https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/talviajo-sahkoautolla-vaatii-totuttelua-tee-nain-jos-laturi-jaatyy-autoon-kiinni/8829190#gs.1k6kym
eikös se toimintamatka pakkasella laske puoleen?
miksi myyjät ei seikkaa mainosta kissankorkuisin kirjaimin?
jos ei myydessä seikkaa sano niin kuluttajaa on huijattu ja joutuu korvauksiin..
kuinkas käytetty akkuauto-pääseekö pakkasessa yli 100km?
talviajo-sahkoautolla-vaatii-totuttelua
22
228
Vastaukset
- Anonyymi
ei kiinnosta totuus?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei, toimintamatka ei laske puoleen, eikä edes lähelle puolta.
Sunnuntaina n. 15 asteen pakkasella, kulutus oli n. 18kWh/100km, autossa oli lämmintä 23 astetta, kun kävin Tampereelta Riihimäellä ja takaisin.
Perillä olin muutaman tunnin, joten autokin ehti jäähtymään, toki ennen paluumatkaa laitoin auton valmiiksi lämpenemään.
Ajomatka oli siis n. 280 km ja sen pääsi lataamatta matkalla, vaikka kyseessä on pieniakkuinen Tesla3, jossa on nyt hiukan alle 50000km mittarissa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.verkkouutiset.fi/a/saa-kylmenee-entisestaan-ensi-viikolla-jopa-30-asteen-pakkasia/#d2bcf97e
ihania kelejäOn mukavaa lähteä liikkeelle valmiiksi lämpimällä Teslalla.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/selvitys-paljastaa-naiden-sahkoautojen-toimintamatka-karsii-vahiten-nollakelilla-ajettaessa/8823330 Entäs - 20-35 pakkasilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mukavaa lähteä liikkeelle valmiiksi lämpimällä Teslalla.
Sama täällä polttis Audilla, kun on DEFA sisälämmitin autossa ja moottorissa sekä laturi akussa. Kaikki toimii, kun pieni pistoke keulaan kiini illalla, joka kellolla toimii. Auto on aina lämmin, kun lähtee ja kulutus on pieni alkumetreiltä lähtien. Kaikissa autoissa on aina ollut sisälämmitin ja moottorilämmitin ja useammassa ollut tämä akun lataus samassa. Erittäin kätevää ja eikä ole ongelmaa ollut vaikka on pakkasta yli - 30 astetta. Keulalla käytän merkki kohtaista suojaa joka estää viiman liiallisen pääsyn moottoriin, niin lämmintä tulee kuin saunan kiukaasta talvella.
- Anonyymi
Kovin pieneksi valehtelet kulutuksen ja koko tarinasi on vain satua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin pieneksi valehtelet kulutuksen ja koko tarinasi on vain satua.
Niin, eikö olekin ikävää että toisilla on ihan omakohtaista kokemusta Teslasta, eikä se millään osu yksiin pakoputkimiesten mielipiteiden kanssa.
Voit aivan vapaasti etsiä käyttäjien kokemuksia Tesla 3:n kulutuksesta ja uskon että saat saman luvun, jonka itsekin kerroin.
Pitkän ajan (n. 20tkm)keskikulutus on 16,8 kWh/100km.
- Anonyymi
Täyssähköautoilija tarvitsee lämpimät vaatteet. Ai miksikö?
No koska vaimo vie sen lämpimän täyssähköauton aamulla ja itselle jää jääkylmä nokileka!- Anonyymi
Luulet siis ettei polttomoottoriautoa voi esilämmittää ? Jos joku sanoisi sinua tyhmäksi , niin vaikea olisi olla erimieltä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet siis ettei polttomoottoriautoa voi esilämmittää ? Jos joku sanoisi sinua tyhmäksi , niin vaikea olisi olla erimieltä .
No voihan sitä, mutta lohkolämppäri + defa ei autoa lämpimäksi saa. Eikä mitään Webastoa haluta saastuttamaan hengitysilmaa ja tyhjentämään akkua.
Tesla toimii kuten kaikkien autojen pitäisi.
- Anonyymi
Riippuu autosta. Yleensä toimintamatka tippuu puoleen jos käyttää lämmitystä eikä ilmalämpöpumppua ole varusteena. Jos haluaa istua jääkylmässä autossa, niin toimintamatka putoaa enää 10-20%. Silloin kannattaa pukea välihousut. Penkinlämmittimestä on hyötyä.
- Anonyymi
Missä sähköautossasi sinulle on käynyt noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sähköautossasi sinulle on käynyt noin?
Näitä kateellisia "tietäjiä" riittää joilla ei ole asiasta pieneitäkään kokemusta tai oikeaa tietoa.
- Anonyymi
Asiaa kertoi tuo linkitetty uutinen:
"sähköauto on monessa mielessä mukava kumppani myös Suomen talvessa.
– Nopea lämpiäminen, esilämmitystoiminnallisuudet ja luotettava käynnistyminen tekevät sähköautosta hyvän kulkupelin talviolosuhteissakin, Färkkilä lisää.
Myös vaihtoautoketju Kamux lähestyi mediaa varsin samansuuntaisella viestillä.
– Sähköauton talvikäyttöä ei tarvitse arastella, sillä kovalla pakkasella sähköauto käynnistyy jopa varmemmin kuin polttomoottoriauto. Sen akku ei jäädy eikä moottoriöljy jähmety."- Anonyymi
Miksi autokauppiaat haukkuisivat myyntiartikkeleitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi autokauppiaat haukkuisivat myyntiartikkeleitaan?
Niin, miksipä haukkuisi kun näyttää olevan verrokkiaan (polttista) parempi.
- Anonyymi
Voi näitä kateellisia ja köyhiä.
Kyllä jokainen sähköauton ostaja on asiaa miettinyt parinpohjaisesti ja tuntee niiden hyvät ja huonot puolet. - Anonyymi
Kaikki uusi vaatii totuttelua, vähän sama kun vaihtaa runkkaamaan toisella kädellä, mutta siihen kyllä oppii ja tottuu.
- Anonyymi
ole hiljaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869