Hankala suhde?

Anonyymi-ap

Oot parisuhteessa ja toinen osapuoli vierailee pääsääntöisesti sun luona kutsusta. Suhde on kestänyt vuoden verran. Toinen osapuoli sitä mieltä ettei tule kylään jollei kutsuta, okei ymmärrettävää, mutta ei myöskään ilmaise tahtovansa kylään. Mutta sitten tälle vierailevalle osapuolelle on ok, että toinen kutsuu itse itseään kylään, lounaalle yms.

Sanokaa, että jotain mätää tässä on!

Lisäksi tämä kyläilijä osapuoli kostaa oman loukkaantumisen toiselle silleen, että toisellekin tulee yhtä paska jollei paskempi.

Ja parisuhteen osapuolet on aikuisia 35-50v. väliltä ja molemmilla lapsia ja parisuhteita takana.

Viestittelette ja tämä jonka luona kyläillään esittää kysymyksiä, kertoo kaikenlaista, niin kyläilijä harkiten vastaa, jos ollenkaan.

Mulla ei ole ketään jolle puhua, siksi täältä kysyn. Oon pää pyörällä, ymmälläni, kun tuntuu että teen monia asioita väärin lähes koko ajan.

5

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain salattavaa tai sitten oikeat tunteet on muualla

• Anonyymi

Ei ole mitään oikeaa tai väärää. Jos sinua vaivaa jokin asia, puhu siitä toisen kanssa. Kerro hänelle, mitä sinä haluat

• Heti alkuun mätää se että kyseessä ei ole parisuhde, vaan seurustelusuhde, seksisuhde, fwb, tms.

Parisuhteessa asutaan ja ollaan saman katon alla, samassa taloudessa, samassa kodissa. Tai jos jokin, esim. työ, vie joksikin aikaa eri paikkakunnille niin kumpikaan ei kutsu toista vierailemaan tai kyläilemään vaan tullaan siihen kotiin josta lähdetiinkin.

• Anonyymi

Jotkus ihmiset ovat hankalia ihan luonnostaan, ilman että siihen on mitään sen kummempia syitä. Siihenkin on luultvasti syynsä, että on ylipäänsä eronnut ja noilla ongelmilla voi olla tekemistä senkin kanssa.

Mä tunnen useamman sellaisen ihmisen (en tosin ole sellaisen kanssa parisuhteessa), jotka haluavat aina tulla kutsutuiksi, eivät koskaan ehdota itse tulevansa kylään. Tämä ei tietenkään välttämättä päde aloituksessa kuvattuun toiseen osapuoleen, mutta nuo minun tuntemani tuollaiset yksilöt tarvitsevat tunteen, että heidät halutaan kylään. Jos sanoisivat itse tulevansa kylään, niin kokisivat tuppautuvansa tai jotain sellaista. He eivät myöskään itse koskaan pyydä toista kylään, vaan heidän luokseen pitää "tuppautua" kylään ja se on heille ok. Tärkeintä heille tuntuu olevan, että he itse eivät vahingossakaan vaikuta olevan se, joka haluaa tavata/kaipaa seuraa/tai jotain vastaavaa. Kyseessä on joku (minusta) outo ulkokuori ja kulisi, jota he ylläpitävät, että he itse eivät koskaan ole se seuraa kaipaava osapuoli. Suomeksi sanoen, he ovat ihan hiton vaikeita tuossa mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      275
      7910
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      65
      4597
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      277
      3924
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      2599
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2067
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1602
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1467
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      106
      1443
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1352
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1341
    Aihe