Puolisoa ei enää seksi juurikaan kiinnosta. Laittaa kaikki energiansa urheiluun. Vaihdevuodet myös.

Anonyymi-ap

Mitähän tästä pitäisi ajatella. Toisella kierroksella ollaan. Ei asuta yhdessä. Itsellä ollut aina läheisyys ja seksi tärkeää. Nyt kun on viisikymppiä saavutettu läheisyys on ennemminkin etusijallla ja ennen seksiä. Rouvaa kiinnostaa lähinnä urheilu, joka itsellekkin oli aiemmin aika tärkeää. Nyt vanhempana on ymmärtänyt, että itsestään pitäminen on ihan järkevää, mutta ei elämä voi pyöriä ihan urheilun ympärillä pelkästään. Rouva myös melko empatia kyvytön ja suurin osa asioista pyörii oman navan ympärillä. Kymmenen vuotta oltu yhdessä. Alussa meni hyvin, kun urheilu yhdisti. Nyt kun itse on päässyt henkisessä kehityksessä ainakin omassa mielestäni eteenpäin, niin alkaa kyllästyttää koko homma. Rouvasta tullut lisäksi kärttyisä ja valittava. Vaihdevuodet vaivaavat tämän itsekin myöntänyt. On vihainen ja riitaa haastava. Mitähän tästä pitäisi ajatella. Olemmekohan kasvaneet erilleen. Itseä kiinnostaa myös paljon henkiset arvot. Rouvan ajatukset jäänyt vain urheiluun ja koko elämä tuntuu olevan yhtä suorittamista. Omat voimavarat on nyt aika lopussa tähän. Onko antaa hyviä neuvoja tilanteeseen. Kaikki otetaan vastaan.

122

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei tunnu hyvältä olla suhteessa, niin kannattaakos siinä silloin olla? Ymmärrän hyvin tuon, miksi moinen jurppii. Ja eroaminen on tietenkin aina hyppy tuntemattomaan. Sitä voi joutua elämään yksinäänkin sen jälkeen. Mutta ennemmin yksin, kuin huonossa suhteessa.

• Anonyymi

Kiitos. Tuota juuri itsekin puntaroi. Yhteiset kiinnostuksen aiheet ovat tärkeitä varsinkin kun eläke-ikä lähestyy. Rouvan suorituskeskeisyys on lapsuudesta johtuvaa ja sitä on vaikea muutttaa. Itselle empaattisuuden puute muita kohtaan on ehkä se suurin ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tuota juuri itsekin puntaroi. Yhteiset kiinnostuksen aiheet ovat tärkeitä varsinkin kun eläke-ikä lähestyy. Rouvan suorituskeskeisyys on lapsuudesta johtuvaa ja sitä on vaikea muutttaa. Itselle empaattisuuden puute muita kohtaan on ehkä se suurin ongelma.

Eikä voi sitä seksinpuutettakaan vähätellä. Kyllä se rassaa miestä aina, jos siitä joutuu kärsimään, etenkin jos on muka jossain suhteessa.

• Anonyymi

Harvaa 50 kymppistä naista kiinnostaa seksi. Tämän takia on ihan maan tapa, että etelän maissa pidetään rakastajatarta seksiä varten. Vaimo on lähinnä lasten äiti ja talouden hoitaja.

• Anonyymi

Sä oot ap väärä ihminen vaimolles, kyllä sitä varmaan seksi kiinnostaa jonkun kanssa. Ja liikunta viiskymppisenä on entistä tärkeämpää, mutta sulla se lienee jäänyt, kun oot enempi henkisten arvojen perään. Vitsit miten epätoivoisen, epälooginen provo.

• Anonyymi

No ei ole jäänyt kyllä. Pidän hyvää huolta omasta kunnostani. Viikkoittain tulee useampi kerta urheiltua ja kunto on parempi kuin 90% ikäisistäni . Mutta kun jokainen ymmärtää, että elämä ei voi rakentaa pelkästään urheilun varaan. Viiden kymmenen vuoden jälkeen ymmärtää, että lopulta ne henkiset arvot kuitenkin ratkaisee.

• Anonyymi

Nuorten incel-miesten tai miehille kelpaamattomien siiderivalaiden ei kannata tällaisiin kommentoida, kun ei ole mitään annettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorten incel-miesten tai miehille kelpaamattomien siiderivalaiden ei kannata tällaisiin kommentoida, kun ei ole mitään annettavaa.

Sun ihmiskäsityksesi on kuin suoraan laittomaksi julistettujen poliittisten ryhmittymien käsikirjasta. On inceliä ja siiderivalasta ja muutoinkin vastenmielisiä ihmisiä joilla ei ole sinun mielestäsi ole oikeutta edes hengittää tai olla olemassa. Olet katkera ja muita vihaava ihminen.

• Anonyymi

Monet naiset haluavat olla itsenäisiä kaikessa mielessä. Jotkut ovat syntymästään ikisinkkuja. Jos miehellä on lapsia ei kannata tapailla lapsettomia naisia. Siitä ei tule mitään. Vaikka kuullostaa tyhmältä, mutta jos mies voi jollain tavoin auttaa naista, niin siitä suhteesta voi tulla pysyvä ja hyvä. Kaikin puolin itsenäisten naisten kanssa ei tule yleensä pysyviä ja hyviä suhteita.

• Anonyymi

Höpönlöpön. Ainoastaan kahden itsenäisen ja sinut itsensä olevien ihmisten välille voi muodostua aito tasapainoinen ihmissuhde. Muuten jompikumpi vaan roikkuu mukana koska ei uskalla olla yksinkään.

• Anonyymi

Tämän takia moni pitkäkin suhde päätyy eroon. Naiselle tulee vaihdevuodet ja kiinnostus seksiin loppuu. Miestä vielä kiinnostaisi. Toki jos vielä eri kiinnostuksen kohteet, niin ero on vääjäämätön. Neuvoni: Leuka rintaan ja kohti uutta naista.

• Anonyymi

Me miehet havahdutaan asioihin aika hitaasti. Sä olet nyt siinä vaiheessa, että olet huomannut naisesi vähentyneen kiinnostuksen läheisyyttä ja seksiä kohtaan. Pidät sitä suurimpana ongelmana. Ehkä nostat asian puheeksi ja saatte juteltua asiat läpi. Käytte ehkä terapiassakin ja saatte jotain neuvoja. Sillä tavalla läheisyys ja seksi palaa joksikin aikaa, kunnes taas pikkuhiljaa palautuu sille tasolle millä se on nyt. Tuossa menee varmaan muutama vuosi. Sen jälkeen alat miettiä että pitääkö lähteä taas ottaa asia puheeksi, käydä terapiassa yms. että saisit suhteeseen eloa. Ehkä sitten osaat jo itsekin miettiä, että rakastaakohan se kumppanisi enää sinua. Sitten sulle selviää, että rakastaa, mutta ei "sillä tavalla". Kipinä on sammunut, hän ei tunne sinua kohtaan seksuaalista vetovoimaa.

Voisit nyt tässä vaiheessa säästää itseltäsi muutaman vuoden kun unohdat kaiken terapiahössötyksen ja syiden etsimisen urheilusta, vaihdevuosista, itsestäsi tai ihan mistään muusta. Kannattaa lopettaa tuo suhde kun vielä hyviä ikävuosia on jäljellä. Nainen on varmasti vain menettänyt mielenkiinnon sinuun henkisellä tasolla, joka sitten näkyy ulospäin sinulle läheisyyden ja seksin puutteena.

Itse olisin monta vuotta sitten tarvinnut, että joku olisi minulle kertonut tämän asian. Hain syitä aivan kaikkialta muualta paitsi siitä, että rakastaako kumppani minun niin kuin romanttisessa suhteessa pitäisi toista rakastaa. Jos sellainen kuolee suhteesta, niin ei se tule enää koskaan palautumaan.

• Tämä pitää paikkaansa myös. Olen kokenut tuon saman kauan sitten. Ero siitä tuli ja hyvä niin.

• Anonyymi

Hyviä neuvoja. Arvostan kiitos. Voiko kysyä. Erositko ja oletko löytänyt onnesi uudestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä neuvoja. Arvostan kiitos. Voiko kysyä. Erositko ja oletko löytänyt onnesi uudestaan?

Erosin vasta. En etsi tällä hetkellä vielä uutta suhdetta, mutta oon kyllä saanut paljon huomiota naisilta. Se on nostanut itseluottamusta, että varmasti löydän vielä uuden naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erosin vasta. En etsi tällä hetkellä vielä uutta suhdetta, mutta oon kyllä saanut paljon huomiota naisilta. Se on nostanut itseluottamusta, että varmasti löydän vielä uuden naisen.

Varmasti sinulla oikea ratkaisu. Itsekin säilyttänyt vielä itseluottamuksen ja tuntuu, että näin vanhempana ja omasta mielestäni viisaampana ja avoimena kiinnostavuus on jopa suurempana kuin nuorempana. Asiaa ei varmaan heikennä hyväkuntoinen ulkoinen olemus ja hyvä taloudellinen tilanne. Nämä ovat kuitenkin minulle sivuseikkoja ja minulle on tärkeintä ihmisen hyvyys ja aitous.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti sinulla oikea ratkaisu. Itsekin säilyttänyt vielä itseluottamuksen ja tuntuu, että näin vanhempana ja omasta mielestäni viisaampana ja avoimena kiinnostavuus on jopa suurempana kuin nuorempana. Asiaa ei varmaan heikennä hyväkuntoinen ulkoinen olemus ja hyvä taloudellinen tilanne. Nämä ovat kuitenkin minulle sivuseikkoja ja minulle on tärkeintä ihmisen hyvyys ja aitous.

Joo, ei ole kaduttanut kertaakaan tämä ratkaisu. Vuosien mittainen kylmä avioliitto söi omaa itseluottamusta. Nyt eron jälkeen kun olen käynyt pari kertaa baarissa pikkujouluaikaan, niin katseita ja hymyjä tuli naisilta tosi paljon. Yhden kanssa päädyin sänkyynkin. Jopa kaupassakin olen nyt huomannut noita flirttejä. Ehkä aiemmin omasta naamasta näkyi, että oli lakannut saamasta, tai sitten en ole vain varattuna huomannut toisten naisten flirttailua.

Meitä keski-ikäisiä kunnollisia miehiä on vapaana aika vähän. Kysyntää on tosi paljon, jos on vielä kivan näköinen, hyvässä fyysisessä kunnossa, eikä ole sosiaalisesti kömpelö. Fiksut miehet ovat myös yleensä hyvässä taloudellisessa tilanteessa tässä iässä ja naisetkin sen tietää.

Tässä ei itsellä ainakaan mitään kiirettä ole löytää ketään, vaan selvittää rauhassa mitä itse edes haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei ole kaduttanut kertaakaan tämä ratkaisu. Vuosien mittainen kylmä avioliitto söi omaa itseluottamusta. Nyt eron jälkeen kun olen käynyt pari kertaa baarissa pikkujouluaikaan, niin katseita ja hymyjä tuli naisilta tosi paljon. Yhden kanssa päädyin sänkyynkin. Jopa kaupassakin olen nyt huomannut noita flirttejä. Ehkä aiemmin omasta naamasta näkyi, että oli lakannut saamasta, tai sitten en ole vain varattuna huomannut toisten naisten flirttailua.

Meitä keski-ikäisiä kunnollisia miehiä on vapaana aika vähän. Kysyntää on tosi paljon, jos on vielä kivan näköinen, hyvässä fyysisessä kunnossa, eikä ole sosiaalisesti kömpelö. Fiksut miehet ovat myös yleensä hyvässä taloudellisessa tilanteessa tässä iässä ja naisetkin sen tietää.

Tässä ei itsellä ainakaan mitään kiirettä ole löytää ketään, vaan selvittää rauhassa mitä itse edes haluaa.

Paöjonkohan sait puolihumalaista, kaljanhuuruisista panoistasi ? Ei tuollaiset voi mitään muuta tyydyttää kun pallien paineita, ei mitään muuta. Samaan kaljatupin hintaan ostat tekopimperon ja painat sitä.
        Nuo hikiset ööhöörööö - menähss meilleh.. vsi teille..kulta jooko..pusi pusi.sää oot noin ihana, ihanan täyteläiset rinnat,in,tekee jo mieli shh...shaathana ku panettaa...
        Sitten känniset ruikut jossain kaljapullojen täyttämässä vuokrakämpässä.. jonkun 35 alkoholisoituneen luona jolla meikit valuu naamassa ja intiimialue hionnut baarin kuu muudessa tuntikausia, alkkarit vaan pois ja hommiin...huhuh..😵😫😖 aamulla krapulainen ylösnousu..kahvia nassuun ja kotiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paöjonkohan sait puolihumalaista, kaljanhuuruisista panoistasi ? Ei tuollaiset voi mitään muuta tyydyttää kun pallien paineita, ei mitään muuta. Samaan kaljatupin hintaan ostat tekopimperon ja painat sitä.
        Nuo hikiset ööhöörööö - menähss meilleh.. vsi teille..kulta jooko..pusi pusi.sää oot noin ihana, ihanan täyteläiset rinnat,in,tekee jo mieli shh...shaathana ku panettaa...
        Sitten känniset ruikut jossain kaljapullojen täyttämässä vuokrakämpässä.. jonkun 35 alkoholisoituneen luona jolla meikit valuu naamassa ja intiimialue hionnut baarin kuu muudessa tuntikausia, alkkarit vaan pois ja hommiin...huhuh..😵😫😖 aamulla krapulainen ylösnousu..kahvia nassuun ja kotiin..

Onhan toikin yksi tapa. Toinen on käydä treffeillä. Sellainen keksintö on kuin treffipalstat ja Tinderistä nyt puhumattakaan. Lähiökapakat voivat olla kuitenkin arvaamattoman hyviä paikkoja. Myös löytää pitkäaikainen hyvä suhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt ihan noin sentään. Olet kuitenkin oikeassa siinä, ettei siitä jäänyt käteen juuri mitään. Pointti lähinnä olikin, että kylmän liiton jälkeen oli virkistävää huomata, että herätän toisissa naisissa kiinnostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt ihan noin sentään. Olet kuitenkin oikeassa siinä, ettei siitä jäänyt käteen juuri mitään. Pointti lähinnä olikin, että kylmän liiton jälkeen oli virkistävää huomata, että herätän toisissa naisissa kiinnostusta.

Mitä on humaltuneen kiinnostus? Kuinka varteenotettavaa? Eipä juuri mitään. Täysin tyhjää punnertamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on humaltuneen kiinnostus? Kuinka varteenotettavaa? Eipä juuri mitään. Täysin tyhjää punnertamista.

Silti olet katkera, kun joku on sellaista saanut. Jäät itse ilman sitäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi se onkin jäädä ilman jotain anteliasta tautista pubiruusua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi se onkin jäädä ilman jotain anteliasta tautista pubiruusua.

Monelle muulle on tarjolla paljon muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan oma, nälvimistä tavoitteleva päätelmäsi. Jään itse ilman? Mitä? En harrasta tuollaisia irto- ja kännisuhteita joten mistä olisin kade? En mistään, en tarvitse enkä niitä kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan oma, nälvimistä tavoitteleva päätelmäsi. Jään itse ilman? Mitä? En harrasta tuollaisia irto- ja kännisuhteita joten mistä olisin kade? En mistään, en tarvitse enkä niitä kaipaa.

Ei ole tarkoitus nälviä. Koita päästä tuosta katkeruudesta eroon. Se on yksi vastenmielisimmistä piirteistä, mitä ihmisellä voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarkoitus nälviä. Koita päästä tuosta katkeruudesta eroon. Se on yksi vastenmielisimmistä piirteistä, mitä ihmisellä voi olla.

En koe olevani katkera, enkä ymmärrä mistä olet saanut sen käsityksen. On turha väittää katkeruudeksi jotain sellaista jota ei sitä ole ja jota ei itse halua ja jota haluaa itse välttää viimeiseen asti eikä näe tavoittelemisen tai kadehtimisen arvoisena. .
        En nimittäin näe mitään syytä kadehtia ketään sen vuoksi että on hän kokenut päihtyneenä jonkun hataran onnen hetken , minusta päihtyneenä seksin harrastimessa ei edes ole mitään kadehdittavaa.
        Näen enemmän mielekkyyttä ja jotain todellista oikeaa onnea selvin päin tapahtuvassa kohtaamisessa.
        Toki saat minun puolestani nähdä toisrn mielipiteessä ja erilaisessa ajattelutavassa vaikka itse pirun jos se sinua tyydyttää, jokainen kun näkee toisessa juuri sen mitä haluaa.

Sinulle ilmeisesti katkeruutta edustaa erilainen näkemys, tarve ja kokemus ja halu, sille en voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe olevani katkera, enkä ymmärrä mistä olet saanut sen käsityksen. On turha väittää katkeruudeksi jotain sellaista jota ei sitä ole ja jota ei itse halua ja jota haluaa itse välttää viimeiseen asti eikä näe tavoittelemisen tai kadehtimisen arvoisena. .
        En nimittäin näe mitään syytä kadehtia ketään sen vuoksi että on hän kokenut päihtyneenä jonkun hataran onnen hetken , minusta päihtyneenä seksin harrastimessa ei edes ole mitään kadehdittavaa.
        Näen enemmän mielekkyyttä ja jotain todellista oikeaa onnea selvin päin tapahtuvassa kohtaamisessa.
        Toki saat minun puolestani nähdä toisrn mielipiteessä ja erilaisessa ajattelutavassa vaikka itse pirun jos se sinua tyydyttää, jokainen kun näkee toisessa juuri sen mitä haluaa.

Sinulle ilmeisesti katkeruutta edustaa erilainen näkemys, tarve ja kokemus ja halu, sille en voi mitään.

Sain käsityksen katkeruudestasi siitä, että olet kirjoittanut monta katkeraa viestiä tähän keskusteluun. Ilmeisesti pyrit vain nälvimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain käsityksen katkeruudestasi siitä, että olet kirjoittanut monta katkeraa viestiä tähän keskusteluun. Ilmeisesti pyrit vain nälvimään.

En ole suinkaan kirjoittanut " montaa" viestiä ja vielä vähemmän mitään katkeraa sellaista. Ilmrisesti tulkitset kaikki katkeraksi luokittelemasi yhden ja saman ihmisen tuotoksiksi. En ymmärrä valitettavasti kommenttejasi, enkä jaksa vääntää asiasta edes riitaa, minulle on yhdentekevää sinun väärät luulosi. Et tunne minua lainkaan joten voisitko jättää jo minut rauhaan. Sinun oletuksesi eivät ole aina oikeita vaikka niihin kovin intohimoisesti uskotkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole suinkaan kirjoittanut " montaa" viestiä ja vielä vähemmän mitään katkeraa sellaista. Ilmrisesti tulkitset kaikki katkeraksi luokittelemasi yhden ja saman ihmisen tuotoksiksi. En ymmärrä valitettavasti kommenttejasi, enkä jaksa vääntää asiasta edes riitaa, minulle on yhdentekevää sinun väärät luulosi. Et tunne minua lainkaan joten voisitko jättää jo minut rauhaan. Sinun oletuksesi eivät ole aina oikeita vaikka niihin kovin intohimoisesti uskotkin.

Ei se minun syytäni ole, että olet noin katkera. Ei minulle suuttuminen muuta asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se minun syytäni ole, että olet noin katkera. Ei minulle suuttuminen muuta asiaa.

Otahan taas itseäsi kiinni ja halaa oikein kunnolla 🥰😍 ja sano ääneen ; voi rakas kuinka voin auttaa sinua? Kerro kultaseni, voitko huonosti, anna kun halaan sinua ja otan syliin..pusi pusi..😍😘😘....

• Anonyymi kirjoitti:

Joku syvä katkeruus on taustalla. Juontuukohan ihan lapsuuteen, vai oletko saanut pakit liian monelta ihmiseltä?

Jostain syystä joillekin mikä tahansa tapa hakea seuraa on väärä. Tinderissä on pelkkiä tyhjäpäitä ja seksin hakijoita, ravintolassa pelkkiä känniläisiä. Kuntosalilla pitäisi saada keskittyä kuntoiluun ja bussissa iskeminen ahdistaa.

Ravintola on mitä paras paikka etsiä seuraa. Aika harva varmaan heti on valmis naimisiin, mutta kannattaa katsoa mihin asiat johtavat. Ravintola on ympäristö, jossa on oletuksena, että ainakin iso osa ihmisistä ei laita pahakseen jos yrittää iskeä.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Joku syvä katkeruus on taustalla. Juontuukohan ihan lapsuuteen, vai oletko saanut pakit liian monelta ihmiseltä?

Jostain syystä joillekin mikä tahansa tapa hakea seuraa on väärä. Tinderissä on pelkkiä tyhjäpäitä ja seksin hakijoita, ravintolassa pelkkiä känniläisiä. Kuntosalilla pitäisi saada keskittyä kuntoiluun ja bussissa iskeminen ahdistaa.

Ravintola on mitä paras paikka etsiä seuraa. Aika harva varmaan heti on valmis naimisiin, mutta kannattaa katsoa mihin asiat johtavat. Ravintola on ympäristö, jossa on oletuksena, että ainakin iso osa ihmisistä ei laita pahakseen jos yrittää iskeä.

