Palstalla on trolli. Varokaa!

Anonyymi-ap

Palstalla on trolli, joka lietsoo riitaa uskovien välille. Varokaa!

Hän esiintyy profeettana, joka on Herran voideltu: se, joka häneen koskee, kuolee ja joutuu kadotukseen. Näin hän uhkailee niitä, jotka kritisoivat häntä.

Älkää langetko tuon trollin ansaan ja lähtekö ruokkimaan häntä.

Jatkakaa entiseen rauhalliseen malliin toinen toistanne kunnioittaen ja rakastaen, niin kuin kunnon kristityt ainakin tekevät.

On hienoa nähdä se yksimielisyys ja keskinäinen rakkaus, mikä täällä yhteiskristillisyyden kautta vallitsee!

30

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka täällä sitten uhkailee?

• Eipäs lähdetä tuomitsemaan, saattahan olla että henri on oikean Ukko Ylijumalan asialla!

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Eipäs lähdetä tuomitsemaan, saattahan olla että henri on oikean Ukko Ylijumalan asialla!

Joo? Perkeleen ennustaja se ukkeli on!!!

• Anonyymi

"Sinä valehtelet kuin Saatana."

Kuka kirjoittaa näin?

• Anonyymi

Kyllähän täällä onkin keskinäinen kunnioitus muutoin. Jumalan lakia rakastetaan niin että herjataan toinen tosiaan myös sapattina kun pitäisi olla kuin kusi sukassa.

• Anonyymi

Ei ole trollia.
      Henri Puumala tekeytyy joksikin. Alter ego. Tai joku sivupersoona. Anomyymi.

Koettaa sumuttaa! Leikkii nyt, että olisi jokin "trolli"!!

KUN?

On jäänyt sanoistaan kiinni

Suomi24 ylläpidon taholla.
      Suomen Lakien tasolla.

Jumalan valtakunnan ja Jumalan vastuutaholla!
      Nyt?

Koettaa pistää kaikki leikiksi. Trollausta...

EO ONNISTU!

Oletteko niin infantiileja, naiiveja - että annatte tämän "suomen profeetaksi" ittensä nostaneen - HUIJATA itseänne?

• Anonyymi

Kuka on tämä Suomen profeetta ja mikä on hänen seurakuntayhteytensä tai taustansa?

t. avaaja

• Anonyymi

On monia, ei yllätys.

• Anonyymi

Kauniimpi,kuin Ellen G White.

• Anonyymi

Vai trolli, kas kun ei itte kyöpelinvuoren noita!

• Anonyymi

Eilen oli otsikko: Palstalla on trolli….
      Ai että trolli?

LÄHDE: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18137374/miten-toimii-paratiisin-kaarme--koukuttaa-(profeetoiksi)---(osa-b)

Aloituksessa ( = LÄHDE) näkyi 30.11.2023 eräs keskustelu. Mitä se dialogi sisälsi?
      Katsotaanpas! Niin nousee esille tämän ”trollin secred-agenda”….

A- 1) Eräs kirjoittaja esiintyi ”olen se profeetta”… näin:

• Anonyymi 2023-11-30 12:13:02
      ”Olen se profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Jokainen, joka nousee minua vastaan, joutuu kadotukseen. Vuoren varmasti. Monet korjaa kuolema heti pian sen jälkeen, kun uskaltavat sanoa sanan minua vastaan. On jo korjannut.”

B) Aloittaja kysyi:

• Anonyymi 2023-11-30 12:35:01
      ”Oletko se itse itseäsi mainostava Suomen profeetta? Oletko jo surmannut montakin?
      Ja luuletko että kuolema sinun käskystäsi korjaisi ihmisiä? Ja kerropas kuka se oli jonka väität jo korjatuksi Kiitos.”

A- 2) vastasi:
      • Anonyymi 2023-11-30 12:41:20
      ”En muista nimiä, mutta tulivat minulle urputtamaan ja valittivat minusta rukouspiirissä, niin että Jumala surmasi heidät. Ei jäänyt yhtään vastustamaan minua. Ja nyt olen Jumalan profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Kuolo korjaa, jos minua vastustatte! Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen. Ei tulen läpi eikä suoraan Kristuksen luokse: kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun! ”

B) kommentoi:
      • Anonyymi 2023-11-30 12:48:55
      ” IHan turhaa on uhota, Ei tehoa. Vaikka kuinka uhoaisi. Tulee vain julkista todistusta laitttomuudesta (= laiton uhkaus!) Laittoman tuomion kirjoittamisesta: "älkää kadotustuomiota lausuko" ( Luukas 6:37)
      Kuolo korjaa VAIN silloin kuin Jumala sen päättää.
      Ei koskaan kiroavien ihmisten vihasta.
      Eikä ole mitään "herran voideltuja"....
      • Anonyymi 2023-11-30 12:54:29
      ”Viesti ilmoitettu Suomi24 ylläpidolle. Sisältää laitonta uhkausta.”

A) koetti peruuttaa kirjoitustaan:
      • ”Anonyymi 2023-11-30 12:54:29 Anonyymi kirjoitti:
      ”Höpö höpö. Lämpimikseen heiteltyjä ylimalkaisia Herran rankaisuja ei voida pitää hyvällä tahdollakaan laittomina uhkauksina. Herrahan se on, joka ilmoituksen mukaan rankaisee ja surmaa, ei ihminen hänen käskystään.”

B) muistutti palstan, Suomi24 säännöistä:
      • Anonyymi 2023-11-30 16:02:26
      ”Tällä palstalla Suomi24 noudattaa Lakia, lakeja.
      KUN joku kirjoittaa lainvastaista, täällä, vastaa kirjoituksistaan.
      JK: kannattais ENSIN harkita, mitä kirjoittaa?”

• Anonyymi

Em. dialogi todistaa - mitä? Ensimmäiset viestit A-1 ja A-2, sisältävät laitonta tekstiä:
      • ”Monet korjaa kuolema heti pian sen jälkeen, kun uskaltavat sanoa sanan minua vastaan. On jo korjannut.”
      • ”Jokainen, joka nousee minua vastaan, joutuu kadotukseen. Vuoren varmasti.”
      • ”Ja nyt olen Jumalan profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. ”
      • ”Kuolo korjaa, jos minua vastustatte!”
      • ”Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen.”
      • ”Kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun! ”

Mitä tämän perästä?

Tähän aloitukseen ilmaantui sitten (1.12.2023) tyyppi, joka esiintyi ”trollina”!
      LÄHDE: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18138910/valheen-(kaarmeen)-eras-lopputuote--vaarat-profeetat-----(--osa--c)

Sama tyyppi joka kirjoitti aloituksessa viestit (A) keksi nyt esiintyä ”trollina”!
      ( Esiintyi 30.11.2023 ”profeettana”!)

A) kirjoitti:
      • 2023-12-01 11:28:44
      ”Trollaamiseni meni sinuun näköjään täydestä. :)
      Mitäs kajosit Herran voideltuun! :)
      • Anonyymi 2023-12-01 16:40:43
      ”Hyvin trollasin esittämällä Herran voideltua profeettaa. Opin sen aikoinaan, kun olin itsekin tekemisissä vastaavien huijareiden kanssa. ”

B) kommentoi:
      • Anonyymi 2023-12-01 18:21:19
      ”Sorry! Et laikaan onnistunut, putosit omaan kuoppaasi!
      Onnittelut! KAIKKIa kun ei voi hämätä, huiputtaa, sokaista trollaamisella!
      Ne "vainuaa" trollit jo pitkän matkan päästä!!!”

A) vastasi:
      • 2023-12-01 18:21:19
      ”Vai en lainkaan onnistunut! Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. Saivatpahan lukijat opetusta ja ohjausta avaajan kautta tässä asiassa. Ei mennyt siis hukkaan trollaukseni.” ”…..niin sitten lähdin itse mukaan trollina lietsomaan riitaa. Ja onnistuin. Se riitely kyllä sujuu täällä ilman trollaustakin vallan mainiosti.”

lisäää trollista

• Anonyymi

B) kommentoi:

• 2023-12-01 18:59:56
      • ”Kommenttia:
      Kyseessä on rikkomus Suomi24 sääntöjä vastaan:"
      " Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa."
      Suomi24 sääntöjen mukaan KUKAAN ei voi eikä saa
      "esiintyä toisena henkilönä".

