Moskovasta tähän mennessä kuuluneet kitkerät kommentit itärajan sulkemisesta puhuvat puolestaan. Avoinna ollut Suomen raja on paljon luultua tärkeämpi tekijä Venäjälle.
Kun Suomi sulki yksipuolisesti, ja Venäjältä lupia kyselemättä koko rajan, on se tuntuva arvovaltatappio Venäjälle.
Ilmeisesti Venäjällä laskeskeltiin liiaan luottavaisestu, että Suomessa alkaa loputon polittinen kinastelu, eikä rajaa saada kiinni, vaikka tarvetta olisi. Kiinni se raja kuitenkin nyt meni.
Suomella ei ole tarvetta eikä haluja nolata vanhaa rajanaapuria, Venäjää. Suomi on valmis avaamaan rajan 2 viikon kuluttua, ilman mitään myönnytyksiä Venäjältä.
Ainoa toive Venäjän suuntaan on, että voitaisiin palata vuosikymmeniä vallinneisiin itärajan ylityksen rutiineihin.
Suomen tekemä rajasulku on tappio Venäjän itsetunnolle.
10
122
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjälle ottaa tosiaan koville, että se ei voi enää komennella ja määrätä Suomea missään asiassa, vaan toimimme oman päämme mukaan sekä osana Euroopan Unionia ja Natoa, vaikka Venäjän mätäpaise mitä urputtaisi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181362073
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eikö venäjän pitäs hyppiä tasajalkaa ilosta, kun epäystävällisen maan rajat sulkeutuu.
Jos naapurini tulisi epäystävälliseksi, niin kyllä minä avoimen portin raja-aidasta sulkisin. - Anonyymi
Suomi on ollut jo 85 vuoden ajan avulias ja hyväntahtoinen naapuri idän arvaamattomalle nallekarhulle.
Edelleenkin Suomi haluaisi pitää hyvät naapurisuhteet. Mutta nallekarhu itse on niin pahasti Lännen asettamissa karhunraudoissa kiinni, ettei se kykene enää normaaliin kommunikointiin vanhan naapurinsa kanssa.
Nalle vaan reuhtoo aivan tehottomasti ja päämäärättömästi. - Anonyymi
TOTTAKAI SE VITUTTAA, VITUTTAAHAN SE.
HYVÄ JUTTU SUOMEN KANNALTA JA LUULISI VENÄJÄN KANNALTA MYÖS, OPETTAVAINEN.
VENÄJÄ ONKIN SANONUT KARKOITTAVANSA NOI PAPERITTOMAT LUUSERIT HELVETTIIN. - Anonyymi
Missäs luulet niiden paperittomien olevan jonossa parin viikon päästä. Niin justiin siellä ne rajalla odottaa ja jobbarit kuskaa. Ei putte niitä mihinkään kuskaa
- Anonyymi
Miksi venäläisille ei kelpaa osaava työvoima?
- Anonyymi
PUTEN LÄTTI ON MENOSSA KIVIKAUDELLE.
- Anonyymi
SLAVA UKRAINA
- Anonyymi
Valittakoon Putinille joka tämän härdellin järjesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810