Aloita hankkimalla itsellesi jokin huone- tai puutarhakasvi, jonka hoitamista voit harjoitella. Huomaat millaista on pyyteetön välittäminen jostain elollisesta. Tarvitsette toisianne pysyäksenne "yhdessä" ilman suuttumusta.
Sinkun aluevaltaus
11
265
Vastaukset
- Anonyymi
Ai ei saisi suuttua kun oot pelkkää leikkiä ja naurun ja vedätyksen aihe?
Ja mulla on kyllä kasveja. Ja muutakin elollista jotka pysyneet hengissä.
Itse tosin en taida pysyä. :(- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18136849R
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mulla oli kerran rönsylilja. Se oli sitkeä kasvi.
>simiti< Minulla on kyllä useitakin huonekasveja, mutta minun taloudessani luonto karsii heikot yksilöt.
Tämä on viikon paras kommentti 😂 Saako tuota lainata, kun joku ihmettelee nuutuvia yksilöitä kodissani?
Aletheias kirjoitti:
Tämä on viikon paras kommentti 😂 Saako tuota lainata, kun joku ihmettelee nuutuvia yksilöitä kodissani?
Tottakai 👍
Se ei ole perhesalaisuus, vaikka tyttärelläni onkin samat kasvatusperiaatteet. 😉Haha, meillä olisi sama juttu, ellei mies huolehtisi kasveista, sisällä ja ulkona😄Onneksi toinen lapsista on tullut isäänsä viherpeukalona.🪴
Xena-183 kirjoitti:
Tottakai 👍
Se ei ole perhesalaisuus, vaikka tyttärelläni onkin samat kasvatusperiaatteet. 😉Mahtavat periaatteet teidän perheessä 😄
Kasvi ei kuitenkaan mee koskaan kouluun, enkä mä pääse vanhempainyhdistyksen kokouksiin. Eikä se valmistu ees ammattiin. Ei voi antaa valmistujais ruusua ja lahjashekkiä.
Voihan sitä noinkin koittaa opetella, tosin huonekasvi välitettävänä on aika eri homma kuin kumppani. Esimerkiksi kumppanin säännöllinen kasteleminen ei välttämättä tuota sopua yhteiseloon ja myös kumppanin lannoittaminen 🤔🙄😂 voi aiheuttaa kitkaa.
t: Aina ollut useita huonekasveja ja useimmiten jokunen kissakin. Siis niitä eläimiä.- Anonyymi
En todellakaan hanki enää yhtään huonekasvia. Pari olen itse heräteostanut, selvisivät huonolla hoidolla liian monta vuotta, pari olen saanut, niistä toinen kuoli, kuulemma tapoin sen, ja toinenkin on jo viimeisillään. Ilmeisesti minä hukutan ne eli kastelen liikaa, niin oletan mutten tiedä. En halua enää tuottaa tarpeetonta tuskaa ja luovun viherpeukaloinnista täysin.
-harmiseikirj-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934