Kyseessä on myös kriminaalisen näytön teko:
      -esiintyminen toisena henkilönä!
      Lain mukaan KUKAAN ei saa esiintyä toisena henkilönä! ( = rikos)”

YHTEENVETOA: - kysymys ja vastaus?

Trolli paljasti lopuksi itse itsensä? Eli - ns. ”suomen profeetta” esiintyi anonyyminä:
      (alter ego ja/tai patologinen sivupersoona) ja kirjoitti ”kuolemaa uhoavia” viestejä niille jotka nousevat häntä vastaan. Kun se ei kaikkia hämännyt – ja nousi kapuloita rattaisiin, tuli seinä vastaan. Tämä ”trolli” ITSE kertoi, että oli 30.11.2023 viesteissä esiintynyt:
      ”oikeana (profeettana) Herran voideltuna! Näin:
      • 2023-12-01 19:00:38
      • ”Ei ylläpito mitään selvitä. Sillä on parempaakin tekemistä. Sitä paitsi en sanonut kenenkään henkilön nimeä, kun esiinnyin vääränä profeettana. Enkä esiintynyt vääränä profeettana vaan oikeana: Herran voideltuna!”

LOPUKSI

On täysi syy pitää tätä ”trolliksi” itsensä nostanutta samana tyyppinä, joka esiintyy ”Suomen Profeettana”? Sellainen, joka kirjoittaa julkisia valheita. Joka kirjoittaa julkisia ”satuja” ja tekstejä, joissa epärealistiset ja harhaiset fiktiot vilisevät mennen tullen?

Tämä on julkinen johtopäätös. Tämä ”trolliksi” tekeytyvä on alias ”suomen profeetta”.
      Sellaisena hän esiintyi 30.11.2023. Nimittäin? Kukaan tällä palstalla ei ole ”uhonnut kuolemaa ja kadotusta” - sillä intensiteetillä joka (suomen profeettana) huseeraava harrastaa!

JK. Mitä eroa on ”ennustuksia posmottavalla valheprofeetalla” ja ”trollilla”?
      Noituus on samaa kuin trollaus! Samasta saatanallisesta kuopasta ne nousevat….

• Anonyymi

Paholainen käärmemäisellä kieroudella koettaa keksiä mitä vain!

• Anonyymi

aina löytyy on joku persu Idiootti

• Anonyymi

Koeta selvitä sellaisten kanssa!

• Anonyymi

Henkilöstä,jola on kirjoittanut tekstejä,joissa antaa ymmärtää olevansa Henri Puumala,on tehty rikosilmoitus.

• Anonyymi

Hmmm. Toivotan onnea yritykselle 💐. Mutta:

a) Onko jossain olemassa aito "Henri Puumala", joka tuo "profeetta" EI siis olisi?
        b) Onko tuon "Suomen profeettana" esiintyvän kirjoittajan oma nimi todella "Henri Puumala"?
        c) Onko hän viesteissään ITSE käyttänyt itsestään nimeä "Henri Puumala", vai onko tuon nimen tuonut esille JOKU MUU kirjoittaja, huomioiden kohdat a ja b?

d) Rikkooko tuo "Suomen profeettana" itse esiintyvä henkilö Suomen lakia / S24:n sääntöjä?
        e) Rikkovatko jotkut muut kirjoittajat, joko "hänenä" tai hänestä / hänen kirjoituksiinsa vastatessaan Suomen lakia / S24:n sääntöjä?
        f) Onko saatavilla mahd. oikeudessa kelpaavat näytöt kaikkiin ed. mainittuihin kohtiin?

g) Onko tuo "Suomen profeettana" esiintyvä henkilö tarkoituksellinen häirikkö / muiden uskonrauhan häiritsijä / trolli? (Trolli netissä = henkilö ei ole sitä mitä esittää / nimenomainen tarkoitus on lietsoa voimakkaita, yleensä lopputulokseltaan asialle negatiivisia vastareaktioita jne.)
        h) Vai: onko tuo henkilö todistetusti esim. nk. henkisesti alentuneessa tilassa?

i) Profeettana esiintyvä henkilö tuo jatkuvasti julki myös erään toisen, nimeltä mainitun, todellisen henkilön väittämiään sanomisia / profetiaa ilm. n. 30 vuoden takaa. Onko hänellä asianomaisen oma lupa tähän? Rikkooko "profeettana" esiintyvä henkilö näin, julkisesti nimetessään tuon henkilön väittämiään sanomisia, Suomen lakia / S24:n sääntöjä?
        j) Mikä vastuu on / on ollut Suomi24:n ylläpidolla tässä asiassa?

Kysyy eräs "kotijuristi".

• Anonyymi

Kukaan Suomessa ei nauti, eikä saa nauttia lakiin nähden erillisoikeuksia.

Juuri tuohon on helluntailaisuudessa monissa rikosasioissa, talousrikoksissa, kuten myös mm. lapsiin kohdistuneissa seksuaalirikoksissa vedottu.

Petos on petos, samoin kunnianloukkaus, vaikka sen tekisi "vain pilailumielessä", netissä.

Itse suhtaudun aina varauksella helluntailaisten puheisiin, miettien mitä ketkua mihinkin on kätkettynä.

Valheita voi kyllä varauksella kuunnella, muttei uskoa.

Taikurin luomat illuusiot perustuvat USKOON. Katsoja uskoo hänet taikuriksi, siksi katsoja myös uskoo häntä. Ei katso oikealle eikä vasemmalle. Itse kerran seurasin muuan taikurin touhuja lavalla. Vasenta kättään hän heilutti, taian piti muka tapahtua siinä. Seurasin hänen oikeaa kättään: ja tajusin jujun. Ei muuta kuin nopeaa sorminäppäryyttä, mitään "taikaa" ei ollut.

Siksi en enää usko näitä helluntaihuijareitakaan: taika on jo paljastunut. Mitään taikaa ei edes ole. Vain hyvin organisoitu huijaususkonto, jonka motiivit ovat yksistään poliittiset ja sotilaalliset.

Katsokaa heidän "toista kättään"! Mistä he TODELLISUUDESSA puhuvat ja kirjoittavat. Eivät kristillistä evankeliumia, vaan
        - USA:n sotapolitiikkaa,
        - lukemattomin valhein höystettyinä ja
        - tietty: "ryssän" tappouhkauksia.
        - Kristinuskon vastaisuutta, mm. luterilaisten ja katolilaisten todella törkeää pilkkaa.

Tätähän tämäkin foorumi on hellareiden itsensä toimesta täynnä.
        Itse en ole hellari, vaan kristinuskoinen.

- Tämä on helluntaitaikurien se TODELLINEN sanoma.
        - Kristillistä evankeliumia he eivät KOSKAAN julista.
        - Jos jotain "julistavatkin", se ei ole kristinuskoa, vaan vapaamuurarien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm. Toivotan onnea yritykselle 💐. Mutta:

a) Onko jossain olemassa aito "Henri Puumala", joka tuo "profeetta" EI siis olisi?
        b) Onko tuon "Suomen profeettana" esiintyvän kirjoittajan oma nimi todella "Henri Puumala"?
        c) Onko hän viesteissään ITSE käyttänyt itsestään nimeä "Henri Puumala", vai onko tuon nimen tuonut esille JOKU MUU kirjoittaja, huomioiden kohdat a ja b?

d) Rikkooko tuo "Suomen profeettana" itse esiintyvä henkilö Suomen lakia / S24:n sääntöjä?
        e) Rikkovatko jotkut muut kirjoittajat, joko "hänenä" tai hänestä / hänen kirjoituksiinsa vastatessaan Suomen lakia / S24:n sääntöjä?
        f) Onko saatavilla mahd. oikeudessa kelpaavat näytöt kaikkiin ed. mainittuihin kohtiin?

g) Onko tuo "Suomen profeettana" esiintyvä henkilö tarkoituksellinen häirikkö / muiden uskonrauhan häiritsijä / trolli? (Trolli netissä = henkilö ei ole sitä mitä esittää / nimenomainen tarkoitus on lietsoa voimakkaita, yleensä lopputulokseltaan asialle negatiivisia vastareaktioita jne.)
        h) Vai: onko tuo henkilö todistetusti esim. nk. henkisesti alentuneessa tilassa?

i) Profeettana esiintyvä henkilö tuo jatkuvasti julki myös erään toisen, nimeltä mainitun, todellisen henkilön väittämiään sanomisia / profetiaa ilm. n. 30 vuoden takaa. Onko hänellä asianomaisen oma lupa tähän? Rikkooko "profeettana" esiintyvä henkilö näin, julkisesti nimetessään tuon henkilön väittämiään sanomisia, Suomen lakia / S24:n sääntöjä?
        j) Mikä vastuu on / on ollut Suomi24:n ylläpidolla tässä asiassa?

Kysyy eräs "kotijuristi".

Nikki ”kotijuristille”

Ole hyvä ja lue Suomi24 ylläpidon SÄÄNNÖT, sekä
        Suomi24 – turvallisuusinfo.

https://www.suomi24.fi/opastus/turvallisuus

Suomi24 ei ole siis vastuussa siitä, mitä palstoilla kirjoitetaan.

”Suomi24 ei ole vastuussa keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista. Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla eli kirjoittaja on aina vastuussa omista kirjoituksistaan. Lakia rikkovan kirjoituksen kirjoittaja vastaa kirjoituksestaan voimassa olevan lainsäädännön mukaan. ”

”Suomi24 ei ole vastuussa keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista. Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla eli kirjoittaja on aina vastuussa omista kirjoituksistaan. ”

Suomi24 ylläpito ei ole myöskään mikään ”oikeusfoorumi” taikka oikeusaputoimisto...

”Muista kuitenkin, että Suomi24 ei puutu käyttäjien keskinäisiin riitoihin. !

Kun tämä Puumala on itse itsensä nimellään esitellyt – täälläkin- se on hänen vastuullaan.

JK: Poliiseilla ei ole resursseja puuttua anonyymien nettipalstojen riitoihin.
        Jossakin poliisipiirissä on jopa 600 tutkintaa jonossa. Oikeita tutkittavia.

Ja? Suomi24 palstoille tuotetaan noin 10 000 viestiä / per päivä, joten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikki ”kotijuristille”

Ole hyvä ja lue Suomi24 ylläpidon SÄÄNNÖT, sekä
        Suomi24 – turvallisuusinfo.

https://www.suomi24.fi/opastus/turvallisuus

Suomi24 ei ole siis vastuussa siitä, mitä palstoilla kirjoitetaan.

”Suomi24 ei ole vastuussa keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista. Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla eli kirjoittaja on aina vastuussa omista kirjoituksistaan. Lakia rikkovan kirjoituksen kirjoittaja vastaa kirjoituksestaan voimassa olevan lainsäädännön mukaan. ”

”Suomi24 ei ole vastuussa keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista. Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla eli kirjoittaja on aina vastuussa omista kirjoituksistaan. ”

Suomi24 ylläpito ei ole myöskään mikään ”oikeusfoorumi” taikka oikeusaputoimisto...

”Muista kuitenkin, että Suomi24 ei puutu käyttäjien keskinäisiin riitoihin. !

Kun tämä Puumala on itse itsensä nimellään esitellyt – täälläkin- se on hänen vastuullaan.

JK: Poliiseilla ei ole resursseja puuttua anonyymien nettipalstojen riitoihin.
        Jossakin poliisipiirissä on jopa 600 tutkintaa jonossa. Oikeita tutkittavia.

Ja? Suomi24 palstoille tuotetaan noin 10 000 viestiä / per päivä, joten?

Joten teet turhaa työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan Suomessa ei nauti, eikä saa nauttia lakiin nähden erillisoikeuksia.

Juuri tuohon on helluntailaisuudessa monissa rikosasioissa, talousrikoksissa, kuten myös mm. lapsiin kohdistuneissa seksuaalirikoksissa vedottu.

Petos on petos, samoin kunnianloukkaus, vaikka sen tekisi "vain pilailumielessä", netissä.

Itse suhtaudun aina varauksella helluntailaisten puheisiin, miettien mitä ketkua mihinkin on kätkettynä.

Valheita voi kyllä varauksella kuunnella, muttei uskoa.

Taikurin luomat illuusiot perustuvat USKOON. Katsoja uskoo hänet taikuriksi, siksi katsoja myös uskoo häntä. Ei katso oikealle eikä vasemmalle. Itse kerran seurasin muuan taikurin touhuja lavalla. Vasenta kättään hän heilutti, taian piti muka tapahtua siinä. Seurasin hänen oikeaa kättään: ja tajusin jujun. Ei muuta kuin nopeaa sorminäppäryyttä, mitään "taikaa" ei ollut.

