Zorano Helsinki kokemus

Anonyymi-ap

Moro! Täällä yks mainoksen uhri, joka hatkahti näihin joka paikassa mainostettuihin strechy cargo housuihin. Firman nimi Zorano Helsinki. Mainoksessa näyttää tyylikkäiltä, laadukkailta ja hintaakin sen 70€ . Todellisuus olikin sitte jotain aivan muuta😂Älkää vaan vahingossakaan haksahtako tähän firmaan ja ostako yhtään mitään!!!Housut on sen näköset, että en edes 5€ maksais näistä:(

24

1836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin tilasin takki ja housuja. Pettymys ostaja 😂

    • Anonyymi

      hei, yrititkö lähettää takaisin?

      • Anonyymi

        Onko jotain osoitetta mihin lähettää takas. Itse en ole saanut mitään osoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain osoitetta mihin lähettää takas. Itse en ole saanut mitään osoitetta.

        Contact Name: Wang Maoqin
        Address: Lane 1177, Jianlan Road, Meixu Street, Yinzhou District, City: Ningbo
        Zip code: 315100
        Province: Zhejiang
        Country: China
        Tel: 15314571683


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Contact Name: Wang Maoqin
        Address: Lane 1177, Jianlan Road, Meixu Street, Yinzhou District, City: Ningbo
        Zip code: 315100
        Province: Zhejiang
        Country: China
        Tel: 15314571683

        Lähettäminen maksaa messinkiä.


    • Anonyymi

      Yritin ostaa Zorano-Helsinki verkkokaupasta laitteen, jolla imuroidaan sänkyvaatteita. Tein tilauksen ja kun olisin maksanut Klarnalla, en päässyt siitä kohdasta enää eteenpäin, vaikka tarkistin moneen kertaan, että kaikki oli oikein, joten ehkä Nettiturvani ehkäisi tämän kaupan syntymisen?

      • Anonyymi

        Varsinainen saamani talvitakki ei ollut sama kuin heidän nettisivujensa kuvassa. Haluan palauttaa sen, mutta he sanovat, että minun on maksettava palautuskulut Kiinalle. Ilmoitin tästä Klarnalle ja maksuni on odotustilassa, kunnes kerron heille kuinka Zorano-Helsinki ratkaisi asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen saamani talvitakki ei ollut sama kuin heidän nettisivujensa kuvassa. Haluan palauttaa sen, mutta he sanovat, että minun on maksettava palautuskulut Kiinalle. Ilmoitin tästä Klarnalle ja maksuni on odotustilassa, kunnes kerron heille kuinka Zorano-Helsinki ratkaisi asian.

        Saitko palautettua? Itse pyytänyt palautusosoitetta jo pari päivää. Vastaavat vaan hölynpölyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko palautettua? Itse pyytänyt palautusosoitetta jo pari päivää. Vastaavat vaan hölynpölyä

        Ihan sama meillä, aito lammasnahkatakki. Totuus tekonahkaa ja 100% polyester vuori. Palautusohjeita eikä osoitetta saa, vaikka 3krt olen pyytänyt. Klarnalle ilmoitettu, että ongelmia ja he jatkoivat eräpäivää. Mikä tämä firma oikein on? Minusta tämä on ihan selvä petos. Myydään tuotetta, jonka tiedot eivät pidä paikkansa. Pitääkö tehdä petosilmoitus poliisilaitokselle? Tuote tuli yli 3vko tilauksesta ja lasku oli päivätty tilauspvälle eli eräpvä lähes käsillä ja kun tuote ei vastaa alkuperäistä tuotekuvausta, Zorano vetoaa, että 30pvän sisällä tuotteen pitää olla heillä tarkastettavana. Niin missä? Kiinassa vai Turussa? Robotti vastailee viesteihin. On tarjottu alennuksia nykyiseen avoimeen laskuun tai tulevaan "uuteen" ostokseen 50% . Klarnassa avoimena ja alkuperäisellä eräpvällä oleva lasku edelleen avoimena. Ikävä ja epärehellistä toimintaa harjoittava yritys. Pitäisi olla boikotoituna netissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama meillä, aito lammasnahkatakki. Totuus tekonahkaa ja 100% polyester vuori. Palautusohjeita eikä osoitetta saa, vaikka 3krt olen pyytänyt. Klarnalle ilmoitettu, että ongelmia ja he jatkoivat eräpäivää. Mikä tämä firma oikein on? Minusta tämä on ihan selvä petos. Myydään tuotetta, jonka tiedot eivät pidä paikkansa. Pitääkö tehdä petosilmoitus poliisilaitokselle? Tuote tuli yli 3vko tilauksesta ja lasku oli päivätty tilauspvälle eli eräpvä lähes käsillä ja kun tuote ei vastaa alkuperäistä tuotekuvausta, Zorano vetoaa, että 30pvän sisällä tuotteen pitää olla heillä tarkastettavana. Niin missä? Kiinassa vai Turussa? Robotti vastailee viesteihin. On tarjottu alennuksia nykyiseen avoimeen laskuun tai tulevaan "uuteen" ostokseen 50% . Klarnassa avoimena ja alkuperäisellä eräpvällä oleva lasku edelleen avoimena. Ikävä ja epärehellistä toimintaa harjoittava yritys. Pitäisi olla boikotoituna netissä!

        Sama tilanne ja takki, jonka vuori oli käsitelty jollain helvetin pahan hajuisella aineella, joka ei ainakaan 1vrk tuuletuksella haihtunut. Palauttaminen tuntuu olevan niin vaikeaa, että otan tuon opiksi ja laitan takin myyntiin kirpputorille.
        Tuosta kannattaisi tehdä ilmoitus poliisille, sillä itse en saanut tilauksen jälkeen mitään tositteita!


    • Anonyymi

      Minulla on sama kokemus. Yritän palauttaa tämän talvitakin sen, minkä he minulle lähettivät. Se on täysin erilaista kuin kuva, jonka he julkaisevat verkkosivuillaan. He tarjoavat minulle alennuksia, mutta en pidä tästä takista. Haluan palauttaa sen. He vaativat, että maksan palautuskustannukset Kiinaan. Vaadin ilmaisen palautuslipun, koska tämä on selvästi heidän vikansa.

    • Anonyymi

      Saiko joku jonkun osoitteen mihin lähettää takasin?

    • Anonyymi

      Sama varoitus! Koot on pieniä ja paljon mainostettu palautus mahdollisuus tarkoittaa sitä, että maksat palautuksen Kiinaan !!

    • Anonyymi

      Älkää ihmeessä tilatko täältä mitään. Tuotteet on vääränkokoisia ja niiden palauttaminen on mahdotonta, kun he eivät kerro osoitetta.

    • Anonyymi

      No joo.minä tilasin mekon ja puseron.tuotteet eivät vastaa ollenkaan kuvauksia.hirveitä rättejä😬😖pyysin palautus osoitetta parikin kertaa.en saanut.ihan kummallisia selityksiä vastastasivat.en aio maksaa laskuja.tauolla. ehkä asiaa kuluttajansuoja asiamiehelle. Älkää missään nimessä tilatko!!!

    • Anonyymi

      Tilasin itse nuo vettä hylkivät housut Zoranolta, jotka eivät vastanneet lainkaan kuvassa olevaa lainkaan. Olisinpa lukenut kokemukset kyseisestä verkkokaupasta ensin.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti joku huijarifirma. Tilasin blackfriday- tarjouksesta eikä pakettia ole vieläkään tullut. Ehkä hyvä niin tästä ketjusta päätellen.

      Matkahuolto ei löydä pakettia. Minulle tulee Zoranolta ihan randomilla jotain matkahuollon seurantakoodeja ympäri Suomea, osa noudettukin, eli eivät olleet ainakaan minulle tartkoitettuja.

      Ilmoitin Klarnalle että Zoranolta tulee vain kääntäjällä tehtyjä automaattivastauksia, eikä pakettia edelleenkään. Klarnan Lasku on holdissa, en tiedä saako sen peruttua mitenkään.

      Kertokaa viisaammat jos tästä pääsee jotenkin irti.

    • Anonyymi

      Joo samat kokemukset. Laatu kuraa. Eivät vastaa viestiin kun viiveellä. 14vrk aikaa palauttaa tuotteet ja eivät anna osoitetta. Vasta 9pv kun kysytty useasti antoivat. Sitten sanoivat muistathan 14vrk palautuksen. Eli olisi ollut 6pv aikaa saada paketti kiinaan, ei ikinä kerkeä. Siksi. Venyttivät. Vetoavat että jos paketti myöhästyy eivät ole velvollisia korvaamaan. Sain lopulta 30pros alennuksen mut 50€ meni kankkulan kaivoon. Älkää tilatko!

    • Anonyymi

      Sama haksahdus kävi täällä housujen kanssa, en jaksanut tehdä muuta kuin laittaa ne keräykseen. Hyvin menin lankaan!
      Pari viikkoa tilauksesta luottokortiltani oli mennyt tunnistamaton euron veloitus - ajattelin että ehkä joku huoltoasemaostos tms. kun en tunnistanut firmaa.
      N. pari viikkoa tuosta niin sama em. random”firma” oli yrittänyt tehdä 49€ veloitukset kortiltani, ei ollut onneksi mennyt läpi kun päivärajana 20€.
      Soitin sulkupalveluun ja korttini kuoletettiin, sanoivat sieltä että selvä hyökkäys ja kehottivat tekemään rikosilmoituksen.
      Olen varma että tämä Zorano ja tuo hyökkäys liittyivät toisiinsa.
      En tosiaan muista enää mikä tuon firman nimi oli (mikä yritti viedä rahaa tililtäni), myös tuo euron veloitus nimittäin katosi mystisesti tilitiedoista kun kuoletin kortin.
      Muistaakseni nimessä oli 3 kirjainta.

    • Anonyymi

      Älä missään nimessä tilaa mitään! Kusessa olet tilauksen kanssa.palauttaminen mahdotonta.huijausfirma.tuoteet tulevat kiinasta ja vaatteet kauheita rättejä.eivät vastaa kuvausta!!

    • Anonyymi

      Älkää kukaan tilatko näitä rättejä. Mainos Zorano Helsinki huijaa olevansa suomalainen,mutta Kiinasta tulee tavara ja mitä sattuu,eikä voi peruuttaa.

    • Anonyymi

      Tämä on ihan paska firma. Tuotteet ei vastaa sitä miltä kuvassa näyttää ja laatu on ala-arvoinen. Huonosti tehty, eikä koot vastaa sitä mitä yleensä käyttää. Palautuskulut joutuisi maksamaan itse, mikä on tosi kallista. Älkää ihmeessä tilatko mitään ko. firmasta.

    • Anonyymi

      Ilmoita
      Moro! Täällä yks mainoksen uhri, joka hatkahti näihin joka paikassa mainostettuihin strechy cargo housuihin. Firman nimi Zorano Helsinki. Mainoksessa näyttää tyylikkäiltä, laadukkailta ja hintaakin sen 69 Todellisuus olikin sitte jotain aivan muuta😂 Älkää vaan vahingossakaan haksahtako tähän firmaan ja ostako yhtään mitään!!! Osti pitkä toppa takki joka maksoi 69€ näytä siltä että lapset olisi ommellut, olen ilmoittanut vahingosta ja huono laatuista sain , huonot vastaus. . Haluan palauttaa sen, mutta he sanovat, että minun on maksettava palautuskulut Kiinalle.

    • Anonyymi

      Samat ongelmat Luxora Helsinki ja palautuskoodi sama, eikä voi postissa palauttaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe