Punaisiin vaaleita raitoja??

Punapea

Oliskohan järkyttävä katastrofi laittaa ohuita blondeja raitoja punaisiin hiuksiin? Mitenköhän mahtaisi onnistua kotikonstein vai kannattaisiko suosiolla käydä kampaajalla? Mikä muu väri sopisi punaisten hiusten kanssa? Vähän rohkeampikin saisi olla... Itselläni on nyt todella punaiset lyhyet hiukset (oma väri blondi) taisi olla joku Real Red- niminen markettiväri. Vastauksia odotellen ;)

8

5938

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black Cat

laita mustia raitoja ;)saattais onnistua paremmin kuin vaaleet...

• Tipsu

Otathan huomioon sen että jos laitat ohuita raitoja hiuksiin ne periaatteessa sekoittuvat sen punaisen värin joukkoon ja lopputulos voi olla melko "kirjavan" näköinen. Itse suosittelisin että laittaisit esim. yhden paksumman raita kaistaleen. Lopputulos olisi siistimmän näköinen ja kampaamossa laitettuna myös edullisempi...

• rfg

mustat tai rusehtavan punaiset raidat olisivat ehkä paremmat

• Sanna

Eikös ohuilla raidoilla nimenomaan haetaan sitä "kirjavuutta"? Eli halutaan muuten tasavärisiin hiuksiin eloa ja vaihtelua, tasaväriset hiukset kun usein näyttävät juuri värjätyiltä ja luonnottomilta.

Itse olen jo 10 vuoden ajan värjännyt hiukseni enemmän tai vähemmän punaisiksi, ja näissä on lähes aina vaaleita raitojakin. Välissä on ollut ohuempaa, välissä vähän paksumpaa raitaa.

Mielestäni yksi paksu raita on lähinnä "teinixin" ja teollisen näköistä, anteeksi vaan. Mutta jos hakee "siistiä" lookia jossa yksi leveä raita selkeesti näkyy niin sittenhän on aivan eri asia :)

• ....
        Sanna kirjoitti:

Eikös ohuilla raidoilla nimenomaan haetaan sitä "kirjavuutta"? Eli halutaan muuten tasavärisiin hiuksiin eloa ja vaihtelua, tasaväriset hiukset kun usein näyttävät juuri värjätyiltä ja luonnottomilta.

Itse olen jo 10 vuoden ajan värjännyt hiukseni enemmän tai vähemmän punaisiksi, ja näissä on lähes aina vaaleita raitojakin. Välissä on ollut ohuempaa, välissä vähän paksumpaa raitaa.

Mielestäni yksi paksu raita on lähinnä "teinixin" ja teollisen näköistä, anteeksi vaan. Mutta jos hakee "siistiä" lookia jossa yksi leveä raita selkeesti näkyy niin sittenhän on aivan eri asia :)

"kirjavuus"on mielestäni päin helvettiä mennyt värjäys... Eloisuus taas olisi ehkä parempi termi. Ja mielestäni vaaleat OHUET raidat punaisella pohjalla ovat yhtä kuin "KIRJAVA" värjäys, joka ei näytä hyvältä (sekasorto...=))Jos siis väriin halutaan eloisuutta olisi esim.kuparin sävyiset raidat parempi vaihtoehto. siis jos se pohja väri on lämpimän sävyinen. Sävy ero ei ole liian suuri. Joten mielestäni lähinnä tätä "teinix" =)lookkia on ne ohuet blondit raidat =) Paksu raita vedettynä esim.toiseen sivuun on mielestäni ihan tyylikäs..Mutta nämä kaikkihan ovat tietty maku asioita... =)

• Sanna
        .... kirjoitti:

"kirjavuus"on mielestäni päin helvettiä mennyt värjäys... Eloisuus taas olisi ehkä parempi termi. Ja mielestäni vaaleat OHUET raidat punaisella pohjalla ovat yhtä kuin "KIRJAVA" värjäys, joka ei näytä hyvältä (sekasorto...=))Jos siis väriin halutaan eloisuutta olisi esim.kuparin sävyiset raidat parempi vaihtoehto. siis jos se pohja väri on lämpimän sävyinen. Sävy ero ei ole liian suuri. Joten mielestäni lähinnä tätä "teinix" =)lookkia on ne ohuet blondit raidat =) Paksu raita vedettynä esim.toiseen sivuun on mielestäni ihan tyylikäs..Mutta nämä kaikkihan ovat tietty maku asioita... =)

Kiitoksia selvennyksestä. Oma mielipiteeni on edelleen, että vaaleat ohuet raidat punertavissa hiuksissa tekevät eloisan ja luonnollisen näköiset hiukset. Ei kellään ole luonnostaan tasaväriset hiukset. Itselläni on tällä hetkellä tumman kuparisen väriset hiukset joissa on kullanvaaleita raitoja. Onhan tulos "kirjava" muttei lainkaan sekasorron tai huonon näköistä. Sinun mielipiteesi mukaan vissiin ohuet raidat eivät sovi mihinkään, kerta tulos on "sekasorto" :)

En ole nähnyt ainakaan täällä päin (Oulussa) yhtään teinixiä jolla olisi ohuet raidat punertavalla pohjalla. Suosituin on "pesukarhulook" tasapituisissa hiuksissa, täysin yksiväriset hiukset tai sitten leveä raita etuhiuksissa. Sellainen jota Geri Halliwellillä oli Spice girlsien aikana. Erittäin teiniks :)

Makuasia, kuten sanoit :)

• Sanna

Minun mielestäni punaisiin hiuksiin sopii vaaleat raidat aivan mahtavasti. Minulla on usein ollut punainen pohja jonka päälle on laitettu kullanvärisiä raitoja (aina kampaajalla). Itse en tällaista uskalla kokeilla, mutta kampaajalla homma onnistuu.

Kävin toissa viikolla kampaajalla, nyt alla on tumman kuparinen väri ja päällä kullanvaaleat raidat "huntuna", kampaajan sanoin. Eli kyseessä on vähän paksummat raidat, mutta on ne joskus ollut ohuemmatkin.

Olen aina ihaillut punatukkien kauniita hiuksia (mm. Nicole Kidman) ja mielestäni punaisiin hiuksiin sopii vaaleat raidat erinomaisesti.

• Anonyymi

Moi.
      Kiitos vastauksista.
      Itselläni on värjätyt kuparinpunaiset hiukset ja nyt haluaisin vaaleita raitoja,mutten tiedä,uskallanko,kun ei ole tietoa lopputuloksesta.
      Ennen aina blondi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6605
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3148
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2372
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2123
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      2116
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2039
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1942
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1668
    Aihe