Siksi en enää usko näitä helluntaihuijareitakaan: taika on jo paljastunut. Mitään taikaa ei edes ole. Vain hyvin organisoitu huijaususkonto, jonka motiivit ovat yksistään poliittiset ja sotilaalliset.

Katsokaa heidän "toista kättään"! Mistä he TODELLISUUDESSA puhuvat ja kirjoittavat. Eivät kristillistä evankeliumia, vaan
        - USA:n sotapolitiikkaa,
        - lukemattomin valhein höystettyinä ja
        - tietty: "ryssän" tappouhkauksia.
        - Kristinuskon vastaisuutta, mm. luterilaisten ja katolilaisten todella törkeää pilkkaa.

Tätähän tämäkin foorumi on hellareiden itsensä toimesta täynnä.
        Itse en ole hellari, vaan kristinuskoinen.

- Tämä on helluntaitaikurien se TODELLINEN sanoma.
        - Kristillistä evankeliumia he eivät KOSKAAN julista.
        - Jos jotain "julistavatkin", se ei ole kristinuskoa, vaan vapaamuurarien oppeja.

Sakramentit eivät ketään pelasta, vaikka niihin uskoisi. Jeesus pelastaa sen, joka uskoo häneen ja hänen kauttaan Jumalaan, ja on uskollinen ja pysyy vahvana loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sakramentit eivät ketään pelasta, vaikka niihin uskoisi. Jeesus pelastaa sen, joka uskoo häneen ja hänen kauttaan Jumalaan, ja on uskollinen ja pysyy vahvana loppuun asti.

Helluntailaisten usko ja rituaalit on yhtä tyhjän kanssa.

Kristittyjen kaste pesee synnit pois ja pelastaa ihmisen. Uusi liitto alkaa Kristittyjen kasteesta. (lahkokasteesta alkaa lahko-orjuus, irti ei päästetä)

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sakramentit ovat oleellinen osa kristinuskoa.
        Joka ei niitä tunnusta, ei ole kristitty, vaan jotain muuta.

On ilmiselvää, etteivät helluntailaiset ole kristinuskoisia: he ovat aina (jo varhemmasta anabaptismista alkaen) hyökänneet kristinuskoa, niin sakramentteja kuin kristittyjäkin vastaan. Valheen kaikella voimalla, tietenkin.

Jopa suuremmalla antaumuksella kuin esim. s:npalvojat. Hellareilla ja ässänpalvojien uskolla on se ero, että hellareille Helvetti on jonkinlainen kristittyjen sakramenttiuskoisten rangaistuspaikka, jossa kait tulella pestään pois pahat sakramentit = Jumalan sana.

S:npalvojille, mikäli oikein ymmärrän, Helvetti taas on jonkinlainen paratiisi.

Makunsa kullakin.

• Anonyymi

g) Onko tuo "Suomen profeettana" esiintyvä henkilö tarkoituksellinen häirikkö / muiden uskonrauhan häiritsijä / trolli?

(Trolli netissä = henkilö ei ole sitä mitä esittää / nimenomainen tarkoitus on lietsoa voimakkaita, yleensä lopputulokseltaan asialle negatiivisia vastareaktioita jne.)

• Anonyymi

Suomen Profeetta Henri Puumala tapasi Vladimir Putinin,maaliskuussa 2006,Helsingissä ja antoi hänelle "Profeetan Merkin",eli Z symbolin.

• Anonyymi

Kristinusko
        Helluntailaisuus

Suomen Profeetta Siunaa Vladimir Putinin Venäjää...
        Anonyymi-ap
        2023-11-23 16:54:53

Hän sanoi myöskin harkitsevansa muuttoa Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinusko
        Helluntailaisuus

Suomen Profeetta Siunaa Vladimir Putinin Venäjää...
        Anonyymi-ap
        2023-11-23 16:54:53

Hän sanoi myöskin harkitsevansa muuttoa Venäjälle.

Venäläisten onneksi, raja on nyt kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläisten onneksi, raja on nyt kiinni.

Niinpä niin.

Voisi tulla Puumalalla kuumat paikat itänaapurissa, taikka sitten kylmät olot pakkasissa.

No, kunhan tuo rohveetta "trollaa! - joka tavalla!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4205
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3002
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2534
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2111
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      255
      1694
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1626
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1426
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1420
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe