Julkkuvisa - Tunnista naamoja

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010021613.html

Ei ole kyllä mun alaani yhtään, mutta onneksi oli aika senioripainoitteinen lähestyminen visassa taas, niin en ollut ulapalla 😂

Tuloksesi: 9 / 12
Olet julkkistuntemuksen konkari!

Aplodien arvoinen suoritus, onneksi olkoon! Tunnistat niin politiikan, kulttuurin kuin urheilumaailmankin julkimot ja Linnan juhlien selostajat kaupan päälle.
21275
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

10 oikein

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Äänestä

Konkaria tarjosi 11/12 tuloksellakin, yllättävän hyvin tuli arvailtua. Siitä jatkovisasta jossa osa kasvoista peitetty tulos 9/12

-harmiseikirj-

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Sitä jatkoa en tehnyt, joku raja se pitää visailussakin olla per päivä 😁

Äänestä

Tuloksesi: 12 / 12
Aplodien arvoinen suoritus, onneksi olkoon! Tunnistat niin politiikan, kulttuurin kuin urheilumaailmankin julkimot ja Linnan juhlien selostajat kaupan päälle.

Kröhöm ☺️

Äänestä
  • Aloittaja

Mahtava tulos!

Hienosti vedetty, on tullut vissiin Linnan juhlat joskus katsottua 😁

Äänestä

7 pistettä. En pahemmin seuraa julkkisten elämiä.

Äänestä
  • Aloittaja

Kelpo tulos!

Ei ole munkaan juttuni nuo julkut, mutta visassa ne oli pääosin niin pitkältä ajalta julkkuja, että väkisinkin tiesin/arvasin oikein. Uudemmista olen auttamatta totaalisen kujalla.

Äänestä

Kiva visa. Osa oli tuttuja naamoja. 😊

10/12

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Olihan siellä pari tyyppiä, jotka on tullut jossain joskus aiemminkin nähtyä... Nimet ei just nyt tule mieleen, lienee Linnan boolin syytä 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Loistava tulos!

Olihan siellä pari tyyppiä, jotka on tullut jossain joskus aiemminkin nähtyä... Nimet ei just nyt tule mieleen, lienee Linnan boolin syytä 😂

Olisi kiva oikeasti päästä maistamaan sitä kuuluisaa Linnan Boolia. Olen utelias. Muistaakseni joku yritti ratkaista sen salaisen reseptin, mutta ei onnistunut. 😄

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Olisi kiva oikeasti päästä maistamaan sitä kuuluisaa Linnan Boolia. Olen utelias. Muistaakseni joku yritti ratkaista sen salaisen reseptin, mutta ei onnistunut. 😄

Eikös se Linnan boolin resepti paljastettukin joku vuosi takaperin?

Äänestä

Eikös se Linnan boolin resepti paljastettukin joku vuosi takaperin?

Niin minäkin luulin, mutta ei se kuulemma ollut ihan 100%. Tai sitten sitä on muutettu. En kyllä meinannut itse tehdä. Siitä voi tulla kauhuskenaario. 😃

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Niin minäkin luulin, mutta ei se kuulemma ollut ihan 100%. Tai sitten sitä on muutettu. En kyllä meinannut itse tehdä. Siitä voi tulla kauhuskenaario. 😃

No höh... Ei sillä että olisi tarkoitus tehdä sitä, mutta ainahan paljastetut salaisuudet ovat hiukan kutkuttavia 😁

Äänestä

9/12. Tuttuja kasvoja, jotka osasin yhdistää nimeen. Sitten oli tuttuja kasvoja, mutta nimeä en tiennyt. Oli myös tuttuja nimiä, mutta kasvot vieraat😁

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Minulle hiukan samoin, oli nippu tuttuja nimiä, mutta kasvot eivät täsmänneet yhteenkään niistä. Tiedä kenen satunnaisen ohikulkijan kuvat oli visaan laitettu 😂

Äänestä

Tulos 11/12

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Äänestä

Loistava tulos!

Kiitos kiitos =)

Äänestä

tuollaqinen joo voisi olla tyttöj3enkin miele3stä haau, mysteeri-koodi, ki4joi666ww ää54illä ki5jwimillw.

Äänestä

t6oivottavwati niin hauska juttu tqavsllssn 6uo jod muodostaqwa nimiä, nimiyyrlijä-ohjrlmä.. parempikin juyyu Microsof sanoi 4y6yä tuollwais3ssaq lawsk3nnwssqw jo6wsin kukujw niin MASM 10...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010021613.html

Ei ole kyllä mun alaani yhtään, mutta onneksi oli aika senioripainoitteinen lähestyminen visassa taas, niin en ollut ulapalla 😂

Tuloksesi: 9 / 12

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu