Neljäs luukku avautuu

Maailma tänään avartuu. 🗺️🚗
Hyvää huomenta. ☕🥐

81

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ☕️👩huomenta tuli nukuttua huonosti, yskittää

      • Voi harmia. Juo jotain lämmintä.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Miltä tuntuu mies olla siellä himassa jumissa hampurilaispaperien keskellä?

      • Miksi kiinnostaa tietää? En ole jumissa, enkä myöskään ole hampurilaispaperien keskellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi kiinnostaa tietää? En ole jumissa, enkä myöskään ole hampurilaispaperien keskellä.

        Siellä istut läävässäsi yksin ja pälyilet ikkunasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä istut läävässäsi yksin ja pälyilet ikkunasta

        Mikä siinä sinua liikuttaa?


    • Anonyymi

      Turha sun on luukkuas availla
      Ei sinne kuitenkaan kukaan tule. Mene sen sijaan maanantaiaamuna TÖIHIN.

      • Anonyymi

        Kuka jaksaa pakkastakin -20 öitä 💤


      • Ei tarvitse tänään mennä. Läl läl lää.


      • Anonyymi

        Onko tämäkin miehen hahmo nykyään joku muu? Onko etäpäivä oletko persona non grata?


    • Miksi on ikävää kun Neljäs luukku avautuu?

      • Vie sinäkin kyselysi jonnekin muualle.


      • Missä se sinun oma ikäväsi on? Enpä ole nähnyt sinunkaan täällä tekevän mitään muuta kuin trollailevan ympäriinsä multinikkeinesi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Vie sinäkin kyselysi jonnekin muualle.

        Mitä, onko täällä jokin siirrä toiminto?


    • Anonyymi

      Huomenta, ja mukavaa maanantaita :)
      Pitääkö maalämpö muuten kodin lämpimänä pakkasilla.
      Suora sähkö maksaa....hrrrrr

      • Hyvää maanantaita. Kyllä asunnossa on 20 astetta lämmintä. Haluaisin että olisi enemmän, mutta taloyhtiö siitä päättää missä asteissa asukkaiden on värjöteltävä. Vaatteita voi aina pukea päälle enemmän. Kesällä helteillä, tämä asunto on jatkuvasti yli 30 asteinen.


    • Anonyymi

      Hyvää päivää tylsä maanantai 🙋‍♂️👌

      • Miksi on tylsä? Jos olisi työpäivä, nyt niin tämä olisi vielä tylsempi.


    • Olen vain tällainen vanha paska...

      • Anonyymi

        Samoin.


      • Anonyymi

        Ei kannata itseään ruoskia. Anna se muiden hinnaksi kun käry käy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata itseään ruoskia. Anna se muiden hinnaksi kun käry käy

        Minä en ole ansainnut mitään hyvää elämääni. Vain pelkkää paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata itseään ruoskia. Anna se muiden hinnaksi kun käry käy

        Hinnaksi siis elikkäs hommaksi. Ikävää kyllä, tuskin kukaan haluaa syntyä predaattoriksi vai mitä ätmi nyt vaan kestä seuraukset


      • Anonyymi

        Kuulostaa melko eksoottiselta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole ansainnut mitään hyvää elämääni. Vain pelkkää paskaa.

        Miksi näin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin?

        Kysy vaikka Jumalalta. Minä en tiedä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kysy vaikka Jumalalta. Minä en tiedä.

        Mä en näkis et esim. se et sul on työpaikka, katto pään päällä ja lapsia on kakkaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole ansainnut mitään hyvää elämääni. Vain pelkkää paskaa.

        Ootkos koskaan käynyt näin suomi nai sivustolla?


    • Anonyymi

      💕💕

    • Anonyymi

      Talvisen hyvää huomenta-päivää päivääsi. Pari höyryävää kupposta kahvetta hörpitty ☕️, lisäkuumennettu mikrossa.

      • Kylmää talvipäivän aurinoa. 🌞


    • En usko enää rakkauteen.

      • Anonyymi

        Ton yhen tyypin mukaan rakkautta on niin kauan kun on eritteiden vaihtoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ton yhen tyypin mukaan rakkautta on niin kauan kun on eritteiden vaihtoa.

        Eipä minulla ole sitäkään. Eikä mitään. Aurinkoinen päivä joulukuun. Kohta pimeys laskeutuu. Lähden kauas pois. ❄️


    • Anonyymi

      Sama täällä☕️👩🥐 kaffetta

      • Join juuri. Uudet renkaat autoon nyt ja sitten lähden kauas kotoa. ☕🚗🗺️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Join juuri. Uudet renkaat autoon nyt ja sitten lähden kauas kotoa. ☕🚗🗺️

        Ok mihin suuntaat👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok mihin suuntaat👩☕️

        Pääkaupunkiin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pääkaupunkiin...

        tyttöjä katselee


      • Anonyymi kirjoitti:

        tyttöjä katselee

        Ei kiinnosta enää. Elän selibaatissa lopun elämäni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta enää. Elän selibaatissa lopun elämäni.

        mikä noin vituttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mikä noin vituttaa?

        Elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Elämä.

        mitäs uutta sulla on tapahtunut kun nyt noin vituttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitäs uutta sulla on tapahtunut kun nyt noin vituttaa?

        Kuka kyselee? Ei mitään varsinaisesti uutta. En saa puhua täällä mistään, asiaan liittyvästä. Elämäni vaan on pelkkää paskaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta enää. Elän selibaatissa lopun elämäni.

        Miks? Koska sua yli 30 vuotta nuorempi tyttö löys rakkauden jostain muualta? Se on yks ihminen. Siel pääkaupunkiseudul niit ihmisii on reilu miljoona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks? Koska sua yli 30 vuotta nuorempi tyttö löys rakkauden jostain muualta? Se on yks ihminen. Siel pääkaupunkiseudul niit ihmisii on reilu miljoona.

        Ei ne ole ne miljoonat nuoret muutkaan minusta kiinnostuneita ja mitkään vaihdevuosimummelit ei nappaa yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks? Koska sua yli 30 vuotta nuorempi tyttö löys rakkauden jostain muualta? Se on yks ihminen. Siel pääkaupunkiseudul niit ihmisii on reilu miljoona.

        Vain nuorilla on elämä mukavaa ja rakkautta täynnä. Vanhana saat olla itseksesi ja kuvitella kaikkea turhaa paskaa päässäsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka kyselee? Ei mitään varsinaisesti uutta. En saa puhua täällä mistään, asiaan liittyvästä. Elämäni vaan on pelkkää paskaa kuitenkin.

        ootko saanut sanomista netasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ootko saanut sanomista netasta.

        Hänen poikakaverin kanssa juttelin eilen salilla. Tiedän nyt että näitä on lukenut varmaan puolikaupunkia vähintäänkin. Terveisiä vaan sinne. Tämän enempää en enää ikinä kestään teistä kirjoittele.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hänen poikakaverin kanssa juttelin eilen salilla. Tiedän nyt että näitä on lukenut varmaan puolikaupunkia vähintäänkin. Terveisiä vaan sinne. Tämän enempää en enää ikinä kestään teistä kirjoittele.

        sä sanoit mulle ettei netta välitä kun laitoin facebookiin viestiä.joko nyt uskot että välitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä sanoit mulle ettei netta välitä kun laitoin facebookiin viestiä.joko nyt uskot että välitti.

        Lopeta se netasta puhuminen. Ei kiinnosta enää yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lopeta se netasta puhuminen. Ei kiinnosta enää yhtään.

        sä nauroit mulle kun sanoin että laitan faceen viestiä. eikö enää naurata


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä nauroit mulle kun sanoin että laitan faceen viestiä. eikö enää naurata

        Kyllä minä tiedän että laitoit sille viestiä, kun poisti tilinsäkin missä oli kuvia, sen jälkeen kun siitä minulle mussutit. Tosin tätä on lukenut kaikki hänen kaverit ja poikakaverit. että takuulla on tiennyt koko ajan minun katsovan kuvia ja kirjoittelevan täällä. Mitä vielä haluat tietää?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pääkaupunkiin...

        Ok. 👩☕️Kävin prismassa niin joku edessäni oleva asiakas vilkaisi mua ja unohti osan ostoksistaan kassalle. Oli varmaan joku lääkitys 🤔🎄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. 👩☕️Kävin prismassa niin joku edessäni oleva asiakas vilkaisi mua ja unohti osan ostoksistaan kassalle. Oli varmaan joku lääkitys 🤔🎄

        Oli varmaan väärä lääkitys. Taikka sitten se ihastui sinuun? 😮😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli varmaan väärä lääkitys. Taikka sitten se ihastui sinuun? 😮😄

        Prinsessalle jaksamista että jaksaa vuodesta toiseen pitää janille seuraa. Nyt kun netta on pois kuvioista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli varmaan väärä lääkitys. Taikka sitten se ihastui sinuun? 😮😄

        Lujaa se lähti👩☕️😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lujaa se lähti👩☕️😅

        Ok. Mä oon nyt menossa Helsinkiin. 🚗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Mä oon nyt menossa Helsinkiin. 🚗

        Hyvää matkaa👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää matkaa👩

        Kiitos sulle. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sulle. :)

        Tack👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän että laitoit sille viestiä, kun poisti tilinsäkin missä oli kuvia, sen jälkeen kun siitä minulle mussutit. Tosin tätä on lukenut kaikki hänen kaverit ja poikakaverit. että takuulla on tiennyt koko ajan minun katsovan kuvia ja kirjoittelevan täällä. Mitä vielä haluat tietää?

        Nyt ehkä kannattaisi jäädä sinne Helsinkiin ja aloittaa uusi elämä puhtaalta pöydältä. Mainees on kyllä mennyt kotipuolessa.


    • Ei sen prinsessani viestejä tarvitse poistaa. Se ole minulle ikinä mitään pahaa sanonut.

    • Jaahas sekin lyhyt keskustelu poistui, no se siitä sitten😅 jäitä hattuun moderaattorit 🧊🎩

      • Joku luulee sinua kiusanhengeksi, kun se on ollut aina ihan joku muu.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joku luulee sinua kiusanhengeksi, kun se on ollut aina ihan joku muu.

        Ei saa vissiin kylmää valitella…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei saa vissiin kylmää valitella…

        En tiedä mitä ne kuvittelee sinun minulle sanovan ilkeästi. Sitten tuo yksi saa kyllä vttuilla minulle jatkuvasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä mitä ne kuvittelee sinun minulle sanovan ilkeästi. Sitten tuo yksi saa kyllä vttuilla minulle jatkuvasti.

        no ilmota ylläpidolle . vai etkö sitäkään osaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ilmota ylläpidolle . vai etkö sitäkään osaa

        Onko kiva olla täysi kusipää?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko kiva olla täysi kusipää?

        mä sanoin että voit ilmottaa ylläpidolle mutta eihän tollanen vauva osaa


    • Terveisiä vaan sinne eräille lukijoille. Teitä on varmaan aika monta luulen. Mukavaa iltaa sinne. No hard feelings. ❄️

      • Anonyymi

        jani nyt on päivä herran jumala sentään. kello on puoli kolme ja täällä ei ainakaan ole vielä aurinko laskenut


    • Anonyymi

      Jani tiedoksi että ihan itse aloit julistaa rakkautta netalle täällä joka päivä. Minä en ole syyllinen siihen että sulla on ollut pakkomielle teiniin.

      • Harvemmin sitä on pakkomielle tommosiin mummeleihin. Pakkomielle syntyy vain ihmiseen johon on ihastunut. Jos et tiennyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Harvemmin sitä on pakkomielle tommosiin mummeleihin. Pakkomielle syntyy vain ihmiseen johon on ihastunut. Jos et tiennyt.

        Jos toinen rakastaa sua niin se ei ole pakkomielle. Sulla se oli koska oli yksipuolista ja sä jatkoit sun pakkomielettä vaikka tiesit ettei toinen halua sua elämäänsä. Onneks sä nyt voit alkaa mennä eteenpäin elämässä.

        Jani mulla ei ole tunetita sua kohtaan. Älä sitä pelkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Harvemmin sitä on pakkomielle tommosiin mummeleihin. Pakkomielle syntyy vain ihmiseen johon on ihastunut. Jos et tiennyt.

        Ei ole tervettä että ihastuksesta tulee pakkomielle ja sitä pitää julkisesti puida ja stalkata. Sun päässä ei ole kaikki ihan kunnossa, kuvittelet että se on ihastusta jos joku hymyilee. Äläkä pelkää, ei ne mummelitkaan ole sinuun ihastuneita. Ei vaikka hymyilisivät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tervettä että ihastuksesta tulee pakkomielle ja sitä pitää julkisesti puida ja stalkata. Sun päässä ei ole kaikki ihan kunnossa, kuvittelet että se on ihastusta jos joku hymyilee. Äläkä pelkää, ei ne mummelitkaan ole sinuun ihastuneita. Ei vaikka hymyilisivät.

        Sori mutta minä en ihastu ihan vähästä kuitenkaan...


    • Anonyymi

      Four horsemen of apocalypse. 🦙🦙🦙🫏

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe