Naiset, pidättekö puukkoa tyynyn alla?

Anonyymi-ap

Mikähän tuollaiseen ajaa, olisi parempi pitää ovi lukossa mitä puukottaa miesparkaa.
Pettymystä voi kai purkaa noinkin? Basic Instinct ilman jääpiikkiä.

Nyt nainen kertoo puukotuspäivän 3.9. tapahtumista.

– Minä olin valmistautunut ainakin päivää aiemmin. Minä soitin ja kirjoitin hänelle useita kertoja, kertoo nainen.

Mies kuitenkin kertoi olevansa liian väsynyt.

Kun mies tuli 3.9. naisen asuntoon, tapahtumat etenivät naisen mukaan jälleen samalla tavalla kuin aikaisemmin. Mies alkoi suutelemaan ja riisumaan hänen vaatteitaan.

He siirtyivät makuuhuoneeseen, jossa yhdyntä tapahtui. Nainen kertoo tässä vaiheessa tehneensä ratkaisun, että hän puukottaa miestä.

– Olin tehnyt sellaisen päätöksen, että minä tulen näin tekemään. Minä olin hänen päällään istumassa ja minun veitseni oli minun tyynyni alla. Sopivana hetkenä minä otin veitsen tyynyn alta ja rupesin iskemään kaulaan, syytetty muistelee.

Hän kertoo kokeneensa tilanteessa raivoa eikä kyennyt hallitsemaan itseään. Hän aikoi puukottaa miestä, kunnes tilanne on ohi.


AV

58

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin. Tässä se taas nähdään, ettei miehille kelpaa tavallinen nainen. Pitää olla jännä-Jenna.

      • Anonyymi

        Voisiko mies parempaa kuolin tapaa toivoa, pippeli pimpassa.


      • Niin se on ätmit huolii vaan jännäjennoja ja tavisnaisia syrjitään ei mikään ihme että syntyvyys laskee kun ätmeillä on niin tajuttomat kriteerit jännäjennoilleen ja syrjivät normaaleja kilttejä ja kunnollisia naisia jotka rakkautta ansaitsisivat vaikka sitten vaition järjestämänä kun heitä niin törkeesti syrjitään tässä elämässä.🤣.


    • Anonyymi

      Mitä sä kuvittelet? Kyllä siellä on jotain yheksikköä eikä mitään nörttiä

    • Anonyymi

      Selittääköhän tuo ukrainalaisten luonnettta vähän laajemminkin, onhan ne aina tykänneet listiä muunsukuisia vähemmistöjä siellä.

      -harmiseikirj-

    • Perinteisest sängyn alla on kyllä pidetty kirvestä, mutta syy on aivan toinen.

    • Anonyymi

      Maila vaan oven pielessä ei pitäis olla ongelma jos ei ole aikeissa karsia sisälle☺️

    • No ei kyllä kävisi mielen vieressäkään.

    • Anonyymi

      Jos nukkuu toinen käsi tyynyn alla.
      Ja siinä tyynyn alla olevassa kädessä on jo valmiiksi ladattu revolveri?

    • Anonyymi

      En usko, enemmän uskon siihen, että suurimmalla osalla naisista ei ole puukkoa tyynyn alla?

    • Nainen on psykopaatti, jos tekee tuollaista. Päässä voi napsahtaa minä hetkenä ja mistä syystä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Niin naiselle selvis että mies on köyhä palkollinen duunari rakennusmies raksalla eli ei rahaa niin ei rakkauttakaan ja puukko uppoo keuhkoon eli ennemmin murhaaja ja lesbona vankilassa kuin ätmin kanssa naimisissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin naiselle selvis että mies on köyhä palkollinen duunari rakennusmies raksalla eli ei rahaa niin ei rakkauttakaan ja puukko uppoo keuhkoon eli ennemmin murhaaja ja lesbona vankilassa kuin ätmin kanssa naimisissa

        Tuskin miehen koulutustausta ja ammatti on liittynyt mitenkään tähän.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuskin miehen koulutustausta ja ammatti on liittynyt mitenkään tähän.

