Mikä on paras tapa häipyä treffeiltä

Anonyymi-ap

Huomenna treffit naisen kanssa joka profiilissaan mainitsee olevansa kaunis. No kuva kertoo kyllä sen jos niin on. Samoin tyttärensä... miksi tollanen tarvii mainita!?

Viesteissä aika henkilökohtainen. Taas mitä teet työksesi, missä asut ja mitä painat😅😅

Soittelin hälle toissapäivänä. Aika harvakseltaan sieltä suunnalta tuli tarinaa... joka itelle on huono enne.

Pitäis tavata, aika sovittu mutta jotenkin fiilis että mitä 101% miestä on oikein hakemassa. Ite haen luontevaa ja huumorintajuista naista, en mitään 100% täydellisyyttä.

En haluaisi ghostata mutta en kyllä sen koommin tavatakaan. Jotenkin tuntuu pilvissä elävänä tyyppinä. Nyt mietin että pitäisköhän jotenkin perua koko tapaaminen.

38

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma intuitio on useimmiten oikeassa.

      • Anonyymi

        AP:ltä. Eli kävin tapaamassa naista. Ja eihän siitä mitään tullut. Jo ekalla tapaamisella oli valmis vänkäämään ihan perusasioista. Samoin jutut pysyivät yhtä köyhinä vaikka yritin vaikka kuinka avata keskusteluja.

        Kuvat hänellä vanhoja. Ja puhui koko ajan olevansa "johtoryhmän jäsen".

        Linkedinistä tsekkasin koska kerroimme toistemme sukunimet niin hänen isoksi nostama positio oli secretary.
        Minä en positioista välitä mutta mikä hiton "kasvojen korotusyritys" tämäkin oli.

        Tapaaminen loppui tunnin jälkeen nopeasti.

        Kysyin tekstarilla että ei ilmeisesti mennyt putkeen. Vastasi että onnea jatkoon.

        Omituisinta on se että tunkin päästä nainen heitti faceen kaverinpyynnön🤪 Mitä hittoa. Vakoilemaan minuako.

        Hänet on helppo unohtaa tämän sähellyksen vuoksi.
        Mutta: älkää menkö treffeille jos vastapuoli tuntuu oudolta. Minulle tämä oli viimeinen kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP:ltä. Eli kävin tapaamassa naista. Ja eihän siitä mitään tullut. Jo ekalla tapaamisella oli valmis vänkäämään ihan perusasioista. Samoin jutut pysyivät yhtä köyhinä vaikka yritin vaikka kuinka avata keskusteluja.

        Kuvat hänellä vanhoja. Ja puhui koko ajan olevansa "johtoryhmän jäsen".

        Linkedinistä tsekkasin koska kerroimme toistemme sukunimet niin hänen isoksi nostama positio oli secretary.
        Minä en positioista välitä mutta mikä hiton "kasvojen korotusyritys" tämäkin oli.

        Tapaaminen loppui tunnin jälkeen nopeasti.

        Kysyin tekstarilla että ei ilmeisesti mennyt putkeen. Vastasi että onnea jatkoon.

        Omituisinta on se että tunkin päästä nainen heitti faceen kaverinpyynnön🤪 Mitä hittoa. Vakoilemaan minuako.

        Hänet on helppo unohtaa tämän sähellyksen vuoksi.
        Mutta: älkää menkö treffeille jos vastapuoli tuntuu oudolta. Minulle tämä oli viimeinen kerta.

        No, eipähän sinun tarvitse jälkeenpäin miettiä, olisiko sittenkin kannattanut tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP:ltä. Eli kävin tapaamassa naista. Ja eihän siitä mitään tullut. Jo ekalla tapaamisella oli valmis vänkäämään ihan perusasioista. Samoin jutut pysyivät yhtä köyhinä vaikka yritin vaikka kuinka avata keskusteluja.

        Kuvat hänellä vanhoja. Ja puhui koko ajan olevansa "johtoryhmän jäsen".

        Linkedinistä tsekkasin koska kerroimme toistemme sukunimet niin hänen isoksi nostama positio oli secretary.
        Minä en positioista välitä mutta mikä hiton "kasvojen korotusyritys" tämäkin oli.

        Tapaaminen loppui tunnin jälkeen nopeasti.

        Kysyin tekstarilla että ei ilmeisesti mennyt putkeen. Vastasi että onnea jatkoon.

        Omituisinta on se että tunkin päästä nainen heitti faceen kaverinpyynnön🤪 Mitä hittoa. Vakoilemaan minuako.

        Hänet on helppo unohtaa tämän sähellyksen vuoksi.
        Mutta: älkää menkö treffeille jos vastapuoli tuntuu oudolta. Minulle tämä oli viimeinen kerta.

        Nallekarkit meni tasan. Nainenkaan ei ollut kiinnostunut susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallekarkit meni tasan. Nainenkaan ei ollut kiinnostunut susta.

        Mistä sinä sen tiedät?
        Olet kateellinen kun kukaannainen ei edes pyydä sua treffeille😁


    • Anonyymi

      Olet itse pinnallinen ihminen, kun valitset ottaa yhteyttä juuri ihmiseen joka ilmeisesti on ja korostaa olevansa kaunis, muttet hyväksy sitä että hän on pinnallinen?

      • Anonyymi

        Mistä päättelet että ko. henkilö on pinnallinen? Minusta kirjoituksessa ei ilmene mitään sellaista.
        Kenties itse pohdit omaa pinnallisuuttasi?


    • Anonyymi

      Peru treffit. Sano vaikka että olet flunssassa.

    • Jos fiilikset on tuollaiset niin itse jättäisin menemättä. Kertoohan sekin naisen kiinnostuksen tasosta paljon, ettei sitä ole, jos ei juttu luista.

    • Anonyymi

      Minusta se on juuri toisinpäin. Olen kaunis nainen ja saan valtavasti treffipyyntöjä. Sitten kun yritän valita ne järkevimmät sieltä seasta onnistun aina saamaan sellaiset miehet jotka puhuvat vain omasta työstä tai harrastuksesta. Minulta harvoin kysytään tai annetaan suunvuoroa, että voisin todistaa, että olen niin paljon muutakin kuin kaunis kuori.
      Haluaako miehet ihan oikeasti vain naisen joka on kaunis, mulle on niin monta kertaa sanottu, että olen ylpeä kun saan kulkea kanssasi julkisesti.
      Parisuhde on niin paljon muutakin kuin julkisesti kulkeminen, minä haluan miehen joka on kiinnostunut minusta ihmisenä, jos sellaisen en löydä olen mieluimmin yksin.

      • Anonyymi

        Miksi nainen sanoo olevansa kaunis jos hänellä on kuva?
        Kai mies pystyy kuvasta että onko nainen kaunis vai ei.

        Luonteesta ei tietenkään selviä mitään.

        Kuten viestität olen mielummin itsekin yksin kun jonkun itsekeskeisen ihmisen kanssa.


    • Anonyymi

      Suora puhe on aina paras tapa. Raukka ihminen sanoo menevänsä vessassa käymään, eikä palaa enää sen jälkeen takas?

      • Anonyymi

        Naiset osaa samat temput kuin miehetkin.
        Miksi siis olla enää kohtelias mies koska sillä ei tunnu olevan paskaakan merkitystä.

        40-luvulla osa naisista lähti natsien mukana Saksaan eli oman perheen jättäminen on osattu jo silloinkin tehdä.
        Tänä päivänä tuo sama toistuu vaan erilaisessa kontekstissa

        Pitäkää hauskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset osaa samat temput kuin miehetkin.
        Miksi siis olla enää kohtelias mies koska sillä ei tunnu olevan paskaakan merkitystä.

        40-luvulla osa naisista lähti natsien mukana Saksaan eli oman perheen jättäminen on osattu jo silloinkin tehdä.
        Tänä päivänä tuo sama toistuu vaan erilaisessa kontekstissa

        Pitäkää hauskaa!

        Toistuu miten? Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset osaa samat temput kuin miehetkin.
        Miksi siis olla enää kohtelias mies koska sillä ei tunnu olevan paskaakan merkitystä.

        40-luvulla osa naisista lähti natsien mukana Saksaan eli oman perheen jättäminen on osattu jo silloinkin tehdä.
        Tänä päivänä tuo sama toistuu vaan erilaisessa kontekstissa

        Pitäkää hauskaa!

        Satoja lapsia syntyi suomalaisille naisille ja puna-armeijan sotilaille 1942-1945. Jos puna-armeija olisi valloittanut Suomen olisi suuressa puutteessa olleet naisemme ilomielin heittäytyneet selälleen ja avanneet taivaan portit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistuu miten? Mitä tarkoitat?

        Sama moraalittomuus ja vieläpä vihollisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satoja lapsia syntyi suomalaisille naisille ja puna-armeijan sotilaille 1942-1945. Jos puna-armeija olisi valloittanut Suomen olisi suuressa puutteessa olleet naisemme ilomielin heittäytyneet selälleen ja avanneet taivaan portit.

        Toi on kyl sellainen juttu, mitä on vaikea hyväksyä. Seuraan paljon Ukrainan tilannetta ja jos naiset pyrkisivät viettelemään venäläisiä siellä, olisi se minusta jopa jälkeenpäin oikeudessa tuomittavaa. Vihollisen (hyökkääjän) leiriin ei astuta, jollei ole petos mielessä. Väärintekijät eivät ansaitse kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl sellainen juttu, mitä on vaikea hyväksyä. Seuraan paljon Ukrainan tilannetta ja jos naiset pyrkisivät viettelemään venäläisiä siellä, olisi se minusta jopa jälkeenpäin oikeudessa tuomittavaa. Vihollisen (hyökkääjän) leiriin ei astuta, jollei ole petos mielessä. Väärintekijät eivät ansaitse kunnioitusta.

        Eli Romeo ja Julia kumpikin ansaitsivat kuolemantuomion. Onneksi ymmärsivät itse tappaa itsensä. Kun joku ulkopuolinen taho, kuten omat vanhemmat, sukulaiset, naapurit, uskonveljen tai valtio, kertoo että kaikki tuohon ryhmään kuuluvat ihmiset ovat vihollisia ja heitä kuuluu vihata, et saa kohdata heitä yksilöinä etkä ihmisinä etkä varsinkaan kiintyä heihin.

        Onpa kypsää ajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Romeo ja Julia kumpikin ansaitsivat kuolemantuomion. Onneksi ymmärsivät itse tappaa itsensä. Kun joku ulkopuolinen taho, kuten omat vanhemmat, sukulaiset, naapurit, uskonveljen tai valtio, kertoo että kaikki tuohon ryhmään kuuluvat ihmiset ovat vihollisia ja heitä kuuluu vihata, et saa kohdata heitä yksilöinä etkä ihmisinä etkä varsinkaan kiintyä heihin.

        Onpa kypsää ajattelua.

        Joo, että vihako on se voima minkä varaan elämä pitää rakentaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset osaa samat temput kuin miehetkin.
        Miksi siis olla enää kohtelias mies koska sillä ei tunnu olevan paskaakan merkitystä.

        40-luvulla osa naisista lähti natsien mukana Saksaan eli oman perheen jättäminen on osattu jo silloinkin tehdä.
        Tänä päivänä tuo sama toistuu vaan erilaisessa kontekstissa

        Pitäkää hauskaa!

        Pysy kaukana naisista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy kaukana naisista!

        Miksi henkilön pitäisi pysyä erossa naisista jos on hetero? Vain tiettyjen paikkojen tietynlaisisista naisista.
        Ja pitää itsestään huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl sellainen juttu, mitä on vaikea hyväksyä. Seuraan paljon Ukrainan tilannetta ja jos naiset pyrkisivät viettelemään venäläisiä siellä, olisi se minusta jopa jälkeenpäin oikeudessa tuomittavaa. Vihollisen (hyökkääjän) leiriin ei astuta, jollei ole petos mielessä. Väärintekijät eivät ansaitse kunnioitusta.

        Saksalaiset sattuivat vaan olemaan siinä vaiheessa aseveljiä, eikä vihollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi henkilön pitäisi pysyä erossa naisista jos on hetero? Vain tiettyjen paikkojen tietynlaisisista naisista.
        Ja pitää itsestään huolta.

        Siksi että hän on misogyyni. Kuten ilmeisesti sinäkin, sinullahan on ilmiselvä huora-madonna -kompleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset sattuivat vaan olemaan siinä vaiheessa aseveljiä, eikä vihollisia.

        Siinä vaiheessa kun Suominaiset lähtivät Saksaan natsien kanssa niin jatkosota oli loppu. Neuvoteltiin saksalaisten poistumisesta.
        Toki jatkosodan aikana tietyt naiset levittivät jalkojaan heille kun oma mies oli sotimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että hän on misogyyni. Kuten ilmeisesti sinäkin, sinullahan on ilmiselvä huora-madonna -kompleksi.

        Ja sinulla syfilis?
        Näin nettilääkärinä voit tehdä siitä itse diagnoosin😂


    • Anonyymi

      Olisit köyrinyt naista ja poistunut sitten kylmän viileästi paikalta.

      • Anonyymi

        Noin kirjoittaa mies joka ei itse pääse treffeille yhdenkään naisen kanssa. Treffailemattomilla miehillä on ihan väärä käsitys siitä mitä treffeillä tehdään. Siellä tutustutaan. Ei sinne mennä ”köyrimään”, eivätkä naiset ole noin vain ”köyrittävissä”. Treffit järjestetään julkisella paikalla. Miten siellä kahvilassa muka köyritään? .


    • Anonyymi

      Oletko mielestäsi suuri Luojan lahja naisille? Nainenhan teki selväksi ettei ole kiinnostunut susta, ja sä jatkoit utelemista.

      Kannattaa opetella lukemaan treffikumppanin kehonkieltä.

      • Anonyymi

        Tuo nyt oli aika typerä viesti! Mitä väärää siinä on että aloittaja päätti kuitenkin käydä treffeillä? Olisiko pitänyt tehdä oharit? Ja tämän kirjoitti nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli aika typerä viesti! Mitä väärää siinä on että aloittaja päätti kuitenkin käydä treffeillä? Olisiko pitänyt tehdä oharit? Ja tämän kirjoitti nainen.

        Oharit on raukkamaisin teko, aina voi viestittää deittipalvelun kautta ettei tule.

        Se mitä tuossa kummastelin että miksi ihmeessä nainen laittoi kaiken jälkeen Facesta kaveripyynnön? Itse vetäisin Linkkarista myös Blockin päälle jos nimi olisi tiedossa.


      • Anonyymi

        Kehonkieltä? Eli pyydän häntä riisumaan edessäni...
        Hmm, mielenkiintoinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehonkieltä? Eli pyydän häntä riisumaan edessäni...
        Hmm, mielenkiintoinen kommentti.

        Et tiedä mikä kehonkieli on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oharit on raukkamaisin teko, aina voi viestittää deittipalvelun kautta ettei tule.

        Se mitä tuossa kummastelin että miksi ihmeessä nainen laittoi kaiken jälkeen Facesta kaveripyynnön? Itse vetäisin Linkkarista myös Blockin päälle jos nimi olisi tiedossa.

        Ystävät haluu nähdä tyypin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehonkieltä? Eli pyydän häntä riisumaan edessäni...
        Hmm, mielenkiintoinen kommentti.

        Mitä kehonkieli tarkoittaa?
        Ruumiinkieli tai kehonkieli on nonverbaalisen viestinnän muoto, jossa ihminen tai eläin paljastaa omia asenteitaan, tunteitaan tai suhtautumistaan toisiin oman kehonsa kautta ilman sanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kehonkieli tarkoittaa?
        Ruumiinkieli tai kehonkieli on nonverbaalisen viestinnän muoto, jossa ihminen tai eläin paljastaa omia asenteitaan, tunteitaan tai suhtautumistaan toisiin oman kehonsa kautta ilman sanoja

        Ja sitäkö teet jossain stadin kuppilassa joka on täynnä ihmisiä. Älä tapa nauruun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitäkö teet jossain stadin kuppilassa joka on täynnä ihmisiä. Älä tapa nauruun!

        Voi räkä. Ei sitä ""tehdä"", vaan se on kuin vitaalitoiminnot. Et voi itse vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitäkö teet jossain stadin kuppilassa joka on täynnä ihmisiä. Älä tapa nauruun!

        lihakaupassa 14 euroa kilo suolattuna ja fakuumipakattuna 11 euroa.


    • Ei sellaisten vaihdevuosimummeleitten kanssa pidä treffeille mennä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe