Olen ollu lestaadiolainen ja takana on 20v avioliitto.. plus lapset. Ku nyt olen uskomassa jälleen ollu muutaman vuoden ’poissaolon’ jälkeen ja löysin aivan vahingossa toisen lest. Miehen, eronneen. Nyt ei oo ollu helppoa!! Ollaan kihlauduttu ja julkisesti, ni nyt sitten toinen osapuoli on joutunut ’puhutteluun’ sen Ry.n puhkuen kanssa mistä ikinä onkaan😰. Ja he on tullu meidän väliin.
En millään kestä tätä ku muiden elämää pitää vahtia ja estää, siitä mistä toinenkin olisi tahtonut!!
Miettikää, koko elämä nyt yksin!! Et voi ottaa uutta puolisoa vaik molemmat on tullut toisen jätettyä yksin😞😞😞. Ei, elät nyt yksin. Itse en enää jaksa kuulua tuohon tyhmään uskontoon, joka voi estää toisen rakkauden ja onnen😞😞😰😰😱😱😞😞
Naimisiin meno lestaadiolaisena eronneena
Anonyymi-ap
2
190
Vastaukset
- Anonyymi
Hohoijaa..
Aikuisia omasta elämästänne päättäviä ihmisiä kai olette joten mitä merkitystä kenenkään ulkopuolisen sanoilla on? Ei mitään. Ette kai ole holhouksen alaisia kumpikin? - Anonyymi
Olet ja olette manipuloinnin uhreja. Jeesus ei tuollaista vallankäyttöä sallisi. Juuri ne itse pahikset ,synnintekiät,lyttää ja manipuli lahkonjäseniään. Niistähän raha kassaan virtaa. Lähtekää lahkosta. Ei ole hyvästä se.t.💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416