Keskiviikon Heleppo SenioriVisa - Tunnista sanontojamme - ei alle 40 -vuotiaille ;D

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010001772.html

Perinteisiä letkautuksia, varttuneemmille kaikki taatusti tuttuja, enin osa varmaan kaikille. Eli pisteitä ropisee ilmaiseksi, kunhan vain jaksaa vähän klikkailla 😂


Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa! Näin hyvä tulos kyllä väkisinkin laittaa suun hymyyn!

Vastasit oikein 12/12 kysymykseen

39

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla sama tulos, kaikki oikein!

      • Mahtava tulos!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • No niin, olen virallinen vanhus. 12/12 😩

      • Mahtava tulos!

        Niin, tämä visailu sen vahvisti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Niin, tämä visailu sen vahvisti 😂

        Tämä sen vihdoin vahvisti, ei se nyt auta taistella vastaan. Se on vain hyväksyttävä, että olen ikäloppu ja hankittava kiikkustuoli 😒


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Niin, tämä visailu sen vahvisti 😂

        Useimmat sanonnat olivatkin ns. ikivihreitä, mitä jopa minä olen kuullut monen monta kertaa sanottavan. ✌🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Useimmat sanonnat olivatkin ns. ikivihreitä, mitä jopa minä olen kuullut monen monta kertaa sanottavan. ✌🏻

        Kyllähän nämä aikataulut tavallisia olivat, vaikea näiltä on kenenkään täysin välttyä. Sängystä putoava eno meni kyllä arvauksella 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Tämä sen vihdoin vahvisti, ei se nyt auta taistella vastaan. Se on vain hyväksyttävä, että olen ikäloppu ja hankittava kiikkustuoli 😒

        Ehei, älähän hätäile. Sulla on vielä paljon hyvää "uraa" jäljellä, aivan kuten sillä perheemme aiemmalla vartevalla (!) saksalaisellakin oli. Sun pitää vaan siirtyä (jonkun) mökille, niin siitä se taas lähtee.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Useimmat sanonnat olivatkin ns. ikivihreitä, mitä jopa minä olen kuullut monen monta kertaa sanottavan. ✌🏻

        Kyllä vain, kaikki ne olivat kotimaisten sanontojen never greenejä, suoranaisia äidinmaidossa tuputettuja korvamatoja 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei, älähän hätäile. Sulla on vielä paljon hyvää "uraa" jäljellä, aivan kuten sillä perheemme aiemmalla vartevalla (!) saksalaisellakin oli. Sun pitää vaan siirtyä (jonkun) mökille, niin siitä se taas lähtee.

        Ai että mä oon mökkikamaa? Vähän kolhittu, parhaimman tehonsa menettänyt, värinsä haalistanut ja köhii vähän ennen käynnistystä? Ai jestas, ei mua ennen olekaan mökki-imuriin verrattu 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai että mä oon mökkikamaa? Vähän kolhittu, parhaimman tehonsa menettänyt, värinsä haalistanut ja köhii vähän ennen käynnistystä? Ai jestas, ei mua ennen olekaan mökki-imuriin verrattu 😂

        No siis sä sanoit ton 🤣
        Sitä paitsi se varteva saksalainen ei ikinä menettänyt (imu)tehojaan, ei todellakaan, mutta kyllähän se hiukan kankeutui ja kömpelöityi vuosien saatossa. Mutta kun ns. pölypussin irrotti, niin sille löytyi ihan uusia "käyttö"tarkoituksia, se oli todella monipuolinen. Tapaus 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No siis sä sanoit ton 🤣
        Sitä paitsi se varteva saksalainen ei ikinä menettänyt (imu)tehojaan, ei todellakaan, mutta kyllähän se hiukan kankeutui ja kömpelöityi vuosien saatossa. Mutta kun ns. pölypussin irrotti, niin sille löytyi ihan uusia "käyttö"tarkoituksia, se oli todella monipuolinen. Tapaus 😂

        Hiukan kankeutui ja kömpelöityi 😂 No sehän on ihan kuin minä sitten 😁

        Mä en kyllä keksi imurille muita käyttötarkoituksia kuin roskan ja pölyn imurointi, mutta hienoa, että tuo imuri sai elää pitkän ja vaiheikkaan elämän 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Hiukan kankeutui ja kömpelöityi 😂 No sehän on ihan kuin minä sitten 😁

        Mä en kyllä keksi imurille muita käyttötarkoituksia kuin roskan ja pölyn imurointi, mutta hienoa, että tuo imuri sai elää pitkän ja vaiheikkaan elämän 😄

        No imurilla voi tehdä kaikenlaista, kun siitä hiukan irrottelee tarpeetonta painolastia 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No imurilla voi tehdä kaikenlaista, kun siitä hiukan irrottelee tarpeetonta painolastia 😂

        En kysele enempää, en ehkä halua tietää vastausta 😆


      • Aletheias kirjoitti:

        En kysele enempää, en ehkä halua tietää vastausta 😆

        Ymmärrän. Naisten kohdalla se onkin niin, että vaikeneminen on kultaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ymmärrän. Naisten kohdalla se onkin niin, että vaikeneminen on kultaa 😂

        Kyllä, joskus vaikeneminen on tehokkain ase 😏


      • Aletheias kirjoitti:

        Kyllä, joskus vaikeneminen on tehokkain ase 😏

        Huomaa, että omaat iän tuomaa kokemusta 👍😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Huomaa, että omaat iän tuomaa kokemusta 👍😂

        Jotain hyötyä siitä täytyy olla, että on vanha ja raihnainen 😁


    • 12/12

      Kylläpäs sitä nyt oltiin uhmakkaita ja reippaasti alle 40-vuotiaana menin ja tein testin. Muutama meni kyllä ihan arvauksella 😄

      • Mahtava tulos!

        Provokaatio kohtuullisissa määrin on tehokkaimpia tunnettuja suoritteen kohentajia. Ja toimi hienosti sinunkin kohdallasi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Provokaatio kohtuullisissa määrin on tehokkaimpia tunnettuja suoritteen kohentajia. Ja toimi hienosti sinunkin kohdallasi 😂

        Nooniin, vastasin väärään kommenttiin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nooniin, vastasin väärään kommenttiin.

        Ei huolta, sieltähän se löytyi yhtä hyvin 😁


    • Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa! Näin hyvä tulos kyllä väkisinkin laittaa suun hymyyn!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Klappe zu, Affe tot 😉

      • Mahtava tulos!

        Äläkä unohda niitä lederhoseneita 😉😂


    • Se parhaiten nauraa, jolla on paras lääkitys (vai miten se nyt meni?). 😃

      12/12

      • Mahtava tulos!

        Siitä on ainakin pari versiota, jolla on paras tai voimakkain lääkitys 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Siitä on ainakin pari versiota, jolla on paras tai voimakkain lääkitys 😂

        Tilanteista riippuen, muunneltavat sananlaskut ovat parhaita. 😄

        Yksi suosikeistani: Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tilanteista riippuen, muunneltavat sananlaskut ovat parhaita. 😄

        Yksi suosikeistani: Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa. 😂

        Kyllä vain, niillä saa välillä yllättäviä naurunremakoita, toisinaan jopa tahattomasti 😁

        Tuo esimerkkisi on kyllä parhaimmistoa 😂

        Kuten kaverini aikoinaan lohkaisi, niin se joka kuuseen kurkottaa, tarttee tikkaita.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä vain, niillä saa välillä yllättäviä naurunremakoita, toisinaan jopa tahattomasti 😁

        Tuo esimerkkisi on kyllä parhaimmistoa 😂

        Kuten kaverini aikoinaan lohkaisi, niin se joka kuuseen kurkottaa, tarttee tikkaita.

        Haha! 😂

        Elämä ei ole pelkkää soittoa ja laulua, se on myös ruusuilla tanssimista. 🌹🌹🌹💃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Haha! 😂

        Elämä ei ole pelkkää soittoa ja laulua, se on myös ruusuilla tanssimista. 🌹🌹🌹💃

        Jep, juuri noin!

        Se kell' Onni on, kysyköön siltä lähtiskö se kaljalle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, juuri noin!

        Se kell' Onni on, kysyköön siltä lähtiskö se kaljalle 😂

        😂😂😂


    • Sananlaskut on kivoja, joten odotin visalta paljon.

      Ja kyllä, tuli 12/12, aika harvoin tulee mistään täällä jaetuista visoista mulle täysiä.

      • Mahtava tulos!

        Noh noh, kyllähän sä aina olet vahvoilla ollut etenkin Euroopan osalta maantiedossa ja vastaavissa, myös näissä kotimaisissa kielivisoissa ja muistan useammatkin täydet pisteet.


    • Anonyymi

      Kai noi kaikki tietää, mut siinä ennen testiä se toinen niin en olis sitä ainakaan ilman vaihtoehtoja tiennyt.

    • Anonyymi

      Liikaa mainoksia. Ei kiitos. Syökää paskaa.

    • Anonyymi

      Liikaa mainoksia.

    • Anonyymi

      Liikaa mainoksia. Puhaĺtakaa pilluunne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe