Onko kaikki sinkut baarissa?

Iskemässä ihmisiä ja jos, niin miten pystytte yhden yön juttuihin?

60

548

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Ei vaan ole mitään sanottavaa. Jotkut pystyy, toiset ei. Mitä sitä muista huolestumaan. Tekevät kuten itselleen parhaaksi näkevät.

      • En ole muista huolissani. Täällä oli hiljaista.


    • Anonyymi

      En ole. En tosin tiedä mitä kestämistä yhden yön jutuissa olisi. Eivät ne mulle mitään kestämisongelmia aiheuttais, mä en vain saa niistä mitään kaiken sen vaivan arvoista.

      • Tarkoitan pystymisellä henkistä kestämistä.
        Kaikki ei pysty.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Tarkoitan pystymisellä henkistä kestämistä.
        Kaikki ei pysty.

        Sen ymmärsin kyllä, että tarkoitit henkistä kestämistä. En vain tajua mitä kestämistä tuossa muka on. Itselleni siinä ei ole mitään sellaista mikä vaatisi kestämistä. Joskus aiemmin on siis tullut muutama yhden yön kokemuskin. Nykyään vaan tosiaan koen, että liikaa vaivaa, mitätön voitto. Täysin turhaa puuhaa, siis minulle, mutta ei siksi, että vaatisi multa mitään henkistä jaksamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmärsin kyllä, että tarkoitit henkistä kestämistä. En vain tajua mitä kestämistä tuossa muka on. Itselleni siinä ei ole mitään sellaista mikä vaatisi kestämistä. Joskus aiemmin on siis tullut muutama yhden yön kokemuskin. Nykyään vaan tosiaan koen, että liikaa vaivaa, mitätön voitto. Täysin turhaa puuhaa, siis minulle, mutta ei siksi, että vaatisi multa mitään henkistä jaksamista.

        No tuossa asiassa kokeneemmat puhuvat, että olisi henkisesti kuluttavaa ja että ei voi saavuttaa samaa tyydytystä mitä tarjoaisi pidempiaikaisen kumppanin kanssa harrastettu hekuma. Vaan mistäpä minä tiedän, kun ovat kuulopuheita vain.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No tuossa asiassa kokeneemmat puhuvat, että olisi henkisesti kuluttavaa ja että ei voi saavuttaa samaa tyydytystä mitä tarjoaisi pidempiaikaisen kumppanin kanssa harrastettu hekuma. Vaan mistäpä minä tiedän, kun ovat kuulopuheita vain.

        Kuka puhuu ja kuka ei. Itse en ole kuullut koskaan kenenkään väittään tuollaista, mutta varmasti joku puhuu tuollaistakin. Ymmärrän, että se voisi olla rankkaa, jos sitä ei itse ajattelisi yhtenä iltana ja sitten tulisi aina torjutuksi. Eli siis niin, että kokisi tulleensa käytetyksi ja sitten torjutuksi, jos siis ei tosiaan itse olisi kokenut sen toisin kuin miten toinen sitten toteutti sen.

        Se on totta, että tuntemattoman kanssa on vaikea saada kunnon tyydytystä. Siinäpä se juuri on se, että liikaa vaivaa. Ei jaksa kiinnostaa opettaa ketään, kun itse hoitaa saman homman minuutissa.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No tuossa asiassa kokeneemmat puhuvat, että olisi henkisesti kuluttavaa ja että ei voi saavuttaa samaa tyydytystä mitä tarjoaisi pidempiaikaisen kumppanin kanssa harrastettu hekuma. Vaan mistäpä minä tiedän, kun ovat kuulopuheita vain.

        Ai niin ja mitä tuolla alempna puhutaan tunteista, niin itselläni tunteiden ei tarvitse liittyä seksiin sen ihmeemmin. Ainakaan omissa parisuhteissani ei kaikki parisuhdeseksikään niin viimeisen päälle tunnepitoista ole ollut. Itselleni se on vain yksinkertainen matemaattinen laskutoimitus, että viitsinkö nähä kaikkea sitä vaivaa mitä sen lyhytaikaisen seuran etsimiseen menisi, vai hoidanko vain himoni itse pois suit sait.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka puhuu ja kuka ei. Itse en ole kuullut koskaan kenenkään väittään tuollaista, mutta varmasti joku puhuu tuollaistakin. Ymmärrän, että se voisi olla rankkaa, jos sitä ei itse ajattelisi yhtenä iltana ja sitten tulisi aina torjutuksi. Eli siis niin, että kokisi tulleensa käytetyksi ja sitten torjutuksi, jos siis ei tosiaan itse olisi kokenut sen toisin kuin miten toinen sitten toteutti sen.

        Se on totta, että tuntemattoman kanssa on vaikea saada kunnon tyydytystä. Siinäpä se juuri on se, että liikaa vaivaa. Ei jaksa kiinnostaa opettaa ketään, kun itse hoitaa saman homman minuutissa.

        Kiitos kattavasti avatusta vastauksesta. Juuri tuota "käyttämistä" hain tässä takaa. Tulisi likainen ja käytetty olo.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No tuossa asiassa kokeneemmat puhuvat, että olisi henkisesti kuluttavaa ja että ei voi saavuttaa samaa tyydytystä mitä tarjoaisi pidempiaikaisen kumppanin kanssa harrastettu hekuma. Vaan mistäpä minä tiedän, kun ovat kuulopuheita vain.

        Kysyin haluaako mustasydän tietää kuka se mies on? Kysymys oli tuolla alhaalla se poistettiin ja muuta tekstiä. Randombypasser on se mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin haluaako mustasydän tietää kuka se mies on? Kysymys oli tuolla alhaalla se poistettiin ja muuta tekstiä. Randombypasser on se mies.

        Viittaatko tällä kysymykseen, joka on kysytty 8.12? Suurkiitos tiedosta ja selvityksestä.
        🙏💛

        Ei varmaan tarvitse erikseen sanoa, kenen olisin toivonut olevan. Vaikka onhan minulla järki päässä, ainakin välillä... ja välillä ei, kuten varmasti yksi tietää.

        😥


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Viittaatko tällä kysymykseen, joka on kysytty 8.12? Suurkiitos tiedosta ja selvityksestä.
        🙏💛

        Ei varmaan tarvitse erikseen sanoa, kenen olisin toivonut olevan. Vaikka onhan minulla järki päässä, ainakin välillä... ja välillä ei, kuten varmasti yksi tietää.

        😥

        Ei viittaa en ole kysynyt 8.12 mitään en ole aikaisemmin kysynyt sulta mitään. Alhaalla lukee randombypasserista ja minusta.


    • Anonyymi

      Otsikko innotti tämän kommentin.

      Kun on sanonta "ei ole kaikki inkkarit kanootissa", tarkoittaen että asiat eivät ole järkevällä tolalla, otsikosta saa suoraan vastaavan sanonnan "ei ole kaikki sinkut baarissa", tarkoittaen että jossain ryhmässä tai organisaatiossa ei ole kaikki asiat järkevässä mallilla. 😀

      • No oli vain sen verran hiljaista,
        niin sen takia tuo otsikon muotoilu noin.

        Toisessa kohdassa viittasin siihen, kun en itse pysty samaan ja mietin voiko sitä jotenkin opetella. Kaipa kaikkeen voi oppia.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No oli vain sen verran hiljaista,
        niin sen takia tuo otsikon muotoilu noin.

        Toisessa kohdassa viittasin siihen, kun en itse pysty samaan ja mietin voiko sitä jotenkin opetella. Kaipa kaikkeen voi oppia.

        Ei kannata väkisin "opetella", ei ole sen arvoista.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata väkisin "opetella", ei ole sen arvoista.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        Kiitos vinkistä kirjautumaton.


    • Anonyymi

      Olen a-seksuaali, ja Venäjällä minut haettaisiin kotoa baariin koska olen sinkkuna kotona virallisena baari-iltana.

      • No oho, onpa erikoista. Aikamoisia kulttuurieroja.


    • Eilen iltana meinattiin hetken, että lähdetään baariin. Ei lähdetty eli en ollut baarissa viimeyönä, kaverin luona siinä otettiin ja se siitä. Kävelin sieltä kotiin.
      Minä en yhdenillanjuttuihin pysty. Jos on kiinnostava ja hyvä mies, niin haluan tutustua ensin kunnolla eli seurustella, en tehdä mitään sellaista yhtäkkisesti.

      • Niin. Olen myös itse ajatellut, että en pysty yhdenillanjuttuihin.. Aika sen sitten näyttää.


    • Anonyymi

      Aika monta ns. henkistä estettä mun pitäis ylittää et kykenisin yhden yön juttuun. Ei tuu ehkä koskaan tapahtumaan :D Haluan kans tutustua kunnolla ensin. 👍🏻

      • Joo, henkiset esteet ja tiukka moraali ovat varmasti monella torppaamassa.


    • Anonyymi

      En harrasta yhden yön suhteita, mutta kerran olen kokeillut. En ymmärrä kysymystä siihen pystymisestä. Niin tapahtuu, jos on mukavaa. Ei tarvitse tapahtua, jos ei siltä tunnu. Missä ongelma??

      • Tarkoitin tuossa henkistä pystymistä. Kaikki eivät kykene heittäytymään, jos ei ole tunteita. Tämä on vain minun kokemus asiasta. Kunhan pohdin ja kyselin mielipiteitä / kokemuksia.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Tarkoitin tuossa henkistä pystymistä. Kaikki eivät kykene heittäytymään, jos ei ole tunteita. Tämä on vain minun kokemus asiasta. Kunhan pohdin ja kyselin mielipiteitä / kokemuksia.

        Ei ole tunteita on kaiketi jonkinlainen myytti. Sellaisiakin yhden yön juttuja on, mutta ei se aina välttämättä ole niin tunteetonta toimintaa. Sitä hain tällä "tapahtuu jos mukavaa" heitolla. Siinä ei siis silloin ole mitään "ei-pystymistä" esteenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tunteita on kaiketi jonkinlainen myytti. Sellaisiakin yhden yön juttuja on, mutta ei se aina välttämättä ole niin tunteetonta toimintaa. Sitä hain tällä "tapahtuu jos mukavaa" heitolla. Siinä ei siis silloin ole mitään "ei-pystymistä" esteenä.

        Juu, kiitos kun avasit kommenttia.


    • Anonyymi

      Pätkätyöt ja yhdenyön suhteet ovat arkipäivää.
      Kummassakaan ei ole sitoumusta.

      • Niin varmaankin osalle ihmisistä.


    • Anonyymi

      Parisuhde alkaa yhden yön jutusta. Mies jahtaa naista ensin seksiin ja sitten aamulla voidaan todeta että sitähän viihdytään yhdessä ja nähdään uudelleenkin.

      Jos ei ole valmis yrittämään naista yhden yön juttuun, ei nainen kiinnostu miehestä muutoinkaan.

      • Jahtaa naista? Eli sinun mielestäsi harrastetaan ensin seksiä ja katsotaan sen perusteella sovitaanko yhteen?


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Jahtaa naista? Eli sinun mielestäsi harrastetaan ensin seksiä ja katsotaan sen perusteella sovitaanko yhteen?

        No näin se toimii käytännön elämässä. Ensin tietenkin nainen haluaa olla varma että mies kokee seksuaalista vetoa häntä kohtaan, sitten testataan miehen seksuaaliset kyvyt ja jos homma toimii voidaan ehkä tavata uudestaankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näin se toimii käytännön elämässä. Ensin tietenkin nainen haluaa olla varma että mies kokee seksuaalista vetoa häntä kohtaan, sitten testataan miehen seksuaaliset kyvyt ja jos homma toimii voidaan ehkä tavata uudestaankin.

        No ei kai siinä muuta kuin arvostan suoraa puhetta.


      • Anonyymi

        No tuo selittää ehkä sitten osin sitä, että miksi miehet eivät kykene koskaan pitämään lupaustaan mulle. Yhdenillan jutut eivät kohdallani toimi, sillä miehet alkavat aina hinkua enemmän ja se on rasittavaa. Jos on sovittu yksi ilta, niin miksi alkaa vinkua treffejä ja jatkoa. Miksi miesten pitää tehdä helposta asiasta vaikeaa? Homma olisi heille mitä helpoin, kun minä (nainen) hoidan sen "metsästyksen" ja ehdottamisen ja niiden miesten ainoa homma olisi pitää se oma osansa sopimuksesta ja olla vinkumatta jatkoa. 🙄


    • Anonyymi

      Oon ollut nyt jo niin monta vuotta selibaatissa etten itsekään enää muista miten siihen pystyin.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Juu. Etkö pääse kirjautumaan ollenkaan? Näkyy tuo nikki niin hassusti.


