Olen muutoin hoikka, mutta vähäisen liikunnan takia vatsani ei ole timmi. Aloitan liikunnan taas kesän jälkeen. Liikkumattomuus johtuu kiireestä. Toki harrastan hyötyliikuntaa.
Mutta siis aiheeseen liittyen, niin ostin sähköimpulsseja antavan vyön. Olin hieman skeptinen, mutta huomasin jo ekan kerran sen vähentävän nestettä kehossa. Nyt vajaa parin viikon käytön jälkeen vatsani on aidosti litteämpi ja vyötärö kapeampi.
Tämä ei ole mainostusta, vaan olisin kysynyt muilta, että onko teillä käytössä vastaavia laitteita muita lihaksia varten? Kivempi jatkaa lihaskuntoharjoittelua, kun on hieman pohjaa.
Vyö ei polta rasvaa, mutta tukee erityisesti syvempien vatsalihasten kehittymistä. Uskon näkeväni lopullisen tuloksen runsaan kuukauden päästä. Tämän jälkeen todennäköisesti vyön käyttäminen ei enää merkittävästi paranna lihaksistoa, koska itse en ainakaan tällä hetkellä siedä vyön käyttämistä korkeimmilla intensiteeteillä.
Tehoaa ainakin minulla pömppövatsaan
Anonyymi-ap
0
153
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512