Elikkä aloittelija (nainen 70kg) kyselee, meidän salilla on sellainen painopakallinen jalkaprässi jossa istutaan penkissä ja penkki sitten liikkuu vaakatasossa. Lasketaanko tässä kapistuksessa sen penkin ja/tai oman kehon paino mukaan? Minulla painoja painopakasta käytössä nyt 40kg niin järkeilen, että kai siinä sen lisäksi vähintään omaa painoa liikutellaan myös(?)
Tämä kysely lähinnä mielenkiinnon vuoksi. Myös mietin että paljonkohan levypainoja pitäisi ladata näillä spekseillä sellaisessa prässissä jossa se jalkalevy liikkuu..
Jalkaprässin paino
3
502
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noita omia painoja ja kelkkoja yleensä mukaan lasketa, kun vaikutus on todella pieni, mutta voihan ne itse mukaan laskea, jos haluaa. Levypainolliseen prässiin voi näennäisesti melko paljonkin painoa ladata, kun liikerata on suht pieni. Jos voimiaan haluaa mitata, niin siihen tarkoitukseen voisi paremminkin sopia kyykyt vapaalla tangolla.
- Anonyymi
Aloittajan ei kannata omin päin ruveta kyykkimään koska loukkaantumisriski liian suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan ei kannata omin päin ruveta kyykkimään koska loukkaantumisriski liian suuri.
Olet tasan tarkkaan oikeassa! Eiköhän salilta löydy henkilö joka pystyy ja on halukas opastamaan prässin käytössä ja ehkä hieman muussakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412937Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342726Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau252627Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362478Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241375Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027