Surkuhupaisaa, paisti jos hahmottaa venläistä mielenmaisemaa

Tuosta:
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010022911.html

Tuohan olisi kommenttina kokonaisuuden kontekstissa suorastaan mielettömän upeaa kasarin brittiläistä slapstickiä, ellei muistaisi venäläisten (isokenkäisten) ikiaikaista käsitystä itsestään globaalina herrakansana.

Venäjällä valtio on iäisesti ja yhä edelleen voinut takavarikoida mitä tahansa, koska tahansa ja millä tahansa verukkeella, pulinat pois. Korvauksetta ja täysin siitä riippumatta, onko kyse rauhan ajasta, jostain välitilasta vai jopa suorasta sota-ajasta. Mutta kappas vain, alkaa kasakalla poskia kuumottaa, jos joku toinen tekee heille saman omalla maallaan.

Nauraisin, jos jaksaisi naurattaa. Mutta kun samaa sketsiä toistetaan vuodesta toiseen, vain hiukan eri kulisseilla ja vuorosanoilla, tyydyn vain hymähtämään. Ihan kiva huuli, mutta veljet, olen nähnyt tämän jo tuhansia kertoja, keksikää jotain uutta.

18

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      OOTKO KÄNNISSÄ??? Tai jotain ? Turhautunut ja äkästynyt täältä koittaa jotain sanoo..

      • Olen tietenkin, aina ja joka minuutti, kuinkas muutenkaan? En olisi koko aloitusta tehnytkään, ellen olisi arvannut kaltaistesi rynnivän heti arvostelemaan henkilöä, aloittajaa, sen sijaan että koittaisitte keskittyä itse asian käsittelemiseen. No tähän olikin jo viitattu itse aloituksessa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olen tietenkin, aina ja joka minuutti, kuinkas muutenkaan? En olisi koko aloitusta tehnytkään, ellen olisi arvannut kaltaistesi rynnivän heti arvostelemaan henkilöä, aloittajaa, sen sijaan että koittaisitte keskittyä itse asian käsittelemiseen. No tähän olikin jo viitattu itse aloituksessa.

        Kiitti vaan. Lämmin ja pörröinen yö vaan sinneki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vaan. Lämmin ja pörröinen yö vaan sinneki.

        Tuota noin. Jos on erityistä sanottavaa, niin kannattaa joko tehdä se rekisteröityneenä tai laittaa meiliä. Tosin meilejä en lue joka päivä, ellei tule siihen kehoitusta. Se siitä.

        Nyt menen nukkumaan lämmintä ja mahdollisesti myös pörröistä untani.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuota noin. Jos on erityistä sanottavaa, niin kannattaa joko tehdä se rekisteröityneenä tai laittaa meiliä. Tosin meilejä en lue joka päivä, ellei tule siihen kehoitusta. Se siitä.

        Nyt menen nukkumaan lämmintä ja mahdollisesti myös pörröistä untani.

        Ootpas kiukkunen tänään mulle. Se siitä sit. <3


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ootpas kiukkunen tänään mulle. Se siitä sit. <3

        Jos omaa rekisteröidyn nimimerkin, niin sitä kannattaa myös käyttää. Pääosin kohtelen anonyymejä kuin ventovieraita, koska kuka tahansa voi esittää toista anonyymiä enkä siten tiedä kenelle kirjoitan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos omaa rekisteröidyn nimimerkin, niin sitä kannattaa myös käyttää. Pääosin kohtelen anonyymejä kuin ventovieraita, koska kuka tahansa voi esittää toista anonyymiä enkä siten tiedä kenelle kirjoitan.

        Juu, ymmärrän.
        Ehkä sä joskus tunnistat vaikka en ois tällä kirjottamassa.
        Ehkä. : )


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Juu, ymmärrän.
        Ehkä sä joskus tunnistat vaikka en ois tällä kirjottamassa.
        Ehkä. : )

        Rekisteröidystä sinisestä nimimerkistä tunnistan, muuten en yleensä edes anna mieleni koittaa arvata voisiko joku anonyymi olla joku jonka kanssa olen kirjoitellut ennenkin. Ja toisaalta estää tehokkaasti sen, etten tunnistele anonyymejä missään tilanteissa. Mutta jotkut pätevämmät varmaan osaavat tunnistella ja erotella anonyymejä toisistaan, joskus jopa silloin kun se tietty anonyymit ei ole kirjoitellut palstalla viikkoihin, kuukausiin, jopa vuosiin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Rekisteröidystä sinisestä nimimerkistä tunnistan, muuten en yleensä edes anna mieleni koittaa arvata voisiko joku anonyymi olla joku jonka kanssa olen kirjoitellut ennenkin. Ja toisaalta estää tehokkaasti sen, etten tunnistele anonyymejä missään tilanteissa. Mutta jotkut pätevämmät varmaan osaavat tunnistella ja erotella anonyymejä toisistaan, joskus jopa silloin kun se tietty anonyymit ei ole kirjoitellut palstalla viikkoihin, kuukausiin, jopa vuosiin.

        Sellasesta En oikein osaa sanoa mitään,
        kun en oo ollut kun kesästä asti vasta täällä.

        Kaikki okei? : )


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Sellasesta En oikein osaa sanoa mitään,
        kun en oo ollut kun kesästä asti vasta täällä.

        Kaikki okei? : )

        No itse olen hengaillut täällä epäsäännöllisesti pidempään, niin on tullut moinen havaittua.

        Kaikki on yhtä okei kuin eilenkin.


      • randombypasser kirjoitti:

        No itse olen hengaillut täällä epäsäännöllisesti pidempään, niin on tullut moinen havaittua.

        Kaikki on yhtä okei kuin eilenkin.

        Kiitos! Tai uskoisin niin että kiitos.


      • randombypasser kirjoitti:

        No itse olen hengaillut täällä epäsäännöllisesti pidempään, niin on tullut moinen havaittua.

        Kaikki on yhtä okei kuin eilenkin.

        Heipä hei sinne!

        Mitäs perjantaihin kuuluu?

        Itellä kotosalla kuten yleensäkin.

        Viluisasti kyllä.. 🥶


      • randombypasser
        originalpieninainen kirjoitti:

        Heipä hei sinne!

        Mitäs perjantaihin kuuluu?

        Itellä kotosalla kuten yleensäkin.

        Viluisasti kyllä.. 🥶

        Kotona, leffaa, flunssaa ja hieman palstaa. Ja varmaan nukahdan pian sohvalle, mikä sopii hyvin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kotona, leffaa, flunssaa ja hieman palstaa. Ja varmaan nukahdan pian sohvalle, mikä sopii hyvin 😁

        Voi flunssa jatkuu siis..

        Tuliko valvottua yöllä?

        Kovasti mietin mitä tässä
        viittis sanoa..

        Pörröisiä sohva hetkiä,
        kutsu kissa syliin pyörimään.

        Ai niin sulle ois postia.. 🙃


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Voi flunssa jatkuu siis..

        Tuliko valvottua yöllä?

        Kovasti mietin mitä tässä
        viittis sanoa..

        Pörröisiä sohva hetkiä,
        kutsu kissa syliin pyörimään.

        Ai niin sulle ois postia.. 🙃

        Flunssa jatkuu. Luotan siihen, että se lähtee viimeistään samaan aikaan kuin lumetkin eli juhannuksena.

        Ei, valvomiset jäi, mitä nyt heräsin liian aikaisin yskiessäni.

        Sanoa saa mitä vain, tosin kannattanee pysyä asiassa.

        Mää kattelen postia viimeistään sunnuntaina.


      • randombypasser kirjoitti:

        Flunssa jatkuu. Luotan siihen, että se lähtee viimeistään samaan aikaan kuin lumetkin eli juhannuksena.

        Ei, valvomiset jäi, mitä nyt heräsin liian aikaisin yskiessäni.

        Sanoa saa mitä vain, tosin kannattanee pysyä asiassa.

        Mää kattelen postia viimeistään sunnuntaina.

        No ei kai sinänsä oo mitää.
        Jaa sunnuntaina viimestään juup.
        No mutta, lämpöisiä unia ja Joulun odotusta.


    • Anonyymi

      Venäjä saa tehdä vapaasti kaikkea mahdolista, mutta jos joku tekee samaa tai edes murto-osaa, niin se ei venäjän mielestä käy päinsä ja heti alkavat vedota kansainvälisten lakien rikkomiseen, vaikka venäjä rikkoo kansainvälisiä lakeja enemmän ja koko ajan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe