Olen ollu lestaadiolainen ja takana on 20v avioliitto.. plus lapset. Ku nyt olen uskomassa jälleen ollu muutaman vuoden ’poissaolon’ jälkeen ja löysin aivan vahingossa toisen lest. Miehen, eronneen. Nyt ei oo ollu helppoa!! Ollaan kihlauduttu ja julkisesti, ni nyt sitten toinen osapuoli on joutunut ’puhutteluun’ sen Ry.n puhkuen kanssa mistä ikinä onkaan😰. Ja he on tullu meidän väliin.
En millään kestä tätä ku muiden elämää pitää vahtia ja estää, siitä mistä toinenkin olisi tahtonut!!
Miettikää, koko elämä nyt yksin!! Et voi ottaa uutta puolisoa vaik molemmat on tullut toisen jätettyä yksin😞😞😞. Ei, elät nyt yksin. Itse en enää jaksa kuulua tuohon tyhmään uskontoon, joka voi estää toisen rakkauden ja onnen😞😞😰😰😱😱😞😞
Naimisiin meno lestaadiolaisena eronneena
Anonyymi-ap
2
263
Vastaukset
- Anonyymi
Hohoijaa..
Aikuisia omasta elämästänne päättäviä ihmisiä kai olette joten mitä merkitystä kenenkään ulkopuolisen sanoilla on? Ei mitään. Ette kai ole holhouksen alaisia kumpikin? - Anonyymi
Olet ja olette manipuloinnin uhreja. Jeesus ei tuollaista vallankäyttöä sallisi. Juuri ne itse pahikset ,synnintekiät,lyttää ja manipuli lahkonjäseniään. Niistähän raha kassaan virtaa. Lähtekää lahkosta. Ei ole hyvästä se.t.💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710