SAK:n demarivetoisten liittojen lakot ovat saaneet julkisuutta Ylen uutisoinneista. Eloranta ja Riku Aalto kisailevat kovimman kundin tittelistä. Uhoa riittää. Ammattiliittojen jäseniä käytetään pelinappuloina poliittisessa pelissä. Ei ole mitään painavaa syytä. Ei ole. On vain poikien kilpajuoksu korkeimmalle korokkeelle. Olisiko lakkoja ollenkaan, ellei Yle niistä uutisoisi ja pitäisi yllä vastakkainasettelua?
Vakava asia on se, että epädemokaattinen toiminta hallitusta vastaan aiheuttaa vahinkoa yrityksille ja koko yhteiskunnalle. Uho ja uhkailu lisää ihmisten ahdistusta ja rikollisuutta, kun ay-aktiivit uhkailevat ja maalittavat työpaikoilla työntekijöitä. jotka menevät töihin, kun toiset lakkoilevat hallitusta vastaan. Työt eivät ole lakossa.
Ammattiliitoille ei ole veto-oikeutta hallituksen päätöksiin. Jos ne ovat eri mieltä, niin se ei oikeuta poliittisiin lakkoihin. Se on yhteiskuntaterroria ja demokratian häpäisy. Kansa antoi keväällä valtakirjan Eduskunnalle ja sen hallitukselle toimia. Sitä kansan tahtoa pitää kunnioittaa. Siihen ei ole poikkeusta.
Teollisuusliiton uho, lähinnä Riku Aallon uhmakkuus tulevat johtamaan epäilemättä vastatoimiin. Yrityksen lakoissa menettämät miljoonat kuitataan todennäköisesti säästöillä työntekijöiden palkoissa. Muutosneuvottelut ovat odotettavissa yrityksissä, joissa lakkoillaan ja aiheutetaan yrityksille vahinkoa.
TESit ovat voimassa. Silloin myös työrauhavelvollisuus on voimassa. Lakkoilevat ja lakoilla uhkailevat ammattiliittojohtajat ja heidän harmaat päätöselimet näyttävät persettä sopimuksille. Sitäkö liittojen jäsenet haluavat? Narsistit hakevat huomiota väärin keinoin.
Ei ole mitään painavaa syytä lakoille, on vain ay-johtajien kilpajuoksu korkeimmalle pallille
Anonyymi-ap
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siinä painava syy kohtalaisen hoikkaa (90 kg) ollaan syrjäyttämässä yli satakiloisen toimesta. Siellä on niitä yli satakiloisia melkoinen määrä kärkkymässä mahdollisuutta selkäänpuukotukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690