En edelleenkään ymmärrä miksi jatkat samasta asiasta. Otin kantaa tuohon baarista iskemiseen mikä oikeasti on aika arveluttavaa eikä niin suositeltavaakaan. Joskus nimittäin sellaisten seurauksia puidaan oikeudessa asti.
        Ei ole mikään itsestään selvyys se että känniseksi on aina vapaaehtoista tai molemminpuoliseen sopimukseen perustuvaa. Eikä kriittisen katseen kestävää. Siihen liittyy valtavasti erilaisia riskitekijöitä ja aina suositelvampaa on selvin päin tapahtuva kohtaaminen jolloin epävarmuuksille tai väärille tulkinnoille ei jää tilaa.
        Muutoin en ymmärtääkseni ole ottanut kantaa siihen " mikä tahansa tapa hankkia seuraa on väärä" vaan otin kantaa juuri tuohon tiettyyn tapaukseen. Enkä myöskään ilmaissut että joku nyt teki jotain laitonta.
        Lainaan sinua: Ravintola on ympäristö jossa on oletuksena , että ainakin iso osa ihmisistä ei laita pahakseen jos yrittää iskeä.
        Tuo iskemis- kysymys on aina tilanne ja - tapauskohtainen. Jos lähtee tuolla oletuksella että suurin osa exc. niin takuuvarmasti myös joutuu hankaluuksiin.
        Ei toivottua lähestymistä tapahtuu juuri tuollaisen virheellisten päätelmien johdosta.
        Mihin perustuu väite että suurin osa ei laita pahakseen...jne tuo johtaa oletukseen että suurin osa jopa toivoo jotain kontaktin ottamista, iskemisyritystä tai vastaavaa mikä on virheellinen päätelmä.
        Iso osa voi tulla ravintolaan myös vain juttelemaan, pitämään seuraa toisilleen, syömään ruokaa ja seurustelemaan keskenään eikä hakemaan iskuseuraa tai seksiseuraa?

Kun tuollaisia yleistyksiä tehdään ilman että osataan tunnistaa toisten käytöstä, ei ole tilannetajua, tulkitaan toisen viestejä väärin niin ongelmissa ollaan ja saatetaan aiheuttaa omalla käyttäytymisellään kiusaantuneisuutta ja vaivaantuneisuutta muissa, nimenomaan naisissa.
        Naiset eivät välttämättä olekaan sinusta kiinnostuneita vaikka itse olisitkin ja miten hoidat tilanteen omien halujen ja torjutuksi tulemisen kokemuksen välisen ristiriidan?
        Jäätkö jankkaamaan vai poistutko siististi takavasemmalle hillitysti mutta pettyneenä? Vai mietitkö jo seuraavaa siirtoasi miten jatkat , vaikutat aika sitkeältä kaverilta joka ei helpolla periksi anna etkä oikein tykkää torjutuksi tulemisesta?
        Vai olenko väärässä? Kaikki eivät myöskään oletuksesi pohjalta olekaan tulleet iskemään seuraa? Vaikka sinä olisitkin? Kestätkö pettymyksiä, torjutuksi tulemista seuran välttelyä, hienovaraista torjuntaa ja osaatko, kykenetkö havaitsemaan sellaisia viestejä toisista? Miten reagoit niihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä miksi jatkat samasta asiasta. Otin kantaa tuohon baarista iskemiseen mikä oikeasti on aika arveluttavaa eikä niin suositeltavaakaan. Joskus nimittäin sellaisten seurauksia puidaan oikeudessa asti.
        Ei ole mikään itsestään selvyys se että känniseksi on aina vapaaehtoista tai molemminpuoliseen sopimukseen perustuvaa. Eikä kriittisen katseen kestävää. Siihen liittyy valtavasti erilaisia riskitekijöitä ja aina suositelvampaa on selvin päin tapahtuva kohtaaminen jolloin epävarmuuksille tai väärille tulkinnoille ei jää tilaa.
        Muutoin en ymmärtääkseni ole ottanut kantaa siihen " mikä tahansa tapa hankkia seuraa on väärä" vaan otin kantaa juuri tuohon tiettyyn tapaukseen. Enkä myöskään ilmaissut että joku nyt teki jotain laitonta.
        Lainaan sinua: Ravintola on ympäristö jossa on oletuksena , että ainakin iso osa ihmisistä ei laita pahakseen jos yrittää iskeä.
        Tuo iskemis- kysymys on aina tilanne ja - tapauskohtainen. Jos lähtee tuolla oletuksella että suurin osa exc. niin takuuvarmasti myös joutuu hankaluuksiin.
        Ei toivottua lähestymistä tapahtuu juuri tuollaisen virheellisten päätelmien johdosta.
        Mihin perustuu väite että suurin osa ei laita pahakseen...jne tuo johtaa oletukseen että suurin osa jopa toivoo jotain kontaktin ottamista, iskemisyritystä tai vastaavaa mikä on virheellinen päätelmä.
        Iso osa voi tulla ravintolaan myös vain juttelemaan, pitämään seuraa toisilleen, syömään ruokaa ja seurustelemaan keskenään eikä hakemaan iskuseuraa tai seksiseuraa?

Kun tuollaisia yleistyksiä tehdään ilman että osataan tunnistaa toisten käytöstä, ei ole tilannetajua, tulkitaan toisen viestejä väärin niin ongelmissa ollaan ja saatetaan aiheuttaa omalla käyttäytymisellään kiusaantuneisuutta ja vaivaantuneisuutta muissa, nimenomaan naisissa.
        Naiset eivät välttämättä olekaan sinusta kiinnostuneita vaikka itse olisitkin ja miten hoidat tilanteen omien halujen ja torjutuksi tulemisen kokemuksen välisen ristiriidan?
        Jäätkö jankkaamaan vai poistutko siististi takavasemmalle hillitysti mutta pettyneenä? Vai mietitkö jo seuraavaa siirtoasi miten jatkat , vaikutat aika sitkeältä kaverilta joka ei helpolla periksi anna etkä oikein tykkää torjutuksi tulemisesta?
        Vai olenko väärässä? Kaikki eivät myöskään oletuksesi pohjalta olekaan tulleet iskemään seuraa? Vaikka sinä olisitkin? Kestätkö pettymyksiä, torjutuksi tulemista seuran välttelyä, hienovaraista torjuntaa ja osaatko, kykenetkö havaitsemaan sellaisia viestejä toisista? Miten reagoit niihin?

"Otin kantaa tuohon baarista iskemiseen mikä oikeasti on aika arveluttavaa eikä niin suositeltavaakaan. Joskus nimittäin sellaisten seurauksia puidaan oikeudessa asti.

Minä päin vastoin näen baarissa iskemisen oikein suositeltavaksi, enkä arveluttavaksi. Tottakai siinäkin pitää olla käytöstavat kunnossa ja sielläkin ei on ei.

"Mihin perustuu väite että suurin osa ei laita pahakseen...jne tuo johtaa oletukseen että suurin osa jopa toivoo jotain kontaktin ottamista, iskemisyritystä tai vastaavaa mikä on virheellinen päätelmä."

Väittäisin, että suurin osa ihmisistä ymmärtää, että iso osa ihmisistä hakeutuu baareihin nimen omaan muiden ihmisten joukkoon ja parin etsintä on myös osa baarikulttuuria. Vähän sama, jos menet tanssilavalle, niin voit varmaan odottaa, että joku tulee hakemaan sinua tanssimaan tai jos julkaiset kuvasi sosiaalisessa mediassa, joku kyllä kommentoi sitä.

"Iso osa voi tulla ravintolaan myös vain juttelemaan, pitämään seuraa toisilleen, syömään ruokaa ja seurustelemaan keskenään eikä hakemaan iskuseuraa tai seksiseuraa?"

Ruokaravintolat ovat asia erikseen. Itse puhun nimenomaan baareista, joissa on lähinnä juomista, tanssimista, karaokea jne.

"Vai olenko väärässä? Kaikki eivät myöskään oletuksesi pohjalta olekaan tulleet iskemään seuraa? Vaikka sinä olisitkin? Kestätkö pettymyksiä, torjutuksi tulemista seuran välttelyä, hienovaraista torjuntaa ja osaatko, kykenetkö havaitsemaan sellaisia viestejä toisista? Miten reagoit niihin?"

Olet aika lailla väärässä. En ole ikinä ollut ns iskijätyyppiä ja onnekseni minulle on suotu sen verran ulkonäköä, ettei minun ole tarvinnutkaan olla. En kuitenkaan ole ikinä pistänyt pahakseni, jos joku tulee minulle tekemään aloitteen nimen omaan baarissa, vaikka hän ei olisikaan minun tyyppiä joskus aloitteen tekijät ovat olleet jopa miehiä. Yksi tavallisimmista on ollut, että "olet ihan samannäköinen kuin..."

Sen sijaan, jos joku mielestäni vastenmielinen tyyppi tai vaikkapa homomies tulisi iskemään minua kuntosalilla tai vaikkapa linja-autossa voisi tilanne olla hyvinkin kiusallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Otin kantaa tuohon baarista iskemiseen mikä oikeasti on aika arveluttavaa eikä niin suositeltavaakaan. Joskus nimittäin sellaisten seurauksia puidaan oikeudessa asti.

Minä päin vastoin näen baarissa iskemisen oikein suositeltavaksi, enkä arveluttavaksi. Tottakai siinäkin pitää olla käytöstavat kunnossa ja sielläkin ei on ei.

"Mihin perustuu väite että suurin osa ei laita pahakseen...jne tuo johtaa oletukseen että suurin osa jopa toivoo jotain kontaktin ottamista, iskemisyritystä tai vastaavaa mikä on virheellinen päätelmä."

Väittäisin, että suurin osa ihmisistä ymmärtää, että iso osa ihmisistä hakeutuu baareihin nimen omaan muiden ihmisten joukkoon ja parin etsintä on myös osa baarikulttuuria. Vähän sama, jos menet tanssilavalle, niin voit varmaan odottaa, että joku tulee hakemaan sinua tanssimaan tai jos julkaiset kuvasi sosiaalisessa mediassa, joku kyllä kommentoi sitä.

"Iso osa voi tulla ravintolaan myös vain juttelemaan, pitämään seuraa toisilleen, syömään ruokaa ja seurustelemaan keskenään eikä hakemaan iskuseuraa tai seksiseuraa?"

Ruokaravintolat ovat asia erikseen. Itse puhun nimenomaan baareista, joissa on lähinnä juomista, tanssimista, karaokea jne.

"Vai olenko väärässä? Kaikki eivät myöskään oletuksesi pohjalta olekaan tulleet iskemään seuraa? Vaikka sinä olisitkin? Kestätkö pettymyksiä, torjutuksi tulemista seuran välttelyä, hienovaraista torjuntaa ja osaatko, kykenetkö havaitsemaan sellaisia viestejä toisista? Miten reagoit niihin?"

Olet aika lailla väärässä. En ole ikinä ollut ns iskijätyyppiä ja onnekseni minulle on suotu sen verran ulkonäköä, ettei minun ole tarvinnutkaan olla. En kuitenkaan ole ikinä pistänyt pahakseni, jos joku tulee minulle tekemään aloitteen nimen omaan baarissa, vaikka hän ei olisikaan minun tyyppiä joskus aloitteen tekijät ovat olleet jopa miehiä. Yksi tavallisimmista on ollut, että "olet ihan samannäköinen kuin..."

Sen sijaan, jos joku mielestäni vastenmielinen tyyppi tai vaikkapa homomies tulisi iskemään minua kuntosalilla tai vaikkapa linja-autossa voisi tilanne olla hyvinkin kiusallinen.

Kiitos, hienoa että vastasit pohdiskeluihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, hienoa että vastasit pohdiskeluihin.

Vastasit huijarin viestiin. Narsistin joka pitää itseään ylivertaisena ja suhtautuu muihin ylimielisesti mutta on oppinut miten naisia miellytetään ja vaihdetaan lennossa roolista toiseen , juuri sen hetken aikaa että saadaan mitä ollaan hakemassa. Vastaaja voi olla myös täysin toinen henkilö. Tai on oppinut ajattelemaan kuin nainen. Jos nyt vertaat aiempiin kirjoituksiin niin huomaat häkellyttävän eron. Näin huijarit toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit huijarin viestiin. Narsistin joka pitää itseään ylivertaisena ja suhtautuu muihin ylimielisesti mutta on oppinut miten naisia miellytetään ja vaihdetaan lennossa roolista toiseen , juuri sen hetken aikaa että saadaan mitä ollaan hakemassa. Vastaaja voi olla myös täysin toinen henkilö. Tai on oppinut ajattelemaan kuin nainen. Jos nyt vertaat aiempiin kirjoituksiin niin huomaat häkellyttävän eron. Näin huijarit toimii.

Älä höpötä, mitä menit pilaamaan taas hyvän, mukavan ja sovinnollisen fiiliksen, tuollaiseen mukavan sovinnolliseen mielipiteeseen pitäisi kaikkien riitaisten kirjoitusten päättyä.Eikö..pusi pus..

• Anonyymi

Voi jumaleisson vanhemmat miehet, luuletteko että ne naiset, joita vielä kiinnostaa seksiaalinen kanssakäyminen eli siis ne, jotka ovat teitä kymmeniä vuosia nuorempia, haluaisivat juurikin teidät, vanhat kurpat. Voi luoja sentään, vanhempien miesten on syytä ymmärtää, että intohimon kohteet on jo syytä kohdistaa just niihin harrastuksiin ja tehdä siitä omasta elämästä mahdollisimman hyvä kunnes kuolema korjaa poies.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Miehille tuntuu olevan vain seksi elintärkeää koko elämän ajan, alkaen teini- ikäisestä harmaaseen pappaan asti.
        Urheilusta saa samat vibat kuin hyvästä rakastelusta. On mukavaa kun kaiken voi ja saa tehdä omilla ehdoillaan, omassa rauhassaan ja omaa tahtiaan. Endorfiinit jyllää kehossa ja fyysinen olo on samanlainen kuin rakastelun jälkeen, rento, raukea, tyydytetty ja hyvä olo. Eikä tarvitse miellyttää muita kuin itseään.

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Miehille tuntuu olevan vain seksi elintärkeää koko elämän ajan, alkaen teini- ikäisestä harmaaseen pappaan asti.
        Urheilusta saa samat vibat kuin hyvästä rakastelusta. On mukavaa kun kaiken voi ja saa tehdä omilla ehdoillaan, omassa rauhassaan ja omaa tahtiaan. Endorfiinit jyllää kehossa ja fyysinen olo on samanlainen kuin rakastelun jälkeen, rento, raukea, tyydytetty ja hyvä olo. Eikä tarvitse miellyttää muita kuin itseään.

Te ette vaan tajua mistä se seksihalu miehillä tulee, ja aliarvioitte sitä minkä jaksatte. Se on testosteroni. Niin kauan kun miehen kassit toimii ja tuottaa testoa, niin kauan mies haluaa seksiä ja katselee seksikkäitä naisia. Niin se vaan menee, halusitte sitä taikka ette.

• Ei voi kuin toivoa, että elämä loppuisikin nopeasti, kun sitä on jo kurppa, eikä mitään elämää enää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on iha hyvä noinkin. Ja sitten kannattaa pysyä sinkkuna loppuun asti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Te ette vaan tajua mistä se seksihalu miehillä tulee, ja aliarvioitte sitä minkä jaksatte. Se on testosteroni. Niin kauan kun miehen kassit toimii ja tuottaa testoa, niin kauan mies haluaa seksiä ja katselee seksikkäitä naisia. Niin se vaan menee, halusitte sitä taikka ette.

Kissoiltakin viedään kassit veks kun mouruaa ja kuseksii pitkin nurkkia ja tulee sen jälkeen oikeen sopuisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kissoiltakin viedään kassit veks kun mouruaa ja kuseksii pitkin nurkkia ja tulee sen jälkeen oikeen sopuisia.

Tee sama miehelle ja se on sellainen tahdoton läskisäkki sohvalla. Sekö on sitten hienoa ja tavoiteltavaa?

• mustasusi kirjoitti:

Tee sama miehelle ja se on sellainen tahdoton läskisäkki sohvalla. Sekö on sitten hienoa ja tavoiteltavaa?

Ennemmin sitä kuolisi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on iha hyvä noinkin. Ja sitten kannattaa pysyä sinkkuna loppuun asti.

Juuri näin. Elämässä ei muuta tarvita kuin mukava, ihana työ ja työpaikka, hyvää ruokaa,ja juomaa, verrattain hyvä asunto mukavalta paikalta ja luottoystäviä joiden olkapäätä vasten voi sekä itkeä että nauraa. Ei tarvita seksiä, lohduttavaa syliä siloin tällöin , henkistä tukea ja joskus apua käytännön hommissa.

• Anonyymi

Suorittamisen pakko kertoo ihmisen syvistä ongelmista. Toiset yrittävät ratkaista ongelmiaan alkoholin avulla. Jotkut pakenevat niitä tekemällä valtavasti töitä ja jotkut sitten urheilemalla valtavasti. Kaikki kuitenkin yrittävät ratkaista ongelmiaan, mutta sitä juurisyytä ei ratkaista. Sinun puolisollasi on jokin ongelma, jota pakenee. Terapeutti on ainoa ratkaisu. Jos siihen ei suostu, kannattaa nostaa kytkintä.

• Anonyymi

Sitä et sitten näe ongelmana että moni pitää seksiä elintärkeänä asiana henkilökohtaiselle onnellisuudelle? Ja eivätkö ihmiset sorru aikaepätoivoisiin tekoihin yrittäessään saavuttaa ja maksimoida tuon onnen?
        Eikö se ole sama mistä ja mitä kautta sen on ellisuuden, hyvän olon saa? Miksi sen täytyy ola aina seksi?

• Tuo on muuten totta. Muistaakseni esimerkiksi minnesotahoidossa ainakin alussa kielletään urheilu, koska ei haluta, että yksi riippuvuus korvataan toisella.

• Anonyymi

Seksin kiinnostus on länsimaissa vähenemään päin.

Mediassa on melko näyttävästi tuotu esille, että niin suomalaiset kuin muutkin länsimaiden asukkaat ovat harrastaneet viime vuosina seksiä tai yhdyntöjä aiempaa vähemmän. Erityisen selvänä tämä muutos on näyttäytynyt ruuhkavuosiaan keski-iässä elävillä.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/ketka-haluavat-paljon-seksia/

• Anonyymi

Eikä ihme, saman nautinnon, rennon olon saa muutoinkin kuin hikisestä seksistä jossa lopputulos ei ole edes keskivertoa. Jatkuvaa pnnistelua, keinotekoista halujen synnyttämistä, yhä härskimpään suuntaan menevää touhua eli yhä epätoivoisempaa touhua yhden surkean orgasmin saavuttamiseksi, kun saman levollisen ja hyvän rennon olon saa muutoinkin. Ihmettelen tätä joidenkin miesten jatkuvaa seksistä vinkumista, ikään kuin heidän elämässään ei mitään muuta mielihyvää tuottavaa olisi. Ei mitään mikä tuottaa nautintoa tai iloa.
        Aina vain se yksi ja sama.
        Väsyttävää touhua ja jotenkin jopa niin surkean vastenmielistä. Ihan kuin henkiset resurssit ja mielenkiinnon kohteet, iloa ja nautintoa tuottavat asiat olisivat todellla äärimmäisen suppeat ja rajoittuneita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ihme, saman nautinnon, rennon olon saa muutoinkin kuin hikisestä seksistä jossa lopputulos ei ole edes keskivertoa. Jatkuvaa pnnistelua, keinotekoista halujen synnyttämistä, yhä härskimpään suuntaan menevää touhua eli yhä epätoivoisempaa touhua yhden surkean orgasmin saavuttamiseksi, kun saman levollisen ja hyvän rennon olon saa muutoinkin. Ihmettelen tätä joidenkin miesten jatkuvaa seksistä vinkumista, ikään kuin heidän elämässään ei mitään muuta mielihyvää tuottavaa olisi. Ei mitään mikä tuottaa nautintoa tai iloa.
        Aina vain se yksi ja sama.
        Väsyttävää touhua ja jotenkin jopa niin surkean vastenmielistä. Ihan kuin henkiset resurssit ja mielenkiinnon kohteet, iloa ja nautintoa tuottavat asiat olisivat todellla äärimmäisen suppeat ja rajoittuneita.

On hyvä, että tiedostaa mikä itselle sopii. Kun seksi ei enää kiinnosta, niin silloin on parempi elää sinkkuna. Kaikkien tutkimusten mukaan parisuhteet, jossa on säännöllistä seksiä ovat niitä onnellisempia. Toki tässäkin voi olla poikkeuksia, mutta niin kuin keskimäärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä, että tiedostaa mikä itselle sopii. Kun seksi ei enää kiinnosta, niin silloin on parempi elää sinkkuna. Kaikkien tutkimusten mukaan parisuhteet, jossa on säännöllistä seksiä ovat niitä onnellisempia. Toki tässäkin voi olla poikkeuksia, mutta niin kuin keskimäärin.

Tuohon en sano mitään. Voitte toki esittää arvioitanne kumpi tuo enemmän onnellisuutta. Jos samat fiilikset ja rennon olon saa muullakin tavalla. Ihmettelen vain tuota seksin korostamista parisuhteessa, monessa liitossa eletään täysin onnellisena vaikka aktiivinen seksielämä on loppunut aikaa sitten.. Sekin on hyväksyttävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon en sano mitään. Voitte toki esittää arvioitanne kumpi tuo enemmän onnellisuutta. Jos samat fiilikset ja rennon olon saa muullakin tavalla. Ihmettelen vain tuota seksin korostamista parisuhteessa, monessa liitossa eletään täysin onnellisena vaikka aktiivinen seksielämä on loppunut aikaa sitten.. Sekin on hyväksyttävää.

Näin varmaan jos puhutaan 70-80 vuotiaista. Ei ole normaalia jos seksi loppuu 50 vuotiallaila. Siitä ei seuraa varmastikaan mitään hyvää. Toki jos on terveydellisiä ongelmia tai sitten avoin suhde. Avoin suhde ei ole kuitenkaan yleensä se onnellinen parisuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin varmaan jos puhutaan 70-80 vuotiaista. Ei ole normaalia jos seksi loppuu 50 vuotiallaila. Siitä ei seuraa varmastikaan mitään hyvää. Toki jos on terveydellisiä ongelmia tai sitten avoin suhde. Avoin suhde ei ole kuitenkaan yleensä se onnellinen parisuhde.

Sinulle se voi olla tärkeää, mutta ei välttämättä jokaiselle.
        Myös miehillä on vaihdevuodet ja seksuaalista haluttomuutta. Nuorilla jopa, kun kaiki on jo nähty ei mikään herätä enää mitään.

• Anonyymi

Oi oi, voimia. Ehkä sinun pitäisi puhua kunnolla rouvan kanssa. Sanot kaikki, mikä harmittaa. Empatia ja molemmin puolinen kunnioitus sekä avoimuus tärkeää. Jos urheilu vie voiton parisuhteesta, se kuulostaa riippuvuudelta. Silloin muu elämä kärsii, kun joku yksittäinen asia jyrää kaiken alleen. Silloin on nostettava kissa pöydälle ja puhuttava asiat halki puolison kanssa.

• Anonyymi

Tämähän se on mitä miehet ei tajua. On pakko saada se vimpan päälle timmi ja treenattu nainen, eikä ole mitään käsitystä mitä sellaisen vartalon ylläpito vaatii. Siinä ei pullaa syödä eikä ehditä leipoa kun pitää juosta päivittäin salilla ja lenkillä.

Olet itse valinnut kumppanisi, syytä itseäsi jos olet sen valinnan tehnyt väärin perustein. Samalla olet itse pettänyt kumppanisi, sillä olet muuttumassa siitä urheilullisesta miehestä jonka hän valitsi kohti tyypillistä vanhaa miestä, sohvaperunaa epäterveellisillä elämäntavoilla. Miehet valittavat jatkuvasti siitä, että eivät enää halua puolisoaan seksuaalisesti koska tämä on päästänyt itsensä lihomaan. Tässä asia vaikuttaa vain olevan toisinpäin. Ei siis ihme, että naisesi halut sinua kohtaan ovat kadonneet.

• Anonyymi

Jos ei vaimoa kiinnosta, niin hae seksi muualta. Itse olin jokunen vuosi sitten siinä tilanteessa, että seksi loppui vaimon yksipuolisella päätöksellä. En halunnut erota, enkä toisaalta elää elämääni ilman seksiä, joten lähdin hakemaan sitä muualta. Se tuli yllätyksenä, miten helppoa on löytää vakituisia seksikumppaneita. Mutta kumppanien kanssa tulee olla täysin avoin koko ajan, eli kyseessä on vain fyysinen suhde eikä se koskaan etene muuksi.

• Anonyymi

Eli olet tästä siis täysin avoin myös vaimollesi?

• Anonyymi

Miten voit mennä takuuseen siitä etteikö se muuksi muutu? Niin ja vaimolle olet myös avoin näistä lukuisista sivusuhteista joihin ei liity mitään tunteita. Vain ihanaa, antaumuksellista seksinautintoa? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet tästä siis täysin avoin myös vaimollesi?

Ei tuo ole asiasta kysynyt. Varmasti kysyisi, jos olisi kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit mennä takuuseen siitä etteikö se muuksi muutu? Niin ja vaimolle olet myös avoin näistä lukuisista sivusuhteista joihin ei liity mitään tunteita. Vain ihanaa, antaumuksellista seksinautintoa? 🤔

Jos lähtisi muuttumaan muuksi, niin se juttu loppuisi siihen. Sen, mitä kumppanien kanssa olen jutellut, niin henkinen yhteys on hyvin kaukana, koska ikäeroa on aika paljon. Ei minulla ole heidän kanssaan muuta yhteistä kuin seksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli surutta tartutat tietämättömälle sukupuolitaudit jne. Onneksi hän voi haastaa sinut siitä aikanaan oikeuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli seksi voi olla myös tunteetonta, raakaa jyystämistä jossa pääosissa on tissit, peppu, kalu ja onkalo.? Kuten normaaleissa parisuhteissakin joista puuttuu tunneyhteys ja seksi on pelkkää panemista.?

• Anonyymi

Orgasmi tuottaa keskinäistä kintymystä. Et siis saa orgasmeja lainkaan tai suljet kaikki muut tunteet se ympäriltä pois, loleroit kaiken , kuten luonnevikaiset usein tekee. Tunnekylmät ihniset ovat usein tuollaisia , seksi on jotain ihan muuta kuin intiimiä kanssakäymistä, siitä suljetaan kaikki henkilökohtaiset tunteet sivuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli surutta tartutat tietämättömälle sukupuolitaudit jne. Onneksi hän voi haastaa sinut siitä aikanaan oikeuteen.

Useimmat aikuiset ihmiset tietävät, mitä ehkäisy on ja miten sitä käytetään. Miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi? Et liity siihen mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orgasmi tuottaa keskinäistä kintymystä. Et siis saa orgasmeja lainkaan tai suljet kaikki muut tunteet se ympäriltä pois, loleroit kaiken , kuten luonnevikaiset usein tekee. Tunnekylmät ihniset ovat usein tuollaisia , seksi on jotain ihan muuta kuin intiimiä kanssakäymistä, siitä suljetaan kaikki henkilökohtaiset tunteet sivuun.

Toivon, että sinä pääset joskus siihen tilanteeseen, että sinulla on hyvä olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmat aikuiset ihmiset tietävät, mitä ehkäisy on ja miten sitä käytetään. Miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi? Et liity siihen mitenkään.

Kondomi ei suojaa paljoakaan, sillä taudinaiheuttajia on koko genitaalialueilla ja myös esimerkiksi suussa, ei vain kondomin peittämällä alueella. Muistakaa pettäjien puolisot oikeutenne kun tartunta tulee ilmi. Saatavat rahalliset korvaukset voivat olla merkittävät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että sinä pääset joskus siihen tilanteeseen, että sinulla on hyvä olla.

Minulla on suhteellisen hyvä olla. Entä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kondomi ei suojaa paljoakaan, sillä taudinaiheuttajia on koko genitaalialueilla ja myös esimerkiksi suussa, ei vain kondomin peittämällä alueella. Muistakaa pettäjien puolisot oikeutenne kun tartunta tulee ilmi. Saatavat rahalliset korvaukset voivat olla merkittävät!

Kysyin, miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi. Et näköjään osa selittää omaa käytöstäsi. Miten merkittävistä korvauksista puhut? Mennäänkö miljoonissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin, miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi. Et näköjään osa selittää omaa käytöstäsi. Miten merkittävistä korvauksista puhut? Mennäänkö miljoonissa?

Esimerkiksi tänä vuonna on uutisoitu tapauksesta, jossa mies sai lähes kaksi vuotta vankeutta ja määrättiin maksamaan noin 30 000 euroa korvauksia naiselle jolle tartutti herpeksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi tänä vuonna on uutisoitu tapauksesta, jossa mies sai lähes kaksi vuotta vankeutta ja määrättiin maksamaan noin 30 000 euroa korvauksia naiselle jolle tartutti herpeksen.

Oho. Laita linkki siihen uutiseen.
        Miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Laita linkki siihen uutiseen.
        Miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi?

Voit itse hakea verkosta. On näitä muitakin vastaavia tapauksia. Ihan hyvä lisä osituksen päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit itse hakea verkosta. On näitä muitakin vastaavia tapauksia. Ihan hyvä lisä osituksen päälle.

En voi, kun en tiedä, mitä tarkoitat. Miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi, kun en tiedä, mitä tarkoitat. Miksi tämä kuvioni saa sinut noin raivoihisi?

Huomaa kyllä, että olet älyllisesti rajoittunut. Koita nyt ymmärtää, että sinulle ja sinun kaltaisillesi, sekä toisaalta puolisollesi ja hänen kaltaisilleen, huomautetaan tässä vain siitä, että teoilla on seuraukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kyllä, että olet älyllisesti rajoittunut. Koita nyt ymmärtää, että sinulle ja sinun kaltaisillesi, sekä toisaalta puolisollesi ja hänen kaltaisilleen, huomautetaan tässä vain siitä, että teoilla on seuraukset.

Muuhun et sitten enää pystynyt kuin henkilökohtaisuuksiin menoon. Ihan omalla tasollasi liikut.

• Anonyymi

Seksin ja erityisesti lähesyyden tarve ei häviä minnekään, olipa ikä mikä hyvänsä ja on harmi, jos sitä ei ole koska jo se sinällään, siis se puute, aiheuttaa ärtymystä ja myös sitä kylmyyttä koska läheisyyden puute vieraannuttaa läheisyyden ja ihminen ei enää osaa ottaa vastaan sitä, saatikka antaa.

Asutte erillänne, joten se on oikeastaan plussaa tuossa tilanteessa, kumpikin voitte halutessanne vetäytyä omiin oloihin. Vaarana tietenkin se, että oma olo alkaa tuntua paremmalta kuin yhdessäolo. Naimisissa ette ole, eikä teillä ole ilmeisesti yhteisiä lapsiakaan, joten olette käytännössä vastuussa vain itsestänne ja yhdessä parisuhteestanne. Ero ei luultavasti olisi edes mikään katastrofi, jos siihen päättyisitte

• Anonyymi

Näin, ei ole mitään symbioottista suhdetta, kuin joillain ensirakastuneilla joiden on pakko olla koko ajan toisissaan kiinni.
        Itse en tuollaisessa riippuvuussuhteessa kestäisi elää. Jotenkin tuntuu että palaisi johonkin infantiiliseen lapsuuden tilaan jossa toinen voi kiristää milloin milläkin.

Jos läheisyyttä tai seksiä ei ole tarpeeksi, alkaa heti uhkailu sivusuhteen hankkímisesta tai kokonaan suhteesta lipeämisestä. Kuin eläisi tissiä imevän aikuisen miehen kanssa joka kiukkuaa kun tissiä ei saa aina kun haluaa.
        Jotenkin koko aloitus on kuin kiristyskirje kaikille naisille joita seksi ei kiinnosta: : " varokaa vain naiset, se mukava puoliso voi lähteä koska vaan jos seksiä ei tule tasaiseen tahtiin" ja toki näin sanoo ja sille nyökyttelee suurin osa miehistä jotka kertovan "onnettomasta" liitosta josta lähtivät ja nyt elämä on taas mallillaan kun kaikki on kiinni vain siitä naisen kiinnostuksesta ja halusta. Infantiilista touhua.
        Iso osa hakee sivusuhdetta joka tapauksessa, oli seksiä tai ei, on kuitenkin ollut jo niitä panosuhteita milloin kehenkin jo aiemminkin ollut, ruiippumatta siitä, haluaako tai eikö puoliso halua sitä seksiä niin usein kuin mies haluaa. Jotkut kun haluavat seksiä monta kertaa päivässä mikä jo viittaa siihen että seksillä korvataan omaa, yleistä omaa pahaa oloa.
        Ylipäätään uskoisin joka neljänellä on ulkopuolisia seksisuhteita riippumatta siitä, mitä vaimo tekee tai jättää tekemättä. Vähintään on prostituoitu- kokeiluja.
        On myös kuihtuneita suhteita kun mies joutuukin työttömäksi, ryhtyy ryyppäämään ja veltostuu sohvalle makaavakai makkaraksi vyötärönympärys pyöristyen.
        Tai ollaan itse seksuaalisesti jo haluttomia mutta syyllistetään haluttomuudesta naista tai väitetään ettei nainen halua, ryvetään itsesäälissä ja ruikutetaan palstoilla seksikielteisistä naisista vaikka itse ollaan niin haluttomia ettei mikään viisari värähdä kun " vaimo on lihava ja jäytänyt itsensä hoitamatta" ei sytytä enää "iharapallot."
        No, en tiedä mutta tietyntyyppinen manipulointiin ja uhkailuun , henkiseen manipulointiin koko juttu näyttää tähtäävän, juuri sellaiseen jossa itse kysytään ja "itse vastataan" saman tein ja luodaan vaikutelma kuin tämä ongelma on erittäin yleinen ja useampi mies on samoilla linjoilla.

Eli aloitus on kuin suoraan parisuhdemanipuloijan käsikirjasta.

• Anonyymi

Uliuli. Munat pölkylle ja järki päähän

• Anonyymi

😦😐🫤🤔😳😟🤨 siis mitä ihmettä, uhriutumistako..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiat tärkeysjärjestykseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnekylmyys on eri asia kuin jatkuva seksin ympärillä pyöriskely. . Parin välillä voi olla vahva tunneside vaikka seksiä ei ole ollut vuosikaisiin. Toista ymmärtää jo pelkästä katseesta tai lauseen puolikkaasta. On keskinäistä huumoria, hauskuutta, lämpöä, yhteenkuuluvuutta, turvallisuuden tunnetta ja intiimiä lähestä tunnetta , on koskettamista , halaamista, suukottelua mutta ei seksiin liittyvää intohimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnekylmyys on eri asia kuin jatkuva seksin ympärillä pyöriskely. . Parin välillä voi olla vahva tunneside vaikka seksiä ei ole ollut vuosikaisiin. Toista ymmärtää jo pelkästä katseesta tai lauseen puolikkaasta. On keskinäistä huumoria, hauskuutta, lämpöä, yhteenkuuluvuutta, turvallisuuden tunnetta ja intiimiä lähestä tunnetta , on koskettamista , halaamista, suukottelua mutta ei seksiin liittyvää intohimoa.

Tuo on ymmärrettävää. Kunhan et ole painostanut. Vaatinut vinkunut vongannut. Jos ei häntä kiinnosta niin ei. Ja jos et itse himojasi hillitse niin voivoi.🤷‍♀️💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ymmärrettävää. Kunhan et ole painostanut. Vaatinut vinkunut vongannut. Jos ei häntä kiinnosta niin ei. Ja jos et itse himojasi hillitse niin voivoi.🤷‍♀️💩

Minähän en painosta ketään yhtään mihinkään. Ei ole tarvetta, enkä sellaista harrasta, en edes hyväksy sellaista käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän en painosta ketään yhtään mihinkään. Ei ole tarvetta, enkä sellaista harrasta, en edes hyväksy sellaista käytöstä.

😆😃🤪...apua...pitäisi varmaan keksiä joku merkki millä erottautua muista ettei luulla jokaista mielipidettä mun kirjoittamaksi..
        Vaikka tämmönen
        👁️....tai .🐝......tai..🌳....🌍....👩🏻‍💻..?.
        Minkähän noista valitsisi...

• Anonyymi

Hänellä on uusi mies. Urheilu on kulissi.

• Anonyymi

Niin sekin voi olla mahdollista , kukapa tietää. Mutta voi olla niinkin että hän saa kaiken tarvitsemansa myös tuon urheiluharrastuksen kautta.
        Ihmiset, niin naiset kuin miehetkin ovat erilaisia. Se mikä itselle on todella tärkeää, voi toiselle olla merkityksentöntä ja ihmiset ennen kaikkea- myös muuttuvat, koko ajan.
        Parisuhde ja siihen liittyvät asiat muuttavat tärkeysjärjestystä ja joslus aiemmin niin oleellinen ja merkityksellinen asia , menettää merkityksensä ja joku muu asia tulee sen tilalle.

• Anonyymi

Asenteet kuntoiluun ja seksiin lienevät kovin riippuvia yksilöistä?
      Meillä vaimoni tukee varausitta kuntoiluharrastustani.
      Jäätyäni lopullisesti "eläkkeelle" 57 vuotisena elin 3 rentoa vuotta mutta huolestuin terveydestäni ja aloin uhraamaan ensin viikon 5:n päivän aikana salille noin 2h/krt.
      Sittemmin 6:na päivänä viikossa.
      Vaimoni vaihdevuodet alkoivat 5-kympin tietämissä ja muusta syystä johtuva lääkitys esti homonihoidon. Hankki yöpöydälleen liukkarituubin.
      Jossakin vaiheessa siitäkin oli luovuttava ja siirryttävä muihin kuin peneratio seksin muotoihin.
      Keskustellessamme aiheesta hän sanoi saavansa osan tyydytyksestä siitä kun näkee minun nauttivat. Toimii vielä 8-kymppisenäkin. Vaimo on 5-vuotta nuorempi.
      Kullakin pariskunnalla lienee oma kokemuksensa eikä asioita voi yleistää.

Ilkeintä mitä vaimoni on minulle sanonut oli lausahdus eräällä Espanjan luumuilullamme. Naukkailin päivittäin kohtuullisesti hoitaen arkiasiat häiriöittä.
      Alkoholilla on ainakin minuun iän karttuessa lamaannuttava vaikutus.
      Vaimoni ilkeys: "Naukkailusi antaa minullekin lomailun tunteen"!
      Eiks oo ilkeetä?

• Anonyymi

🤔😦🙄😏Hah..kesti aikansa ennen tajusin vitsin ytimen. Niin, tuon voi toki sivuuttaa ihan siten että hän tarkoitti juomistasi ja ehkä sen seurauksena käytöksesi oli hilpeämpää ja rennompaa?
        Toki lausahduksen voi tulkita monella tapaa, riippuen nyt omasta käytöksestäsi miten se poikkeaa siitä kun olet selvinpäin. Monet rentoutuvat ja ovat vilkkaampia pienessä sievässä, kunhan eivät sorru ylenpalttiseen ryypiskelyyn mikä taas saattaa joissain laukaista ikävääkin käyttäytymistä mahdollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔😦🙄😏Hah..kesti aikansa ennen tajusin vitsin ytimen. Niin, tuon voi toki sivuuttaa ihan siten että hän tarkoitti juomistasi ja ehkä sen seurauksena käytöksesi oli hilpeämpää ja rennompaa?
        Toki lausahduksen voi tulkita monella tapaa, riippuen nyt omasta käytöksestäsi miten se poikkeaa siitä kun olet selvinpäin. Monet rentoutuvat ja ovat vilkkaampia pienessä sievässä, kunhan eivät sorru ylenpalttiseen ryypiskelyyn mikä taas saattaa joissain laukaista ikävääkin käyttäytymistä mahdollisesti.

Toki jos tuosta irrottaa tuon : alkoholilla on ainakin minuun iän karttuessa lamaannuttava vaikutus " ja lisää siihen vaimon toteamuksen; " naukkailusi antaa minullekin lomailun tunteen"
        Toki tietty vaikutelma tuosta voi seurata?
        Olet naukkaillut eikä seksi onnistu siitä syystä? Näin tulkitsen. Ja toisaalta sitten tämä vaimon tokaisu lomailusta menee toisaalta ristiin taas sen kanssa mitä vaimosi on todennut aiemmin; nauttii sinun nautintosi katsomisesta. Eli edustaa juuri tuota uhrautuvaa, itsensä unohtavaa seksiä jonka on siis todettu lopulta vahingoittavan suhdetta joissain tutkimuksissa mutta on n i i i i n tyypillistä.
        No, en osaa sanoa tuohon mitään. Toki jos asia - vaikka lamaannuttavuus on heikentänyt aktiviteettia tai kyvykkyyttä niin se on monesti arka paikka miehelle.
        Tässä muuten näkyy juuri se miten penetraatiokeskeistä seksi on joissain suhteissa.
        Kun tosiasiallisesti se seksi on paljon muutakin kuin vain yhdyntä. Ja siksi monet miehet ovat pettyneitä koska heidän käsityksensä seksistä on niin suppea ja huipentuu juuri tiettyyn asiaan.
        🙄😐😟..en oikein jaksa ymmärtää että ikäihmisilläkin on noin ahtaita ja normatiivisia käsityksiä.

Ei ihme että ollaan tyytymättömiä kun kaiken on aina päädyttävä johonkin huipennukseen,laukeamiseen ja mikään muu ei sitten oikein merkitsekkään mitään, eikä ole sitä oikeaa seksiä. Tai sitten olen tulkinnut vääron?
        Tuosta tulee kyllä sellainen vaikutelma että seksi loppujen lopuksi ei ole mikään rakkaudenosoitusta lainkaan vaan itseasiassa aika itsekeskeistä touhuilua. Jos ei muutoin nauti toisen läheisyydestä ellei aina tuloksena ole orkku vaginaan.
        Eli jännitteet on pakko saada ja pitää saada purettua saman tein, kun niitä niitä voisi säännöstelläkin? Ja kasvattaa vähän kerrallaan...joka kerta jännitteiden purkaminen johtaa ennen pitkään kyllästymiseen ja jännitteiden luomisen äärimäiseen vaikeuteen, näin tulkitsen.
        Voin olla väärässäkin.. Seksin jännitteiden luomisen ja purkamisen helppous johtaa siis noidankehään jossa mikään ei lopulta tyydytä?

Sitä voisi verrata ruoan ahmisiseen, vatsa pitää saada heti täyteen tai pienekin nälän tunne tyydytettyä , jokainen mieliteko täytettyä , muutoin ei olla onnellisia ja erilaista ruokaahan tässä maailmassa riittää samoin kuin seksiin virittäytymiseen materiaalia ja yllykkeitä/ kimmokkeita, myös oman psyyken ulkopuolelta eikä vain ihmisen sisältä spontaanisti kumpuavana ja aitona halukkuutena.. Oikeana nälän tunteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perisuomalainen käsitys alkoholin nauttimisesta on "paljon ja nopeasti".
        Minulla se ei ole koskaan häirinnyt arkisten asioiden hoitamista. Töissä olin tietenkin ehdottoman alkoton.
        Nuo tarkoittamani lomajaksot olivat 1kk - 3kk mitaisia joiden aikana minä hoidin kaikki taloustyöt tiskausta lukuun ottamatta. Suunnittelin sapuskat, kuten kotioloissakin. Ostin ja valmistin pöperöt ja katoin pöydän.
        Samoin kaikki muutkin asiat.
        Olen edelleenkin hyvässä fyysisessä kunnossa kunhan ei tarvitse juosta pitempiä matkoja eikä hypätä kolmiloikkaa.
        Olemme eläneet vaimoni rytmin mukaan yli 20 vuotta. Tarkoittaa hänen aloitteellisuuttan.
        En ehdottele, en painosta enkä edes vihjaile.
        Tuo "ilkeä" lausahdus on tuolta edeltävältä ajalta ja sisältänee ajatuksen, että joskus riittää vähempikin.
        Kuten sanoin, seksi on paljon muutakin kuin penetratiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perisuomalainen käsitys alkoholin nauttimisesta on "paljon ja nopeasti".
        Minulla se ei ole koskaan häirinnyt arkisten asioiden hoitamista. Töissä olin tietenkin ehdottoman alkoton.
        Nuo tarkoittamani lomajaksot olivat 1kk - 3kk mitaisia joiden aikana minä hoidin kaikki taloustyöt tiskausta lukuun ottamatta. Suunnittelin sapuskat, kuten kotioloissakin. Ostin ja valmistin pöperöt ja katoin pöydän.
        Samoin kaikki muutkin asiat.
        Olen edelleenkin hyvässä fyysisessä kunnossa kunhan ei tarvitse juosta pitempiä matkoja eikä hypätä kolmiloikkaa.
        Olemme eläneet vaimoni rytmin mukaan yli 20 vuotta. Tarkoittaa hänen aloitteellisuuttan.
        En ehdottele, en painosta enkä edes vihjaile.
        Tuo "ilkeä" lausahdus on tuolta edeltävältä ajalta ja sisältänee ajatuksen, että joskus riittää vähempikin.
        Kuten sanoin, seksi on paljon muutakin kuin penetratiota.

Lisäys. On tunnustettava ettei 8-kymppinen ukko ole missään huippuun viritetyssä "suorituskunnossa"!
        Huomautus. "Osa nautintoa"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys. On tunnustettava ettei 8-kymppinen ukko ole missään huippuun viritetyssä "suorituskunnossa"!
        Huomautus. "Osa nautintoa"!

Kahdeksankymppinen 😲?
        Vaimo 75v.
        Molemmat siis rauhoittuneet tai ollut rauhoittuneena jo aiemmin ja nyt sinä rauhoittumaan päin?. 😃
        No ei voi muuta sanoa kuin että kadehtittava parisuhde ja unelmamies vaimolla. Täydellinen tai just sopiva,....hmm...jokin teitä on pitänyt yhdessä ja pitää edelleen, onko se ikä, "huoltovarmuus", tottumus, rakkaus, keskinäinen ymmärtäminen, arvostus, suhteesta saatu lämpö, turvallisuus vai kiintymys, mitä merkitystä sillä oikein on? Pääasia että olette tyytyväisiä.
        Onneksi olkoon, on todellakin kiva lukea myös tällaisista suhteista..se on lohdullista ja hyvää oloa tuottavaa..🤗🥰😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahdeksankymppinen 😲?
        Vaimo 75v.
        Molemmat siis rauhoittuneet tai ollut rauhoittuneena jo aiemmin ja nyt sinä rauhoittumaan päin?. 😃
        No ei voi muuta sanoa kuin että kadehtittava parisuhde ja unelmamies vaimolla. Täydellinen tai just sopiva,....hmm...jokin teitä on pitänyt yhdessä ja pitää edelleen, onko se ikä, "huoltovarmuus", tottumus, rakkaus, keskinäinen ymmärtäminen, arvostus, suhteesta saatu lämpö, turvallisuus vai kiintymys, mitä merkitystä sillä oikein on? Pääasia että olette tyytyväisiä.
        Onneksi olkoon, on todellakin kiva lukea myös tällaisista suhteista..se on lohdullista ja hyvää oloa tuottavaa..🤗🥰😍

Olen kiteyttänyt tilanteen ilmaisuun "vuosien saatossa kiima vähenee mutta kiintymys kasvaa".

• Anonyymi

Joskus vaan toivoisi miehiltä hieman empatiaa naisten vaihdevuosien suhteen. Ne ovat suuri mullistus naisen kehossa ja tavalaan niihin liittyy myös uuden identeetin hakeminen. Varmasti myös voi tuntea itsensä ettei ole enää haluttava yms. Jos paikat kuivuu se myöskin koskee. Hormoni myrsky on valtaisa samoin kaikki fyysiset oireet. Kyllä se nainen siitä tasoittuu ajan myötä ja varmaan seksuaallisuuskin löytyy kunnes taas omakeho alkaa tuntumaan taas omalle.

• Anonyymi

Samaa mieltä, hyvin ilmaisit ajatuksesi.👍

• Anonyymi

Sitten monilta unohtuu sekin että ihmisillä voi olla jokin sairaus,joka vaikuttaa seksielämään. Joiltain poistetaan kohtu ja munasarjat jo aikaisesa vaiheessa ennen vaihdevuosiakin eikä hormonimorvaushoito auta asiaa.
        On myös paljon muita sairauksia, on avannetta tai muuta joka vaikutta heti siihen että ihmisestä tulee toista sukupuolta välttelevä eikä seksisuhteet kiinnosta. Ihminen tuntee olevansa täysin silvottu ja kehäraakki eikä tunne kelpaavansa enää yhdellekään.
        Samoin miehiltä voidaan poistaa kivekset kivessyövän vuoksi. Kaikki tuo vaikutta ihmiseen. Jotkut tekevätkin aika radikaalin ratkaisun eli luopuvat pysyvästi parisuhdetoiveista jo siksikin että tietävät ettei seksielämä tule koskaan olemaan toisen eikä itsensä kannalta katsottuna toivotunlaista. Ovatko nämä ihmiset arvottomampia kun muut? Eivät ole.

• Anonyymi

Itseä kiinostaa myös paljon henkiset arvot?
      Alussa meni hyvin, urheilu yhdisti ( nyt se enemmänkin erottaa?? )
      Alkaa kyllästyttää koko homma..
      Läheisyys enemmänkin tärkeää ennen seksiä...
      Ei asuta yhdessä..

Kysymys: mikä kyllästyttää eniten?
      Rouvan itsekeskeisyys, kärttyisyys , valittavuus, vihaisuus vai riitaa haastavuus vai se että urheilu on tärkeintä? Empatiakyvyttömyys ja se että elämä tuntuu pyörivän oman navan ympärillä?

Rouvan elämä tuntuu olevan yhtä suorittamista...

Eli rouvalla ei riitä kiinnostusta läheisyyteen eikä henkisiin arvoihin?

Mitä hyviä ominaisuuksia suhteessanne ja naisessa on?

Koska näyttää siltä että ainakin nyt näet vain kaikki negatiiviset asiat.

Näitä hyviä ominaisuuksia ja yhdistäviä asioita kannattaa miettiä. Kummat voittaa?
      Mitä tapahtuu jos suhde loppuu?
      Minkälaiseksi oma elämä muodostuu suhteen loppumisen jälkeen?
      Mitä sen jälkeen?

👁️

• Ihmettelen että tuon näköinen äijä saa tuollaisen daamin. Mutta ei hän tietysti ole mikään köyhä tavis ukkeli. Ja taatusti on vientiä ja jonoa oven takana... En ole kade, vaan nostan hattua hänelle. Tasan ei käy onnen lahjat.

• Anonyymi

Siis mitä, mistä tiedät ninkänäköisestä henkilöstä on kyse? Ahaa..
        Puhutko nyt Linnan itsenäisyysjuhlista ja siellä tietystä henkilöstä jolla on uusi daami? Jos puhumme samasta henkilöstä niin ole samaa mieltä. Ruma äijä mutta nainen on kuin ensimäisen luokan escort. Voihan olla että daami on vuokrattu esittämään uutta kumppania?
        Tai sitten ei?

👁️

• Anonyymi kirjoitti:

Puhutko nyt Linnan itsenäisyysjuhlista ja siellä tietystä henkilöstä jolla on uusi daami? Jos puhumme samasta henkilöstä niin ole samaa mieltä. Ruma äijä mutta nainen on kuin ensimäisen luokan escort. Voihan olla että daami on vuokrattu esittämään uutta kumppania?
        Tai sitten ei?

👁️

Juuri näin... Mutta en tuomitse, en yhtään. Kateellinen voin olla toki, kun ei itsellä ole mitään saumaa. Mutta näillä mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten ei?

👁️

Escortin vuokraus ei ole mikään uusi asia, sitä ovat ulkomailla käyttäneet merkittävissä asemissa olevat miehet kuin naisetkin. Suhde pysyy loppuun asti " sakaisena" ja tulee esiin " yllättäen" täysin uutena juttuna ja sitä pidetään hissukseen yllä, aina tarpeen vaatiessa taas escort tulee näytille.

👁️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Escortin vuokraus ei ole mikään uusi asia, sitä ovat ulkomailla käyttäneet merkittävissä asemissa olevat miehet kuin naisetkin. Suhde pysyy loppuun asti " sakaisena" ja tulee esiin " yllättäen" täysin uutena juttuna ja sitä pidetään hissukseen yllä, aina tarpeen vaatiessa taas escort tulee näytille.

👁️

Korjaus: salaisena
        👁️

• Anonyymi kirjoitti:

👁️

Lehdistö kylläkin kirjoittelee uudesta rakkaasta, eikä escortista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Totta kai, tuossa asemassa oleva mies kelpaa naama ruvellakin koska hänen kauttaan kaunis nainen saa julkisuutta ja näkyvyyttä kuin myös tiettyä asemaa. Aina.
        Rumalla naisella ei tietenkään ei ole samoja mahdollisuuksia millään muotoa. Ruma nainen pärjää älyllään ja lahjoillaan, kaunis nainen vain olemalla kaunis ( Sanna Marin ja muutama muu poikkeuksena) ja kauneuttaan hyödyntämällä seukkaamalla julkisuudessa olevien miesten kanssa ja kyllähän tuosta miehestä näkee että on mahtavan ylpeä " saaliistaan" ja esittelee sitä kuin mitä tahansa kruununjalokiveä.
        Oikein myhäilee näkyvästi kuten jokunen muukin julkiruma mies joka on saanut onkeensa itseään huomattavasti kauniimman puolison.
        Eli kyllä miehet brassailevat naisillaan ilman muuta. Se näkyy jo kuvissakin, niin läpinäkyvää että huhuhuh...tuollaiset juhlat obat nimenomaan braissailua varten ja niissä esitellään hankittua saalista ja kohotellaan itsetuntoa.
        Kaunis nainen puolisons nimenomaan kertoo miehen valta- asemasta ihnisyhteisössä. Näin se vain on. Ja kaunis nainen tietää arvonsa joten tuo brassailu on molemminpuolista. Naisella on varaa valita tunnettu, valta- asemassa oleva, julkisuuden henkilö jolla lienee myös varallisuutta kohtuullisesti. Toki tuo kaurabisneksellä rikastunut miljonääri haksahti kauniisen rikolliseen mutta kerankos sitä mieskin erehtyy. Ei selvittänyt taustoja vaan lankesi ulkonäköansaan kuten niin monet muutkin.
        Nyt nainen elää hulppeaa elämää miljonäärin kainalossa ja on patologinen kleptomaani ilmeisesti. Ainakin jäänyt kiinni vielä tämän vuoden puolella varastelusta, mutta sängyssä varmasti mitä parhain rakastaja ja kiihoittava seksuaalisesti..😛

Eli seksuaalinen viehättävyys riippuu naisen ulkonäöstä koska kuten juuri totesit, kateeksi käy eli jokainen mies hakee tuollaista naista ja jos ei löydä eikä sellaista saa, on tyydyttävä rupikonniin joita sitten hmm..no, käytetään mihin käytetään ..koska ruma nainen ei ole oikeasti haluttu seksuaalisesti koska ei ole kaunis, kaikki muu on petosta ja valheellisuutta.
        On vain kestettävä se tosiasia ettei ole seksuaalisesti minkään arvoinen oikeassa elämässä vaan aina joku korvike jollekkin jota mies ei koskaan saa.
        .
        👁️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No joo, myönnetään meni överiksi, myönnetään, ei ole ecortista kyse mutta kyllä muualla maailmalla toki näitä escortteja esiintyy. Ei Suomessa ehkä.😆eikä missään tuollaisissa juhlissa..hitsi miten meninkään taas nolaamaan itseni..😖

👁️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai, tuossa asemassa oleva mies kelpaa naama ruvellakin koska hänen kauttaan kaunis nainen saa julkisuutta ja näkyvyyttä kuin myös tiettyä asemaa. Aina.
        Rumalla naisella ei tietenkään ei ole samoja mahdollisuuksia millään muotoa. Ruma nainen pärjää älyllään ja lahjoillaan, kaunis nainen vain olemalla kaunis ( Sanna Marin ja muutama muu poikkeuksena) ja kauneuttaan hyödyntämällä seukkaamalla julkisuudessa olevien miesten kanssa ja kyllähän tuosta miehestä näkee että on mahtavan ylpeä " saaliistaan" ja esittelee sitä kuin mitä tahansa kruununjalokiveä.
        Oikein myhäilee näkyvästi kuten jokunen muukin julkiruma mies joka on saanut onkeensa itseään huomattavasti kauniimman puolison.
        Eli kyllä miehet brassailevat naisillaan ilman muuta. Se näkyy jo kuvissakin, niin läpinäkyvää että huhuhuh...tuollaiset juhlat obat nimenomaan braissailua varten ja niissä esitellään hankittua saalista ja kohotellaan itsetuntoa.
        Kaunis nainen puolisons nimenomaan kertoo miehen valta- asemasta ihnisyhteisössä. Näin se vain on. Ja kaunis nainen tietää arvonsa joten tuo brassailu on molemminpuolista. Naisella on varaa valita tunnettu, valta- asemassa oleva, julkisuuden henkilö jolla lienee myös varallisuutta kohtuullisesti. Toki tuo kaurabisneksellä rikastunut miljonääri haksahti kauniisen rikolliseen mutta kerankos sitä mieskin erehtyy. Ei selvittänyt taustoja vaan lankesi ulkonäköansaan kuten niin monet muutkin.
        Nyt nainen elää hulppeaa elämää miljonäärin kainalossa ja on patologinen kleptomaani ilmeisesti. Ainakin jäänyt kiinni vielä tämän vuoden puolella varastelusta, mutta sängyssä varmasti mitä parhain rakastaja ja kiihoittava seksuaalisesti..😛

Eli seksuaalinen viehättävyys riippuu naisen ulkonäöstä koska kuten juuri totesit, kateeksi käy eli jokainen mies hakee tuollaista naista ja jos ei löydä eikä sellaista saa, on tyydyttävä rupikonniin joita sitten hmm..no, käytetään mihin käytetään ..koska ruma nainen ei ole oikeasti haluttu seksuaalisesti koska ei ole kaunis, kaikki muu on petosta ja valheellisuutta.
        On vain kestettävä se tosiasia ettei ole seksuaalisesti minkään arvoinen oikeassa elämässä vaan aina joku korvike jollekkin jota mies ei koskaan saa.
        .
        👁️

Onneksi niin maallinen asia kuin seksi on naisten kaltaisille jumalolennoille täysin merkityksetön asia, jolloin esiin nostamasi seksuaalinen arvo on arvoton arvo. Vain mies on niin alkeellisella tasolla, ettei voi elää ilman seksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi niin maallinen asia kuin seksi on naisten kaltaisille jumalolennoille täysin merkityksetön asia, jolloin esiin nostamasi seksuaalinen arvo on arvoton arvo. Vain mies on niin alkeellisella tasolla, ettei voi elää ilman seksiä.

Miesten vihaaja puhuu siinä.

• En minä vihaa ketään. Olen hyvin objektiivinen tarkkailija.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä vihaa ketään. Olen hyvin objektiivinen tarkkailija.

Eiköhän se yksi kohta tule tänne copy-pastaamaan sinun läski-mummo-kommentteja.

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se yksi kohta tule tänne copy-pastaamaan sinun läski-mummo-kommentteja.

Sillä taitaa olla bookmarkeissa kaikki minun juttuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kuinka paljon tai merkitykselliseksi seksi jonkun elämässä muuttuu on yksilöllistä. Toisille se on koko elämä, joillekin toki tärkeä muttei merkittävin ja sitä ilman voi elää pitkiäkin jaksoja ja toisille lähes merkityksetöntä. Sen verran se kuitenkin jo oppimisen ja yhteisöllisyyden ja kulttuurin kautta merkitsee ettei se ole ihan yhtä tyhjän kanssa. Lienee paljon kyse myös siitä mihin meitä on opetettu. Jos kuulet jatkuvasti kuinka tärkeää seksi on se muuttuu omassa päässäsikin tärkeimmäksi asiaksi. Jos taas sitä ei noteerata, niin voi olla ettet kiinnitä asiaan mitään huomiota. Kyllä se on pitkälti myös yhteisön ja kulttuurin kysymys ja miten asiaa painotetaan missäkin yhteydessä?
        👁️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kuinka paljon tai merkitykselliseksi seksi jonkun elämässä muuttuu on yksilöllistä. Toisille se on koko elämä, joillekin toki tärkeä muttei merkittävin ja sitä ilman voi elää pitkiäkin jaksoja ja toisille lähes merkityksetöntä. Sen verran se kuitenkin jo oppimisen ja yhteisöllisyyden ja kulttuurin kautta merkitsee ettei se ole ihan yhtä tyhjän kanssa. Lienee paljon kyse myös siitä mihin meitä on opetettu. Jos kuulet jatkuvasti kuinka tärkeää seksi on se muuttuu omassa päässäsikin tärkeimmäksi asiaksi. Jos taas sitä ei noteerata, niin voi olla ettet kiinnitä asiaan mitään huomiota. Kyllä se on pitkälti myös yhteisön ja kulttuurin kysymys ja miten asiaa painotetaan missäkin yhteydessä?
        👁️

Kyllä naiset ovat aikaa sitten kyllästyneet tuohon seksistä jankkaamiseen, ja mitä enemmän jankataan sitä enemmän se vain etoo. Valitettavasti miesten hormonituotanto aiheuttaa sen, että he ovat seksin orjia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä naiset ovat aikaa sitten kyllästyneet tuohon seksistä jankkaamiseen, ja mitä enemmän jankataan sitä enemmän se vain etoo. Valitettavasti miesten hormonituotanto aiheuttaa sen, että he ovat seksin orjia.

Siinä olet oikeassa kyllä. Mutta on silti mukavaa olla mies, etenkin jos sattuu saamaan kaunista naista.

• Anonyymi

Perimiehinen valitus, vaimo ei anna pillua, kertoo oikein luettuna ja ymmärrettynä kaiken.
      Tosin nämä valittajat eivät sitä ymmärrä vaikka joku sattuisi tämän lukemaankin.
      Jos tulee hieman pois sanonnasta "tuotamme toisillemme hyvää mieltä" niin arkisissakin asioissa kumppanin huomiominen saattaa kannattaa.
      Kun vaimoni oli marketissa osa-aikaisessa työssä hänen työaikansa loppui silloin lauantaisin klo15.
      Vaimoni palasi töistä siivotun rinnetalon keittiön valmiiseen kahvipöytään.
      Lastemme kanssa teimme jokainen lauantai perussiistin.
      Ei vaadi paljoakaan mielikuvitusta ymmärtää tunnelmat jos koo huusholli olisi ollut rupukunnossa. Osa on mukavuutta ja osa mielihyvää huomioimisesta.
      "Pillusta" ei neuvoteltu muulloinkaan vaan asiat hoituivat molempien mielen mukaan.

• Anonyymi

Olette te. Jotenkin etoo niin etten pysty edes viestejänne lukemaan. Se mitä haluatte on oman jalkojenne välissä. Oma minä. Ja mun muna. Ei ihme että olette sinkkuja jätettyjä tai jättäjiä. Voi hyvää päivää! 💩

• Anonyymi

Jos et saa pillua. Avaa pornokanava ja vedä käteen. Johan rupeaa muijaa vituttamaan. Sanot sitten, että on niin hyvän näköisiä naisia, eikä mitään valaskaloja.

• Anonyymi

Ei ihme että olet jätetty.

• Anonyymi

Todella halventavasti ilmaistu naisista ja tuo alatyylinen kielenkäyttö, hyi..en katsoisi ja kuuuntelisi päivääkään tuollaista miestä. Jotenkin tulee inhottava likainen o,o tuollaisista miehistä. Kaikki mihin ne koskee tai kajoaa muuttuu likaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella halventavasti ilmaistu naisista ja tuo alatyylinen kielenkäyttö, hyi..en katsoisi ja kuuuntelisi päivääkään tuollaista miestä. Jotenkin tulee inhottava likainen o,o tuollaisista miehistä. Kaikki mihin ne koskee tai kajoaa muuttuu likaiseksi.

Esineellistävä ilmaisutyyli ja varmaan myös muutoinkin puhetyyli naisista puhuttaessa......🤔😦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esineellistävä ilmaisutyyli ja varmaan myös muutoinkin puhetyyli naisista puhuttaessa......🤔😦

Ehkä oikeampi sana olisi eriyttävä puhetyyli, seksi on irroitettu inhimilisestä intiimistä ja vuorovaikutuksellisesta kohtaamisesta täysin. Toki tuolloin myös usein esineellistetään toinen.

• Anonyymi

En usko, että tulee asia muuttumaan. Kun teillä ei ole yhteisiä sitoumuksia (perhe/omaisuus), niin suosittelen jatkamaan matkaa ja etsimään jotain muuta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe