Rintsikoiden käyttö

Täällä kotona saatan päiväsaikaankin olla ilman rintsikoita, pelkkä oloasu ja alkkarit päällä. Mulla itelläni tuntuu huomattavasti rennommalta ja vapautuneemmalta, kun ei ole rintsikat kiristämässä.

Muistin erään tutkimuksen vuosien takaa, jossa naiset jättivät pidemmältä ajalta käyttämättä liivejä ollenkaan, ja siitä oli heille vain hyödyllisiä vaikutuksia.

Nyt en enää sitä löytänyt, mutta tässä tälläinen toinen uutinen jonka mukaan lopputulos ei välttämättä ole kovinkaan erilainen, käyttipä tai ei:

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008410989.html

"Eräässä tutkimuksessa, jossa seurattiin 15 vuoden aikana rintaliivin käyttäjiä ja käyttämisen jättäneitä, tuli ilmi, että käyttämättömyydellä voi olla jotain hyötyjä. Esimerkiksi verenkierto saattaa parantua."

"Hirveästi on historiassa ollut näitä ohjeita naisten pukeutumiseen, ja taustalla on ollut pikemminkin poliittinen kontrollointi kuin terveysasiat. 60-luvulla väitettiin, että rinnat löystyvät, jos liivejä ei käytä, mutta tämä ei pidä paikkaansa, yleislääkäri painottaa."

Kuitenkin tästä seuraavasta asiasta ajattelen vähän toisin:

"– Pienirintaisille voi olla tosi kiva tunne, kun voi ottaa rintsikat pois töistä tullessaan. Isompirintaisilla asia voi olla päinvastoin, Lagus pohtii."

En tiedä mikä määritellään pienirintaiseksi, mutta tuskin mua, kun oma kuppikoko vaihtelee C:n ja D:n välillä. Silti mustakin on "tosi kiva tunne" kun voi ottaa ristikat pois.

31

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Makunsa jokaisella. Mä usein jopa nukun rintaliivit päällä ja rintaliivien kanssa on miellyttävämpää kuin ilman niitä.

    • Anonyymi

      Kuka ne pakottaa sinne töihin laittamaan päälle?

      Muistan kuinka isorintaisella äidilläni oli rintaliivien olkaimien jättämät pysyvät painumat olkapäillään. Ilmeisesti hän ei osannut koskaan valita oikeanlaisia rintaliivejä.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      suojaliibvit poliiseilla kuin rin65sikat

    • Anonyymi

      En myöskään tykkää liiveistä, mutta dd-f kuppisena melko lailla pakko käyttää, jos jotain tekee.

    • Anonyymi

      Olisit nyt edes kuvan laittanut.

      • Anonyymi

        Kai nyt olet rintsikoita nähnyt ennenkin?


    • Anonyymi

      Liivit kuusikkoon!

    • Anonyymi

      Kannattais hankkia iki oma mies joka antais tisseille hierontaa joka päivä ja pussais niitä eli hanki iki oma mies

    • Anonyymi

      Ennen pidin aina päivisin öisin en koskaan. Nyt en ole kotona jaksanut. Mulla suunnilleen D-E kuppi ja terhakkaat tissit niin en välttämättä tarvitse liivejä. Välillä tulee kyllä vähän alaston olo ja kylmä rinnoille .Muualla en ilkeä olla ilman liivejä kun nännit nöpöttää herkästi.

    • En ole isorintainen, mutta minä olen harvoin päiväaikaan ilman rintsikoita. - Minulla on sitten varmaan jotenkin tosi herkät nännit, mutta ne eivät pidä siitä, että ne hinkkaantuvat kävellessä paitaa vasten.

      Joskus etätyöpäivänä avaan heti aamulla työkoneen ja sitten huomaankin vasta iltapäivällä istuvani siinä edelleen yöpaidassa. Silloin saatan viettää loppupäivänkin vain yöpaidassa, mutta jos vetäisin jonkun oloasun päälleni, niin todennäköisesti pukisin myös rintaliivit.

    • Anonyymi

      Mä tykkään käyttää sellaisia urheilutoppimaisia rintsikoita niin en edes muista että ne on päällä. Kotona oon joskus ilmankin mut tulee heti skarpimpi olo kun ne on päällä. :)

    • Käytän rintsikoita kyllä aina muuten ja kaikkialla muualla, paitsi kotona hengaillessa en välttämättä ja yöksi otan pois aina.
      Koulussa tai töissä häiritsisi, jos ei rintsikoita olisi. Niihin on niin tottunut.
      Kaupassa joskus olen käynyt ilman rintsikoita, ei kukaan sinne takin alle näe 😂

    • Anonyymi

      Minulla oli yhdessä työpaikassa nainen jolla oli isot rinnat. Hän kertoi minulle että kun hän tulee töistä kotiin hän on rinnat paljaana kotona pelkät pikkuhousut. Ja hän menee nukkumaan hän riisuu vielä pillun paljaaksi eli alasti. Ja seuraavan päivänä hän saattaa olla peitto käyryytenä lanteilla rinnat paljaana. Hänen aviomiehensä kuulemma välitä. Hän ei käyttänyt töissäkään rinta liivejä, hänen mielestään ne oli epämukavat.

    • Anonyymi

      käytä rrintaliivejä kuin aku rihikoski.

    • Anonyymi

      melkoinen pedofiili tuolin joku Lauri hirviömäki.. Näyttelijä

    • Anonyymi

      lähwtä sille aki riihimäelle kakkaiswt pikkuhousut voisi tykätä.

    • Anonyymi

      en uako että tytttöjen pitäisi suuewbraa

    • Anonyymi

      Rintaliivit lienevät epämukavia. Tämän vuoksi olen auttanut niitä myös riisumaan.
      Elämää on epämukavuusalueen ulkopuolella, etenkin ilman rintaliivejä. Uusi elämä syntyy ilman niitä, kasvaa ilman niitä, miksi rintaliivit ovat edes olemassa?

      AV

      • Anonyymi

        Joo, onhan kottikärryt.


    • Anonyymi

      aika pajon on noita muzlimi-terrirus

      Aina jos on musta paetam vuuujset ,,,,

    • Anonyymi

      jos omistaa viikset-kuten joku Haluarko 'Minjonääeikai -ohjelmassa, iloinen nainwn omistaa VIIKSET

    • Anonyymi

      erittäin tuuheat viikset ovat seksikkään naqisen mekki?

    • Anonyymi

      jos tulee joku hassu höpoö juttu se suurwenee kuin... viikaikarvat baisilla

    • Anonyymi

      Tietenkin rintsikat pois kotona, päälle ei mitään tai tpaidan reuhkana. Elämä on ristiriitaista. Ehkä miesystävä tykkäisi isommista rinnoista ja pukeutumisessakin ovat käauniit jos vaatteessa on oikea leikkaus. Sen sijaan liikkuessa tykkään piehehköistä rinnoistani. Kaikkea voi korjata, pukeutumissa voi käyttää ohutta toppausta niin että päällisin puolin ok. Kiva kun on rintsikoissa mistä valita, mutta kelpaavat minulle vain ihmisten ilmoilla.

    • Anonyymi

      Rintsikat on kivan näköiset ja niissä tietää olevan tosi ihanaa ja kaunista eli tisut on tosi kivoi

    • Anonyymi

      Oikeen kokoiset rintsikat ei tunnu päällä. Jos ne on epämukavat, sulla on väärä koko tai malli.

      Onko kaarituelliset rintsikat tehty ralliautoilijoille?

    • Anonyymi

      Suomeen uusi kansalaisuus liike ja aloite:
      Antakaa kaikkien rintojen pompahdella vapaasti.

      • Anonyymi

        Tuollaista ei pidä sanoa epävakaan maailman aikana. On liikaakin vapautta rajoilla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe