Paastoa joka toinen vuorokausi

Anonyymi-ap

Olisiko tehokas laihdutustapa paastota joka toinen vuorokausi? Joka toinen päivä saisi sitten syödä kahden edestä. Ylensyönnistähän lihavat tykkää.

13

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilta 6 jääkaapin ovi kiinni ja aamu 6 mässäily jatkuu. Sanovat minipaastoksi.

• Anonyymi

Väärin. Paaston pitää kestää 14-16 tuntia.

• Anonyymi

Tämä olisi minulle vaikeaa. En saa unta nälkäisenä. Sen sijaan voisi toimia syönti-ikkuna 12-24h.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä olisi minulle vaikeaa. En saa unta nälkäisenä. Sen sijaan voisi toimia syönti-ikkuna 12-24h.

Miksi söisit ikkunasta?

Istu tuolilla ja syö lautaselta vaikka lusikalla, veitsellä ja haarukalla tai vaikka käsin...?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi söisit ikkunasta?

Istu tuolilla ja syö lautaselta vaikka lusikalla, veitsellä ja haarukalla tai vaikka käsin...?!

Voi mennä ravintolaan, mutta ei sielläkään syödä ikkunasta, tosin usein ikkunan äärellä. Sisään ikkunasta voi halutessaan tuijottaa. Yleensä sisälle mennään ovesta.

• Anonyymi

Yksi pätkäpaaston muoto on, että joka toinen päivä syödään normaalisti (ei hullun lailla ahmien) ja joka toinen päivä alle 1 000 kaloria. On tehokas, jos sitä jaksaa noudattaa.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. Joka ilta saa syödä, mutta joka toinen päivä paastotaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Joka ilta saa syödä, mutta joka toinen päivä paastotaan?

Juu. Miule sopii iltasyöpöttely hyvin. Sen lisäksi tykkään syödä joka toinen päivä vatsan täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Miule sopii iltasyöpöttely hyvin. Sen lisäksi tykkään syödä joka toinen päivä vatsan täyteen.

Iltasyöminen on kaiken pahan alku ja juuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltasyöminen on kaiken pahan alku ja juuri.

Iltasyöminen kasvattaa lihasmassaa nukkuessa. Toimii, jos haluat olla vahva.

• Anonyymi

Hìerokaa te vaan pìlluanne.

• Anonyymi

Syö klo 12-18 välillä kaksi ateriaa, ei välipaloja. Hiilarit pois eli peruna, leivät, riisit, pastat ja tietenkin pullat, karkit jäätelöt ym. Matalahiilarisia kasviksia, lihaa, kalaa, kananmunia, voita, avokadoa, valikoiden pähkinöitä ja pari palaa yli 80% suklaata. Ei alkoholia. Sopivasti itselle mukavalta tuntuvaa liikuntaa. Tuolla linjalla muutama kuukausi ja olet nuortunut vuosia kun peiliin katsot.

• Anonyymi

Vähähiilihydraattinen pätkäpaastodieetti? Miten kurjaa laihduttaminen voikaan olla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4795
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3530
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      268
      2047
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      9
      1929
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1257
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1219
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      106
      1002
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      31
      803
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61