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Juu. Etkö pääse kirjautumaan ollenkaan? Näkyy tuo nikki niin hassusti.

        Silloin kun en ole läppärin äärellä makkarissa, vaan esim. olkkarissa tai kaupungilla selaamassa palstaa kännykällä, en koskaan jotenkin viitsi kirjautua tänne sisään. Tuntuu että läppärillä on helpompi kirjautua.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Silloin kun en ole läppärin äärellä makkarissa, vaan esim. olkkarissa tai kaupungilla selaamassa palstaa kännykällä, en koskaan jotenkin viitsi kirjautua tänne sisään. Tuntuu että läppärillä on helpompi kirjautua.

        Oletko nytkin eli sunnuntai iltana baarissa juovuksissa eli sunnuntaina juovuksissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nytkin eli sunnuntai iltana baarissa juovuksissa eli sunnuntaina juovuksissa

        Mä oon ollut koko tän päivän ihan vaan kotona. Nuo kirjautumattomat kommentit tälle päivälle olivat juurikin olkkarista lähetettyjä, ei kaupungilta.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä oon ollut koko tän päivän ihan vaan kotona. Nuo kirjautumattomat kommentit tälle päivälle olivat juurikin olkkarista lähetettyjä, ei kaupungilta.

        No hyvä luulin että hä onko sunnuntaina juovuksissa ja hiljaisessa baarissa iskemässä yhdenyön miehiä ja aivan lärvät onneksi ei noin


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä luulin että hä onko sunnuntaina juovuksissa ja hiljaisessa baarissa iskemässä yhdenyön miehiä ja aivan lärvät onneksi ei noin

        Mulla on huomenna töitä niin ei voi kukkua myöhään kaupungilla. Tosin en ole muutenkaan käynyt yöelämässä enää useaan vuoteen, joten vaikkei huomenna olisi työpäivä niin olisin siltikin kotona.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mulla on huomenna töitä niin ei voi kukkua myöhään kaupungilla. Tosin en ole muutenkaan käynyt yöelämässä enää useaan vuoteen, joten vaikkei huomenna olisi työpäivä niin olisin siltikin kotona.

        Harva sunnuntaina juopottelee tai sunnuntaina juovuksissa samoin arkena ei normaalit ihmiset no alkoholistit kyllä on mut toivoinkin ettet olis alkoholisti ja hyvä kun selvis


    • Anonyymi

      Eipä niisä kai ongelmaa ol jos osaa olla kylmä

      • Täältä tuli taikasanat. "Jos osaa olla kylmä" en osaa, joten skippaan.


      • Anonyymi

        Miksi sitä yhden illan tuttavaa kohtaan pitäisi olla kylmä? Aivan ihmeellinen olettama.


    • Anonyymi

      tekisi mieli selittää jotain juttuja tytötöille, koska pidän heistä olen hetero, mutta jotain julmia juttuja olen myöskin ex Klu Klanin ihminen ;EME

    • Anonyymi

      Helposti.

      Olemalla pitkä, komea ja menestyvä. Heikot kilttimiehet jäävät ilman, vahvat ja elämänhaluiset alfat saavat naisen kuin naisen (erityisesti sen kiltin ja hiljaisen nörttitytön johon ne ujot pojat olivat salaa ihastuneita).

    • Anonyymi

      Aika huonosti pystyy. Kun tapaan jonkun ensimmäistä kertaa, niin mulla ei ota eteen samalla tavalla kuin jos tuntisin toisen hyvin ja välittäisin. Jännityksestä johtuu. Ja jollakin tapaa naisen pitää olla viehättävä, että asiat ajautuu tuohon pisteeseen. Sen takia sitten haluaisi nähdä vielä uudestaan, mutta jos nainen ei haluakaan, niin kyllähän se tuntuu pahalta. Joko hän on alunperinkin hakenut vain hetken hupia tai sitten pettynyt huonoon seksiin, kun ei mies edes pystynyt kunnolla panemaan. Tuon takia en enää haluaisi enää yhden illan juttuja harrastaa, mutta jos nainen ois kovin halukas sänkyyn heti, niin sen torjuminen käy yleensä niin kovasti naisen itsetunnolle, että juttu loppuu siihen.

      • Niin.

        Tutulle ihmisellehän voi vaikka puoliksi vitsillä ja puoliksi tosissaan laukaista jotain ehdotuksia, jos hän kiinnostaa siinä mielessä. Todellisuus onkin sitten monesti toinen juttu.

        Ei kyllä ihan oikeasti kävisi mielessäkään mennä heti sänkyyn jonkun tutunkaan kanssa. Joku kaveri tuossa taannoin sanoi, että pitäisi elää ja lorttoilla.

        Tiedän kuitenkin, että en pysty siihen, kuten tässä ketjussakin on tullut aiemmin todettua. Toki analysoida aina voi moneltakin kantilta, että olisiko minusta sellaiseen. Eihän sitä muuten opi itseään tuntemaan tilanteessa.
        Tuollainen yleistäminen naisen ajatusmaailmasta on vähän takapuolesta.

        Jos nainen on tehnyt sinulle suoran ehdotuksen kirjoittamalla tai sanomalla ja olet torjunut hänet, mutta muuttanut mielesi, niin silloinhan sinun pitää tehdä suusanallinen tai kirjallinen ehdotus takaisinpäin.

        Tuossa vaiheessa vihjailu ei varmasti enää riitä, jos on kerran torjuttu. Nainen voi ajatella vain, että bussin kyytiin ei voi nousta, kun se ajoi jo pysäkin ohi. Hän ei siis välttämättä muista ollenkaan, että siinä bussin vaihdelaatikossa on pakki (vähän niin kuin Harikassa) Ei sillä välttämättä ole ylpeyden kanssa mitään tekemistä. Usko tai älä usko.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Niin.

        Tutulle ihmisellehän voi vaikka puoliksi vitsillä ja puoliksi tosissaan laukaista jotain ehdotuksia, jos hän kiinnostaa siinä mielessä. Todellisuus onkin sitten monesti toinen juttu.

        Ei kyllä ihan oikeasti kävisi mielessäkään mennä heti sänkyyn jonkun tutunkaan kanssa. Joku kaveri tuossa taannoin sanoi, että pitäisi elää ja lorttoilla.

        Tiedän kuitenkin, että en pysty siihen, kuten tässä ketjussakin on tullut aiemmin todettua. Toki analysoida aina voi moneltakin kantilta, että olisiko minusta sellaiseen. Eihän sitä muuten opi itseään tuntemaan tilanteessa.
        Tuollainen yleistäminen naisen ajatusmaailmasta on vähän takapuolesta.

        Jos nainen on tehnyt sinulle suoran ehdotuksen kirjoittamalla tai sanomalla ja olet torjunut hänet, mutta muuttanut mielesi, niin silloinhan sinun pitää tehdä suusanallinen tai kirjallinen ehdotus takaisinpäin.

        Tuossa vaiheessa vihjailu ei varmasti enää riitä, jos on kerran torjuttu. Nainen voi ajatella vain, että bussin kyytiin ei voi nousta, kun se ajoi jo pysäkin ohi. Hän ei siis välttämättä muista ollenkaan, että siinä bussin vaihdelaatikossa on pakki (vähän niin kuin Harikassa) Ei sillä välttämättä ole ylpeyden kanssa mitään tekemistä. Usko tai älä usko.

        Mä tarkoitin enemmän noita yhden yön juttuja, joista aloituksessa kyselitkin. Jos menen baariin ja tapaan siellä jonkun naisen, niin monesti se toinen on halunnut heti sänkyyn. Itse viettäisin mieluummin kivan illan ilman seksiä, sitten selvinpäin treffeille, tutustuisi paremmin ja jossain vaiheessa sitten seksiäkin. Jos heti menee sänkyyn, niin se ei monestikaan ole kovin hyvä kokemus.

        Mun kokemuksen mukaan jos torjuu naisen seksiaikeet, niin siinä ei auta mitkään vakuuttelut että odotetaan vielä. Se on niin paha isku naisen itsetunnolle, että menettää halunsa kokonaan. En nyt sano, että kaikki olisi tuollaisia, mutta omalle kohdalle osunut useammankin kerran.


    • 20 vuotta sitten en olisi yhtään ymmärtänyt kysymystä. Nykyään ehkä paremmin.

      Kyllä satunnainen yhdenillanjuttu kummasti parantaa itsetuntoa. Itse kun en baaristakaan huoli ketä vain, vaan ehkä enemmänkin toisin päin. Jotta lähtisin kenenkään matkaan tai toisin ketään kotiini, pitää naisessa olla jotain todella poikkeuksellista.

    • Henkilökohtaisesti en yhden yön juttuihin pysty. Yhdessä illassa ei pysty muodostumaan sellaista luottamusta miestä kohtaan, että kokisin miellyttäväksi viedä tilannetta intiimimmälle tasolle. En kuitenkaan pystyisi nauttimaan, niin aivan turhaa edes yrittää.

      Joskus nuorempana kokeilin ja tuolloin jo tuli todettua se, että yhden illan jutut eivät ole minulle. Me ihmiset olemme kuitenkin erilaisia, toiset pystyvät, toiset eivät.

      • Anonyymi

        Voisin kyllä tuntea tarpeeksi luottamusta mieheen yhden illan perusteella, mutta sitä ei kannata pilata intiimillä tasolla... Ja ihan periaatteesta en lähde kenenkään tuntemattoman luo yöksi.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kyllä tuntea tarpeeksi luottamusta mieheen yhden illan perusteella, mutta sitä ei kannata pilata intiimillä tasolla... Ja ihan periaatteesta en lähde kenenkään tuntemattoman luo yöksi.

        - Sheena

        Minulle ei yksi ilta riitä luottamuksen muodostumiseen, se vaatii enemmän aikaa. Henkinen ja fyysinen turvallisuuden tunne ovat minulle tärkeitä. Muutenkin on jotenkin kutkuttavampaa, kun saa tutustua mieheen edes vähän ennen intiimimpää kanssakäymistä.


    • Anonyymi

      En tiedä sinkuista mutta minä harrastin yhen illan juttuja eromme jälkeen exän kanssa.
      Sitä en koskaan ymmärtänyt miten jotkut voi mennä ilman tunteita sänkyyn hän meni monen tytön/naisen kanssa sänkyyn ne olivat yhden illan juttuja. Se mies on täällä sinkku sivulla.

      • Anonyymi

        Baarissa ei tule käytyä siellä ei ole mitään kiinnostavaa kotona kaikki tarvittava tämän lisään vielä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Baarissa ei tule käytyä siellä ei ole mitään kiinnostavaa kotona kaikki tarvittava tämän lisään vielä.

        Baarissa saa sellasta kaljaa, jota lasketaan hanasta ja se on hyvää.

        Mutta yhden yön juttu OKSENTAA OKSENTAA OKSENTAA!!!!!!!!


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Baarissa saa sellasta kaljaa, jota lasketaan hanasta ja se on hyvää.

        Mutta yhden yön juttu OKSENTAA OKSENTAA OKSENTAA!!!!!!!!

        Olimme ennen eroa kihloissa. Ei ole paha jos exän kanssa menee sänkyyn siinä pysyy aina partneri samana mutta se on ennemmin oksettavaa on vaihtavat kumppaneita kuin sukkia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Baarissa saa sellasta kaljaa, jota lasketaan hanasta ja se on hyvää.

        Mutta yhden yön juttu OKSENTAA OKSENTAA OKSENTAA!!!!!!!!

        Sano tuo randombypasserille hän se harrasti yhden illan juttuja ties kenen kanssa. Minä vain hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano tuo randombypasserille hän se harrasti yhden illan juttuja ties kenen kanssa. Minä vain hänen kanssaan.

        Oletko sä ihan täysijärkinen?


    • Anonyymi

      monisti seura on sen näköistä ja oloista, mistä sen on löytänyt, niin ole sama mihin menee ,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe