Tinder = nykyinen Eliittikumppanit

Anonyymi-ap

Tämä on tehty Tinderin muistolle, paikka missä hauskat ja pikkutuhmia puhuvat huolettomat ihmiset joskus tapasivat toisiaan. Tätä Tinderiä ei Suomessa enää ole.
Jokin käsittämätön negatiivisuuden, katkeruuden ja ennakkoluulon aalto on tuhonnut koko sovelluksen ja kyseessä on ikähaarukassa naiset 30-50v.
98% ei aloita keskustelua matchissa ja 50% niistä ei vastaa mitään ikinä :))).

Naisen profiili, hymy-ilme mikä vaikuttaa siltä että se on kuvattu pyssyllä eikä kameralla ja sitten ne kaikkien samat: laskettelu, pyörä, koira, etelän matka.
Saiskos nähdä vaikka yhden tyylikkään mekkokuvan ?
Profiiliin luonnekuvaus:
Iloinen = 90% tapaamisista hymy näyttää enemmänkin siltä että on ilmavaivoja.
Positiivinen = 60% , joo en mää kuule tunne sua niin vaikea on tavata :)) wtf ?
Urheilu, usein = jaa niin mikä urheilu, shakki vai e-urheilu koska toi kroppa.....?
Huumorintajuinen = 99% tapaamisista, oliko toi vitsi vai MITÄ sää oikein tarkotit !
Juon juhlahetkinä = Toitko sää vaan yhden pullon viiniä ? Monees se Alko....
Haetaan:
En hae rikasta, komeaa tai kaiken osaavaa miestä, vain henkinen kemia on tärkein.....suomennos : Élon Muskin rahat(oma autonkuljettaja), Elvis, remontti-reiska ja sitä kemiaa katotaan sitten kun on käyty 5x etelässä, talo remontoitu ja viikkoraha 1000e. Niin ja hoidas vielä noita 4 lasta, kaikilla on eri isä.

Joskus aikanaan toi Tinderi oli mahtava sovellus, missä tavattiin ja naiset oikeesti etsi miestä ilman että sun täyty sopia ihan kaikkiin sen kriteereihin.

Noni Trollit, Tulta !

6

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinderin algoritmi tarjoaa sinulle tasan oman tasoistasi seuraa. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        ei semmosta alkorytmiä o keksittykkään. ei mulla muuta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­y­m­­f­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tinderin perimmäinen tarkoitus on pitää ihmiset Tinderissä ja saada heidät maksamaan siitä.

      Koko alustahan toimii vain sillä, että hölmöt pistävät koko ajan rahaa systeemiin.
      Jos sieltä jonkun löytäisi ja lopettaisi palvelun käytön, kaikkoaisivat sekä maksavat käyttäjät että mainostajat.

      Niinpä koko systeemi perustuu sille, että swaippaat niitä naamoja päivä toisensa jälkeen, saat ehkä matchin mutta et vastausta viestiisi - koska viesti ei mene välttämättä perille.
      Koska jos se menisi, Tinder saattaisi jäädä ilman rahojasi.

      Sama systeemi on Eliittikumppanilla (saksalainen sivusto muuten), 40+ ja 50+ Match ovat saman palveluntarjoajan.

      Kaikki Badoot sun muut perustuvat tähän samaan rahojen lypsämiseen käyttäjiltä, eivät suinkaan siihen, että joku oikeasti löytäisi itselleen kumppanin.

      Muutamia poikkeuksia toki on, itse sain Tinderistä matchin ja viestejä yhdeltä eroamassa olleelta läskiltä ja toiselta jonka kuvan nähtyäni en voinut syödä koko päivänä.

      Happypancakesta löysin yhden, joka puolen vuoden viestittelyn ja tapaamisten lupaamisen jälkeen ghostasi minut.
      Toinen oli 71v nainen (olen itse 54v mies), kolmas yllättäen 200kg paikkeilla ollut henkilö, jolla ei taatusti ollut terveitä elinpäiviä jäljellä enää ainuttakaan.

      Kaikkia noita yhdistää useimmiten se, että ne ovat aivan järkyttäviä hirviögallerioita molemmista sukupuolista.

      Sivumennen sanoen, en ole itsekään mikään unelmien prinssi, mutta oma tukka on päässä, hampaat ovat hyvät ja valkoiset ja omat - ja liikun, ulkoilen, uin ja käyn salilla eikä terveysongelmia ole.

      Lemppasin nuo palvelut ja aloin etsiä seuraa ihan oikeassa live-elämässä.
      Kappas, jopa alkoi löytyä......ja saa valita ihan itse, kenen kanssa yrittää yhteistä säveltä löytää - ei tarvitse roikkua päivä/yökausia odottamassa jotain hikistä viestiä ja sitten tehdä treffejä jonnekin - maksaa viulut siitä että joku ei-todellakaan-sen-valokuvan-näköinen tyyppi julistaa sinulle feminismistä ja liberalismista, kuinka hänen kissansa on maailman tärkein ja kuinka hän on kyllä hyvä saalis.... :) :) :)

      • Anonyymi

        Osu kyllä asian ytimeen :)


    • Anonyymi

      😂😂😂 no jos hiukan karrikoi niin syntynyt vaikutelma on kutakuinkin tuollainen. Trolli on hyvä silloin kun se on rakennettu realiteetteihin perustuviin näkemyksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe