Onko Freesoulin sex cut -farkku tuttu kenellekkään? Kysyisin, että onkohan sitä saatavilla useamman mittaisella lahkeella? Kyse on siis siitä "vanhasta" sex cut -mallista. Myöhemmin on tullut uusi "new sex cut". Mieleeni on jostain jäänyt se, että tuota sex cut -farkkua olisi saatavilla vain yhden mittaisella lahkeella.
Ja onkohan farkun koko poikkeava esim. onlyn farkuista, joissa 32 (tai 27) on pienin? Muistelisin joskus kokeilleeni kokoa 25 tai 26 ja se oli valtavan suuri. Yleensä koko 27 on sopiva onlyn ja vero modan farkuista. En kyllä ole varma, kokeilinko silloin juuri tuota sex cut -mallia.
Kiitokset etukäteen jos joku osaa vastata kysymyksiini.
freesoul sex cut -farkuista
heinänuha
4
3056
Vastaukset
- myy
minulla on freesoulin sex cut -farkut, joiden vyötärö on 27 ja lahkeet 34. siitä on jo puolitoista vuotta aikaa kun nämä farkut ostin, mutta muistelen lahkeiden pituudessa olleen valinnanvaraa.
- heinänuha
Vielä tuosta koosta..Käytätkö muissakin farkuissa kokoa 27? Että onko paljoa eroa muiden farkkujen kokoihin?
- myy
heinänuha kirjoitti:
Vielä tuosta koosta..Käytätkö muissakin farkuissa kokoa 27? Että onko paljoa eroa muiden farkkujen kokoihin?
esim veromodan farkuissa kokoni on 34.
- heinänuha
myy kirjoitti:
esim veromodan farkuissa kokoni on 34.
Kiitokset. Tämä auttoi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927