Nainen, minne olet piiloutunut

Anonyymi-ap

Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusallista luistaa tilanteesta, jos vahinko sattuisi 😅

69

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kotihiiri. Ei kiinnosta ulkona olla pakkasessa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      On jollain ainakin itsetunto kohdillaan🤣

    • Anonyymi

      Mulla ei enää ole säänmöllisiä aikatauluja. Melkein vuoden kävin ulkona tasan klo 19 kun kuvittelin törmäysmahdollisuuksien sillä paranevan.

      • Anonyymi

        Sun pitää pistää teltta tien haaraan niin et missaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää pistää teltta tien haaraan niin et missaa.

        Nyt on vähän kylmä telttailla. Taidan kokeilla shoppailua tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on vähän kylmä telttailla. Taidan kokeilla shoppailua tänään.

        Itse ajattelin mennä vasta huomenna, niin ei eksy vahingossa pitkäripaiseen, olisi ihan täyttä juoppoutta juoda kahtena päivänä viikossa, hyvää naisena esiintymistä sinulle ja raitista päivää muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelin mennä vasta huomenna, niin ei eksy vahingossa pitkäripaiseen, olisi ihan täyttä juoppoutta juoda kahtena päivänä viikossa, hyvää naisena esiintymistä sinulle ja raitista päivää muutenkin

        Naisena ei voi muuna esiintyäkään kuin naisena. Raittiina oleminen sujuu multa luonnostaan kun en käytä alkoholia lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena ei voi muuna esiintyäkään kuin naisena. Raittiina oleminen sujuu multa luonnostaan kun en käytä alkoholia lainkaan.

        Kivasti sinä naisena jaksat korostaa itseäsi naisena kun puhut naiseudesta täällä keskustelufoorumilla, mutta naista sinusta ei saa tekemälläkään. Taidat olla naisille katkera ja koet että elämä on yhtä shoppailua ja ilmaisia lounaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti sinä naisena jaksat korostaa itseäsi naisena kun puhut naiseudesta täällä keskustelufoorumilla, mutta naista sinusta ei saa tekemälläkään. Taidat olla naisille katkera ja koet että elämä on yhtä shoppailua ja ilmaisia lounaita

        Mikä sua oikein vaivaa, kun vieraitab ihmisiä haukut täällä aamusta iltaan? En tunne tuollaisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on vähän kylmä telttailla. Taidan kokeilla shoppailua tänään.

        Shoppaile vaan.Minä shoppailen kotisohvalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti sinä naisena jaksat korostaa itseäsi naisena kun puhut naiseudesta täällä keskustelufoorumilla, mutta naista sinusta ei saa tekemälläkään. Taidat olla naisille katkera ja koet että elämä on yhtä shoppailua ja ilmaisia lounaita

        Häh!


    • Anonyymi

      Pistäydyn kyllä ulkosalla mutta aina ilmeisesti eriin aikaan kun sinä.😁 Vaikka tänään sinut näinkin ohi mennen. Mut et varmaa huomannu minua. 🤭

      • Anonyymi

        Ei nähty tänään, ei vilaukselta eikä muutenkaan.


    • Anonyymi

      Ei ole intressiä.
      En halua nähdä.

      • Anonyymi

        Juuri tämä. Täytyy käydä tunnustelemassa, ettei ole paikalla. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Täytyy käydä tunnustelemassa, ettei ole paikalla. 😂

        No, onko kamerat rikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onko kamerat rikki?

        Keskisormea näyttämällä voi asia voi selvitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisormea näyttämällä voi asia voi selvitä?

        Se on tehty jo.


    • Anonyymi

      No etpä uskaltaisi mitään jos minuun törmäisit, on varma juttu!
      Ei kiinnosta olla vaan näkösällä jollekin joka vaan katselee mutta ei lähesty.
      Minä ollut aina se rohkeampi meistä kahdesta.
      Voithan toki osoittaa että olen väärässä..
      Ehkä muutan aikatauluni ulkoilun suhteen niin ettei edelleenkään törmätä, niin sinun ei tarvitse vaivautua 😏
      ☀️

      • Anonyymi

        Voi herranpieksut mitä kehareita.
        Minä ainakin meen silloin ku huvittaa. Ihan sama ketä siellä ulkona pyörii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranpieksut mitä kehareita.
        Minä ainakin meen silloin ku huvittaa. Ihan sama ketä siellä ulkona pyörii.

        Ei tämä ollu sulle. Kukaan noin tyly ei kuulu kuvioon. Tallaile rauhassa vaan vaikka mihin aikaan edelleen . Eikä kannata mitään ihmisryhmää haukkua. Kertoo susta vaan paljon tommonen asennevammainen luokittelu.


      • Anonyymi

        Mulla räjähtää kohta pääsääntöisesti teidän 2 kanssa !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ollu sulle. Kukaan noin tyly ei kuulu kuvioon. Tallaile rauhassa vaan vaikka mihin aikaan edelleen . Eikä kannata mitään ihmisryhmää haukkua. Kertoo susta vaan paljon tommonen asennevammainen luokittelu.

        Naamion takana on kuule takuu tyly ämmä että tiiä se.Pöljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naamion takana on kuule takuu tyly ämmä että tiiä se.Pöljä.

        It takes one to know one Pöljä!


    • Anonyymi

      Oon niin turha ihminen että jaksa nähdä ketään. Sekä pidin kaks jotain flunssaa peräkkäin meni 5 viikkoa.

    • Anonyymi

      Ei olisi kiusallista ollenkaan. Hyvin kaikki menee.

    • Anonyymi

      Oon ollut sairaana🥴roskat vein näin silloin yhden miehen hän katsoi kyllä, mutta en osaa puhua mitään ettei kukaan kuvittele että olisin iskemässä

    • Anonyymi

      En halua törmätä ihmiseen ketä rakastan ja kaipaan, repii mielen rikki. Et ole yhteyttä ottanut ja viimeisimmässä revit mut palasiksi ja jätit yksin keräämään sydämen palasia. Miksi kertoisin paleleeko nenänikään?

      • Anonyymi

        Jos olette todella kohdanneet ja molemmat ovat sen ymmärtäneet, niin silloin voi olla vihainenkin toiselle.


      • Anonyymi

        Kyllä näissä yksinpuheluissasi mies ihan viihdearvoakin on😂


      • Anonyymi

        Minäminäminä. Oletko koskaan yrittänyt asettua toisen saappaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäminäminä. Oletko koskaan yrittänyt asettua toisen saappaisiin?

        Liikaakin, kaikkihan pyöri vain sun ympärillä. Katso peiliin kummalla tuo minäminäminä oikeasti on päällä. PS. Upee ilma tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäminäminä. Oletko koskaan yrittänyt asettua toisen saappaisiin?

        Montako exää sulla nyt on, joiden kaikkien suusta tulee samalla lailla, millainen sinäsinäsinä todella olet? Sinä jätit mut yksin keräämään omia sydämeni sirpaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako exää sulla nyt on, joiden kaikkien suusta tulee samalla lailla, millainen sinäsinäsinä todella olet? Sinä jätit mut yksin keräämään omia sydämeni sirpaleita.

        Ei yhtään exää täällä ja olen samanlainen kuin aina ennenkin. Normaali.


    • Anonyymi

      Nenänkarvat oli tänään jäässä.

    • Anonyymi

      Pikkulinnut kertoi, että yksi on ainakin lihonut ja vanhentunut niin, etten häntä enää edes tunnistaisi jos törmättäisiin.

      • Anonyymi

        Onneksi pikkulinnut ovat ainisan ikinuoria 🐦


      • Anonyymi

        Kuunteletko usein pikkulintuja? Onko omia ajatuksia ollenkaan? Juoruisilla ihmisillä harvoin on.


      • Anonyymi

        Katkera vanhapiika huutelee siellä taas. On se sääli ettet sinä saa samanlaista huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunteletko usein pikkulintuja? Onko omia ajatuksia ollenkaan? Juoruisilla ihmisillä harvoin on.

        Miksen kuuntelisi? Harmillista jos olet itse kuuro, mutta pärjäile ainoastaan omien ajatustesi seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera vanhapiika huutelee siellä taas. On se sääli ettet sinä saa samanlaista huomiota.

        Uliuli minimuna :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera vanhapiika huutelee siellä taas. On se sääli ettet sinä saa samanlaista huomiota.

        Miksi yrität kokea väkinäisesti että tämä katkera mies olisi muka nainen - oletko kenties joku markan spinnaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yrität kokea väkinäisesti että tämä katkera mies olisi muka nainen - oletko kenties joku markan spinnaaja?

        Vähän läpinäkyvän teinahtanut tämä 🦄ummehtunut feikkidraama, jos itse yrittää kaikin tavoin pilata jonkun ihmisen elämän eri valheilla, niin eiköhän rapa osu tuulettimeen vähän toisella tapaa kuin ulkonäköön liittyvällä slurrailulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera vanhapiika huutelee siellä taas. On se sääli ettet sinä saa samanlaista huomiota.

        Kuule ,siinäpä se onkin et saa huomiota ihan liikaakin muttei niiltä kenestä itse tykkää.


    • Anonyymi

      Ajattelin ensi viikolla törmäämistä

      • Anonyymi

        Se olisi mukavaa.


      • Anonyymi

        WAU,HYVÄ!TÄÄLLÄ KOMPATAAN PORUKASSA....YES.YES YES.


    • Anonyymi

      Enhän tiedä edes missä on, edes kaupunkia, mutta aina salaa toivon että eteen tulisi. Oli sitten minkä näköinen vaan, vaikka olisi lihonnut. Moni on, tai laihtunut, moni on. Ei ainakaan ulkonäköä tarvitse peittää, en kyllä edes sitä ajattele. Tunnistan sinut silmistä, ja olemuksesta. Pari kertaa olen kyllä jäänyö yt päätä, mutta huti on mennyt 🙂

      • Anonyymi

        Tämmoisia on kiva lukea, missä ihmiset ovat oikeasti ihastuneita ja rakastuneita ihmiseen itseensä eikä hänen kroppaansa. Toivottavasti saat ihmisen, johon olet tykästynyt tai rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmoisia on kiva lukea, missä ihmiset ovat oikeasti ihastuneita ja rakastuneita ihmiseen itseensä eikä hänen kroppaansa. Toivottavasti saat ihmisen, johon olet tykästynyt tai rakastunut.

        Teennäistä paskaa millä keräät pisteet luusereiden silmissä ja pääset ryhmiin sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teennäistä paskaa millä keräät pisteet luusereiden silmissä ja pääset ryhmiin sisään.

        Mistähän sinäkin rassukka oot jäänyt paitsi lapsuudessa kun noin oot katkerana 😭😭


    • Anonyymi

      En ruukaa piiloutua enkä pelkää sinua tai ketään muutakaan. En pidä sinusta se voi olla syy miksi en tahdo joutua kanssasi kahden kesken.

      • Anonyymi

        Juu,minulla on kans 2 tyyppiin sama.Kumpikin edesauttoi rakkaan sairastumisessa ja tämä kuoli.Haluaisin joka kerta kun nään hänet vääntää siltä niskat nurin.Mutta osaan pitää kurissa itseni kuten aikuiset pitää.
        En tykkää vaan siitä tunteesta sisälläni kun inhoa sitä.Joten parempi välttää.
        Hän on huomannut sen minusta.
        Toisaaltaan en ole mikään ulkoilma ihminen muutenkaan ja viihdyn omissaoloissa yksin.Aina olen sellainen ollut ja tulen oleen.
        Netin kautta näen mitä tarviin nähdä ja tykkään siitä.


      • Anonyymi

        Minä kerroin tuossa omassa perustelut miksi en halua eräitä nähdä ,saisinko sinulta myös perustelut.
        Ihmiset ei opi jos ne ei tiedä.


    • Anonyymi

      Gustafsson?

    • Anonyymi

      Jos sulla ei ole irl yhteystietojani niin tuskin sinuun törmääminen tuottaa mitään tunteita joten ei kiinnosta millään asteella, ei kaveri ,ei millään.
      Heipat sanon ja se siitä.

    • Anonyymi

      Kiva, jos nähdään.

    • Anonyymi

      "Ihmiset eivät opi, elleivät tiedä", aivan loistava! Mitä sinä aloittaja opit "meistä" aiemmin? Ajattelitko asioita muidenkin kuin vain itsesi kannalta? Siinäpä hieno lausahdus meille kaikille katsoa ensin itseemme ja sitten vasta toisiin syyttävän mielen alla jota aloituksesta kumpuaa.
      Lausahduksen voi tulkita positiivisessa tai negatiivisessa mielessä, tästä saisi vuosisadan syvällisen keskustelun aiheen jota voisi venyttää pidemmälle kuin poliitikot ehtivät vuodessa.

    • Anonyymi

      Viikonlopun reissulla tuli oltua ja auton ratissa.

      • Anonyymi

        Pitää mennä dialyysi mutta tärkeintä että sisäisesti ontto ihminen ajattelee tärkeintä että kaartaa sairaalan pihaan yksin haisevaan ja uudella ökyautolla


    • Anonyymi

      Sinulla on mies osoite tiedossa. Tule tänne. En jaksa nyt ulkoilla varsinkaan yksin.

    • Anonyymi

      En tule , muut tulevat kaapista, mutta minä menen sinne !?

    • Anonyymi

      Näkemistä ei ole mitään syytä vältellä.
      Voit mies ottaa yhteyttä muualla, jos haluat tavata. n>m.

      • Anonyymi

        En minä välttele.


    • Anonyymi

      Kyllä, pelkään vielä törmääväni sinuun, mutta ei kaikki tekemiseni tai tekemättä jättämiseni sinuun liity. Olet itsekeskeinen ja ahdistava, eikä moraalista tietoakaan. Siksi en halua törmätä enää.

      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin miehestä, niin osaa vältellä ja lopettaa unelmoimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin miehestä, niin osaa vältellä ja lopettaa unelmoimasta.

        Hän osaa varjoissa välttelyn eikä unelmoi minusta. Kiusaa vain


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe