Profiiliteksti puuttuu!

Anonyymi-ap

Minun havaintojeni mukaan vain yksi mies kymmenestä kirjoittaa itselleen profiilitekstin. Pyyhin vasemmalle tekstittömän. Jos mies ei osaa itse kertoa itsestään mitään omin sanoin vaan pelkästään rastittaa Tinderin valmiita vaihtoehtoja, niin tuskin hän osaa treffeilläkäön jutella luontevasti. Ties mikä tuppisuu ja tylsimys. . Sitten nämä ”kysymällä lisää”. Eli ole sinä nainen utelias ja aktiivinen kun minä olen passiivinen vätys.

25

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä tylsempi kuin ”kysymällä lisää” on ”ota selvää”. Eli: profiilissa ei ole mitään kiinnostavaa eikä uteliaisuutta herättävää, mutta ole sinä silti kiinnostunut ja utelias.

      Entä nämä ”en näe tykkäyksiä”. Joo, ehkä et, mutta mitä minä sillä tiedolla teen? Minäkään en näe tykkäyksiä mutta en oleta että se ketään kiinnostaa. Minua kiinnostaa kuka ja millainen itse olet, eikä se käytätkö ilmaista vai maksullista versiota.

    • Anonyymi

      Miks kertoisin itsestä kaikille? Pitääkö naapurin pirkon tietää kaikki mun asiat? Olisi kiva jos osaisit itsekkin jutella. Siitähän se on kiinni tutustuminen. Näkee miten toinen kommunikoi. Jos et osaa älä pyyhi

      • Anonyymi

        Minulla on hyvä ja pitkä profiiliteksti

        . Profiilitekstissä ei tarvitse kertoa itsestään ”kaikkea”, eikä se ole edes mahdollista. Mutta täytyy viitsiä kertoa edes jotain. Jos et viitsi, miten voit olettaa että kukaan kiinnostuu tutustumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hyvä ja pitkä profiiliteksti

        . Profiilitekstissä ei tarvitse kertoa itsestään ”kaikkea”, eikä se ole edes mahdollista. Mutta täytyy viitsiä kertoa edes jotain. Jos et viitsi, miten voit olettaa että kukaan kiinnostuu tutustumaan?

        Sepäs se. Jos kuva ei puhuta niin ei kai sitten edessä istuenkaan. Turha sitä on väkisin yrittää


      • Anonyymi

        Mistä se tutustuminen alkaa jos ei viitsi kirjoittaa?


    • Tinderissä haetaan (pääasiassa) hetekaseuraa eikä mitään kahvinryystämis"treffi"-tuttavuutta. Kuva ilman tekstiä on ytimekäs ja selkeä - ei sen kummempia kriteerejä. Kaikki lisäkuvaus itsestään rajoittaa onnistumisen todennäköisyyttä.

      • Anonyymi

        Tinderissä haetaan myös pitkäaikaista kiinteää suhdetta. Se alkaa sillä että tavataan ja jutellaan ja tutustutaan. Kahvittelu ei ole se lopullinen päämäärä. Sinä voit hakea sieltä pelkkää hetekaseuraa, mutta sinä olet vain yksi käyttäjä. Älä yleistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissä haetaan myös pitkäaikaista kiinteää suhdetta. Se alkaa sillä että tavataan ja jutellaan ja tutustutaan. Kahvittelu ei ole se lopullinen päämäärä. Sinä voit hakea sieltä pelkkää hetekaseuraa, mutta sinä olet vain yksi käyttäjä. Älä yleistä.

        Pitkäaikainen kiinteä parisuhde alkaa hetekalta. Kahvisuhde aniharvoin kehittyy parisuhteeksi, se vaan junnaa samaa puuduttavaa rataansa.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Pitkäaikainen kiinteä parisuhde alkaa hetekalta. Kahvisuhde aniharvoin kehittyy parisuhteeksi, se vaan junnaa samaa puuduttavaa rataansa.

        Sinulla se on siis mennyt niin, uskotaan. Mutta mistä tiedät miten se muilla menee? Minulla on ihan erilainen kokemus. Pitkäaikainen suhde alkoi nimenomaan kahvipöydässä. Sitten ruvettiin tutustumaan ja tapailemaan ja edettiin pikkuhiljaa seurustelemaan. Vasta sitten päädyttiin hetekalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla se on siis mennyt niin, uskotaan. Mutta mistä tiedät miten se muilla menee? Minulla on ihan erilainen kokemus. Pitkäaikainen suhde alkoi nimenomaan kahvipöydässä. Sitten ruvettiin tutustumaan ja tapailemaan ja edettiin pikkuhiljaa seurustelemaan. Vasta sitten päädyttiin hetekalle.

        Saattaa käydä noin, mutta kuten kirjoitin aniharvoin. MIes ei istuskele puuduttavilla kahvinhörppisis "treffeillä" kovinkaan monta kertaa ilman että pääsee hetekanjousia venyttelemään.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Saattaa käydä noin, mutta kuten kirjoitin aniharvoin. MIes ei istuskele puuduttavilla kahvinhörppisis "treffeillä" kovinkaan monta kertaa ilman että pääsee hetekanjousia venyttelemään.

        Jälleen yleistät, luulet että sinun tapasi kokea asiat on se tavallisin tapa, ellei lähes ainoa tapa. Sinä olet sinä, et ole kaikki miehet, et edes useimmat miehet, et edes monet miehet. Keskinkertaiset ihmiset arvioivat muita itsensä mukaan: koska MINÄ ajattelin ja toimin näin, niin suurin osa muistakin ihmisistä ajattelee ja toimii näin.

        Eiköhän minulla naisena ole aika paljon enemmän kokemusta treffailusta miesten kanssa. Vai oletko sinä käynyt treffeillä miesten kanssa? Jos olet, olet homo tai bi, ja he ajattelevat ja toimivat eri tavoin kuin heterot.

        Moni heteromies istuu mielellään treffeillä kahvilla eikä pidä sitä yhtään puuduttavana. Jos miehellä on mielessä vain seksi ja seksi ja seksi, niin onhan se silloin hänelle puuduttavaa. Sinulle näköjään ainakin.

        Mutta KAIKKI miehet eivät ole pimperoriipouvaisia idiootteja. On myös älykkäitä, keskustelutaitoisia miehiä joiden kiinnostus naista kohtaan kohdistuu
        muuhunkin kuin naisen haaroväliin.


    • Eipä niitä esittelytekstejä ollut monella naisellakaan. Eikös kuvien pitäisi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa? Joillain oli kuvina koiria, taikka hevosia yms. Sellaiset tietysti ohitettiin samantien. Ei se profiilikuvauksen pois jättäminen ole niin paha, kuin ne joilla ei ole kuvia itsestään ollenkaan. Sellaiset mitä todennäköisemmin ovatkin vain stalkkeriprofiileita.

      • Anonyymi

        Tutkimusten mukaan profiiliteksti on naiselle tärkeä. Miesten todella kannattaa panostaa siihen. Jos jaksatte kirjoittaa tälle palstalle niin jaksatte kai kirjoittaa jotain profiiliinnekin? Totta, jos kuva ei miellytä niin tekstin väsääminen ei mitään auta. Mutta pätee myös niin päin että kuvat ovat ihan ok, mutta kun teksti on huono tai puuttuu kokonaan, niin vasemmalle lentää. Ainakin naisen toimesta.


      • Anonyymi

        Noin ehkä miehen näkökulmasta. Naiset kaipaavat tekstiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan profiiliteksti on naiselle tärkeä. Miesten todella kannattaa panostaa siihen. Jos jaksatte kirjoittaa tälle palstalle niin jaksatte kai kirjoittaa jotain profiiliinnekin? Totta, jos kuva ei miellytä niin tekstin väsääminen ei mitään auta. Mutta pätee myös niin päin että kuvat ovat ihan ok, mutta kun teksti on huono tai puuttuu kokonaan, niin vasemmalle lentää. Ainakin naisen toimesta.

        Oli minulla teksti ja kuvia. Ei kiinnostanut ketään. Tuli mieleen, että taisin olla ihan vaan shadow banned. Eli tuskin näkyi profiili juuri kellekään. Taikka todennäköisemmin, oli rajattu iän puolesta täysin hakujen ulkopuolelle. Niinhän itsekin tein kaikille 50 vuotiaasta ylöspäin oleville.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin ehkä miehen näkökulmasta. Naiset kaipaavat tekstiä.

        Niin se on varmaan yksi ero miesten ja naisten välillä, kun miehet ovat visuaalisempia olentoja. Naisille pitäisi osata tekstin muodossa kuvailla kiinnostavasti. Ei kaikilla ole sellaisia verbaalisia lahjakkuuksia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se on varmaan yksi ero miesten ja naisten välillä, kun miehet ovat visuaalisempia olentoja. Naisille pitäisi osata tekstin muodossa kuvailla kiinnostavasti. Ei kaikilla ole sellaisia verbaalisia lahjakkuuksia.

        Mies rakastaa silmillään, nainen korvillaan. Supliikkimiehet ovat aina olleet naisten mieleen.Tinderissä miehen kannattaa käyttää sanoja. Ihan oikeita, kokonaisia ja itse keksittyjä lauseita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli minulla teksti ja kuvia. Ei kiinnostanut ketään. Tuli mieleen, että taisin olla ihan vaan shadow banned. Eli tuskin näkyi profiili juuri kellekään. Taikka todennäköisemmin, oli rajattu iän puolesta täysin hakujen ulkopuolelle. Niinhän itsekin tein kaikille 50 vuotiaasta ylöspäin oleville.

        Luultavasti kyse on iästä. Jos etsisit itsesi ikäisiä, saisit mätsejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti kyse on iästä. Jos etsisit itsesi ikäisiä, saisit mätsejä.

        Siitä ei ole minulle mitään iloa, joten en etsi sellaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies rakastaa silmillään, nainen korvillaan. Supliikkimiehet ovat aina olleet naisten mieleen.Tinderissä miehen kannattaa käyttää sanoja. Ihan oikeita, kokonaisia ja itse keksittyjä lauseita.

        No tämä on tiedetty aina, että ne jotka osaa leperrellä naisille, saa niitä myös kaadettua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tämä on tiedetty aina, että ne jotka osaa leperrellä naisille, saa niitä myös kaadettua.

        No mikset lepertele? Eikä muuten ole kyse lepertelystä vaan sanavalmiudesta, huumorista ja keskustelutaidoista. Jos et osaa niin opettele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikset lepertele? Eikä muuten ole kyse lepertelystä vaan sanavalmiudesta, huumorista ja keskustelutaidoista. Jos et osaa niin opettele.

        Se on nyt myöhäistä opetella mitään. Jos ei nuorena sitä oppinut. Minä olen jo vanha ukko.


    • Anonyymi

      Ei mitään uutta taivaankannen alla, naisilla saattaa puolella porukasta olla jotain johtolankaa kuvan lisäksi. Aika moni nojaa siihen että pelkkä ulkomuoto riittää ja kärpäsiä riittää pörräämään hunajan ympärillä vähemmälläkin vaivalla. Tinderin kautta chattailu ja tietojen kaivelu on aika helkutin työlästä ja tylsää touhua.

      • Anonyymi

        Kärpäsiä riittää pelkillä nöyrillä kuvilla, totta. Mutta en halua kärpäsiä. Haluan yhden hyvän miehen. Jos mies on hyvä, hän ei kiinnostu naisesta pelkän kuvan perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärpäsiä riittää pelkillä nöyrillä kuvilla, totta. Mutta en halua kärpäsiä. Haluan yhden hyvän miehen. Jos mies on hyvä, hän ei kiinnostu naisesta pelkän kuvan perusteella.

        Sellainen sopivan provosoiva huumoripitoinen aloitus toimii kyllä mielenkiinnon herättäjänä oikein hyvin...ja kuva


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe