyymi

      Tämä viesti oli poistettu. Ottaa kai miehillä niin paljon hermon päälle.
      Viisikymppinen sinkkumies kamaloi, että tinder ja s24:n treffipalsta on "täynnä" (?) kuvattomia naisten profiileja, joissa "kaikki on hyvin, mutta jotain puuttuu". En tosin usko, että pelkkä kirjoittelu riittää. Nuo naiset ovat myös kenties sinua vanhempia. Älä vaan sitä tee, että alat häiriköidä naisia epäasiallisilla viesteillä tyyliin "täällä ei kuvattomana ole mitään menetettävää, ehkä joku vastaa." Treffipalstoilla on naisilla tarpeeksi kauheaa muutenkin. Itse en tuomitse. Olisin nuorena tuominnut, mutta nyt niin paljon elämänkokemusta, että tiedän että noinkin voi käydä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe