Hunter boots Suomi / Finland verkkokauppa.
Onko joku tilannut ko kaupasta mitään ,onko luotettava.
Hunter boots Suomi
3
1317
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla kusetusta, kuten ne kaikki muutkin ”Suomi-” verkkokaupat.
- Anonyymi
Ei tullut mitään perille tilauksesta 😡
- Anonyymi
Teksti ehdoista jne (katso lainattu teksti alla) kertoo mielestäni kaiken, en itse tilaisi täältä yhtään mitään!
Yleiset Ehdot Ja Sopimusehdot
Me Tarjoaa Käyttäjille Ainoastaan Informaatiota. Me Ei Toimi Itse Jälleenmyyjänä. Esitetyt Tuotetiedot Eivät Edusta Laillisesti Sitovaa Tarjousta Men Puolelta. Verkkotuotteen Käyttäminen Ei Synnytä Laillisesti Sitovaa Esiteltyjä Tuotteita Koskevaa Sopimusta Käyttäjän Ja Men Välille. Selvästi Ilmaistuna; Men Ja Käyttäjän Välille Ei Koskaan Synny Esitettyjen Tuotteiden Tai Palveluiden Ostoa Koskevaa Sopimusta, Ei Kauppasopimusta Tai Minkään Muun Lajin Sopimusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540