        Ethän sinäkään köyhää ätmiä katselisi joka palkollisena palkkatöissä minimaalisella palkalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään köyhää ätmiä katselisi joka palkollisena palkkatöissä minimaalisella palkalla

        Keskusteltiin tästä jo eilen…😃


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Keskusteltiin tästä jo eilen…😃

        Totta sanoit rahaa on löydyttävä ja jänniä ulkomaan ns lomareissui on tehtävä eli haluat jännämiehen joka ei oikeit töitä tee mut rahaa ja vapaa aikaa o ja suku järkkäs sille ikuisen vakkaripestin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta sanoit rahaa on löydyttävä ja jänniä ulkomaan ns lomareissui on tehtävä eli haluat jännämiehen joka ei oikeit töitä tee mut rahaa ja vapaa aikaa o ja suku järkkäs sille ikuisen vakkaripestin

        En sanonut niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin naiselle selvis että mies on köyhä palkollinen duunari rakennusmies raksalla eli ei rahaa niin ei rakkauttakaan ja puukko uppoo keuhkoon eli ennemmin murhaaja ja lesbona vankilassa kuin ätmin kanssa naimisissa

        Kyllä tasan ennemmin rikkaaseen hyväksikäyttäneeseen pettävään kusipäähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta sanoit rahaa on löydyttävä ja jänniä ulkomaan ns lomareissui on tehtävä eli haluat jännämiehen joka ei oikeit töitä tee mut rahaa ja vapaa aikaa o ja suku järkkäs sille ikuisen vakkaripestin

        Koska mies olet viimeksi puhunut muiden kuin mielikuvitusystäviesi kanssa? Tiedät itsekin että prinsessaystävien esittäminen netissä ei korvaa ihmiskontaktia. Itse ”laatukeskustelun” sisältöön en en jaksa edes kummemmin paneutua, jotain vikaa täytyy olla päässä jos uskoo tällaiseen kerrontaan


    • Puukot on mulla keittiössä, joita käytän ruuan pilkkomiseen. Tyynyn alla on pelkkä käsi, kun nukun.

      • Anonyymi

        Tai kätesi on miehen alkkareiden sisällä tai 10 minuutin ns nukkumisen jälkeen tyynynä on miehen reisi ja tai alavatsa ja otsaasi osuu karvoitus nenääsi osuu penis ja huulille terska ja mies herää kun sinulla kikkeli suussa ja yeet ihanaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai kätesi on miehen alkkareiden sisällä tai 10 minuutin ns nukkumisen jälkeen tyynynä on miehen reisi ja tai alavatsa ja otsaasi osuu karvoitus nenääsi osuu penis ja huulille terska ja mies herää kun sinulla kikkeli suussa ja yeet ihanaa

        En minä toisen nukkuessa ala mitään tuollaista tekemään.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En minä toisen nukkuessa ala mitään tuollaista tekemään.

        Seli seli mut voi olla toisin päinkin eli kumpi ehtii ensin ikävää nyt rupee kuume nouseen viluttaa ei tainnut sauna tehdä hyvää otin kevyesti löylyä täytyy ottaa taas buranaa 3-4 tuntia sitten otin 2 buranaa vilu o ikävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli mut voi olla toisin päinkin eli kumpi ehtii ensin ikävää nyt rupee kuume nouseen viluttaa ei tainnut sauna tehdä hyvää otin kevyesti löylyä täytyy ottaa taas buranaa 3-4 tuntia sitten otin 2 buranaa vilu o ikävä

        No minä loukkaantuisin itse sellaisesta niin en sitä silloin toisellekaan tee.

        Voi että kuumeilu on huono olotila ja on vaikea olla. Pysyhän lämpimänä ja lepää hyvin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No minä loukkaantuisin itse sellaisesta niin en sitä silloin toisellekaan tee.

        Voi että kuumeilu on huono olotila ja on vaikea olla. Pysyhän lämpimänä ja lepää hyvin.

        No sitten ei tee noin joko sanoo ennen nukkumaan menoa sinulle että haluaa sinun olevan ns tyyny ja tekee sinulle ihanaa tai herättää ja kysyy saako pussailla sitä mut sen jälkeen nukut kuin tukki ja heräät virkeänä ehkä haluat lisää


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No minä loukkaantuisin itse sellaisesta niin en sitä silloin toisellekaan tee.

        Voi että kuumeilu on huono olotila ja on vaikea olla. Pysyhän lämpimänä ja lepää hyvin.

        Toivotaan että viikonlopun aikana kuumeilu lähtee pois ja keukot parantuis


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei tee noin joko sanoo ennen nukkumaan menoa sinulle että haluaa sinun olevan ns tyyny ja tekee sinulle ihanaa tai herättää ja kysyy saako pussailla sitä mut sen jälkeen nukut kuin tukki ja heräät virkeänä ehkä haluat lisää

        Minua ei saa herättää kun nukun. Sekin suututtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että viikonlopun aikana kuumeilu lähtee pois ja keukot parantuis

        Onko korona?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Onko korona?

        En tiedä tai sit voi olla joku rs viruskin


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Minua ei saa herättää kun nukun. Sekin suututtaa.

        Ennen nukkumista kysyy haluatko 5 nen orgun tänään vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen nukkumista kysyy haluatko 5 nen orgun tänään vielä

        Ja huomaat sillä seisoo taas


      • Anonyymi

        Ja joskus maitohampaita haltijoita varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että viikonlopun aikana kuumeilu lähtee pois ja keukot parantuis

        Röökimies toivoo että keuhkot paranevat?


    • Anonyymi

      "Syyttäjä kysyy, miksi nainen halusi murhata miehen.

      - Koska tiesin, että hän käyttää hyväkseen nuoria tyttöjä seksiä varten, nainen sanoo."

      "Syytetty kokee, että hänen oli tarkoitus olla miehelle vain kaveri, mutta mies halusi muuta. Naiselle syntyi tahtotila miehen tappamisesta."

      Sitä ei tiedä mitä tuo ukrainalainen nuori nainen on joutunut kokemaan, mitta tuli täyteen.

      • Anonyymi

        Tutustui suomalaiseen erittäin varakkaaseen ja rikkaaseen korkeastikoulutettuun mieheen jonka suku on arvostettua eliittiä aristokraatteja ja arvovaltaisia ja korkeastikoulutettu oli kova matkusteleen ulkomailla ja teki jänniä asioita


      • Anonyymi

        Varmasti tulee mitta täyteen jos hyväksikäytetään


    • Anonyymi

      Öööö ... no mä en ole suunnitellut tappavani ketään, enkä ole metsästänyt itselleni uhria tapettavaksi (kuten tuo nainen on toiminu). Mä en siis keksi mitään syytä, miksi pitäsin veitsiä muualla kuin keittiön laatikoissa. Jos kuitenkin olisin uunnitellut jonkun tappavani, niin sitten varmasti pitäisin veistä saatavilla siellä, missä nyt olisin suunnitellut jonkun tappavani.

      • Anonyymi

        Naisena esiintyvä mies hyvä, veitsiä tarvitaan myös ihan esim arinarievän leikkaamiseen


    • Anonyymi

      Enää ei uskalla naisia tavata koska niillä on puukko tyynyn alla.

    • Anonyymi

      Muistakaa pöyhiä tyynyt ennen nukkumaan menoa.

    • Anonyymi

      Naista ei kannata raivostuttaa.

    • Anonyymi

      Hänhän vaikuttaa rehellisesti kertovan, mikä tällaiseen ajaa: halu suojella muita naisia miesten hyväksikäytöltä. Ehkäpä joku mies ottaa tästä opikseen ja tajuaa, että toisen satuttamisella niin fyysisesti kuin psyykkisesti voi olla detrimentaaliset seuraukset myös itselle.

      "Syyttäjä kysyy, miksi nainen halusi murhata miehen.

      Naisen mukaan hän piti miestä hyväksikäyttäjänä eikä halunnut hänen käyttävän muita nuoria naisia hyväkseen.

      Toisaalta nainen kertoo odottaneensa, että kohtaisi miehen, joka käyttäisi häntä hyväkseen. Hän kertoo halunneensa pelastaa muiden nuorten tyttöjen elämän ja odotti kohtaavansa henkilön, joka pyrkii pilaamaan muiden elämän.

      – Minä odotin henkilöä, joka käyttäytyisi sillä tavalla. Minusta miehen käyttäytyminen oli väärää ja minä halusin lopettaa sen, hän sanoo."

      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin. Se ei tarkoita teon hyväksymistä.

        Nyt sitten kaikki ukrainalaisten naispuolisten pakolaisten maahantulosta innostuneet. Miltä tuntuu?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin. Se ei tarkoita teon hyväksymistä.

        Nyt sitten kaikki ukrainalaisten naispuolisten pakolaisten maahantulosta innostuneet. Miltä tuntuu?

        xLiner

        Niin kerro miltä tuntuu? Sinähän se olet tainnut innokkaimpia ukraina-tukijoita palstalla olla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerro miltä tuntuu? Sinähän se olet tainnut innokkaimpia ukraina-tukijoita palstalla olla.

        -harmiseikirj-

        En minä ole ollut noiden naisten p***un perässä. Olis kiinnostavaa lukea mitä nämä hyväksikäyttäjät ovat mieltä kyseisen naisen vastaiskusta.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole ollut noiden naisten p***un perässä. Olis kiinnostavaa lukea mitä nämä hyväksikäyttäjät ovat mieltä kyseisen naisen vastaiskusta.

        xLiner

        Ei se kyllä mikään vastaisku ollut vaan suunniteltu murhan yritys, typyhän houkutteli uhrin tilanteeseen ihan tietoisesti. Luulen että tuo vain keksitty syy, todellinen lienee vänäläisviha, jossain lehtijutussa mitä luin niin mies osasi venäjää vaikka on suomen kansalainen, varmaan siis väenäläistä syntyperää ja zelenskyin aivopesemä tyttörukka päätti tehdä venäjävihassaan sitten kostotoimen. Arvelee pääsevänsä vähemmällä tuomiolla tuolla tarinallaan niin siksi nuo hyävksiläyttöjutut keksinyt tai ehkä asianajaja neuvonut.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä mikään vastaisku ollut vaan suunniteltu murhan yritys, typyhän houkutteli uhrin tilanteeseen ihan tietoisesti. Luulen että tuo vain keksitty syy, todellinen lienee vänäläisviha, jossain lehtijutussa mitä luin niin mies osasi venäjää vaikka on suomen kansalainen, varmaan siis väenäläistä syntyperää ja zelenskyin aivopesemä tyttörukka päätti tehdä venäjävihassaan sitten kostotoimen. Arvelee pääsevänsä vähemmällä tuomiolla tuolla tarinallaan niin siksi nuo hyävksiläyttöjutut keksinyt tai ehkä asianajaja neuvonut.

        -harmiseikirj-

        Miksi kylvät tätä valheellista spekulaatiota, kun uutisista on helposti esimerkiksi löydettävissä tieto, että uhrilla oli oikeudenkäynnissä ARABIANKIELEN tulkki ja hän puhui vain hieman venäjää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä mikään vastaisku ollut vaan suunniteltu murhan yritys, typyhän houkutteli uhrin tilanteeseen ihan tietoisesti. Luulen että tuo vain keksitty syy, todellinen lienee vänäläisviha, jossain lehtijutussa mitä luin niin mies osasi venäjää vaikka on suomen kansalainen, varmaan siis väenäläistä syntyperää ja zelenskyin aivopesemä tyttörukka päätti tehdä venäjävihassaan sitten kostotoimen. Arvelee pääsevänsä vähemmällä tuomiolla tuolla tarinallaan niin siksi nuo hyävksiläyttöjutut keksinyt tai ehkä asianajaja neuvonut.

        -harmiseikirj-

        Hoh..🙄

        Toisaalta, jos tilanne huononee niin ihan asiallistahan tuo on, napsia putleristeja vaikka yksitellen pois muonavahvuudesta. Eivätpähän ole infraa tuhoamassa.

        Matti ja Teppo, Et voi tulla rajan taa:

        https://youtu.be/S5EJO73Q0Po?si=mb5Ga0l0N7Dea6BT

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kylvät tätä valheellista spekulaatiota, kun uutisista on helposti esimerkiksi löydettävissä tieto, että uhrilla oli oikeudenkäynnissä ARABIANKIELEN tulkki ja hän puhui vain hieman venäjää?

        Ai jaa, no eipä ole yllätys tuokaan. Kultturinmukaisestihan typy oli sitten jo aika iäkäs morsiameksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, no eipä ole yllätys tuokaan. Kultturinmukaisestihan typy oli sitten jo aika iäkäs morsiameksi.

        -harmiseikirj-

        Olisiko sinun jo aika lähteä tuonne itärajan taa? Siellä kuulemma tarvitsevat sulhoja, kun maan miehet kaatuvat "typyn" kotikonnuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kylvät tätä valheellista spekulaatiota, kun uutisista on helposti esimerkiksi löydettävissä tieto, että uhrilla oli oikeudenkäynnissä ARABIANKIELEN tulkki ja hän puhui vain hieman venäjää?

        Harmis tietää kyllä, ihan saman lukenut kuin sinäkin, mutta piti päästä lypsämään aiheesta vielä enemmän trollattavaa...

        xLiner


    • Anonyymi

      3. syyskuuta mies tuli suoraan työvuorosta naisen luokse myöhään yöllä. He päätyivät jälleen harrastamaan seksiä. Mies koki, että nainen oli aloitteellinen osapuoli.

      Kun nainen oli miehen päällä, hän oli yllättäen vetänyt veitsen tyynyn alta ja viiltänyt miestä kurkusta.

      – Haluatteko, että näytän? kysyi nainen hymyillen oikeudessa, kun häntä pyydettiin kuvailemaan tekoa.

      Voisi siis tehdä saman uudestaan kenelle tahansa.

    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon oli nainen joutunut hyväksi käytetyksi ?

    • Anonyymi

      Ei taida tykätä teinitytöt vanhemmista miehistä, ei.

      • Anonyymi

        Harvoja poikkeuksia taitavat olla jotka pitävät. Heilläkin jotain isä-kompleksia taustalla, hakevat isänkorviketta ja hyväksyntää.

        Teini-ikäiselle jo pelkästään 30-vuotias on vanha pappa. Saati sitten yli nelikymppinen.

        xLiner


    • Anonyymi
    • En voisi pitää puukkoa tyynyn alla. Satuttaisin sillä vain vahingossa itsenäni. En ole kauhean hyvä teräaseiden kanssa. Parempi, ettei niitä ole lähettyvillä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      183
      4243
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2686
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2205
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      54
      1926
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1505
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      111
      1396
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1342
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe