Oletteko nyt naiset pettyneet

Anonyymi-ap

Kun hirviniemen ohjelmia ei esitetä tv 5 kanavalla enää. Oma unelmamiestänne ette voi katsella ja kuolata iltaisin?

18

263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän sonja sanoo vai antaako jännämiehelle luvan lapsiin ja naisiin ja muihin jänniin asioihin

    • Anonyymi

      Kenen unelmamies tuo nyt on? Mieleen ei tule kuin yksi henkilö: Niina Lahtinen, ja sekin ymmärsi lopulta erota.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Anonyymi

        Aika monen korkeastikoulutetun naisen ja sonjan


    • Anonyymi

      Aika harvasta julkkismiehestä voin sanoa, ettei ole todellakaan minun makuuni ollenkaan. Aku Hirviniemi on listan kärjestä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Sama. On siellä listan kärkisijoilla monia muitakin, joista vain odotan, että näitä samanlaisia juttuja alkaa tulla esille. Mä olen joskus jopa miettinyt, että mikä se on se juttu, mistä nuo tyypit aina jotenkin tunnistaa. En edelleenkään tiedä, mistä sellaset "harmittomat" rasvasten juttujen laukojat ja tuollaiset ahdistelijat erottaa, mutta jostain syytä heidät vain erottaa. Joku aisti se on.


      • Anonyymi

        Onkohan noin kun aku ja roope salminen ja siltsu akun luona puhuvat lähdetään radalle naimaan ja sanoo mirjami sinulle hyppää kyytiin he panee sinua ja nauraa rahamiehet ja julkkikset pyytää sinua kieltäytyisitkö niin voisit sen jälkeen koko loppu elämäsi jankuttaa kaikille ihmisille ylpeänä ja leuhkien jännämiehet pani sinua kelpasit päälliköille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin kun aku ja roope salminen ja siltsu akun luona puhuvat lähdetään radalle naimaan ja sanoo mirjami sinulle hyppää kyytiin he panee sinua ja nauraa rahamiehet ja julkkikset pyytää sinua kieltäytyisitkö niin voisit sen jälkeen koko loppu elämäsi jankuttaa kaikille ihmisille ylpeänä ja leuhkien jännämiehet pani sinua kelpasit päälliköille

        Mielikuva Roope Salmisesta ja Aku Hirviniemestä panemassa ketä tahansa naista saa mussa aikaan yökkäysreaktion - eikä se liity heidän julkisuudessa puituun seksuaalikäytökseensä mitenkään, vaan en vaan ole koskaan tykännyt kummankaan pärstästä!

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuva Roope Salmisesta ja Aku Hirviniemestä panemassa ketä tahansa naista saa mussa aikaan yökkäysreaktion - eikä se liity heidän julkisuudessa puituun seksuaalikäytökseensä mitenkään, vaan en vaan ole koskaan tykännyt kummankaan pärstästä!

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        Ei oo mitään köyhii miehii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. On siellä listan kärkisijoilla monia muitakin, joista vain odotan, että näitä samanlaisia juttuja alkaa tulla esille. Mä olen joskus jopa miettinyt, että mikä se on se juttu, mistä nuo tyypit aina jotenkin tunnistaa. En edelleenkään tiedä, mistä sellaset "harmittomat" rasvasten juttujen laukojat ja tuollaiset ahdistelijat erottaa, mutta jostain syytä heidät vain erottaa. Joku aisti se on.

        Näin on, sen vaan tunnistaa ja hyvä niin, kovin käytännöllinen taito.

        - Sheena


      • Anonyymi

        No tälläistä kommentointia en kyllä hyväksy, olkoonkin että kumpikaan noista ei miellytä mun silmää. Roope ja Aku eivät ole pedofiileja ainakaan kunnes toisin todistetaan, Aku itseasiassa tuntuu jatkuvasti valitsevan itseään vanhempia naisia. Ja olihan se Roopenkin mikä Helmi-Leena tjsp Roopea vanhempi.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi

        Sivuta totean, että sinusta en tiedä, mutt ne minä ainakanaan ollut 17-vuotiaana enää mikään lapsi. Alaikäinen kyllä, mutta lapsi on eri asia.


    • Anonyymi

      En voi sanoa olevani mitenkään pettynyt. En ole koskaan ollut hänen juttujensa fani, enkä pitänyt hänestä näyttelijänä.

    • Anonyymi

      Olen pettynyt, tiedä kuolaamisesta mutta hyvä näyttelijä ja sopi moneen rooliin. Vaikea uskoa että ihan selvinpäin on törveltänyt, luulisi itsekin tietävän että huonosti käy. Jos jossain ainepäissään on puuhannut niin toivoisin että äkkiä vierotukseen ja kuten Roopekin, selvänä jatkamaan. Toivottavasti jotain tausta hommia tai ylipäätään joitakin hommia löytyy. Tai Sonja töihin ja Aku koti-isäksi. Kun nyt vaan mies tokenisi.

    • Anonyymi

      Riihimäki tietää kyllä ihan anaalista on hirviniemi et

    • Anonyymi

      Marxilaisuus johtuu riivajademoneista, ja se selittää myös herran muunkin käytöksen.

    • Koskaan ei ole Aku Hirviniemen ohjelmat kiinnostanut millään tasolla. Väkinäistä huumoria yrittää vääntää ja luulee olevansa tosihauska.
      Sen Putous -hahmot olivat aikanaan ihan onnistuneita.

    • Anonyymi

      Akulla naisia riittää koska on julkkis jännämies.

    • Tuohon ei voi olla pettynyt, koska tuon pelletyypin varalle ei ole koskaan ollut suuria odotuksia.
      Onneksi tuo on pyytänyt anteeksi ja hakenut ongelmiinsa apua. Antaa sen rauhassa keskittyä itsensä eheyttämiseen (mitä se ikinä sitent tarkoittaakin).

      "Näyttelijä on pyytänyt käytöstään anteeksi julkisesti ja ilmoittanut hakevansa apua."
      (IL 27.11.-23)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe