Viime viikkoina olen lukenut Hymy-lehdestä Johanna Tukiaisesta juttuja . Voiko ihminen olla enempi sekaisin.
Juttuja lueskeltuani tulin siihen tulokseen, että minullakin on ollut lapsuuden kodissani tällainen kotituksu. Vain minä, minä, minä ja valheita, syytöksiä ja ivaa muita kohtaan.
Onko teilläkin kotituksu
Anonyymi-ap
1
375
Vastaukset
- Anonyymi
No joo, siinä on ihminen, joka täyttää narsistin tunnusmerkit hyvinkin, eikä epäröi esim väittää seiskassa, että on Ruotsissa putkassa piesty, vaikka totuus on ollut aivan toinen, että on todnäk laitettu putkaan koska on piessyt ihmisiä ja könynnyt rappuset alas samalla ja siinä onkin ne fyysiset todisteet mitä esittää silmät suurina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3822121Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 881143
- 971002
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133944- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770