Kuinka suomalainen oikeastaan olet? Tekaisepa leikkimielinen testi

Tuosta:
https://yle.fi/a/74-20063456

Olen vähän pettynyt, olisin toivonut toisenlaista lopputulosta puhtaasti mielenkiinnosta, vaikka luonnollisesti todennäköisyyksien vastaisen lopputuloksen odottaminen on hiukan hölmöä. Aivan kuten lottoaminenkin, joten ilmankos 😂


Henkinen kotimaasi on Suomi!

Moido! Suomi on rankattu useaan otteeseen maanosamme onnellisimmaksi paikaksi. Myös metallimaana Suomi on Euroopan ykkönen, jos ajatellaan bändien määrää suhteessa väkilukuun. Toisin kuin monesti luullaan, suomalaisten alkoholinkulutus ei hätyyttele Euroopan kärkitiloja, mutta kahvinjuojina olemme sijalla kaksi. Lihankulutus on viime vuosina vähentynyt ja maallistuminen edennyt samaa vauhtia kuin muissakin Pohjoismaissa. Luottamus poliisiin ja viranomaisiin on edelleen Euroopan kirkkainta kärkeä.

Henkisiä naapurimaitasi ovat:

2. Ranska
3. Tšekki
4. Itävalta
5. Viro

86

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Jó nap! Sinun henkinen kotimaasi on pustan ja paprikan maa Unkari. Suomalaisten sukulaiskansa juo vuositasolla huomattavan vähän kahvia. Lihaa syödään lähemmäs 90 kiloa, mikä on jonkin verran EU:n keskitason yläpuolella. Unkarissa ei juurikaan käytetä kannabista, ja unkarilaisten mielestä maan koulujärjestelmässä olisi parantamisen varaa."

      Henkisiä naapurimaitasi ovat

      2. Slovakia

      3. Viro

      4. Espanja

      5. Puola

      Vastasin kyllä että juon hemmetisti kahvia niin sikäli outu jos unkarilaiset ei juuri juo. Muutenhan kyllä tykkään Unkarista maana arvoiltaan ja noin.

      -harmiseikirj-

      • Ohhoh 😯

        No toki arvomaailmat kohdannevat paremmin kuin Suomen kohdalla.


      • Anonyymi

        Aino ongelma vain on se, että Unkarin arvot maana eivät ole samat kuin valtpuolueen edustamat. He ovat vallassa ihan muista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aino ongelma vain on se, että Unkarin arvot maana eivät ole samat kuin valtpuolueen edustamat. He ovat vallassa ihan muista syistä.

        Harmittaahan se täällä kun länisipropaganda monikulttuurisuudesta ja sateenkaarista ei uppoa unkarilaisiin vaan kannattavat orbania, nyt varmaan vielä enemmän kuin tuossa -21 palkissa, vaalithan sen todisti:

        https://www.statista.com/statistics/1191282/hungary-satisfaction-with-viktor-orban/

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sattumalta tein tuon testin just 5 min sitten :D Ykköseksi tuli Hollanti. Sitten Suomi ja Islanti. Huvittava tulos, kun juuri eilen kiinnostuin yhdestä tapahtumasta mikä sattuu olemaan kesällä Hollannissa. Hm... pitäiskö tästä nyt alkaa tekemään jotain johtopäätöksiä... :D

      • Mainontakoneisto on hyvinkin saattanut vakoilla ja vakoileekin, mutta veikkaisin että visa itsessään vain arpoo annettujen vastausten mukaan tiettyjä tuloksia annettujen painotusten perusteella.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mainontakoneisto on hyvinkin saattanut vakoilla ja vakoileekin, mutta veikkaisin että visa itsessään vain arpoo annettujen vastausten mukaan tiettyjä tuloksia annettujen painotusten perusteella.

        Oho, en mä nyt sentään tota ajatellut :D Mutta luotan kans testitulosten riippumattomuuteen 👍


    • Ahoj! Tšekin rento meininki tuntuu miellyttävän sinua: maassa juodaan vuositasolla eniten alkoholia koko Euroopassa. Tšekki kuuluu Viron ohella Euroopan maallistuneimpiin valtioihin, mutta luottamus poliisiin ja viranomaisiin on heikossa jamassa. Kannabiksen käyttö on eurooppalaista kärkeä.

      Henkisiä naapurimaitasi ovat:
      2. Ranska
      3. Islanti
      4. Itävalta
      5. Sveitsi

      Vähän kyllä ihmettelen, kun vastauksissani kuitenkin en juo paljon kahvia enkä alkoholiakaan, en suosi kannabiksen käyttöä ja luotan poliisiin sekä viranomaisiin. Että kenellä tässä on oikeastaan lukemisen ymmärryksessä vikaa, vai tietääkö noi visailun tukitsijat jotakin, mitä minä en tiedä? 🤭

      • Anonyymi

        Jos tämä sinun tsekkivastaus saa olla, mutta minun vastaava on poistettu jo kolmesti, niin alan polkea jalkaa ja märsätä. Epistä!

        Vihataanko täällä tsekkejä?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä sinun tsekkivastaus saa olla, mutta minun vastaava on poistettu jo kolmesti, niin alan polkea jalkaa ja märsätä. Epistä!

        Vihataanko täällä tsekkejä?

        -keinovaginamies-

        Melkein aloin jo nauramaan kun kaikki vastauksesi häviävät nanosekunnissa kuin tuhnu tuuleen 😂

        Pelkäänpä, että S24:n uusi automatisoitu mode (=tekoälytön sovellusrunko) tulkitsee nimimerkkisi joissain yhteyksissä väärin. Rekkautumalla voisi muuttua, mutta sitähän sinä et kai ole halunnut tehdä? Eikä muutoksesta kyllä S24:n kohdalla ole mitään takeita 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä sinun tsekkivastaus saa olla, mutta minun vastaava on poistettu jo kolmesti, niin alan polkea jalkaa ja märsätä. Epistä!

        Vihataanko täällä tsekkejä?

        -keinovaginamies-

        Täytyy olla suhteet ylöspäin kunnossa 🙏😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Täytyy olla suhteet ylöspäin kunnossa 🙏😉

        Jumalat jalassa ja housut mielessä? 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Melkein aloin jo nauramaan kun kaikki vastauksesi häviävät nanosekunnissa kuin tuhnu tuuleen 😂

        Pelkäänpä, että S24:n uusi automatisoitu mode (=tekoälytön sovellusrunko) tulkitsee nimimerkkisi joissain yhteyksissä väärin. Rekkautumalla voisi muuttua, mutta sitähän sinä et kai ole halunnut tehdä? Eikä muutoksesta kyllä S24:n kohdalla ole mitään takeita 😁

        Tämä on rasistifirma, tämä vihaa tsekkejä ja keinovaginamiehiä.

        Joskus aloitin rekisteröitymisprosessin, niin puhelinnumeroa kyselivät. Tällainen epäluotettava rasistifirma ei tule sitä saamaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on rasistifirma, tämä vihaa tsekkejä ja keinovaginamiehiä.

        Joskus aloitin rekisteröitymisprosessin, niin puhelinnumeroa kyselivät. Tällainen epäluotettava rasistifirma ei tule sitä saamaan.

        -keinovaginamies-

        Anna muorin numero 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Anna muorin numero 😄

        Sehän voisi iloisesti yllättyä, kun tekstiviestillä kysellään vahvistusta rekisteröityä s24-palveluun nimimerkillä:

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän voisi iloisesti yllättyä, kun tekstiviestillä kysellään vahvistusta rekisteröityä s24-palveluun nimimerkillä:

        -keinovaginamies-

        Kyllä sen verran pitää tukea kumppanin harrastuksia, että menee hänestä takuuseen. 😉


      • Huppistakeikkaa 😯

        No tsekit on kyllä mun kokemuksen perusteella kivaa ja joviaalia porukkaa, voisin hyvin viihtyä Tsekeissä. Sen verran voin tuntemistani tsekeistä sanoa, että luottavat aika paljon viranomaisiinsa kuten Suomessakin pääosin luotetaan. Juovat notkeasti kahviakin, mutta mieluummin olutta, ainakin lounaasta alkaen ja sillehän ei välttämättä loppua tule 😁


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä sen verran pitää tukea kumppanin harrastuksia, että menee hänestä takuuseen. 😉

        Kuitenkin yrittää vaan omia aikaani johonkin sen omiin höpötyksiin :(
        Tulee pian kaulimesta ;))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on rasistifirma, tämä vihaa tsekkejä ja keinovaginamiehiä.

        Joskus aloitin rekisteröitymisprosessin, niin puhelinnumeroa kyselivät. Tällainen epäluotettava rasistifirma ei tule sitä saamaan.

        -keinovaginamies-

        Selvästi slovakkifirma, niillä on vieläkin vitutus tsekkejä kohtaan 😂

        Jep, niin ne tosiaan sitä puhelinnumeroa nykyään vonkaavat, haluaisivat jakaa sen Treffipuolelle 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Selvästi slovakkifirma, niillä on vieläkin vitutus tsekkejä kohtaan 😂

        Jep, niin ne tosiaan sitä puhelinnumeroa nykyään vonkaavat, haluaisivat jakaa sen Treffipuolelle 😁

        Ei, ei tuollaista.
        Onneksi jätin prosessin kesken.

        Muutenhan vaatimattoman luurini muisti täyttyisi naisten yhteydenotoista :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei tuollaista.
        Onneksi jätin prosessin kesken.

        Muutenhan vaatimattoman luurini muisti täyttyisi naisten yhteydenotoista :))

        -keinovaginamies-

        Aaaaaaaa, saisinpa numerosi, sillä tekisi valtavasti rahaa... Voisimme jakaa sen? 🤔😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaaaaaa, saisinpa numerosi, sillä tekisi valtavasti rahaa... Voisimme jakaa sen? 🤔😂

        No nyt kiinnostuin.
        Kuinka sillä tehdään rahaa? :))

        Et kai mitään auervaara-kuviota pyörittele päässäsi?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kiinnostuin.
        Kuinka sillä tehdään rahaa? :))

        Et kai mitään auervaara-kuviota pyörittele päässäsi?

        -keinovaginamies-

        Ehei suinkaan, vaan ainoastaan myyn numeroasi ensiluokkaisena kontaktina, jos leidit haluavat hyvää keskusteluseuraa, jonka on tarkoitus johtaa pidemmällekin... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei suinkaan, vaan ainoastaan myyn numeroasi ensiluokkaisena kontaktina, jos leidit haluavat hyvää keskusteluseuraa, jonka on tarkoitus johtaa pidemmällekin... 😂

        Niin kuin tarkkaan ottaen kuinka pitkälle?
        Nimim. Kaverin puolesta kyselen 😇


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehei suinkaan, vaan ainoastaan myyn numeroasi ensiluokkaisena kontaktina, jos leidit haluavat hyvää keskusteluseuraa, jonka on tarkoitus johtaa pidemmällekin... 😂

        Aaa, siis ihan perinteistä paritusbisnestä.
        No, minulla on menot nykyään aika pienet, laitetaan harkintaan. ;)))

        -keinovaginamies-


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin kuin tarkkaan ottaen kuinka pitkälle?
        Nimim. Kaverin puolesta kyselen 😇

        No siis kaverille voi mainita, että tarkoitus on johtaa asiat maaliin saakka. Mutta jokainen kohtaaminen määrittelee yhdessä sen, mikä se maali voisi olla ja loppuhinta tietysti muodostuu sen mukaan 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, siis ihan perinteistä paritusbisnestä.
        No, minulla on menot nykyään aika pienet, laitetaan harkintaan. ;)))

        -keinovaginamies-

        Ei suinkaan, vaan kohtaamistoimintaa ainoastaan. Jos kohtaaminen johtaa johonkin muuhun, ja toivottavasti johtaakin, on palvelu toiminut ja laskutus nousee sen mukaisesti 😂


    • Anonyymi

      Olen henkisesti itävaltalainen.

      • Kas vain. Se meni jo ihan eri maastoon, vuorille.


      • Anonyymi

        Samoin täällä.


    • Anonyymi

      NÄIN YLIOPISTONKIN KÄYNEENÄ OSXAQAN KAKSI SANAQAQ R4UO6SINKIELTÄ ovat: Hejj ha SAverige.

    • Tunnen itseni suomalaiseksi, mutta yle luokittelee minut
      Islantilaiseksi. Olen vissin liian liberaali ja liian hillitty juomatavoiltani suomalaiseksi. Silti en ole yhtään yhtä liberaali kuin itseäni nuoremmat ikäluokat pks, vaan arvomaailmassani on myös paljon luterilaista ja perinteistä. Olisiko suomalaisuus muuttumassa?

      En yhtään islantilaista tunne, norjalaisten kanssa kyllä synkkaa. Myös näitä ehdotti;
      2. Ruotsi (ei iske yhtään, moni asia siinä yhteiskunnassa tökkii)
      3. Alankomaat (ok)
      4. Suomi (paras)
      5. Tanska (ovat suomalaisempia kuin suomalaiset itse)

      Myös Tsekkien kanssa synkkaa usein (tunnen vain oman alan ihmisiä tosin).

      • Juomatavat ei kyllä täsmää, islantilaiset tinttaavat suomalaisia ahkerammijn tinneriä hetulaansa. Kuten tsekitkin, tosin islantilaisia enemmän mietoina, olutkansaa kun ovat 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Juomatavat ei kyllä täsmää, islantilaiset tinttaavat suomalaisia ahkerammijn tinneriä hetulaansa. Kuten tsekitkin, tosin islantilaisia enemmän mietoina, olutkansaa kun ovat 😁

        Ai, luulin että islantilaiset juomatavat on eurooppalaisempia… Olut on kyllä hyvää, mutta en sitä usein valitse juomaksi kun turvottaa. No ehkä juomatavat on sitten enemmän viikien perimää kuin eurooppalaista. Islannin luonto kyllä kiehtoisi.

        Tsekkien juomatavat on tiedossa. Enemmän heissä kyllä kolahtaa (ihmisenä) luonne. Norjalaiset ja alankomaalaiset ja belgilaiset on myös useammin olleet samalla aaltopituudella. Tanskalaiset taas on toisaalta sisäänlämpiävää porukkaa ettei heihin tutustu kuin pintaraapaisun verran. Ja ruotsalaisista en ole saanut mitään otetta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ai, luulin että islantilaiset juomatavat on eurooppalaisempia… Olut on kyllä hyvää, mutta en sitä usein valitse juomaksi kun turvottaa. No ehkä juomatavat on sitten enemmän viikien perimää kuin eurooppalaista. Islannin luonto kyllä kiehtoisi.

        Tsekkien juomatavat on tiedossa. Enemmän heissä kyllä kolahtaa (ihmisenä) luonne. Norjalaiset ja alankomaalaiset ja belgilaiset on myös useammin olleet samalla aaltopituudella. Tanskalaiset taas on toisaalta sisäänlämpiävää porukkaa ettei heihin tutustu kuin pintaraapaisun verran. Ja ruotsalaisista en ole saanut mitään otetta.

        Islantilaiset ovat (olivat) kirkkaan viinan kansaa, sinällään samanlaisia kuin suomalaiset, mutta ehkä tietoni ovat jo vanhentuneet. Tsekit sen sijaan ovat tutumpia, se on puhtaasti olutmaa, joskin "mielellään" runsain mitoin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Islantilaiset ovat (olivat) kirkkaan viinan kansaa, sinällään samanlaisia kuin suomalaiset, mutta ehkä tietoni ovat jo vanhentuneet. Tsekit sen sijaan ovat tutumpia, se on puhtaasti olutmaa, joskin "mielellään" runsain mitoin 😂

        No ehkä juomatapani ei sitten ratkaissut minkä kansalaisuuden yle minulle valikoi. 😆 Sanoisin, että aika kapealla otannalla ja stereotypiolla tuossa testissä pelataan…. Naisen asema kotona ja työelämässä on oikeastaan isoin asia mikä erottaa pohjoismaat muusta euroopasta (+alankomaalaiset + belgialaiset ainakin alle 40-50v sukupolvi myös saman henkistä).


      • Citrinella kirjoitti:

        No ehkä juomatapani ei sitten ratkaissut minkä kansalaisuuden yle minulle valikoi. 😆 Sanoisin, että aika kapealla otannalla ja stereotypiolla tuossa testissä pelataan…. Naisen asema kotona ja työelämässä on oikeastaan isoin asia mikä erottaa pohjoismaat muusta euroopasta ( alankomaalaiset belgialaiset ainakin alle 40-50v sukupolvi myös saman henkistä).

        Jep, luultavasti juomatavoilla ei ollut paljon merkitystä 😂
        Väistämättä moisissa testeissä matriisi tehdään hyvin suppeilla määreillä ja sitten yksittäiset kysymykset painavat aika vähän vaakakupissa.


    • Anonyymi

      en jaksa vsastrat5a kaikkiin hirviömäisiin kysymyksiin, mutta olwn iloinwn joa pyaryi8n koworrAMAAN JONKIN TUO oho isaotr haacwilija-hahmon itswetuntoa.

    • Anonyymi

      Sinällään ei yllätä, että en olisi kauhean suomalainen, mutta laskeekohan tuo nuo nyt ihan oikein.

      "Henkinen kotimaasi on Irlanti!
      Dia Duit! Irlantilainen meno ja meininki näyttävät kiehtovan sinua. Katolisessa Irlannissa uskonto koetaan tärkeämmäksi kuin monessa muussa Euroopan valtiossa, mutta kovin liikunnallinen taas ei keskivertoirlantilainen ole. Kahvia kuluu vähän, lihaa irlantilainen syö reippaanlaisesti eli lähes sata kiloa vuodessa."

      En ole lainkaan uskonnollinen, enkä syö juuri lainkaan lihaa, mutta kahvia juon liikaakin ja vastasin juuri nuo vaihtoehdot. Ne ovat myös ainoat, jotka vastasin eeripäähän ja juuri siihen vastakkaiseen kuin miten Irlantia luonnehditaan. 😀

      Henkisiä naapurimaitasi ovat:
      2. Itävalta
      3. Saksa
      4. Belgia
      5. Ranska

      • Anonyymi

        Irlanti maan on tosin ihan ok ja ihmiset mukavia. Olin aikanaan siellä opiskelijavaihdossa muutaman kuukauden. Vaikka sekin maa on kyllä pääkaupungin ulkopuolella varsin erilainen ja ehkä lähinnä vain Dublin oli mukava paikka.


      • Olisi mielenkiintoista tietää tuo logiikka millä unelmakansalaisuus testissä valitaan, mutta sitä tuskin kerrotaan meille 😁


      • Irkuthan on aika metkaa sakkia, niin ei tuo huono vaihtoehto ole ensinkään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Irkuthan on aika metkaa sakkia, niin ei tuo huono vaihtoehto ole ensinkään.

        Ei mustakaan ole lainkaan huono vaihtoehto. Kuten totesin tuossa, niin Irlanri on ihan mukava maa ja siellä on hyviä tyyppejä. Sen maan oikeastaan suurin ongelma mun kaltaiselleni ihmiselle on se uskonnollisuus. Mä vain olen siinä suhteessa siellä kuin kala kuivalla maalla, koska mussa ei ole oikein yhtään uskonnollista solua. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mustakaan ole lainkaan huono vaihtoehto. Kuten totesin tuossa, niin Irlanri on ihan mukava maa ja siellä on hyviä tyyppejä. Sen maan oikeastaan suurin ongelma mun kaltaiselleni ihmiselle on se uskonnollisuus. Mä vain olen siinä suhteessa siellä kuin kala kuivalla maalla, koska mussa ei ole oikein yhtään uskonnollista solua. 😂

        Joo, se uskonnollisuus kyllä voi vähän tökkiä, mutta oman kokemuksen perusteella porukka on ok ja diggailen niiden maastosta, maisemista, mitä siis on kuvissa/videoissa/leffoissa niitä maisemia nähnyt. Ei huono paikka elää.


    • Anonyymi

      non-negotiable ne3gotiator

    • Anonyymi

      Olet henkisesti ranskalainen!
      Ei kiitos, mä olen ja pysyn suomalaisena jästipäänä. mieluummin.
      Ranskalaisilla ei ole muuta hyvää kuin valkoviini.
      trollikka

      • Pyh, parasta ransuilla on punkku 😂


      • Anonyymi

        Hyvää ranskalaisilla on punaviini ja liian hieno kieli.

        - Sheena


    • Guten Tag! Tämä keskisessä Euroopassa oleva, jylhillä maisemilla kruunattu alppimaavaltio on sinun juttusi. Luottamus poliisiin ja viranomaisiin on Euroopan korkeimpia. Itävaltalaisia leimaa kohtuullinen optimisti tulevaisuuden suhteen, ja maan koulujärjestelmäänkin ollaan melko tyytyväisiä. Sosiaalisen median aktiivinen käyttö taas jää alle eurooppalaisen keskitason.
      Henkisiä naapurimaitasi ovat

      2. Puola

      3. Irlanti

      4. Iso-Britannia

      5. Luxemburg

      • Tuosta alusta jäi kopioimatta, että testin mukaan henkinen kotimaani on Itävalta.


      • Kummallista. Olenko ainoa suomi-tyyppi visan perusteella...


      • randombypasser kirjoitti:

        Kummallista. Olenko ainoa suomi-tyyppi visan perusteella...

        Olet aito suomi-tyyppi! Pidä lippu korkealla. 🇫🇮 😃

        Lähden tästä alpeille jodl... tai siis Hyvää yötä! 🥱


    • Anonyymi

      Älä e3d4z naurqt6a josx kerrot ohjeridxtuksen mit64n 6t4hdän hir466tosilmukkwq oik4in imqsentuulle potilwwll4e...

    • Henkinen kotimaasi on Islanti!

      Halló! Tämä Euroopan reunalla sijaitseva myyttinen ja mystinen saarivaltio on henkinen kotisi, ja sinulle saattaisi myös maistua hákarl eli fermentoitu hai, islantilainen perinneherkku. Sosiaalisen median käyttöaste on Islannissa Euroopan korkeimpia. Islantilaiset suhtautuvat myös hyvin suvaitsevaisesti seksuaalivähemmistöihin.Metallibändejä Islannista löytyy väkilukuun suhteutettuna maailman toiseksi eniten Suomen jälkeen.

      Henkisiä naapurimaitasi ovat


      2. Irlanti

      3. Tanska

      4. Itävalta

      5. Luxemburg

      Ihan jäin miettimään mitä oot vastannut🤔 kyllähän susta suomalaisuutta löytyy🙂 jos miettii sun makuasi.

      • Islanti sulle 😯 Tai no miksei, oikeastaan.

        Olen umpisuomalainen, siitä ei ole kahta sanaa. Paljon kahvia ja itekseen olemista, missä muualla muka? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Islanti sulle 😯 Tai no miksei, oikeastaan.

        Olen umpisuomalainen, siitä ei ole kahta sanaa. Paljon kahvia ja itekseen olemista, missä muualla muka? 😂

        Niin me suomalaiset olemme vähän itsekseen viihtyvää kansaa. ☺️ mutta ei se huono juttu ole.. niin ja kahvi on hyvää. ..

        No Islannissa olisi varmasti mukava käydä ainakin patikointi retkeillä. Niin ja ne kuumat lähteet, niin aika jees.🛀🏼 eli ihan hyvin henkinen minäni voisi siellä viihtyä🤔 ehkä en niin siitä meri ilmasta välittäisi…🌊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin me suomalaiset olemme vähän itsekseen viihtyvää kansaa. ☺️ mutta ei se huono juttu ole.. niin ja kahvi on hyvää. ..

        No Islannissa olisi varmasti mukava käydä ainakin patikointi retkeillä. Niin ja ne kuumat lähteet, niin aika jees.🛀🏼 eli ihan hyvin henkinen minäni voisi siellä viihtyä🤔 ehkä en niin siitä meri ilmasta välittäisi…🌊

        No mä olen ehkä koko Suomen puolesta itsekseni viihtyvä, sanoisin....

        Olis siellä Islannissa kyllä sinälllään kiva käydä, olis paljon nähtävää ja koettavaa. Asumisesta en hyt tiedä, vaikka toisaalta miksei.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä olen ehkä koko Suomen puolesta itsekseni viihtyvä, sanoisin....

        Olis siellä Islannissa kyllä sinälllään kiva käydä, olis paljon nähtävää ja koettavaa. Asumisesta en hyt tiedä, vaikka toisaalta miksei.

        Ihan varmasti myös sinä kaipaat joskus seuraa. Edes niistä kissoista.🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ihan varmasti myös sinä kaipaat joskus seuraa. Edes niistä kissoista.🤗

        Saatan kaivatakin, vähän hankala mennä arvioimaan, vaikka keskimäärin en mainittavammin kaipaakaan. Kissojen osalta... Ilmankin voisin olla, mutta näinkin on ihan hyvä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Saatan kaivatakin, vähän hankala mennä arvioimaan, vaikka keskimäärin en mainittavammin kaipaakaan. Kissojen osalta... Ilmankin voisin olla, mutta näinkin on ihan hyvä.

        Joo fyysinen seura onkin ihan yliarvostettua. Introvertti kun latautuu yksin olossa.. kyllä mä silti aina välillä kaipaan face to face keskusteluja.

        Oikeesti tekee sinulle hyvää, kun saat hoitaa itsesi lisäksi elukoita. Mitä sä mukamas tekisit ilman niitä🥹 sanoisin, että kissat pitää sut järjestyksessä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo fyysinen seura onkin ihan yliarvostettua. Introvertti kun latautuu yksin olossa.. kyllä mä silti aina välillä kaipaan face to face keskusteluja.

        Oikeesti tekee sinulle hyvää, kun saat hoitaa itsesi lisäksi elukoita. Mitä sä mukamas tekisit ilman niitä🥹 sanoisin, että kissat pitää sut järjestyksessä.

        No enpä tiedä, noi on kaikki vähän tilannesidonnaisia. Nyt mulla vaan ei ole hirveämmin ollut hinkuja pitää kehenkään yhteyttä miltei ollenkaan ja höpöttelyt palstalla on riittävästi sosiaalisuutta töiden lisäksi. Jokin vaihe, välitila sanoisin, jonain päivänä asiat muuttuvat. Tosin en tiedä millaisiksi enkä varsinaisesti välitäkään, aika näyttää.

        Mä tulisin ihan hyvin toimeen ilman kissojakin. Meillä on sen verran tiukka komentosuhde, että järjestyksenpito on selkeästi mulla, mutta kyllä noista on se maadoittava hyöty, että ne muistuttavat joka päivä olemisellaan siitä, että on olemassa myös muita asioita kuin oma napa.


      • randombypasser kirjoitti:

        No enpä tiedä, noi on kaikki vähän tilannesidonnaisia. Nyt mulla vaan ei ole hirveämmin ollut hinkuja pitää kehenkään yhteyttä miltei ollenkaan ja höpöttelyt palstalla on riittävästi sosiaalisuutta töiden lisäksi. Jokin vaihe, välitila sanoisin, jonain päivänä asiat muuttuvat. Tosin en tiedä millaisiksi enkä varsinaisesti välitäkään, aika näyttää.

        Mä tulisin ihan hyvin toimeen ilman kissojakin. Meillä on sen verran tiukka komentosuhde, että järjestyksenpito on selkeästi mulla, mutta kyllä noista on se maadoittava hyöty, että ne muistuttavat joka päivä olemisellaan siitä, että on olemassa myös muita asioita kuin oma napa.

        No juuri tuon takia mä niitä kissoja sulle suosittelinkin🙄👍🏼


    • Anonyymi

      hyvää iltaaa terveiVarvas "kiiski" Tuomo.

    • Anonyymi

      γεια! Eurooppalaisen demokratian kehto on sinun juttusi. Upeasta historiastaan tunnettu Kreikka on ykkönen, kun mitataan uskonnon tärkeyttä ja sen merkitystä arkielämässä. Luottamus poliisiin ja viranomaisiin taas on Kreikassa matalahkolla tasolla. Säännöllistä liikuntaa kreikkalaiset harrastavat vähän, ja terveellinen Välimeren alueen ruokavalio taas tarkoittaa sitä, että lihaa syödään kohtuudella.

      Henkisiä naapurimaitasi ovat

      2. Bulgaria


      3. Italia


      4. Saksa


      5. Suomi

      • Kreikka on jees, kreikkalaiset on jees, ei huono setti ollenkaan.


    • Anonyymi

      Belgia tuli, mutta vastasin kyllä että juon paljon kahvia, että turvallisuudentunteeni on huipussaan ja että luotan viranomaisiin kohtalaisesti (kaikki kyseiset kohdat mainittiin Belgian sepustuksessa just päinvastoin mitä itse olin valinnut!)

      Henkisiä naapurimaita:

      2. Viro
      3. Ruotsi
      4. Ranska (tämä se olisi kyllä omasta mielestäni eniten, tosin mielellään se klassinen entisajan idyllinen Ranska, ei se mitä Ranska on nykyään)
      5. Slovakia

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Eli paska testi?


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli paska testi?

        Niin no en nyt tiedä oliko ihan paska, koska kyllähän Belgiakin ihan ok maa on. Tosin en ole käynyt kuin kerran lyhyellä visiitillä Brysselissä, mikä ei anna riittävän laajaa kokonaiskuvaa maasta.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Niin no en nyt tiedä oliko ihan paska, koska kyllähän Belgiakin ihan ok maa on. Tosin en ole käynyt kuin kerran lyhyellä visiitillä Brysselissä, mikä ei anna riittävän laajaa kokonaiskuvaa maasta.

        En ole käynyt Belgiassa, niin en osaa arvottaa mitenkään. Eurooppalainen valtio, niin tiettyjä asioita voi sen perusteella karkeasti olettaa.


    • Olet henkisesti irlantilainen.

      Henkisiä naapurimaitasi ovat:
      Itävalta
      Luxemburg
      Ruotsi
      Espanja

      • Irlanti voisi olla kiva maa asustella, sellainen mielikuva on syntynyt 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Irlanti voisi olla kiva maa asustella, sellainen mielikuva on syntynyt 😁

        Irlannissa ainakin on leudot sääolosuhteet ympäri vuoden, mutta metsiin tottuneena metsien vähyys vois ainakin alkuun hieman haitata.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Irlannissa ainakin on leudot sääolosuhteet ympäri vuoden, mutta metsiin tottuneena metsien vähyys vois ainakin alkuun hieman haitata.

        Joo, se oli sinällään plussaa, tosin siellähän sitä sadetta ja sumua sitten piisaa läpi vuoden. Eli ikuinen syksy, mutta vihreä sellainen 😂
        Ihan hyvää viskiä siellä kuitenkin tehdään ja lampaat tulisi tutuiksi, mutta suomalainen jäis kyllä metsiä kaipaamaan...


    • Pidän kyllä irlantilaisesta oluesta ja irlantilaisesta kansanmusiikista. Ja yks mun suosikkikitaristeista, Rory Gallagher oli irlantilainen.

    • Anonyymi

      Itävalta, no joo. Viihdyn kyllä itävaltalaisten kanssa joten voi tuossa olla jotain perääkin.

      AV

    • Anonyymi

      Itävalta

      Guten Tag! Tämä keskisessä Euroopassa oleva, jylhillä maisemilla kruunattu alppimaavaltio on sinun juttusi. Luottamus poliisiin ja viranomaisiin on Euroopan korkeimpia. Itävaltalaisia leimaa kohtuullinen optimisti tulevaisuuden suhteen, ja maan koulujärjestelmäänkin ollaan melko tyytyväisiä. Sosiaalisen median aktiivinen käyttö taas jää alle eurooppalaisen keskitason.

      Henkisiä naapurimaitasi ovat

      2. Luxemburg
      3. Saksa
      4. Sveitsi
      5. Suomi

      Vai niin..

      xLiner

      • Sitten vaan skimboja tilailemaan... 😂


    • Anonyymi

      Johan nyt, olen portugalilainen, eikä Suomi ole edes henkinen naapurimaa, vaan Ranska, Zekki, Viro ja Islanti. Just, että sellainen testi...

    • Anonyymi

      Olet henkisesti slovakialainen!

      Henkiset naapurimaat:

      2. Saksa
      3. Alankomaat
      4. Ruotsi
      5. Suomi

      No johan nyt!

      - Sheena

    • Anonyymi

      1. Saksa
      Näytät pitävän Rammsteinin kotimaasta, jossa suhtaudutaan tulevaisuuteen varsin optimistisesti. Olutmaana tunnetussa Saksassa juodaan vuositasolla alkoholia lähes yhtä paljon kuin Latviassa ja Tšekissä, jotka edustavat eurooppalaista huippua. Yllättäen saksalaisten lihansyönti edustaa maltillista eurooppalaista keskitasoa.

      2. Belgia

      3. Slovakia

      4. Itävalta

      5. Portugali

      • Hmmm, ei huono, Rammsteinland 😂


    • Tein jo testin toisaalla keskusteluissa, missäs ne kaikki muut Romanialaiset ovat?
      Olen rehellisesti sitä mieltä että jokaisessa ihmisessä kuuluisi virrata hiukan mustalaisverta sekä olla hiukan taskuvarkaan vikaa. Elämä on paljon helpompaa kun on sopivan joustava luonne 🙂

    • Anonyymi

      kiil6äbä juy6y6u näkyy 6ähh6i6qibddeld 5i olr frt Dngtyomge boi olld fi6iuf udi Jupiu uydri btnuf htrhh

    • Bonjour! Ranska on sinun henkinen kotimaasi. Kukoistavasta kahvilakulttuuristaan tunnettu Ranska ei yllättäen loista eurooppalaisen kahvinkulutuksen kärjessä, mutta puhdasta alkoholia ranskalainen juo yli 12 litraa vuodessa. Ranskassa riennetään helposti osoittamaan mieltä kaduille, ja luottamus viranomaisten toimintaan on vähän niin ja näin, etenkin jos vertaa muihin läntisen Euroopan valtioihin.
      Henkisiä naapurimaitasi ovat
      2. Viro
      3. Tšekki
      4. Belgia
      5. Unkari

      Hehh.. enpä tiedä pitääkö tämä paikkaansa, en nimittäin juo alkoholia tai kahvia, ja luottamukseni viranomaisten toimintaan on sentään aika korkealla. Jos vaihtelen vähän mahdollisia parametreja synkempään suuntaan, niin tulee Unkari ensimmäisenä, muita vaihtoehtoja ei tullut.

      • Ranska ja Unkari... Voisin kyllä ajatella, että parempiakin vaihtoehtoja olisi, mutta mistäpä minä mitään tietäisin 😂


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe