Sinkun aluevaltaus

Anonyymi-ap

Aloita hankkimalla itsellesi jokin huone- tai puutarhakasvi, jonka hoitamista voit harjoitella. Huomaat millaista on pyyteetön välittäminen jostain elollisesta. Tarvitsette toisianne pysyäksenne "yhdessä" ilman suuttumusta.

11

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai ei saisi suuttua kun oot pelkkää leikkiä ja naurun ja vedätyksen aihe?
      Ja mulla on kyllä kasveja. Ja muutakin elollista jotka pysyneet hengissä.
      Itse tosin en taida pysyä. :(

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18136849R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mulla oli kerran rönsylilja. Se oli sitkeä kasvi.

      >simiti<

    • Minulla on kyllä useitakin huonekasveja, mutta minun taloudessani luonto karsii heikot yksilöt.

      • Tämä on viikon paras kommentti 😂 Saako tuota lainata, kun joku ihmettelee nuutuvia yksilöitä kodissani?


      • Aletheias kirjoitti:

        Tämä on viikon paras kommentti 😂 Saako tuota lainata, kun joku ihmettelee nuutuvia yksilöitä kodissani?

        Tottakai 👍
        Se ei ole perhesalaisuus, vaikka tyttärelläni onkin samat kasvatusperiaatteet. 😉


      • Haha, meillä olisi sama juttu, ellei mies huolehtisi kasveista, sisällä ja ulkona😄Onneksi toinen lapsista on tullut isäänsä viherpeukalona.🪴


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tottakai 👍
        Se ei ole perhesalaisuus, vaikka tyttärelläni onkin samat kasvatusperiaatteet. 😉

        Mahtavat periaatteet teidän perheessä 😄


    • Kasvi ei kuitenkaan mee koskaan kouluun, enkä mä pääse vanhempainyhdistyksen kokouksiin. Eikä se valmistu ees ammattiin. Ei voi antaa valmistujais ruusua ja lahjashekkiä.

    • Voihan sitä noinkin koittaa opetella, tosin huonekasvi välitettävänä on aika eri homma kuin kumppani. Esimerkiksi kumppanin säännöllinen kasteleminen ei välttämättä tuota sopua yhteiseloon ja myös kumppanin lannoittaminen 🤔🙄😂 voi aiheuttaa kitkaa.

      t: Aina ollut useita huonekasveja ja useimmiten jokunen kissakin. Siis niitä eläimiä.

    • Anonyymi

      En todellakaan hanki enää yhtään huonekasvia. Pari olen itse heräteostanut, selvisivät huonolla hoidolla liian monta vuotta, pari olen saanut, niistä toinen kuoli, kuulemma tapoin sen, ja toinenkin on jo viimeisillään. Ilmeisesti minä hukutan ne eli kastelen liikaa, niin oletan mutten tiedä. En halua enää tuottaa tarpeetonta tuskaa ja luovun viherpeukaloinnista täysin.

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe